Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Eveline; Difrax flesspeen Dental fase1 (small) - www.schatteboutjes.nl

Heb ik laatst ook wat besteld en echt SUPER service. Misschien anders het vrouwke (superleuk mens) eens bellen of ze die spenen niet met brievenbuspost kan opsturen? Weet helemaal niet welke fles je hebt trouwens, ga maar uit van Difrax hahah. Ochja, voor Dr. Browns flessen heeft ze ook de prematuurspeentjes (ook voor gulzige drinkers, maar het gaatje is voor F.ynn weer te klein, doettie ook te lang over)

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel....

en geen idee.....
    Verloskundige had het al over "vrijdag overdragen aan ziekenhuis".... maar aangezien ik morgen nog een "stripkans" heb....en waarschijnlijk 2x.... (want ze doen het hier 2x op een dag.... )

Neem ik aan dat t dan maandag melden wordt... ;)

Hoop wel dat ze het morgen niet te druk hebben met bevallingen....

Weet dat ik met dochter met 41+6 me moest melden bij het ziekenhuis, voor ECHO en CTG en dan is het wat het beleid ziekenhuis is, denk ik??!! :(

Geen idee.... ga er vanuit dat het nog wel komt voor die tijd....
    Zeker omdat vk zo stellig was... als je gestript wordt, beval je wel....

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ beebielove, de verzendkosten daar zijn 3,50 en de levertijd is 5 werkdagen!! dat duurt me gewoon te lang. D.anique heeft nu na elk flesje (binnen kwartier op incl. 2 of 3x boeren) gewoon minstens een kwartier de hik. En dat is gewoon behoorlijk irritant voor haar. Ze spuugt dan niet overigens, heeft nog geen 1x gespuugd.

@ Rens, bedankt, hoe lang is de levertijd daar? We hebben een difrax fles en een Aventfles (difrax drinkt ze nu helemaal binnen 5 minuten leeg, Avent doet ze dan wat langer over)

4. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Als je dr ff belt (heb ik toen ook gedaan) dan kan ze die evt vandaag nog ff met de brievenbuspost (krijg je de speentjes wel een beetje platgedrukt, maja, zijn toch flexibel) op de post doen. Ik had um de dag later in huis... Echt top service...

Hoor van veel mensen dat kindjes uit de dr. Browns fles ook rustiger drinken, hier weet ik zelf alleen niks vanaf. Misschien het googlen eens waard? Die zijn gewoon bij Etos, DA, Prenatal verkrijgbaar...

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik meld me even *zwaai*
    Even geen puf om bij te lezen. 20 pagina's :$
    L.ize had gister echt een regeldagje. Heel veel drinken en heel veel huilen. Uiteindelijk is ze om 22.00uur in slaap gevallen tot 03.30. Dus dat was wel weer netjes.

6. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Cerberus, Ik hoop dat het bloederige slijm een voorteken is :)
    Tuurlijk..domme vraag van me, liever strippen dan inleiden natuurlijk. Ga voor je duimen dat ze het morgen kan doen, maar eerst voor vannacht ! :D

Ik zie nu al beetje op tegen dinsdag haha, lijkt me niet prettig dat strippen, maar moet er niet teveel over nadenken, hij heeft nog met vandaag 6 dagen de tijd :)

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ok, nou ik wacht even af tot prenatal terugbelt, als ze die niet hebben bestel ik wel bij schatteboutjes.

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Eveline is 15 min. te snel dan? Dinsdag op het cb zeiden ze tegen mij dat E.lin max. 20 minuten over een fles mocht doen (En zij krijgt dan 120 cc)
    De breastflow fles zorgt ook dat ze niet te snel drinken, ook nog een ideetje dus!

9. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    @ eveline, had nog niet bij de verzendkosten gekeken, maar idd de levertijd is dan ook niet handig :( Verkopen ze zoiets niet bij een Etos o.i.d. waar ze ook die flessen verkopen?

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Snel alles gelezen.. Maar iets teveel om overal op te reageren met kind aan de borst..

Over vanacht, hier vond ik het voor haar doen wel vaak.. Jeeestal is rond 21 de laatste fles.. En dan pas weer in de nacht.. Ik was dus al verwend zonder dat ik er bij stilstond... Hihi

Anna, succes met de situatie.. We horen het wel als de tijd rijp is..

Cerberus, spannend, er rommelt bij jou dus toch iets.. Ik gok er echt op dat je morgen niet gestript hoeft te worden.. Dat kind komt gewoon nog ff snel van te voren!! Ik wed er op! ;)

Sjors, jij ook nog heel veel succes met de laatste loodjes.. Lijkt me heel irri om een vd laatste te zijn.. Maar zoals ook gezegd wordt.. Vele misseN de buik en alles eromheen.. Probeer er hoe dan ook nog je mooie momentjes uit te halen..

11. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sjors: ik vond t strippen 100 % meevallen dus zou je er niet te drk om maken!

12. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prettig is idd anders, maarrrr: hoe pijnlijker het strippen, hoe beter het gedaan is. Hier althans wel. Eerste poging was wat pijnlijk, tweede poging was nog een graadje erger. Maar die zelfde avond is wel de bevalling begonnen.

@Cerberus: na mijn tweede strippoging verloor ik ook flink wat bloederig slijm. Dus misschien een goed voorteken?

13. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @elegance, ga ik zeker doen ! Ben alweer wat positiever haha, kan niet lang meer duren ! Bedankt meid.

14. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Eveline, ik ga straks naar de blokker en vlak daarnaast zit de prenatal. Als ze de speen daar hebben wil ik hem wel voor je meenemen.

Laat maar weten of je dat wil.

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Sasjuh, Voor D.anique is het te snel. Zij krijgt na de fles elke keer heel erg de hik, kijkt er dan ook een beetje bozig/zurig bij alsof ze zich er niet fijn bij voelt en de hik duurt ook zeker wel een kwartier. Ook krijgt ze maagkrampjes wat door te snel drinken kan komen. Ong. een uurtje na de voeding zijn de hik en de meeste krampjes wel voorbij. Ik heb niet het idee dat er voeding terugkomt zoals bij (verborgen) reflux het geval is.
    Maar hoe lang een kindje over de fles doet kan misschien ook per kindje/leeftijd verschillen?

@ Beebielove, we hebben alle Etos'en, Kruidvats e.d. in de buurt al gehad maar nergens hebben ze het.

Prenatal heeft nog niet teruggebeld, hoop dat ze snel bellen...anders ga ik toch een Brownflesje halen bij de Etos.

Ik ga straks even een weeëndansje doen voor de BIBS... Ik ga namelijk toch ook al een vreugdedansje doen want D.anique slaapt heel goed vandaag, en lekker in haar eigen bedje!

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @beesie, Ik ga t proberen :p nee komt wel goed !

@Mon, Oke dan hoop ik op pijnlijk :p haha. Het hangt natuurlijk ook van de pijngrens af enzo, maar komt vast goed.
    Mag ik vragen op welke termijn jij gestript was voor de 2e keer ?

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pff ik ben op zoek naar een pacco, omdat ik die ik nu heb 2 wkn mag lenen van het cb.
    Wil hem bij de Prenatal halen, nu met korting door de Mama Mazzeldagen en ik heb nog veel kadobonnen van hun. Maar hij is daar niet op voorraad, dan moeten ze hem bestellen en dat duurt 4 (!!) weken. Echt belachelijk.
    Dan maar op marktplaats kijken voor een 2ehandse.

18. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Gentle, gefeliciteerd met S.ifra!

Cupido, nog gefeliciteerd met jullie zoontje! Ben wel benieuwd naar zijn naam maar, zal ik vast op het andere forum nog wel zien.

La femme, jij ook nog gefeliciteerd met jullie zoontje! Klinkt als een makkelijke bevalling. Hoe vind je het met 3 kinderen?

Sheena, gefelciteerd met F.erre! Leuke naam! Wat een pittige bevalling.

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Em, lief dat je het aanbied, ik laat het je weten! Wacht heel eventjes het telefoontje van Prenatal af. Als ze over 20min. nog niet gebeld hebben dan bel ik ze zelf weer....

20. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Is goed hoor, ik hoor het wel. S.ayenna moet straks nog de fles en daarna ga ik weg maar, je kan ook altijd nog smsen. Wil toch nog naar v/d Ven dus dan kan ik hem gelijk langsbrengen.

Deel Deze Pagina