Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha.... geen idee...
    hoopt het....

hmmmm zou mijn banner "overtijd" kunnen tellen....
    sommige wel....

Zal ik NU gaan checken of tegen die tijd???

Gisteren trouwens het gevoel dat ie echt gewoon niet meer in mn buik past.... had dat bij jongste ook zo erg....
    fijn om een bescheiden buikje te hebben, maar pffff het doet wel vaak pijn....
    (en dan niet een handje of voetje... maar overal baby die uitsteekt, )

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eveline
    dus jij gaat woensdag bevallen? :D......

weekendboodschappen het kan maar binnen zijn... succes...

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, ja ik voel nu ook de hele dag door baby aan alle kanten uitsteken. Vooral rond m'n navel is de huid heel dun, daar voel ik echt van alles uitsteken. Vannacht droomde ik dat er echt 2 volledige voetjes uitstaken, bizar!

Ik heb de kookwekker maar gezet voor mijn meisje, dat we zo gaan douchen. Anders wordt het een pyjama dag vandaag, voordat we zijn aangekleed doen we weer een middagdutje en daarna heb ik ook geen zin meer om aan te kleden. Dus we moeten echt nu, en ik moet ook nog boodschappen. Ah, hij gaat, we gaan!

4. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mon; wellicht een voorteken van je banner ;) hoe voel je je verder?

Zebra; succes met ctg weer vandaag, je wordt zowiezo elke dag eeld voor de uitslag toch?

Cerberus; haha oh ja sorry, maar moet zo lachen om jouw opmerkingen.
    Maar f zonder dollen, snap dat t je niet lekker zit.. Zijn besluit om te gaan staat vast?

Shadow; hihi herken t wel hoor. Maar oh oh oh ik moest zo lachen toen ik je status las op fb, kzie t helemaal voor me hahaha
    Hoe is het nu met je kwaaie hormoontjes? Zijn ze nog op oorlogspad of al beetje 'gekalmeerd' ;)

Beessie; hoop echt voor je dat t doorzet hoor en t allemaal niet meer te lang gaat duren!

Debende; ben erg benieuwd hoe het daar is :-D

Foxy; he bah, balen. Hoe is t nou met m?

Kga een auto door wasstraat rijden, paar plantjes voor in tuin halen, dan is t alweer tijd om dochterlief op te halen en vanmiddag lekker in de tuin rommelen.

Liefs

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    haha ja ik ga mijn best doen cerberus!
    Stiekem...(en dat is misschien heel erg) hoop ik dat ik volgende week vrijdag/zaterdag/zondag ga bevallen. Want...zondag viert mijn oma haar verjaardag en dan heb ik een geldige reden om niet te gaan :)

6. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm... mijn banner telt gewoon door... ook een voorteken? ;)

:p

7. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Haha Eveline goed excuus idd:p

@datums bevallen.. Wij willen ook liever niet dat het op 9 maart zou komen(zusje van vriend jarig) en 15 maart ook liever niet(broertje van vriend jarig), 22 maart ook niet(schoonzus jarig).. ;) Dusss.. doe maar er ergens tussen in of daarna:D

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Eveline, oh ik was hels gister haha. Die hormonen maken me zo sel hysterisch echt erg!!

M'n telefoon is net opgehaald, ga me zo echt onder de douche slepen!

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha...
    tja dat is dan het voordeel wat ik heb als ik naar school MOET... je MOET wel... anders blijf ik dus het liefst ook in mn pyjama hangen....

10. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snel een andere banner nemen, misschien helpt het...:p

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    om niet te gaan:
    WAt dacht je van:

-oefenweeen....
    - mogelijk gebroken vliezen....
    - een onbestemd gevoel.....
    - diarree aanval....

(Niet echt natuurlijk.... maar je kunt het ook allemaal gebruiken om eerder weg te kunnen.... :D)

En eigenlijk.... je bent hoogzwanger kom op...
    gewoon een belletje... met "ik heb nu geen zin".... of ik trekt dit nu niet... zou gewoon genoeg moet zijn....

(zo'n hekel aan verplichtingen,.... die maar opgelegd worden.. )

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shadow
    ik las gisteren mn weekkalender op babysite... en moest ook gelijk aan je denken... (had net je status gelezen)
    had hem bijna op je FB geplakt... maar zal hem nu ff hier plaatsen...

38 weken & 3 dagen zwanger (week 39)

Moeder:
    Evenals je kindje ben je waarschijnlijk startklaar. Het is in deze tijd niet ongewoon als je snel geïrriteerd bent of vergeetachtig. Alles draait nu om jou en de baby en dat mag ook best want jullie gaan straks allebei een topprestatie leveren.

Zie je, je bent volkomen normaal.... je loopt alleen een week voor... hahahahahaha.... :D

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    hahaha dan ken je mijn oma nog niet!!
    Nee, als er niks aan de hand is ga ik gewoon. En niet voor haar hoor...maar als ik niet ga dan loopt ze zo te schelden op me (tegen mijn vader, haar zoon dus) dat mijn vader zo erg in tweestrijd gaat staan en dat vind ik sneu. Al eerder meegemaakt. En voor mijn vader bewaar ik zo lang mogelijk de lieve vrede met mijn oma.

Hoewel hij aangeeft het wel te begrijpen dat ik haar niet meer wil zien maar ik zie wel hoe moeilijk hij het er mee heeft. En al ga ik maar een uurtje of anderhalf uur. Als ik maar even mn gezicht ga laten zien dan hebben we al dat gezeik niet...en ik spreek dan ook altijd af met mijn broer wanneer hij gaat, dan ga ik ook ;)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @marjolein, ik maak inderdaad zelf elke ochtend thuis een ctg en die stuur ik door en dan moeten ze me binnen een half uur de uitslag doorbellen.

( word nogal eens vergeten blijkbaar, want dit is al dag 2 dat ik een uur zit te wachten op het telefoontje. zucht )

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

heb ff gechecked maar mijn banner kan ook optellen....

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou wou ik een hele harde humor opmerking maken...... (gal-zwarte humor...)....
    *waarschuwing voor diegene die dit soort humor niet kunnen waarderen, niet verder lezen*.....

uhhh als ik het zo lees, zou je haar verjaardag dan uberhaupt nog wel vieren..... :cool:

(bedoelt met knipoog he....;))

iig succes dan..... zeker in combi met je hormonen....

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Shadow, ik vond de tekst die je gisteren op je FB zette trouwens heel mooi en ik heb hem in een kaartje geschreven naar mijn beste vriendin die door een moeilijke periode gaat nu. Dankje!

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    zou gewoon elke keer als ze te laat zijn bellen....
    jij hebt toch ook wel wat beters te doen dan bij de telefoon te wachten.... schiet het nog niet op dat THUIS ctg-en.... ben je nog een hoop tijd kwijt....

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    haha cerberus, ach ja...oma is inmiddels 85 en begint nu te dementeren (helaas wordt ze daar niet gezelliger op) en doof te worden...ik roep al jaren dat ze de volgende verjaardag wat mij betreft niet hoeft te vieren...zelf zegt ze steeds: 'ik hoop niet dat ik 100 wordt!' Waarop mijn broer en ik in koor roepen 'wij ook niet!'
    Mja...de goeien gaan altijd eerst...dus mijn oma wordt de oudste vrouw van NL waarschijnlijk ;)

20. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahahaha......
    (gelukkig ook zwarte humor... :p)

Deel Deze Pagina