@frenzy: ja morgen om 15.20 mag ik naar de gynaecoloog. En ik eis dat er wat gebeurt. Zat me gisteravond in bed nog kwaad te maken dat ze vanalles zeggen, maar niks doen. Ten eerste had hij het al over inleiden met 37/38 week...er gebeurt niks, ten tweede zei hij dat het gewicht van de baby dat ze dat niet weer zover laten komen als bij de 1e. Daar zitten we nu al bijna aan en ten derde ze ligt in stuit waarmee we eigenlijk nog verder van huis zijn. Vorige week lag ze nog goed en hadden ze dus eigenlijk toen al wat moeten doen. Dus ik ga morgen zeker mijn beklacht doen!
@ all ; heb wel alles gelezen maar te suf vandaag om op iedereen te reageren. Ff lekker uitgeslapen net, had het nodig! ben nog steeds slaperig, ben net pas wakker. Wilde vanacht NET naar bed gaan (moest nog kolven e.d) om 00:30, begon Niek om 01:00 te huilen dat ie honger had. Vond ik wel fijn want ik HAAT die nachtelijke onderbrekingen. Ik blijf nog het liefst op tot hij gaat huilen, dan kan ik daarna tenminste onafgebroken slapen. Om 01:00 dus de fles gegeven, hij had echt 1,5 fles gedronken haha dus ik dacht: mooi die is ff onder zeil. En dat was ook zo want 05:30 meldde hij zich pas weer. Daarna 09:30 eten gegeven. Dus het was een fijne nacht want papa had de nachtdienst haha! Lekker nog even met hem in bed gekropen, met zijn 3tjes. Heeeeerlijk! Het kraambezoek begint hier nu te lopen. Mensen beginnen nu te bellen. Heb voor de komende 4 dagen afspraken staan, en de weekenden beginnen nu ook vol te lopen. Doen hier steeds 1 afspraak per dag, vind ik ook wel weer genoeg ff. Zo zijn we wel nog een half jaar bezig, maar ach, boeiend! Manlief besloten toch maandag maar weer te gaan werken. Misschien kan hij in de zomer meer opnemen. Niet dat het veel uitmaakt want hij is ambtenaar en heeft 10 weken vakantie per jaar. Dus da's genoeg Vind het wel spannend want dan zal ik dus overdag en de nacht moeten doen. Maar dat komt wel goed. Mag papa mooi savonds hihi. Fijne dag meiden.
Tja idd, ik ben echt niet voor inleiden, maar dan denk ik als dan een draaipoging lukt, en het kindje is zo groot, dan ga je toch niet afwachten? Vind het ook een beetje raar van het zk huis. Maar ik hoop dat de kleine nog steeds goed ligt, of voel je dat anders ligt? Duim voor je mrg!
Ik ben ook niet voor inleiden. En ik snap dat het risico's met zich meebrengt als ze nog niet ingedaald is, maar nu ligt ze in stuit. Dat lijkt me risicovoller dan inleiden wanneer nog niet ingedaald. Maar goed. Ja ik heb zelf het idee dat ze weer in stuit is gedraaid, dus hij moet morgen eerst maar even een echo maken. En mijn zoon was 4440 bij de geboorte en zij wordt nu rond de 4300 gram geschat. Dus hoe lang en waar wil je op wachten???? that's the question.
Frenzy Dank je wel...... (en ben altijd zooo jaloers als ik je berichten lees zeg...... hahahaha goed bedoelt jaloers dan he )..... en ook alleen NU dan.... Lautjuh begreep jouw verhaal ook niet zo goed trouwens.... (nouja de artsen dan!!!) kunnen ze wel groeiecho's geven, maar als ze er niets mee doen.... is er eigenlijk uberhaupt wel ruimte om te draaien....
Lautjuh: heel goed dat je morgen voor jezelf op gaat komen en dat ze nu maar s wat moeten doen...! Frenzy: haha ja wij hebben 2 badkamers, 1 badkamer zit aan onze slaapkamer vast (en suite), met bad... En op zolder hebben we nog een badkamer, die gebruikt het zoontje van manlief om lekker te douchen... Zijn slaapkamer zit ernaast dus eigenlijk is de hele zolderverdieping van hem.. Maar ik moet zeggen dat die 2 badkamers er allebei al in zaten hoor, toen wij hier kwamen wonen. Maar t is wel ideaal! Ben nu trouwens weer thuis dus ik duik nog even mn bed in in de hoop nog een beetje te kunnen slapen...!
Hey meiden, vanochtend is na een snelle, heftige bevalling om 10.06 uur onze prachtige kerngezonde zoon Sjors geboren. Alles is goed, hij weegt precies 4000 gram en is 52 cm. Later meer. Liefs, Lesley
He gefeliciteerd met Sjors!!!! Wauw wat snel gegaan en toch op de 8e. Enne niemand meer voorgepiept!! Nu lekker genieten!
Leske:Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ben erg benieuwd naar je verhaal en de foto! Nu lekker genieten met zn viertjes!!!
Leske van harte gefeliciteerd met Sjors!!!! Fantastisch meid. Geniet ervan. Hier net naar de verloskundigen gebelt, helemaal in tranen natuurlijk. Zit er gewoon helemaal doorheen qua onzekerheid. Ze begreep me volkomen en gaat straks de dienstdoende gynaecoloog bellen om mijn verhaal door te geven en wat ze nu van plan zijn. Dat ik morgen antwoorden wil. En dat ik nu het gevoel heb tussen wal en schip te hangen.
Heel goed Lautjuh, dat je eerlijk bent geweest in hoe je je voelt! Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt! dikke knuf!
Ik ga vanavond bijlezen. Net visite gehad van mijn vriendin en dr beebje van 4 weken. Even lekker flesje gegeven zo leuk! Zo winkelen omdat ik m'n frustraties kwijt moet aangezien ik al mijn tel nrs kwijt ben. Uit het niets begaf m'n tel het!
Zo nu Leske... bevallen is.... (en niet meer hoeft te piepen over voorpiepers... )... kan de rest aan de slag.... 06-3-2012 Beesie (26) 1e kindje, thuis, BV 07-3-2012 Roos (27) 1e kindje, ZK, BV 09-3-2012 Mon (30) 2e kindje, ZK, BV 09-3-2012 Debende (26) 3e kindje, thuis, BV goooooo girls...!!!
Leske, Peter, Joosje en Mick van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje SJORS!