@happymom: wat lief dat je ernaar vraagt. Maar nee ze heeft in het wiegje naast ons geslapen. Ze wilde niet in haar ledikantje. Was de hele tijd aan het huilen. Het bed zal wel te groot voor haar zijn haha. Maar ondanks dat ze naast me lag heb ik wel goed geslapen. Ze kwam wel 2x vannacht, maar gelukkig kon ik haar direct na het voeden weer in haar bedje leggen.
Zo! Die Niek! Hier op dit moment al de 3e voeding sinds half 9... (en een zoon die niet wil slapen: hoor net zijn deur weer open gaan...) @Pioentje: nee, niet echt gepraat... Meer in de trant van "er moet wel echt iets veranderen he?" "Ja, er moet wel echt iets veranderen!" hmmmm....
Lautjuh en het wiegje op haar eigen kamer? Hebben wij ook gedaan, vond het ledikant zelf nog te groot! Pioentje wat was het cijfer voor de nacht deze keer?
Ik maak Luca namelijk ook altijd wakker na 4 uur maar twijfel dan ook altijd of ik het wel zal doen vadaar dat ik het vraag
@sasjuh; dat past niet haha. Ze heeft het kleinste kamertje en die staat al vol door de commode en ledikant + badje met standaard. Ach we proberen het gewoon zo nog ff.
Ow fijn dat je dan toch goed geslapen hebt!!! Dat is het belangrijkste!! Kan ook zijn dat je gewoon even aan geluidjes moet wennen!! En mocht dat niet zo zijn is dat ook nog een goed idee Sasjuh!
Probleem is ook een beetje dat er niet veel kán veranderen: manlief werkt minimaal 60 uur per week, en is daarna doodmoe... (en dat is ook wel weer logisch...) op momenten dat hij thuis is, zitten we elkaar vaak enorm in de weg...
Ik ga er weer even vandoor.. Wij hebben de computer op zolder staan... Zooow ongezellig voor manlief!!
@Anna: 60uur werken is veel, maar vergeet niet dat 24/7 voor 2 kindjes + huishouden ed ook een fulltime baan is. Kinderen krijg je samen en je zal elkaar toch moeten helpen.
Ik ga dr ook vandoor, ga mn prinsesje zo wakker maken want de laatste voeding is alweer bijna 4 u geleden
Is ook zo hoor! Maar ja, ik bedenk me dan vaak ook weer dat de enige reden dat ik thuis kan blijven bij de kinderen (wat ik heel graag wil) is, dat hij zoveel werkt... Beetje een moeilijke situatie dus...
Normaal gesproken niet. Normaal houd ik 06:30 aan voor de 1e fles omdat manlief dan gaat werken. Maar goed, Niek meldde zich een uur later vannacht, dus we hadden zoiets van we kijken wel wanneer hij zich meldt. En toen was het plots 08:30.. Hij eet dus normaal om de 4 uur, dus ik ging daarstraks om half 1 kijken maar hij lag nog zooo lekker te slapen. Ik dacht ik wacht nog even.. Heb hem 13:15 wakker gemaakt. En nu is het dus inmiddels half 2 haha. Hij heeft net gehad, wel beetje minder gedronken dan normaal, viel na 90 cc in slaap.. Dus heb hem nu in bed gelegd en hij slaapt weer lekker verder. Gisteren klopte het schema ook niet, maar toen kwam hij savonds weer na 2 uur, dus hebben we het toen weer ingehaald. Ik vind het fijn om me aan het schema te houden, maar aangezien hij borstvoeding krijgt, wacht ik meestal wel tot hij zelf komt. En dat is vaak na 4 uur. Vandaag dus even niet.. Snap er niets van!!
@Anna:Ik snap je wel hoor! Is ook moeilijk. Maar je zult het toch samen moeten doen. Kijk huishouden enz. snap ik dat je dat dan alleen wil doen, maar de zorg voor je kindjes doe je samen vind ik. Begrijp me niet verkeerd hoor, is ook absoluut geen aanval naar jou. Ik denk dat communicatie nog het allerbelangrijkste is. En dat hij een keer de oudste naar bed moet brengen is geen straf voor hem toch?
Happymom: ik begrijp je ook wel, maar snap ook dat ookal werkt manlief zo veel, dat ie je ook wel wat kan helpen met de kids. Want fulltime mama en huisvrouw zijn is ook een hele baan hoor... Dikke knuf voor jou!
Anna, dikke knuffel! Lastig dat er niet echt een oplossing lijkt... Toch lijkt het me wel belangrijk dat je relatie ook tijd krijgt, want dat is wel de basis voor de rest! Cerberus, hihi BV piranha, komt de BV wel lekker op gang! Hier trouwens ook pas na 2 dagen af en toe in bed. Mama is veel fijner om op te slapen! Suekes, gefeliciteerd met A.ron! Die naam stond heel hoog op ons jongenslijstje! Prachtig! Mannen, hier een topvent. Kan niet meer van hem vragen en hij doet superveel. 's Nachts doen we alles nu nog samen, alhoewel vannacht misschien niet, want hij moet morgen werken. De VK is net geweest. Nietjes uit mijn buik gehaald. Ze gingen een beetje irriteren, dus ze mochten er uit. Nu gelukkig een stuk fijner en gladder. Julia was erbij en vond het bere interessant. Kleine chirurg in spe hier gaat het verder goed. Morgen eerste dag alleen zonder mijn man... Spannend!
Nou ja, je mag me daar best op 'aanvallen' hoor, want ik cijfer mezelf ook wel erg weg, wat dat betreft. Ik heb al een paar keer een schop onder mijn kont gekregen van anderen, maar het heeft nog geen resultaat, haha! wbt het naar bed brengen: het komt regelmatig voor dat hij daar simpelweg te laat voor thuis is. In het weekend doet hij het overigens ook wel eens hoor, maar dan is het eigenlijk altijd samen. Ik cijfer mezelf overigens ook weg wat betreft sporten (doe ik niet, want dan moet ik iedere keer oppas regelen), vriendinnen (heb ik niet, want geen 'tijd' voor. Ik kan nooit afspreken), kleding (koop ik alleen voor de kinderen) etc. Ik moet daar echt verandering in gaan brengen, want ik merk gewoon dat ik er steeds ongelukkiger van word! (Vooral omdat mijn man dit jaar bijvoorbeeld al 3 weekendjes weg is geweest, nieuwe kleding heeft gekocht, en thuis kan komen wanneer hij wil) Zo, en nu kom ik weer uit de moppermodus. Het zonnetje schijnt! Straks misschien nog even naar het tuincentrum oid. Even de deur uit!
Daar heb je helemaal gelijk in! Op dit moment bestaat de relatie er namelijk uit, dat we samen 2 kinderen hebben en in hetzelfde huis wonen... Praten doen we eigenlijk nooit (nooit echt gedaan ook), en dat werkte altijd prima voor ons, maar nu blijkbaar niet meer... haha! We zullen zien hoe het de komende tijd gaat!