Hoi dames, Hier mij verhaal onze dochter is nu 1 week oud en wat gaat het allemaal snel. Ik moest mij melden op de verloskamer om half 10 brak de gynaecoloog de vliezen had 2 cm onsluiting en baarmoeder was nog maar 2 cm. Tot 16 uur niet veel aan de hand daarna begonnen de weeen om de 7 minuten rond 18 uur gevoeld had toen 5 cm ontsluiting daarna ben ik in een weeenstorm terecht gekomen en had om half 8 10 cm ontsluiting. Moest op bed gaan liggen om mee te persen helaas reageerde sterre daar heel slecht op en viel haar hardslag steeds weg. Ik moest mij steeds in een andere houding verplaatsen van de gynaecoloog van mijn rug op de knieen van de knieeen op de baarkruk en weer andersom puh... intussen steeds persweeen. Uit eindelijk moest mijn man achter mij op mijn buik drukken om haar te laten zakken helaas kreeg ik haar er niet uit zij is een sterrekijker en draaien steeds meer de andere kant op. eindelijk was zij vergenoeg gezakt en hebben zij mij op geknipt en met een vacuumextractie is zij ter wereld gekomen wat was i blij dat zij er was.................... En wat zijn wij gelukkig en compleet ik heb geen pijnbestrijding nodig gehad en alles op eigen kracht mogen doen een hele andere ervaring dan met mijn zoontje. Zij heeftheerlijk op mijn buik mogen liggen en wij hebben kunnen genieten van elkaar wat een intens moment was dat heeerrlliijk Nou meiden dit was ongeveer mijn verhaal xx Chantal Ps hebben jullie al een forum voor bevallen mama feb en maart gemaakt?
Debende: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Lizzy!!! Wat een mooie Naam!! Beesie: balen dat het niet opschiet! Maar wil niks zeggen hoor! Ik had tot 19.15uur maar 2cm ontsluiting en om 20.01uur is ons mannetje geboren.. Hoop voor je dat t bij jou straks ook ineens snel gaat!! Leske: Wat fijn dat Sjors het zo goed doet!! Super on te horen! Ego: Luca is wat onrustig.. Slaapt slecht. Heb t idee dat t door de buikkrampjes komt.. Vind t zo zielig!! Hopen dat t snel weer beter gaat..
Wie heeft er interesse in een besloten forum? Is namelijk makkelijk aan te maken. Even inventariseren. Vul hieronder je naam in als je eventueel 'mee wilt verhuizen': Anna27
Wie heeft er interesse in een besloten forum? Is namelijk makkelijk aan te maken. Even inventariseren. Vul hieronder je naam in als je eventueel 'mee wilt verhuizen': Anna27 Rens
Hey meiden, ff succes voor Beesie! Je kunt het en hopelijk geen KS voor jou... Ik ga mee naar besloten forum hoor! Anna27 Rens Gentle Nu lekker mee naar boven, lekker slapen. Net wat terug gelezen van het forum van 3 jaar geleden bij Julia, zo leuk! En wat blijkt, ik ben toen idd de slijmprop verloren, 11 dagen voor de bevalling. Nu nog niet, dus ik ben benieuwd of die nog komt. Was rond 38 weken... Spannend! Trusten!
Hai allemaal! ja ik zou eigenlijk een maartmamma worden. Maar mijn zoontje is op 29 februari geboren. Eeen weekje te vroeg.
Ook ik zit nu te internetten op mn telefoon kan dus ook geen lijstje maken.. Maar ik ga ook wel mee hoor .. En ik had er eigenlijk niet bij stil gestaan maar ben ook een februarimama geworden.. Maar wil gewoon mey jullie blijven kletsen..
Beesie, het schiet niet op hoop echt dat de laatste cm snel gaan ! Zet m op meid ! @Besloten forum: Ik wil mee Anna27 Rens Gentle Foxy74 Sasjuh83 Mon Happymom2010 Leske Sjors22 Ik ga verder bankhangen heb ontzettende hoofdpijn
Nou hier helaas niet het nieuws waarop we hadden gehoopt! Ik word over ongeveer een uurtje verwacht op de OK want ze gaan toch een keizersnede doen. Oh ik vind t zooo niet leuk! Ze mag na de geboorte heel even bij mij liggen en dan nemen manlief en zuster haar mee naar de afdeling. Na een uur ben ik pas daar omdat t hechten ook nog een half uur duurt. Daarna kunnen we pas echt met zn.drietjes genieten. Ouders en schoonouders komen straks ook hier heen samen met zoontje van manlief. Maar wel afgesproken dat manlief eerst wacht tot ik op de afdeling terug ben en we ff met zn drietjes heben kunnen genieten! Ben trouwens vanavond mn slijmprop verloren, in delen... oh wat smerig is dat zeg! Nou goed, ik leg me maar neer bij t besluit van een keizersnede. Zo gauw t lukt kom ik hier haar naam en foto posten!
Succes Beesie! Kan me goed voorstellen dat je er enorm van baalt! Probeer er straks desondanks gewoon van te genieten!