ach ja...je moet er de humor van blijven inzien natuurlijk Het mooie van het dementerende is wel dat ik in ieder geval kan zeggen dat ik vorige week nog langs ben geweest...
Hmmm nog geen babynieuws... @ Mon; duim voor een voorteken... @ Eveline; pjieuw, ik hoef niet bang te zijn voor een 'katachtige' baby? En fijn dat je goed geslapen hebt... Pff vervelend zeg zo een een verplichte verjaardag... @ Shadow; fijn dat je telefoon opgepikt is, goed dat je verzekerd bent! Ik ben ook best geirriteerd hoor (vind mezelf altijd al wel een beetje een 'bitch' maar nu helemaal...) @ Roos; hmmmm... maar het duurt toch niet meer lang bij jou Nog ff meid en je hebt je wondertje in handen, kan ook zomaar ineens heel hard gaan he! @ Foxy; aaahh arme K.oen, snap dat hij er last van heeft, hoop dat hij vandaag wat rustig wordt! @ cerberus; jeetje snap je zorg, is vervelend zeg... Kun je hem er nog vanaf krijgen? Toch ook druk voor jou ook, toch doe je ook nog een hoop nu (mss deels ongewild....) . Fijn dat je banner ook kan optellen, hopelijk heb je t niet nodig! @ Ego; paardjes gedaan, mailtjes beantwoord. En nu de keuken poesten heb eigenlijk helemaal geen zin, maar moet echt gebeuren. Tis een witte keuken, en het is zeker een jaar geleden dat het gedaan is is dus ook echt vies . Maar nu heb ik alleen de pech dat we een vrij grote keuken hebben.... Blehhhhhh....
Foxy hoe is het nu met K.oen?? Al iets van beesie en debende gehoord? Hier moet ik nodig de badkamer doen, maar heb er zo geen zin in. Alle was is wel weg. Heerlijk. Boven nog even stofzuigen. Heb hopelijk mijn laatste buikfoto even geplaatst.
nou ctg was weer goed. duurde even want ze zat nét in een bevalling grrrr jaa iedereen is maar aan het bevallen.. !
Wellicht in etappes dan frenzy??? succes..... Beesie en debende...??!!! moest zo lachen toen ik het naast elkaar zag staan... klinkt een beetje als "cool and the gang"..... ... Lautjuh jouw buik is toch ook niet zo "overdreven" groot he.... voor zo'n flinke meid....
bij mijn vk staat de agenda dus vol, omdat iedereen daar "op het laatst loopt".... Zei al tegen haar, als ik beval, bevallen er gelijk een hoop... ik ben altijd nog bevallen op "drukke dagen".... (geen verloskamers vrij, geen douches vrij... of en vk die gelijk door moest rennen...etc...)... ons 20 maart slinkt trouwens wel snel... met pioentje al bevallen.... jij een "planning" en cupido een strippoging volgende week...
Moet ik dit sarcastisch opvatten? haha ik vind mijn buik gigantisch en met mij heel veel andere mensen op straat.
Hey meiden Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb het gevoel dat ik sinds gisteren de kleine echt stukken minder voel. Maar ik ben ook 39 weken zwanger. En dan telkens denk ik..ja nu voel ik hem toch, maar het is opeens zo anders. Wat is normaal nu? Hoe vaak voelen jullie je baby? Voorheen staken hele beentjes uit en nu...het is wat geschuifel, maar niet echt enorme activiteiten. Ik kan me ook niet herinneren van vorige zwangerschappen dat het zo afnam, maar ja toen lag ik ook 1 maal per week aan een ctg...dus zie je activiteit..... en nu....
Nee... eigenlijk niet..... nu vind ik het moeilijk zien, omdat je uhhh niet het geheel ziet zeg maar.... maar dacht ook meer een "bal" te zien... Wellicht draag je breed en zie je het niet zo op de foto... (foto's vertekenen vaak) bedoel het niet lulllig ofzo hoor.... maar zat te vergelijken met mijn vorige 38 weken foto (laatste buikfoto trouwens)... ook niet zo'n grote buik... maar ook een 8,5 ponder dr in.... (anderen mensen vinden trouwens altijd wel iets.... krijg hier zo vaak verschillende dingen te horen.... )
@beesie: spannend meid!!! wel vreselijk klote dat het niet op wilt schieten!! hopelijk ondertussen al wel. @debende: zet hem op meid!! suc6! @la femme: als je minder leven voelt of anders moet je bellen. wordt hier altijd gezegd in ieder geval... en liever 10x teveel dan 1x te weinig hier net uit bed hihi. isabel slaapt nog! strakjes naar de nieuwe osteopaat toe... hopelijk bevalt die goed!
la femme, ik ben een slecht voorbeeld natuurlijk met de ''probleem-zwangerschap'' en ons meisje beweegt al heel lang weinig. maar ik merk wel sinds deze week/vorige week dat het anders voelt. geen trapjes of stompjes meer, maar meer golvende bewegingen en af en toe een paar voetjes die heel hard naar buiten proberen te duwen en wat dan een minuut ofzo aanhoud. Even advies van de mama's onder ons, iedereen begint me nu te vragen wat ik wil hebben , en heb al wat handige kraamcadeaus in mn hoofd. voor de mensen die toch kleding willen geven , wil ik het liefst dingen voor in de zomer, dus als het echt warm is ( als het dat hier nog word ) dus ergens aug / sept zeg maar zou dat ongeveer een maatje 68 zijn dan of al 74 ? heb echt geen idee. en dan natuurlijk uitgaande van dat ze met de geboorte ergens 2600/2700 zal wegen
@ La femme; gewoon ff belen! Geen risico's nemen... Hier voel ik hem ook wel anders en minder, maar vaak wel heel duidelijk. Mij is ook op het hart gedrukt, bij vermindering van leven; gelijk bellen!
@zebra: ik denk 68. isabel was met geboorte 2980 en dat was 2 januari, ze zat begin van de zomer in 62 en daarna 68, sommige shirtjes maat 74 paste al wel maar ze past nu nog in sommige dingen maat 74 ik denk dat ik rekening zou houden met 68...
Zebra; ligt een beetje aan de groote van je kindje. Mijn zoon is in november geboren en zat 's zomers in maat 68/74
@cerberus: foto's vertekenen ook. Ik zal even een andere foto maken. Met blote buik. Schrik niet van de enorme striemen!!!
@Beesie en debende, Heel veel succes meiden, jullie kunnen het ! Ben zo benieuwd @Mon, Misschien een voorteken van je banner Hoop dat als je gestript word het snel op gang komt. @Roos, hmmzz jouw banner kan niet optellen..misschien andere banner nemen @Cerberus, Jij hebt geweldige humor ! Vooral over die tunnel Kan me voorstellen dat het vervelend is..zou het ook totaal niet leuk vinden. Is hem niet duidelijk te maken dat ie niet moet gaan. @Eveline, jeetje wat een opmerking van je mannetje ! Whaha geweldige opmerking van je hoor gelukkig snapt hij het wel. @Frenzy, He bah..vervelend zo'n grote keuken, misschien versrpeid over de dag doen ? Jij hebt nog veel plannen zeg om te doen 'voordat' de beeb er is, hoop dat hij wacht tot jij klaar bent @Zebra, wat balen dat je nu alweer zo lang moest wachten op de uitslag..vind het wel belachelijk. Gelukkig wel weer alles goed ! @Lafemme, hier 37 weken..maar voel ook heel andere bewegingen nu en meer geschuif. Ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken en maak me er soms best druk om. Moet vanmiddag naar de vk dus vraag het haar ook direct. Volgens mij heb ik wel vaker gelezen/gehoord dat de bewegingen anders worden maar toch wil ik ook de zekerheid. Niet te druk maken in ieder geval meid !
ja dat is natuurlijk zeker zo, lastig pff ik zei al tegen iedereen, doe maar cadeaubonnen maar dat vinden mensen blijkbaar niet leuk om te geven