@debende, Proficiat met je kleine meid! Genieten maar! Lijkt me nog snel gegaan, niet? @cerberus, helaba , voorschieter!! @beesie, benieuwd hoe het met je gaat nu! Enuh, idd niet in slaap vallen nu hoor!
Even snel 'bijgelezen'; Beessie, zet m op! :-D Debende; wauw gefeliciteerd met jullie dochter!!! Alle anderen; *zwaai* ben weer weg, vriendje vandaag vroeg terug van werk, lekker rommelen in de tuin. Liefs
Eveline, oeiii, wat heb jij voor oma hey. Klinkt eng La Femme, als het opeens van gisteren op vandaag anders is zou ik toch even aan de bel trekken. Het veranderd wel langzamerhand, maar niet plotseling! Zebra, ik had een kleintje en zij ging met een half jaar ongeveer over naar 68. Dus ik zou zeker 62/68 vragen voor de zomer en niet groter. Cerberus, ik sta nog steeds versteld van jouw enorme dreumes Wordt leuk als we een keer een meeting hebben, mijn meisje is kleiner, lichter, smaller, draagt een maat kleiner van kleding en is een jaar ouder Beesie, tis je gegund, en dat het nu maar lekker snel mag gaan!!! Debende en Debendeman, van harte gefeliciteerd met jullie kleine Lizzy!! Wauw, weer een meiske op de wereld, stiekem een beetje jaloers, maar tis je gegund! Zebra, haha, er is een hele run op om de datum nu te weten te komen Ik ben benieuwd, 16 of 17 denk ik. Cerberus, succes met bevallen zo Jouw verhalen kennende haal je Beesie zo nog in Pffff, en ik ben er wel een beetje klaar mee voor vandaag. Meisje is zo lief aan het spelen dat ik haar nu niet op bed wil leggen... Gaat wss dan toch niet lukken...
@DeBende: gefeliciteerd met jullie dochter!!! @Cerberus: spannend! Leuke termijn hoor, 38w3d! (had ik ook....)
Debende gefeliciteerd met jullie dochter Lizzy! Geniet ervan. Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal.
Cerberus ben je er nog??? haha Hier ook even heerlijk liggen pitten. Gaat de tijd ook een stuk sneller.
hebben jullie er ook last van dat zelfs alle positiekleding niet meer prettig zit ? lijkt wel of alles overal in mn vel snijd. en niets zit meer echt fijn. loop het liefst de hele dag in een joggingbroek rond en probeer anders maar een legging met tuniekje want mezelf in een spijkerbroek krijgen is echt geen pretje meer. voel me dan net een sardientje
Klopt zebra. Heb ik ook last van. Heb nog 1 skinnyjeans van de h&m die mij heel lekker zit. Die heeft ook een hele grote buikband die nog ver over mijn buik getrokken kan worden. Andere broeken zakken allemaal af door de korte buikband. Zit niet lekker meer. Mijn positielegging zat een gat in dus die heb ik weggegooid. Dus kan nu geen tuniekjes meer aan haha. Ga geen nieuwe meer kopen.
@debende: gefeliciteerd met jullie dochter L.izzy geniet er van..... @ positiekleding..... mijn broeken zitten gelukkig nog heerlijk
hohoho.... zo makkelijk komen jullie van me af hoor ...... heb een plasje kunnen opvangen, met provocatietest maar denk zelf dat het van die hele waterige afscheiding is.... Had dit vorige zwangerschap ook zo.... vandaar dat ik ook niet gelijk denk van "This is it"..... Zet telefoon maar op stil hoor foxy.... Slapen is het hem niet geworden hier... pffff.... als de ene wakker is en aan t vervelen (peuter) slaapt de andere.... en nu slaapt peuter en was dreumes alweer wakker....
wisseling van de wacht.... bij jou thuis. dus geen oogje dicht kunnen doen... zou hier ook graag nog wel even willen liggen maar dat gaat m ook niet worden denk ik. een oud klasgenootje van mij kwam vandaag langs (kan ik niet echt super mee opschieten maar ze is nu ook zwanger dus wilde graag langskomen pfff) maar die lult altijd over zichzelf en blijft uren hangen.... nu is ze net weg maar manlief komt zo alweer thuis uit zn werk dus dan is het ook niet echt gezellig als ik op bed lig...
@ Debende: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lizzy! Ik ben benieuwd naar je verhaal, vooral onder water....Geniet lekker van je gezinnetje. Hoe vinden de 2 andere haar?
@kleding; ik draag al bijna 2maanden enkel nog rokjes en kleedjes met een legging onder... broeken zaten gewoon echt niet goed meer... spannen, afzakken,... Gevolg: ik ben mijn kleedjes, rokjes en legging nu zo beu als wat! Ik denk dat ik binnenkort nooit meer een jurkje aantrek Ik verslijt leggings dat het niet meer mooi is! En de laatste 2 dagen gewoon ook echt geen zin meer om nog iets leuk te combineren Heimwee naar mijn vroegere dressing .... (Je ziet, ik moet DRINGEND bevallen! ) @cerberus; hoezo, nog niets? Ik dacht dat je al met je ukje in je armen lag!
hoe erg is het dat ik net bezoek aan de deur heb laten staan Ik zag ze aankomen rijden in de auto maar ben gewoon achter een muurtje gaan staan zodat ze mij ook niet konden zien door de raam en heb niet open gedaan haha oh wat erg, maar had er echt even geen zin in en normaal gesproken belt iedereen altijd van te voren of het uitkomt ( behalve hun dus )
@Debende: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid! Lijkt me wel heel bijzonder zo'n onderwater bevalling (niet dat het iets voor mij is... ben ik veel te lomp voor, staat gelijk het hele laminaat hier onder water). @Ego: Bij vk geweest. Baarmoedermond ligt nog flink naar achteren, maar wel driekwart verstreken. Had 1 cm ontsluiting, dus ze heeft me kunnen strippen (ha, nog 9 centimeter te gaan!). Bloeddruk was wel ietsjes aan de hogere kant, dus maandag mag ik weer terug om te zien of dat niet door gaat schieten de verkeerde kant op. Ze proberen dan gelijk nog een keer te strippen (haar collega, die volgens haar erg goed kan strippen) en dan wordt er ook even gekeken of en wanneer ik naar de gyn moet ivm overtijd lopen. Korte samenvatting: smurf zou het leven een stuk makkelijker maken door gewoon geboren te worden.
zo, boodschappen zijn weer binnen. Extra koelkast ligt vol met drinken. we hebben nu 10 flessen cola, 8 flessen 7-up, 8 flessen sinas, 2 flessen cassis, 10 pakken sapjes, 4 liter melk, 4 liter chocomel, 4 liter yogidrink en 4 grote pakken koffie in huis. Hebben alvast ingeslagen voor de kraamvisite.. positiekleding zit hier ook niet echt lekker meer. Mijn broek (buikband) zakt af en mijn shirtjes kruipen op. Dus loop regelmatig in blote buik. Nu vind ik thuis niet erg maar ben blij dat ik grote winterjas aan heb buiten hahaha Rokjes en kleedjes (vind ik zo'n leuk vlaams woord!!!!) draag ik ook niet want heb alleen nog sneakers die me nog (net) passen dus dat staat ook niet leuk... Gelukkig 1 broek die eigenlijk een maat te groot is. Die past nu goed om mijn buik. Lubbert wel rond billen en benen en word dan ook regelmatig uitgelachen door vriendje als ik die aan heb maar maakt mij niks uit...ik ben altijd erg snel met wassen als die vies is!!