Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw beessie en debende, succes meiden!!! Zet m op! :)

Zouden er dan vandaag weer 2 baby's bijkomen woehoeiiiiii

2. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloempjuh lees net je bericht, fijn dat t goed gaat! :)

3. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    @leske; *zwaai*
    hoe is de eerste nacht verlopen? En hebben jullie zelf ook beetje kunnen slapen? :)

Oe naweeen.. ja lees dus overal dt dat bij een tweede (heftiger) aanwezig kan zijn. Ben met lotus snel bevallen.. Deze wellicht ook, dus ben benieuwd..
    Meiden die ervaring-/ verstand hebben van naweeen?

4. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Up date. Weeen waren mooi weer afgezakt:( komen nu weer terug, maar stukkem heftiger. Kids worden zo opgehaald en dan mag het van mij toch echt wel komen ;)

5. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debende, kzie dat je online bent, hoe is het daar?! Wilt het beetje doorzetten? Succes hoor!

Ik ga mn bedje uit. Vriendje is al de deur uit.
    Lotus heeft geweldig goed geslapen, amper gehoest en lekker doorgeslapen. Helaas zelf weer vaak 'wakker' geweest. Ben moe maar mn rug doet dan zo'n pijn. Iemand misschien tips wat ik daaraan kan doen? Slaap al hele tijd met voedingskusse , want zonder lig ik helemaaaal niet lekker.

6. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beesie en Debende, super spannend meiden. Zet 'm op!!! Denk aan jullie.
    Sjors heeft net weer lekker gegeten en zijn tweede poepluier gehad, hihi. Het werkt dus allemaal prima. :)

Liefs, Leske

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Beesie en debende, wat spannend! Ik wacht op het babynieuws vandaag

gister veel en veel te veel gedaan en dat merk ik nu echt pff
    voel me net een ziek zeehondje, nja aangespoelde walvis kun je het beter noemen eigenlijk :p

8. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nou meiden, ff een update uit t ziekenhuis... om 04.00 vannacht heeft de vk weer getoucheerd maar helaas nog steeds maar 1 cm, terwijl ik wel om de 2,3 minuten heftige weeen had. Heb toen een spuit pethidine gekregen en een slaappil om wat te ontspannen. Manlief en ik hebben net ff paar uurtjes geslapen en de scherpe randjes gingen er af bij mij. Maar helaas is t net weer gaan uitwerken dus heb nu weer om de 2,3 minuten pittige weeen. De verloskundige stelde voor om zo met de gyn te overleggen dat ik een ruggeprik krijg want t kan nog wel s erg lang gaan duren. Ze komt zo dus nog een keer toucheren en als ik weer niks ben opgeschoten krijg ik een ruggeprik... vind t best spannend maar zal wel goedkomen!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wauw beesie, een live update zo op dit moment, wat goed van je!
    Hoop toch dat je nu op wat meer cm zit!!
    succes, je kunt t meid.
    In de loop van de dag heb jij vast jullie kleine meisje in je armen
    zet m op!

10. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beesie, succes meid! 1 ding is zeker, vandaag zul je jullie meiske in de armen kunnen sluiten! :-D en fijn dat je evt ruggenprik krijgt, hopelijk zal de ontsluiting toch snel gaan vorderen.
    Zet m op! X

Uh trouwens bedenk me net... Hoe is het met cerberus? Best stil... Lig je te bevallen ofzo?! ;)

11. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beesie, je kunt het samen met je lieve vent. Zet ' m op!!!

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Helaas nog steeds maar 1 cm, eigenlijk 1,5 maar ze kan er geen 2 cm van makwn. Ze zei al: naar huis gaan zul je wel niet zien zitte.? Ehhhh... nee!!!
    Om mn vliezen te kunnen breken moet ik 2cm hebben. De gyn is net geweest. Ze wilden me eigenlijk naar huis sturen om daar verder af te wachten maar ik heb aangegeven t echt niet te zien zitten om met weeen om de 2,3 minuten 45 minuten in de auto te gaan zitten. Dus ze gaan nu een bed voor me regelen hier op de afdeling, en niet meer op de verloskamers...

13. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debende, klinkt nu toch weer goed. Fijn dat de kinderen worden opgehaald. Hebben die door wat er aan de hand is. Blijft spannend.

Beesie, dat is misschien wel verstandig een ruggenprik. Je kan dan net wat beter ontspannen. Balen zeg dat de ontsluiting nog niet zo hard gaat, komt goed! Je doet het goed, succes!

14. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ik ook niet doen... laat ze die ruggenprik maar zetten.

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ruggenprik kan ook nog niet volgens de gun, daar moet ik verder voor zijn...

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

kort en krachtig....
    Waar heb ik DAT eerder gehoord... :(:(

"ik zei het toch...".... :p

wat een plaatje... en fijn dat jullie het goed doen..
    (korte reactie.. niet veel tijd..)

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shit... zeg... dat valt tegen.. eigenlijk geen tijd hebben... en wachten op een "ontknoping"....

Beesie... heel veel succes....
    (lees het zo op mn gemak nog eens...)

Debende
    al aan t genieten???

nu "rennen"..... hahahahah nouja...... slakkengang... en denken dat je vlug bent...

xxx

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Beesie zet em op meid. Je doet het hardstikke goed!!

Debende jij ook succes. Zet em op!!!

Hier nog bib. Ben er klaar voor om een 'gevecht' aan te gaan met de gynaecoloog haha. Heb pas om 15.20 een afspraak dus ik ga maar wat huishoudelijke klusjes doen vandaag. Zoonlief gaat naar opa.

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Beesie goed dat je hebt gezegd niet haar huis te willen. Hopelijk gaat het een beetje opschiet.

20. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beessie en Debende: Succes vandaag! Hoop dat het bij jullie allebei doorzet en jullie je wondertjes snel vast mogen houden...

Ik hoop maar dat ik jullie vandaag of morgen achterna ga. Mag me om 14.10 melden bij de VK om te kijken of ze me kan strippen (hope so!!!).

Deel Deze Pagina