Hey dames, wat een activiteit weer hier! hihi en die nachtbrakers! @ Marjolein; fijn dat Lotus nog goed heeft geslapen. Wat ik heb begrepen met betrekking tot naweeen, is hoe sneller de bevaling gaat hoe meer last hebt van de naweeen, en vaak gaat een tweede bevalling sneller... In mijn handtekeing kun je zien waar het lijstje staat! @ Cupido; kon je vanacht ook niet slapen? @ Leske; aaahhhh wat een prachtige foto's en wat mooi om te lezen hoe blij en gelukkig je bent! Denk veel aan je meid, ben blij dat je S.jors in je armen hebt! @ Eveline; Mannnen... tjonge jonge! @ Lautjuh; succes vandaag, ik duim dat de kleine nog goed ligt en dat ze je snel gaan helpen, we horen het! @ Zebra; bij jou zijn de krampen gister weg getrokken? @ Debende; zet hem op meid! @ Beesie; owh meid hoop zo dat het doorzet, is voor jou geen pretje meer zo @ Ego; hmmm ik dacht gister even ga beginnen, had zo een last van mn buik...en was echt pijnlijk... Maar denk dat het door het 'veel' doen is van gister... Ben ook wel bevallen maar dan in mn dromen Hihi... en t was maar een heel raar kind (leek meer op een kat?) Hihihi... laat die kleine nog maar ff zitten Want als tie er zo uit ziet.......................... En owh wat was ik vedrietig dat de baby niet meer in mn buik zat....
@Beesie en Debende, wat spannend zeg.. heel veel succes vandaag! @Mon, is ook erg spannend voor jou vandaag! @Leske, wat een onwijs mooie foto's Lekker genieten jullie! Haha zo gebeurd er op t forum een aantal dagen niks, en dan een paar dagen achter elkaar wel
Frenzy, ohjeej een kat.. het zal toch niet.. hahah hier zijn de krampen gister weggetrokken toen ik 2uur lang in het winkelcentrum rondgelopen had. was alleen iets teveel van het goede ben nu helemaal uitgeput nog steeds. ga mezelf zo maar weer aan de ctg leggen
@Eveline, mannen soms... pfff Die van mij vroeg ook laatst of ik de pijn in zijn voeten even wou overnemen, maar ik heb helaas niks om terug te geven haha En dat vervelen thuis, tsja, je komt er wel overheen Had maar van de VK een extra tijdschrift mee genomen naar huis, was ik weer een uurtje zoet.. pff @Frenzy, mooie droom is dat
Goeiemorgen! Lekker uitgeslapen tot tegen 8 uur, dus zo lekker samen met mijn meisje even douchen. Rustig dagje vandaag! Leske, wat een mooi bevallingsverhaal en wat klinkt het lekker relaxt! Sjors is een heerlijk mannetje, en wat lijkt hij op Joosje!! Eveline, leuke pijn? Hij bedoelt misschien een goed doel, begrijpelijk, maar leuk is anders Rens, kheb goede verhalen gehoord over de Puckababy, kijk eens op MP, staan er veel te koop en dan kun je het uitproberen. Ik heb het zelf niet gehad. Beesie en Debende, wat een spannende nacht! Was dus echt stilte voor de storm afgelopen dagen! Marjoleinn, ik had bij de eerste ook veel naweeën, vooral tijdens het voeden. Bevalling ging op het einde vrij snel, dus ik denk dat het daardoor kwam. Na 2 dagen was het wel over geloof ik. Ben benieuwd voor nu. Ik vond het toen niet zo heel erg, omdat je voelt dat de boel weer lekker samentrekt. Beesie, jeetje, heb jij weer... Ik hoop voor je dat het wat opschiet zodra ze je vliezen kunnen breken! Met ruggenprik heb je kans dat het nu helemaal stopt en dat je gewoon met niks weer naar huis gaat. Bij mij wilden ze daar ook mee wachten tot 4 cm ontsluiting... Hehe, nou, hier gaat het nog best eigenlijk. Zal niet voorkruipen op die paar die overtijd lopen, maar zelf overtijd gaan heb ik eigenlijk ook geen zin in. Duurt nog best een tijd dan... Gisteren zei een vriend spontaan: 'Volgende week donderdag!' En dat is toevallig de 15e, datum die ook al eerder door een vriendin is genoemd. Was een beetje mijn streefdatum, zo van: dan kan het echt. Ben heel benieuwd of ze gelijk krijgen
Tja, helemaal uitgedragen dus. Maar of ik er nu zo blij meen ben. Van mij had hij er al mogen zijn . @Vervelen: de verveling sloeg hier wel een beetje toe, maar op de een of andere manier heb ik gisteren weer een beetje een ritme gevonden. Ben weer een beetje aan het studeren geslagen en heb nog een oude pc-game uit de kast getrokken (Warcraft III). Zo kom ik de dagen nu wel door... Daarover gesproken: ik ga me maar even douchen en dan de boel boven weer opstarten (het is toch beter gamen op de pc van hubbie dan op mijn laptopje...). En het bestuursrechtelijke thema van vandaag is: verlening van een publiekrechtelijke bestuursbevoegdheid.
hahahaha... ik moest zo lachen toen ik dit las... moest gelijk denken aan de vrouw die op een kat lijkt door chirurgie... wilde een plaatje plaatsen, maar tjee.... dat mens ziet er zo akelig uit... (ok, MIJN mening) dat als ik hier een plaatje ga plaatsen, dat ik zeker weet dat er geen enkele baby meer uitkomt.... Ben benieuwd wanneer je kleine man zich laat zien... want jouw banner loopt nu toch ook aardig op... maar je voelt je nog wel aardig fit volgens mij, toch??
@beesie; en en en?? Zo te lezen zal het wel 'voor echt' zijn deze keer! Spannend!!! @leske, Wauw, ik wou dat ik ook zo'n intuïtie had... Mijn voorgevoel laat me steeds in de steek Nu zegt mijn voorgevoel zaterdag.... @debende; whaaa jij ook al! Succes meid!!! @beesie; pfff, terug naar huis? Dat zou ik ook niet zien zitten.. lijkt me dat je daar al behoorlijk afziet Hopelijk gaat het zo meteen in een sneltreinvaart! @ego... IK WIL OOOOOOOOOOOKKKKK!!! (maar ook vannacht en vanochtend geen enkel voorteken dat er iets op gang is *zucht* ) Ik probeer me er maar bij neer te leggen, maar mijn geduld wordt wel op de proef gesteld En ik ben al zo'n geduldige ...
Haha... ben blij dat je het mij bespaard! Ben ook wel benieuwd, maar kan hier nog genoeg doen zeg maar, dus als tie even wacht, mag best... Ik wil eigenlijk nog dat manlief het plafond in de keuken gaat witten dit weekend En vandaag moet de keuken grondig gepoetst worden (en dan ben ik klaar met het 'zwaardere' werk...). Twijfelde gister ik wel echt even (zelf manlief zag het...), was ook misselijk, en er zaten een paar pijnlijke harde buiken bij. Maar voel me nu weer goed . Succes vandaag, want je had het ook druk geloof ik?!
Ego... vent gaat toch zaterdag uit-voetballen.... eerst zegt het team dat hij uitwedstrijden niet mag voetballen op het laatst en nu kreeg ik gisteren de instructies dat ik volgende week ook nog niet mag bevallen.... een van de "rampscenario's" in mn hoofd is dus, dat hij op het veld staat... en dat de klojo aan wie hij de telefoon geeft....(dit kan dus wisselen) hem gewoon niet hoort..... of serieus neemt.... Zegt man: ja lief, afstand valt wel mee.... gewoon de tunnel door en dan ben ik er al bijna.... waarop ik naar mn buik wijs en zeg: Schat, hij hoeft ook alleen maar de tunnel door en dan is hij er....
Nee... alleen de ochtend dienst... kindjes aankleden, tas inpakken, naar schoolbrengen.... etc.... De rest van de dag verzorg ik alleen dreumes en peuter..... en doe ik net een wasje, vaatwasser ofzo.... (al moet ik zeggen dat ik van de week zelfs de kattenbak, paar keer heel t huis gestofzuigd en gedweild heb...... het wachten tot man het WERKELIJK zou doen, duurde me te lang... ).... voor de rest doe ik iig zo min mogelijk.... (wellicht wacht je spruitje tot mama klaar is...)
@leske, jeetje wat een turbo bevalling! @Cerberus, die ken ik, laat die foto maar niet zien hoor hahah. @zebra, niet teveel doen hè, wel rustig aan jij! @frenzy hahaha, lekkere droom. Hou dan de kurk er nog maar even in @de bende, heb ik er over heen gelezen of ben je nou toc bezig? Zet em op!! @ego, hier een uurtje wakker gelegen vannacht en daarna toch tot kwart voor9 geslapen. Wel worden de nachten steeds lastiger veel harde buiken en krampen in m'n rug, en misselijkheid?? Vandaag lekker dagje niets dus blijf hier een beetje bij kezen tussendoor!
Hahahaha herkenbaar. Dat zag ik ook al gebeuren met mijn mannetje en de voetbal. 'gelukkig' was die man van mij geblesseerd dus kon niet voetballen (cerberus ff keer pootje uitsteken als hij langsloopt hihi) @puffende dames. Succes! @dames die het zat zijn : kop op hoor zijn echt de laatste loodjes @dames die nog volop genieten: vooral doorgaan!!! @ego: de hele nacht met Koen opgezeten. Toch reactie denk ik van hele dag dat gepor en geprik en foto's. Erge krampjes door contrrastvloeistof. Maar nu slaapt meneer lekker. Mam lekker gedouched. Vanmiddag op verjaardagvisite bij mijn moeder dus weinigg online. Lees wel mee voor nieuws
@marjolein, ik zit nu op wacht. Tussen kwart over 9 en kwart over 12 komen ze m'n telefoon ophalen voor de verzekering. Heb nu vervangende bb. Ben echt een aansteller en paniekzaaier als m'n tel het begeeft. Wel vervelend dat ik al m'n tel nrs kwijt was/ben. Lang leve Facebook, kan ik nog een hoop mensen bereiken. @foxy, gelukkig dat koen nu lekker slaapt! Gaat het verder goed? @mon, spannend zal voor jou ook niet lang meer duren toch!!
Stelletje nachtbrakers, jullie hebben vannacht 3 of 4 blz. volgekletst hihi...ik ga daar snel doorheen in de hoop dat ik aan het einde babynieuws vindt... @ Beesie, pethidine, ruggenprik. Schiet niet op... @ Debende, weeën, afgezakte weeën. Jeetje jullie houden me wel in spanning zo met al die updates!! @ Lautjuh, je hebt in ieder geval de tijd om je de hele dag op te laden om straks de gyn te overdonderen @ Frenzy, haha ik had een soortgelijke droom :S Leske was bevallen van een eekhoorn hahahaha (en zij trots vertellen dat hij al in maat 62 pastte hihi) ik moest best wel lachen toen ik wakker werd want had de foto van de knappe Sjors natuurlijk al gezien! Geen eekhoorn in te ontdekken @ Mon, je brengt me op een idee...ik ga zo de oude supernintendo uit de kast trekken (ben niet zo'n echte gamer en die 3Dgames vind ik maar lastig, ik doe liever gewoon supermario ofzo haha) Whoehoe ik heb er helemaal zin in! @ Roos, he jammer meid dat het er nog niet zo naar uitziet dat het gaat opschieten. Misschien moet je even goed naar Sasjuh kijken, die is ook 'uit het niets' bevallen. Dus wie weet gebeurt het bij jou ook wel! @ Cerberus, mannen snappen er ook niets van...'even die tunnel door'...hopen dat je maar niet gaat bevallen zaterdag!! Zo kreeg ik gisteren instructies van mijn broer (kwam een chocoladetaart brengen en 'voor wat hoort wat'...) ik mag niet volgende week woensdag tot/met zaterdag bevallen want dan zitten hij en zijn vriendin in de Ardennen... Nja ik doe me best... @ babynieuws...helaas geen babynieuws op het einde... @ Ego, alles goed hier. Vannacht heerlijk doorgeslapen. Niet wakker geworden met harde buik dus alles weer rustig hier tot zo ver. Vanmiddag weer even de weekendboodschappen doen, hebben we het maar vast weer in huis. Verder geen bijzonderheden hier