Anna is goed! Hihi wel een forum die je ook goed op je telefoon kan bekijken, heb ik wat te doen tijdens het voeden E.lin was weer aan het clusteren gisteravond, vanaf 7 uur tot een uur of half 12 wilde ze alleen maar aan de borst. Tussendoor paar x geprobeerd haar in bed te leggen maar dat werd steeds huilen. Uiteindelijk lag ze er om half 12 in en heeft toen tot 4 uur doorgeslapen. Vanochtend heeft manlief haar voor het eerst een flesje afgekolfde melk gegeven. Ze vond het maar raar, die fles. Ging een hoop melk ook naast haha. Blijven oefenen dus!
@pompeloesje; ik zag het al op fb, maar wat geweldig nieuws! Nu kunnen jullie écht beginnen genieten! De komende dagen nog een flink lentezonnetje erbij, en het kan voor jullie niet meer stuk! Geniet ervan!!
Ik ga mee naar besloten forum hoor! zet me dr maar bij... @ bevallen.. Vanacht zijn wij de trotse ouders geworden van..... Niemand... Oh kleine wanneer kom je nou hahaha ik heb sinds woensdag al elke dag last van stevige menstruatiekrampen die doortrekken naar mn rug maar verder gebeurd er gewoon NIETS!!! word er gek van... zag weer wat prachtige plaatjes voorbij komen.. @ beessie had het ook al op fb gezet maar vind het echt een mooi meid met een geweldige naam!! @ leske... S.jors is echt een lekker ventje, vind hem ook echt wel op zn grote zus lijken
Was het maar waar... Het enige wat ik op dit moment aan het doen ben is uberhumeurig zijn... Oh, en ik heb net een uur in bad liggen weken, dus ben nu een beetje verschrompeld.
Was het maar zo'n feest Ik lig op bed, even dutje doen! Heb daarnet alle geboorte bedankjes gemaakt. En vd week komen de kaartjes binnen voor eraan helemaal leuk
zwangerschapsalbum is bijna klaar...alleen nog afscheid van werk, laatste buikfoto's, wat foto's van de fotoshoot en bevallingsverhaal erin en dan is het klaar... al met al toch zo'n 30 pagina's geworden!
Eveline, leuk zo'n foto album! Hier geen album gemaakt van de zwangerschap, alleen een 'eerste jaar' boek van Julia waar ook een paar bladzijden over de zwangerschap en bevalling in zitten. Ik ben ook niet zo'n onwijs buik-foto-type, dus zou er ook geen boek mee kunnen vullen Lautjuh, ohhh, ik heb ook zin in de mac! Manlief is nu ff naar Amsterdam, misschien wil hij op de terugweg wel een McFlurry meenemen Heb ik wel zin in! Ik ga nog ff op bed denk ik. Manlief is dus net weg, mét Julia. Saai eigenlijk, maar nu heb ik wel echt even een paar uurtjes om te rusten en te rommelen. Helaas veel regen vanmorgen, dus van de tuin is niks meer terecht gekomen... Vanavond nog verjaardag, en morgen ook 2 verjaardagen... Poeh!
hier ook bezig met een album voor de kleine.... van de positieve zwangerschapstest, alle buikfoto's, het maken van de babykamer etc etc tot strakjes mn bevalling en zijn eerste foto's. album is hier ook zo goed als af nu is het alleen nog wachten op de bevalling hihi. ik zit hier nu op 46 pagina's en dan komt de bevalling enz er strakjes nog bij... ben zo benieuwd naar het eindresultaat... @ eveline heb je m zelf gemaakt of via internet???? ik heb het lekker makkelijk via internet, anders komt het bij mij nooit af haha
hier ook via internet hoor...het handgemaakte fotoalbum van onze vakantie in egypte 3 jaar geleden ligt hier namelijk nog steeds om afgemaakt te worden... Hier zitten ook de foto's van de eerste positieve test, alle echofoto's, buikfoto's, foto's van de kleertjes en het kamertje erin. Maar heb er ook veel tekst in gezet. Hoe we het verteld hebben aan de opa's en oma's en ooms en tantes. En dan foto's van hen erbij. De laatste 2 pagina's wordt het bevallingsverhaal en de eerste gezinsfoto. Daarna begin ik aan het 'eerste-jaar-album' Ik maak hem via de HEMA, waar doe jij het sheena?
@ eveline... jaa dat heb ik ook. dacht leuk te gaan scrappen maar heb in 2 jaar pas 2 bladzijdes gedaan geloof ik haha denk dat onze boeken echt veel op elkaar lijken haha.. ik heb ook alle echo foto's, buikfoto's foto's van de kleding en spullen, het kamertje enz. ook veel tekst van hoe we het onze ouders verteld hebben en toen we met kerst bekend gingen maken dta het jongen werd. echt alles staat erin... gaaf hoor.... ik heb nu 46 volle pagina's dan heb ik 1 pagina voor mn bevallingsverhaal, 1 pagina voor de gegevens en de eerste foto's en dan heb ik nog 2 pagina's open voor de eerste foto's thuis en mijn eerste brief die ik aan de kleine geschreven heb.. dus zit strakjes denk ik rond de 50/52 pagina's en dan is hij helemaal af ik doe het via top foto album... daar heb ik vorige keer ook een fotoboek laten maken van ons huis en dat was heel mooi geworden.
Heej meiden, Denk, kom even spieken hier, maar wat een rust idd. Jammer genoeg niet omdat jullie aan het bevallen zijn. Kom op meiden, niet over mijn 40+5 heengaan hoor. Joosje/Sjors, ja, lijken enorm veel op elkaar en op mij. Pfff, best een geruststelling om te weten dat beide keren het goede embryo is teruggeplaatst, hihi. Heb wel eens het visioen gehad dat er een spleetoogje uit zou komen. Het is toch vertrouwen op anderen in ons geval... Gelukkig gaat het in alle gevallen goed, op misschien een enkele uitzondering na in Amerika. Maar heb foto's van Sjors, echt, net Joosje toen ze klein was. Heel leuk! En idd, ik ben heerlijk relaxed, weet niet meer wie het zei, ik geloof Eveline. Was bij Joosje anders hoor. Was ook een andere start met een zkh opname, voeding die niet lukte, stress (zat toen minder goed in mijn vel door de situatie met Peters zoon). Nu is alles in rustig vaarwater en Sjors is een heel tevreden kindje. Dat scheelt ook heel veel. Joosje gaat er geweldig mee om, ik heb een schat van een man die zoveel voor ons doet. Tja, zucht, meer is er niet te wensen toch. Meiden, ik spiek vanavond nog even! Doeg! Leske
Haha, klinkt bijzonder herkenbaar, Sheena... Helaas, als je naar mn banner kijkt, kan ik je niet erg veel hoop geven Haha, Leske, die schrik zit er hier (of toch zeker bij manlief!) ook dik in Man moet dan aftekenen dat 'zijn staaltje' wel degelijk van hem is, maar wat er in het labo gebeurt.... Zal toch een geruststelling zijn als 't geen zwart krullenkopje is Oh, enuh, volgens de berekening van de gyn zit ik momenteel op 40+4, dus 40+5 voorbij gaan lijkt mij al niet meer zo moeilijk op dit moment... Ik heb zo'n vermoeden dat ik voorlopig het record zal halen! (nujah, niet dat ik daarop zat te wachten )
Hey meiden! Wat een rust hier! Tis in het weekend toch al wat drukker, maar er zijn natuurlijk ook veel dames lekker met hun kids bezig (en jullie hebben groot gelijk hoor!!!) @ Anna; ben benieuwd naar het opzetje straks, ik vind het in ieder geval wel fijn om besloten te kletsen, ook blijft het dan hetzelfde clubvje, is wel leuk! @ Pompeloesje; wat een prachtig ventje, moest vandaag nog aan jullie denken dat J.ack zo een stoere naam is. Wat fijn dat hij thuis is hey! Geniet van je gezin meid! @ Pieontje; tjee meid, je banner loopt nog door, je zou nu pas 38+ zijn, hoe gaat het meid? Hoe bevalt het moederschap, hoe gaat het met het herstel? @ Shadow; druk dagje vandaag meid, veel te doen, hoop dat het allemaal een beetje wil lukken!. Hoop dat de pijntjes weer snel afzakken... @ Mon; pffff nog niet bevallen denk? Ik duim voor jou voor die 'pianovingers' maandag! @ Roos; hou je het een beetje uit? Nog ff meid en je kunt het kleine wondertje vast houden! @ Eveline; klinkt leuk dat album en je vriend is nog wel uit bed gekomen? Hier ook nog een aantal albums die ik wil maken, eigenlijk ook een vande zw-schap... Maar zie wel wanneer ik dat doen... @ Sheena; ook al zo actief bezig met een album, leuk hoor! @ Leske; aaah wat is het een knappert, hij heeft echt een goed huisje gehad, zo een lekker vol gezichtje! Fijn dat het ook allemaal zo lekker gaat! Hoe gaat het nu met de bekken? Pfff jeetje zou wat zijn ales er een emmy verwisseld zou worden en je krijgt opeens een spleetoogje.... @ Gentle; hopelijk lukt het om nog lekker een beetje te rusten! Heerlijk! @ Zebra; alles goed daar? Ctg vandaag was weer goed, geen krampjes meer gehad? @ Lautjuh; hmmmmm de MAC, zijn we gister geweest, dus mag vandaag niet meer (heb nu een stoofpotje opstaan...) Tis nu echt aftellen! @ sasjuh; wat grappig dat ze de fles niks vond, is natuurlijk ook heel anders dan een tepel! Fijn dat het nu zo goed gaat met de BV, je zat vorige keer op echt breekpunt he, maar zo goed om te lezen dat het nu goed gaat. @ ego; hier vandaag van alles en nog wat gedaan, maar ben eigenlijk lui en heb nergens zin in... Pffff wil nog zoveel doen, maar word al moe als ik er aan denk... Ook totaal nog geen beginnende bevalling inzicht... Wat wel grappig is van de cursus (6 koppels incl wij) zijn er nu vier bevallen, drie jongens en een meid. Weer veel meer jongens... En vandaag het geboorte kaartje binnen gekregen van een kopppel die 21 maart was uitgerekend, verwacht dat wij het laatse gaan zijn van heel de club...