Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou het is iig wel een echte meid, die je in je draagt....
    houdt zich niet aan afspraken..... laat zich niet opjagen... en doet alles op dr eigen manier en gangetje....
    (herkenbaar dus...)

Ennuhh draag je ze 9 maanden lang met pijn en moeite... en daarna "vliegen ze over" naar papa...omdat ze die om hun kleine vingertje kunnen winden, zonder dat die arme sullen, doorhebben dat ze gewoon bespeeld worden..... :cool:

alvast sterkte toegewenst rond de peuterpuberteit.... :D

maar voor nu..... gewoon afwachten hoor... want het is net zoals met hier peuterpuber... hoe meer je pushed hoe dwarser ze worden.....

misschien maar een roze spiegeltje van onderen voorhouden... of alvast een prinsessenjurkje klaarleggen.... :p
    Wellicht komt ze dan eruit... :D

2. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @foxy, Ben nog niet van plan te bevallen :p maar of hij dat ook is is de vraag haha, het is nu weer rustig :) als dit voorwerk is hoop ik dat het wat opleverd. Ja ik weet dus niet zo goed hoe ik moet denken over de kraamverzorgster, dit is idd de mevr. die bij mij gaat komen, zij is een zzp'er die zelf kan aangeven wanneer ze wil werken en dan houd ze rond de uitgerekende datum er rekening ermee :)
    Ben dus heel erg aan het twijfelen..mn vriend zegt ze is toch aardig..ja dat is ze wel volgens mij, maar kan het niet goed plaatsen. Het is een gevoel en waarom weet ik niet haha.

@Lafemme, ze was best aardig, maar mijn gevoel was niet echt goed en waarom weet ik dus niet...beetje vreemd haha.
    De pijn is inmiddels weg :)

@Frenzy, Jip, heb mn 'eigen' kraamverzorgster langs gehad. De mevrouw was aardig maar mijn gevoel is nog niet zo goed bij haar..maar kan dat niet zo goed plaatsen. Ik hoop dat het door mijn slechte dag kwam.
    Lekker druk beebje dus gisteravond :)
    Wat een mooie creatie weer meid :D

@Leske, Ik laat jouw geheel voorgaan :D Ik zal niet voor piepen haha. En lees nu dat je in het zkh ligt en het vandaag toch echt gaat gebeuren, dus het gaat me niet meer lukken je in te halen haha. Heel veel succes meid en ben ontzettend nieuwsgierig :D

@Marjolein, Vervelend van je slechte nacht :( Hopelijk kun je nu een beetje bijtanken.

@Zebra, Zo ze zijn bij jouw wel erg hoor haha, ik heb al aangegeven dat ze me niet moeten gaan bellen etc. ze horen het vanzelf :)

@Eveline, Gelukkig is je kiespijn wat beter te dragen nu, maar hooop dat hij gauw helemaal weg is. Hahaha mannen :p geweldig hoe die met dit soort dingen om kunnen gaan :)

@Beesie, he wat balen dat je toch weer niet zo'n goede nacht hebt gehad :( Hoop dat je zo wat kan bij slapen nu je nog slaperig en pijnvrij bent !

Zit net heel verhaal te vertellen over de kraamverzorgster en word ik nu net gebeld..mijn gevoel heeft haar vast aangestoken en ze wil niet bij ons komen kramen. Ik vind het niet zo erg haha, maar ben wel erg benieuwd wie ik er voor in de plaats krijg. Owja de reden dat ze niet wil komen is omdat er in huis gerookt is ( 2 weken geleden rookte mijn vriend nog wel is binnen ) en ze daar niet tegen kan en ze is allergisch voor katten ( stond allemaal aangegeven in onze gegevens, maar toe maar ) We wachten weer af :)

Hier zo maar is schoonmaken :) vanmiddag komen 2 vriendinnen langs en vanavond gaan we gezellig uiteten :) Heb er wel zin in, als de pijn weg blijft :p

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    van binnen niet... wel een huid die jeukt... die van binnen jeukt dan....

In mn buik voel ik alleen maar wrikken en duwen..... (niet prettig...)
    en laatst stak hij zo bizar uit...... (nog nooit gezien..) zag gewoon heel zn heupjes liggen.... en dan echt "afgetekend" zeg maar.... :$

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

hahahaha zo zie je dat het toch ooit waar is wat ze zeggen:
    "sommige problemen lossen zich vanzelf op"......

heb trouwens de intake nog nooit gehad van diegene die echt komt kramen.....
    is hier maar afwachten wie er komt.... ben ook erg benieuwd,......

tja... we zijn hier niet moeilijk.... maar als het echt niet klikt of het is zo'n bazig typje, kan ze hier gelijk wieberen.... ;)

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hmm misschien een jeukende huid van binnen dat zou ook nog kunnen ja nu je het zegt. voelde het voor het eerst gisteravond en nu weer. vroeg me al af wat ik nu weer voor een raar kwaaltje had ontdekt

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Even spieken voor nieuws van Leske. Maar nog stil?

We zitten nu in het ziekenhuis met Koen. Infuus zit erin. Flesje op en lekker slapen. Kwart over 11 het eerste onderzoek en half 3 het tweede. Voor het tweede moet hij nog een catheter in zijn ienie-mini piemeltje

7. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Cerberus, Ja dat blijkt wel weer :p Je hoort het ook niet vaak dat je de kraamverzorgster op bezoek krijgt. ik wist het eerst ook niet totdat ik de intake had en me werd verteld dat ze zou langskomen met ong. 37 weken. Ik ben zelf ook absoluut niet moeilijk..ik klets wel en loopt wel los..maar bij haar had ik een apart gevoel :p ze kwam een beetje stug over en had het absoluut niet op onze kat ( en ze is zo lief..ahum :p ) maar misschien dat dat het gevoel dan was denk ik.

8. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Foxy, Succes vandaag !

@Zebra, ik herken het niet, heb zelf alleen ontzettende jeuk aan de buitenkant, maar heb ook een striae gekregen niet normaal :(

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    oja Foxy, onderzoeksdag voor jullie vandaag!! Succes :)

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach.... :( sterkte

uhhhh ik wou vragen.... hoe is je man dr onder?
    maar die zin kun je (zeker in dit verband)... op 2 manieren lezen..... ;)

Bedoel.... meestal leven ze met de "piemeltjes" toch wat meer mee.... ;)

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    hahhaa cerberus ik moest even lachen om jouwn opmerking met kussen onder de jas naar school. :D

Sjors dat heeft zich inderdaad mooi opgelost. En anders had je zelf aan kunnen geven dat de klik er niet was. Je moet wel van je kraamtijd kunnen genieten.

Succes met kleine Koen foxy!!

beesie wat ontzettend balen dat je nog niet lekker hebt geslapen. Gelukkig wel minder pijn. Lekker op bedje.

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier ook een paar data die niet handig zijn vanwege verjaardagen. 12 maart bijvoorbeeld, is oma en mijn schoonzusje jarig. Maar wel een hele mooie datum (12-3-12). De 15e zei een vriendin al heel lang, vind ik ook prima!

Beesie, pffff, niks zeg, maar hopelijk kun je vandaag overdag nog een beetje bijtanken nu de pijn wat op de achtergrond is...

Cerberus, jeetje, jouw moeder is wel het toppunt van geduld dan!

Sjors, toch goed aangevoeld bij je kraamverzorgster, misschien zat ze daar zelf ook niet lekker. Krijg je nu een ander toegewezen? Je zit bij Carla de Boer toch? Oja, en volgens mij heb ik ooit nog een blauwe maandag bij een van die vriendinnen van jou in de klas gezeten (lisette).

Ben zo benieuwd naar Leske, blijf hier maar steeds even rondhangen...

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    foxy, succes vandaag in het ziekenhuis

ik ga me nu toch echt even toonbaar maken en dan de stad in. hoopte ook op al baby nieuws maar helaas, als ik terug kom zal ik het wel gemist hebben :D haha

14. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Gentle, Wat grappig dat je bij haar in de klas hebt gezeten :) klein wereldje he :p Ja ik krijg nu een ander toegewezen en als de tijd er voor is komt die ook nog even langs om kennis te maken. Ik zit bij monique boer ( bijna goed :p ) zij bemiddelt in kraamzorg, dus ben benieuwd wanneer ik wat hoor :)

Hier ook ontzettend nieuwsgierig naar Leske, blijf elke keer weer even kijken :)

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    pfff ik heb toch ineens steken in mn rug. bleh. rugweeen zijn er die ook in voorweeen ?
    er zit geen regelmaat in. en ik ga lekker eigenwijs toch zo de stad in. stel dat ik ga bevallen dit weekend wil ik alles in huis hebben :D

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste kon ik niet slapen vanwege de rugpijn snachts.....
    maar was ook geen weeen gevoel ofzo.... (of iig niet opgevallen) pas later heb ik begrepen dat dit waarschijnlijk al het begin moet zijn geweest....
    (altijd makkelijk praten, achteraf;))

nouja nu hang ik in mn zwangerschappen met rugpijn/bekken etc.. aan elkaar.... maar was toch even anders....

uhhhh je gaat dus ff platliggen in de stad zo... :p
    hou het iig in de gaten.... :cool:

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    leske.....
    Denk aan jullie!!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hopelijk niet. ben op vriend aan het wachten. die gaat mee ( als chauffeur/pak-ezel:cool: )
    dus als het te extreem word of ik merk enige regelmaat dan gaan we maar weer met spoed naar huis.

maar het is vast vals alarm. dit weekend heb ik namelijk geen tijd :D

19. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha..... en jij denkt dat ze daar rekening mee gaat houden....:p
    (voor jou hetzelfde verhaal als aan beesie....)

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Leske; nog geen nieuws meid, loop heel de tijd met mn foon op mn zak in de hoop dat....

@ Foxy; succes vandaag, wat spannend die onderzoeken bij je kleine mannetje, hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt.

@ Beesie; gats wat balen, had zo gehoopt dat je 'even op krachten' kon komen! Hopelijk kan je thuis wel rusten (mss fijnere omgeving?). Wilde nog op iets reageren van laatst, hihi... t blijft maar hangen; jullie hebben twee badkamers? Aangezien je laats iets posten van 'de badkamers zijn weer gepoetst?...

@ Sjors; fijn dat de kraamverzorgster ook geen klik had, beter nu dan in de kraamweek, denk dat dit alleen maar een voordeel is. Heb hier drie poezen en het moet niet gebeuren dat een kraamverzogster anti is, want dan wordt ik anti....

@ Zebra; doe je rustig aan.... wie weet zet het winkelen wel nog meer in gang ;).

@ Cerberus; tis natuurlijk goed bedoeld zo een vraag; maar zo irritant... Wat heb je toch een prachtige/ bescheiden buik voor je vierde zwangerschap!

@ Eveline; maar 42 weken is de max he, daarna wordt je doorverwezen en laten ze je echt niet meer lopen. Niet meer over een van ons gedroomd en bevallingen? Straks als de kleine er is is het denk ik wel fijn dat je mannetje thuis is.

@ Lautjuh; jij moet mrg weer op controle toch? Verder wel alles rustig?

@ ego; zo de bovenverdieping is weer gepoetst, nu even een kleine break en dan de adminsitratie wegwerken... Merk trouwens dat het steeds lastiger wordt om te poetsen. Krijg er ook veel harde buiken van en zelfs nu nog als ik even 'rust'. Ik hoop dat er snel nieuws is van Leske, ben zo benieuwd naar hun knulletje :)!

Deel Deze Pagina