Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @Frenzy, het gaat allemaal super goed maar het waren echt de 2 meest heftige weken uit mijn leven!! Ben vandaag weer voor het eerst alleen (zonder hulp enz) zal snel even mijn verhaal op schrijven, ook goed voor mijn verwerking! :)
    Banner is inmiddels aangepast!!

2. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @frenzy morgen 40 weken jij!

@ego, hier nog even geslapen vanmiddag.. Wel lekker! Zou vanavond etiketten doen op de zaak, maar blijf thuis geen energie!

Pfoe heb zo een last van m'n maag weer en buik. Weer misselijk. Lekker thee drinken en blijf op de bank! Lekker rustig aan doen!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo, drukke dag gehad, kapper geweest, echt alles is nu in huis
    wij zijn er klaar voor!
    een fijn gevoel.

ben wel doodop dus vanavond niet hier, tot morgen allemaal! een fijne avond

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Net terug van de mac. Zometeen zoonlief in bad en op bed en dan vanavond met de pootjes omhoog. Morgen laatste daggie dat we met z'n drietjes zijn haha. Vind het wel een apart idee hoor...

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Leske, hihi, idd een geruststelling dat je kids op elkaar en op jullie lijken. Geen twijfel mogelijk!

Roos, nee joh, vannacht lekker bevallen toch?

Pioentje, kan me voorstellen dat het idd ontzettend heftig is geweest. Ben wel benieuwd naar hoe het met jullie is gegaan/gaat!

Vanmiddag ook nog ff geslapen, pas laat (ben net wakker). Manlief belde net dat hij ook pas tegen 7 uur thuis is, dus ik ga zo het eten aanzetten dan kunnen we dan in ieder geval meteen eten. Julia naar bed, en wij naar de buren voor een verjaardag. Moet zeggen, heb een heel onbestemd gevoel, heel sereen. Misschien stilte voor de storm? Baby is relaxt, op een paar harde buiken na weinig kwaaltjes en net opeens gedroomd dat mijn vliezen zouden breken en ik nog naar al die verjaardagen ging (met een groot maandverband in, hahaha). Wie weet ;)

Mama's van meer kindjes, wat hebben jullie voor afspraken met de gene die jullie kinderen opvangt tijdens de bevalling? Mijn moeder is vrijwel altijd dicht in de buurt, maar nu zijn mijn ouders volgende week zaterdag samen een dag weg naar Brabant (voor ons heeeeel ver weg :D). Zouden jullie je druk maken om 'vervanging' of hopen dat het niet nodig is? Mijn broer, schoonzus en zusje hebben allemaal een repetitie van de muziek (mijn man ook), dus die kunnen eigenlijk niet. Nou zouden ze het wel afzeggen, mocht het echt nood zijn, maar dan weet meteen wel het hele orkest dat het begonnen is (mijn halve familie zit daarbij, en ik vroeger ook). Misschien ook niet heel handig... Zit er aan te denken of ik dan toch de buren nog extra vraag, voor de tijd tot ze bij de muziek klaar zijn...

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wij hebben mijn schoonouders op de achterhand. Die wonen vlakbij. Maar omdat ik maandag ingeleid word brengen we hem 's morgens naar ze toe. En als het spontaan zou beginnen zouden ze hem ophalen.

7. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Oeh lautjuh spannend! Maandag al. Ik zit nu saai op de bank. Beetje tv kijken maar, iedereen is weg hier.

Ik wil oooook bevallen hihi het kriebelt zo! Ben ook zo nieuwsgierig naar mijn kleine man!

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Lautjuh, Ga je nog iets 'speciaals' doen dan morgen, de laatste dag met z'n drietjes?

@ Leske, ja dat was ik die dat zei. Fijn dat je je nu beter voelt als met Joosje!

@ Frenzy, vriendje kwam om 13.45u zijn bed uit. We hebben de afspraak dat ik hem op zaterdag laat slapen, andere dagen mag ik m wakker maken als ik het genoeg vindt :D
    Hij heeft namelijk de neiging zijn dag- en nachtritme om te draaien. Komt pas rond 4u snachts naar bed enzo...

@ Pioentje, benieuwd naar je verhaal!

@ Zebra, relaxze dan vanavond

@ Gentle, fijne avond, veel plezier op de verjaardag!

@ Ego, helaas niet de hele dag pyjamadag gehad. Ik moest nog een pakketje wegbrengen naar het postkantoor. Verkoop via MP gaat goed. Nu 120euro verdiend met dingen die ik toch niet gebruikte. En ik ben blij dat ik van de rotzooi af ben!
    En toen ik toch aangekleed en actief was heb ik de keuken maar weer opgeruimd en een wasje gedraaid. Er ligt hier altijd behoorlijk wat kleding op de grond van de slaapkamer. Ik schaam me dood als de VK midden in de nacht zou moeten komen...dus heb ik maar opgeruimd! Nu opgeruimd houden voor die paar weekjes...

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Eveline: we hebben niks in de planning. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet veel meer kan haha. Ik kom niet zo ver meer. Gewoon lekker genieten van de dag en als het goed weer is lekker naar buiten.

10. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @lautjuh dat ken ik wel. Ik kom ook niet ver meer helaas. Nu al niet meer... Wat als ik ver over tijd ga, haha wordt saai dan!

Pff verveel me rot, m'n broer staat met pech in België, dus pa en broertje daarheen, m'n ma zit op kantoor. En ik ben alleen met de hondjes.. Maar ook niet echt iets op tv wat ik leuk vind. En aangezien ik al heel de dag binnen zit gaat het me nu wel vervelen. Morgen maar even een frisse neus halen en moet de boel opruimen dus dat kan ik mooi op een saaie zondag doen! Maar wil ook wel bevallen morgen hèhè. Ben ik nou de enige nog in de 37 weekjes? Nee toch? Even lijstje checken zo!

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    gewoon lekker genieten van de tijd dat jullie nog met zn drietjes zijn dus? groot gelijk hoor!

Ik kom ook niet ver meer. Kan niet langer dan een half uurtje lopen, dan ben ik echt verrot. Dus kan me voorstellen dat jij, bijna 2 weken verder, ook niet ver meer komt...

@ Shadow, volgens mij ben je niet de laatste in het rijtje toch? Want Naomi is precies een week later als mij dacht ik dus die is net 37 weken zwanger dan...

12. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Ohhh, ja er moeten er nog genoeg!!

Zo m'n moeder is gearriveerd. Even gezellig wat thee drinken!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even een zwaai, baby zit nog in mn buik (helaas)

voel me vreselijk beroerd en kleine meid is erg rustig geweest vandaag, is dat morgen weer zo dan bel ik het zkh. denk dat het toch te maken heeft met mn hoge bloeddruk....

enne shadow ik ben de hekkensluiter hier hihihi. 31 maart uitgerekend dus echt de allerlaatste :p vandaag 37 weken dus iedereen is eroverheen nu :D

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha...

Relax man....

net alsof we hier "via het rijtje werken"....

"ja volgende.....!!! .... :cool:".....

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hier ook 37 weken en 3 dagen hoor!

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Beesie, Eindelijk je meisje in je armen ! Gefeliciteerd meid en geniet ervan !

@Lautjuh, Spannend zeg, morgen laatste dagje met zn drietjes, lekker genieten !

@Mon, Ben benieuwd maandag ! Ga duimen voor je meid !

@Shadow, Ik loop 1 dagje achter op jouw, je bent niet alleen ;)

@Eveline, wat fijn dat je al zoveel op mp hebt kunnen verkopen zeg !

Verder alles alweer vergeten, waar blijft het toch :p

Fijne avond !

17. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dames geniet nog maar even van het zwanger zijn!!! zat net mijn buikfotos te bekijken maar ik mis het echt heel erg! vriendin van me doet liever 100 bevallingen dan 1 zwangerschap maar ik niet hoor, vond zwanger zijn heerlijk. Scheelt wel dat ik die laatste weken niet had natuurlijk maar toch..

18. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Gentle, ik had naast mijn moeder de buren ook wel gevraagd stand by te blijven en ook Peets zusje. Heb je toch wat meer achter de hand.

Lautjuh, morgen de laatste dag ja... Gek idee, maar ook zo fijn dat het maandag eindelijk gaat gebeuren.

Ik mis het zwanger zijn niet, ben van alle pijn af, buiten de bekkenpijn. Maar de Tietze pijn is helemaal weg, heerlijk.
    Heb nu alleen enorme lolo's (stuwing) en lig hier met bevroren maandverbandjes in mijn bh, hihi.
    Sjors had vanavond even een paar huiluurtjes (18.00-20.00). Denk dat er nog een boertje dwars zat want toen die eruit was, was het goed. :)

Nou meiden, wij gaan weer slapen. Sjors heeft net een flesje op en over 3 uurtjes wacht de volgende weer.

Trusten!
    Leske

19. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Het was de investering waard: na om 7 uur, en van 8 tot 10 continu te hebben gedronken, heeft L.ise van 10 tot 4 geslapen! (weliswaar op MIJN buik, maar goed....)

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anna hier precies hetzelfde! Hele avond continu gevoed maar nu pas weer wakker. Heerlijk zo lang achter elkaar slapen.

Deel Deze Pagina