Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha Cupido dat is nooit vervelend, erg lekker die ontbijtjes bij de Hema!

Hier weer een 'goede' nacht. Elin heeft geslapen van half 11 tot half 4.. maar wel in ons bed. Ze was ontroostbaar in haar wiegje. Half 4 wakker moeten maken voor een voeding en haar daarna wel in haar eigen bed gelegd waar ze nog tot kwart over 8 heeft geslapen. Netjes maar weer 1 nachtvoeding dus.
    Wel is ze vanaf gistermiddag 3 uur tot aan half 11 zo ongeveer aan het huilen en jengelen geweest en was alleen de borst goed, en bij papa en mama liggen. Ook weer krampjes, arm meisje.

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Leske: You go girl. Prachtige dag om op te bevallen. Weet Joosje ervan? Hopelijk wil het vlotten. En fijn hè die weeën ;). Gelukkig voor een heeeeeeel goed doel.

@ Beesie: ben benieuwd of je lekker geslapen hebt.

Lees op mij telefoon, kan nu niet terug lezen en ben vergeten wie wat schreef :)
    Vanmiddag kom ik weer langs. Ga zo koffie drinken met een vriend en daarna lunchen bij ouders. Hou natuurlijk wel alles een beetje in de gaten.

Fijne dag allemaal.

Liefs Femme

Oh zo cute; mijn dochter doet met zapp mee, de dans pasjes die ze net uitleggen :D

3. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Cupido; hihi... was je iig op tijd! En bij de hema hebben ze lekkere broodjes!

@ Mon; nog 1 dag en je bent 40 wk!

@ Beesie; ben benieuwd hoe het met je gaat?!

@ Zenwuachtige man; hihihi... hier dus wel de schat... Geniet er stiekem zo van, als ik bel schiet meneer gelijk in de stress, als ik snachts uit bed ga om te plassen, gaat ie iedere keer zo met zn hand over mn buik... Vind het zo lief....

@ Ego; net terug van de paardjes, ga zo de bovenverdieping poetsen. Daarna de admisitratie wegwerken, zw dagboek invullen, en belangstingdienst. Dan nog even naar s-zus en als ik dan nog tijd heb ga ik de keuken poetsen :)! Druk druk druk...

Hihi... schrik iedere keer ook een beetje van mn banner, denk ik jeetje, ik moet op schieten, de baby kan al gewoon komen!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha Cupido zo herkenbaar.
    hoevaak ik niet op maandag ochtend in de winkelstraat sta en er dan achter kom dat ze pas om 13.00 open gaan op maandag :D

maar een Hema ontbijtje is nooit weg!
    hier is vriend eerder thuis van zn werk dus we gaan samen even de stad in. vind alleen toch wel erg eng :p
    ( + hoef ik niet te sjouwen met alles wat ik koop ) haha

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier al druk met de was, wc aan het poetsen, bedden verschoond. Straks nog stofzuigen en dweilen. We blijven bezig haha

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes leske.....!!! :) :)

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat zijn we allemaal actief bezig op de vroege ochtend :D
    maar denk dat Leske het nu toch echt het zwaarst heeft van ons allemaal. zet m op!

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    omgeving:
    moeders op school vragen nu zowat elke ochtend:
    "nog niet?"....

uhhh jawel hoor... heb hem alleen thuis alleen gelaten, hij lag zo mooi te slapen en heb maar een kussen onder mn jas gedaan tegen de kou.... ;)

Zenuwachtige man:
    begint TOCH wat te komen lijkt.....
    De ene keer helemaal niet...(krijg ik domme opmerkingen) en zojuist belde hij toch even op om te vragen hoe het met me gaat...(omdat hij nog niets gehoord had).....

Nu weet hij van dochter dat het nog wel even kan duren... dus denk dat hij daarom wel relaxter is geworden....

9. fropste

fropste Actief lid

25 jul 2011
    165
    0
    0
    @leske, Succes meid, 8 maart is een supermooie datum dus go for it!! Laat volle maan ook voor jouw gunstig zijn!

@Frenzy, Wat een gaaf dekentje zeg. Toch knap hoor als je dat allemaal zelf kan doen, dat lukt mij gewoon niet.

@la Femme, veel plezier bij het lunchen. Lekker altijd. Boobies vallen nu trouwens weer mee. Zijn weer pijnvrij. :)

@cerberus, hahaha die opmerking over dat ie er al is maar dat je hem hebt thuisgelaten, heerlijk!!!

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zenuwachtige man, nee hier niet
    maar hij is ook echt van het van dag tot dag leven.
    vraag me af wanneer het besef komt bij hem. waarschijnlijk pas als hij zijn dochter in zn armen heeft.

al zegt hij wel een keer of 3 per dag, dat hij over een tijdje toch echt niet meer relax op de bank tv kan kijken en er snachts uit moet.
    dat dan weer wel :p

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik vind 10 maart een mooie datum. maar helaas gaat m dat hier niet worden denk ik zo.
    en helemaal niet handig want dan hebben we al een feestje staan en moet nog boodschappen doen in t weekend.

hmm nee toch maar niet :p

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Handige data, ach, als ik echt mocht kiezen dan was elke dag wel handig. Niets is belangrijker ;) Maar tis ook wel lekker om nog ergens naar uit te kijken en niet de hele tijd te zitten wachten.

Net wat vocht verloren, maar denk toch afscheiding. Voelt soms zo stromerig, steeds maar afwachten. Maar bij Julia voelde ik echt een knap in mijn buik, dus dat verwacht ik maar weer...

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    mijn hele familie hoopt op 30 maart. Ik ben namelijk 30dec. jarig en mijn broer 30juni. Mijn moeder 27sept en mijn vader 3 okt. (het 'gemiddelde' is bij hen dus 30sept) Dus 30 maart zou daar mooi tussenpassen...elk kwartaal iemand jarig :D

Mij maakt het niet uit maar liever niet de 15e. Dat is de verjaardag van mijn oma en zoals ik al zei heb ik geen contact meer met haar door diverse redenen. Dus liever niet dezelfde dag. Maarja als het wel zo is dan is het zo. Je kan het toch niet tegenhouden...

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @eveline, zo hebben wij ook de 12e als datum die we echt niet zouden willen ivm ook een situatie.
    maarja stél dat ze op 12 maart wil komen, ten eerste niets aan te doen dan natuurlijk. maar ook dan zou ik erg blij zijn.

maar vooralsnog denk ik dat meisje de geplande datum gewoon gaat halen. denk dat ze wel prima zit. lekker warm :D

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    zo is dat...ik zei gisteren ook al tegen mijn moeder: Als mn meisje op haar mama lijkt, blijft ze nog even zitten totdat het niet meer zo koud is buiten! Die heeft echt geen zin om met de kou naar buiten te gaan :D

16. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Frenzy: wow supermooi geworden, je wrapper! Wat een werk zeg! Maar het resultaat mag er wezen!!!

Leske: joehoooooeeeee spannend zeg! Zet m op meis!!!!

Ego: helaas toch een behoorlijke klotenacht gehad. was wel lekker relaxed, nu nog steeds, maar heb elk half uur weer voorbij zien komen! Ben nu nog steeds erg slaperig door de medicatie... de vk is net geweest en heeft weer getoucheerd maar helaas nog niks veranderd! Dus ik moet gewoon naar huis en volgende week naar mn eigen vk... als ze niet eerder word geboren...
    Een goeie vriendin van me is nu onderweg, die komt me ophalen. Thuis kruip ik maar weer ff mn bed in, nu ik toch wat minder pijn heb en erg slaperig...!

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoop dus echt niet dat deze op mama lijkt....
    eind juli uitgerekend volgens echo en begin september geboren......

Ik ben niet ongeduldig.... maar DAT vind ik toch wel "overdue".... :cool:

oudste denkt hier 13 maart trouwens.....
    hoop niet dat hij teleurgesteld is, als het niet zo blijkt te zijn.....
    (hoe leg je dat nu uit....?;))

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    haha cerberus nee zoveel geduld heb ik inderdaad ook niet! 8 april is mijn max!!! Elke dag dat ze eerder komt vind ik mooi meegenomen. Maar 8 april ben ik 42 weken en dan is het echt genoeg geweest.

@ Beesie, jammer zeg! Had gehoopt dat, ook al kon je misschien niet lekker slapen, de ontspanning in je lichaam misschien wel had gezorgd voor wat ontsluiting oid. Maar helaas...nou duik thuis nog maar eventjes je bed in of met een filmpje op de bank. Geniet ervan dat de pijn in ieder geval minder is en je dus wel even kunt rusten ondanks dat je misschien niet slaapt...

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beesie, aah wat balen, nog niet echt goed kunnen slapen!
    hopelijk thuis toch nog even in slaap vallen nog door de medicatie. en anders is het echt afzien voor jou komende week als ze nog wil blijven zitten

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hebben jullie ook ooit jeuk aan de binnenkant van je buik ?
    alsof de kleine met de teentjes je aan het kietelen is ofzo ?

zal hier wel niet want ik voel het op een rare plaats waar volgens mij niet echt wat zit wat kan kietelen maar voelt erg raar. en over je buik krassen helpt ook niet echt want t zit van binnen

Deel Deze Pagina