Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Nou... Allemaal lange slapertjes hier... Normaal zou onze man rond 3 uur weer t flesje krijgen. Gisteren overdag weer veel gehuild zodat ik eens heb geprobeerd zijn armpjes ook eens onder de klitteband van de puckababy te doen (doordattie zo klein is, kon hij met de armpjes los in die zak er nóg half uit met zn armpjes)... Nu schrik ik net wakker van zn gehuil. Maar ben ik hem vergeten? Heb ik door zijn huilen rond 3 uur heen geslapen? Jeetje, wat voel ik me een slechte moeder op t moment... :(

2. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej, Sjors heeft ook goed geslapen in zijn eigen bedje. Voor het eerst door geslapen van fles naar fles 2.00 tot 5.30). Tot nu toe werd hij altijd wat eerder wakker en dan pakte ik hem bij mij. Het voelt echt als luxe dat we 3,5 uur met z'n tweetjes in bed hebben kunnen liggen en hebben kunnen slapen. Nu ligt ie weer lekker op mijn borst (en ubergrote boobs) te slapen.
    Rens, je bent een top mama!!! En ik denk niet dat je zijn huilen gemist hebt, als ik naar mezelf kijk, je slaapt er toch op. En als het wel zo is, dan is Niek dat alweer vergeten hoor. Knuf! Leske

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    en ik ben ook alweer uit bed.. helaas zit uitslapen niet meer in mijn systeem geloof ik
    word gek van het niet kunnen liggen, alles doet pijn. elk half uur plassen grrr
    en vriend word nergens wakker van, daar irriteer ik me dan weer aan ' waarom kan hij wel uitslapen en ik niet! ' :p

vandaag niets op de planning.. hoewel ik eigenlijk wel wat zou willen doen ( tijdverdrijf ) denk dat we toch maar thuis blijven hangen

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wat een lieve kindjes allemaal! Elin slaapt nu nog na de voeding van half 5.

Rens ik denk niet dat je door het huilen heen geslapen bent hoor, hij heeft zich gewoon pas later gemeld. Je bent geen slechte mama!

Leske wat goed van sjors!

5. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    uhm... denk dat je 2 baby's of mama's door elkaar haalt ;)

@ Rens; je bent echt geen slechte mama! in de beginnachten sliep ik er ook doorheen dan maakte vriendlief me wakker! hij zal er vast niks aan overhouden als het wel zo is maar kan niet geloven dat je het gemist hebt hoor, komt goed meid!

6. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niek vandaag weer een goeie nacht! om 22:30 het laatste flesje, toen weer om 03:15 en pas nu weer om 08.00. joehoe scheelt toch wel hoor!!

7. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Meldt*

Hier nog steeds geen tekenen van een naderende bevalling helaas.

@Buik missen: ik mis mn buik van 30 weken nu al. Mn huidige buik ga ik echt niet missen. Zal blij zijn als ik me weer een beetje normaal kan bewegen ipv als een oud wijf.

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @ rens: ik kan me niet voorstellen dat je er doorheen geslapen hebt hoor!
    Hier varieert het slapen 's nachts tussen de 2,5 en 6 uur, dus...

@ sasjuh: onze dames lopen echt gelijk op. Ik las gisteravond trouwens dat er met 3 weken ook regeldagen kunnen optreden. Gelukkig wordt de tijd daartussen steeds langer! ;)

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het hier rustig seg! Alleen nog kersverse mama's te bespeuren... waar zitten al die zwangeren? :p
    Fijn dat jullie kleintjes het zo goed doen!

Wie weet kan ik me snel bij jullie mama-groepje voegen... ;)

10. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwaai en meld.

Gister echt een vreselijke dag gehad. Zat mezelf in de weg en iedereen en alles kon ik niks meer van hebben. Sta nu eigenlijk alweer met dat gevoel op, bah snap er niks van en baal er van.

Kreeg gisteravond een tijdje aardig opkomende buikpijn, maar niet doorgezet oid. Vandaag staat de teller op 38 weken.

Wat is trouwens jullie eevaring betreft indalen? Dit grietje ligt nog steeds zo hoog... Dr billen vol tegen mn ribben aan en moet vaak echt naar achter zitten dat t anders niet past. Ben dit van vorige zwschap niet gewend. Dit kindje is wel wat ingedaald maar nog niet vast. Zegt dat ook wat over een naderende bevalling oid? (dus dt t voorlopig echt nog niet komt omdat t toch nog niet is ingedaald etc.
    Graag jullie ervaringen :)

Liefs

11. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    En rens, kan me dus echt niet voorstellen dat je er doorheen geslapen bent :)vaak slaap je toch wel op die geluiden, en gehuil helemaal!

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangere meldt zich... de groep is een beetje in 2en gevallen he... :(

Ik heb erg last van de hormoontjes en dochter is al dagen niet te genieten. Ik ga deze buik vast missen, maar alle nadelen ervan natuurlijk niet. Ik wil zelf mijn sokken aan doen, weer kunnen bukken, tillen, normaal de trap op en af en ik wil weer fatsoenlijk in mijn kleding passen. Het laatste zal wel het langste duren... ohja en ik wil gewoon kunnen eten en drinken wat ik wil... ben dus wel klaar voor de baby.

13. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @marjolein: een tweede kindje hoeft pas tijdens de bevalling in te dalen. Er is meer ruimte, dus 'vastliggen' is vaak al geen optie meer, haha! L.ise moest ook het laatste stukje nog. Voelde best raar trouwens...

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anna ja idd leuk te lezen dat de dames hetzelfde drink gedrag hebben. Hm oké, hoop dat het meevalt qua regeldagen rond de 3 wkn.

15. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie het ja, zal aan het tijdstip gelegen hebben. ;)

16. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjolein ik herken je gevoel dus... ik wijt het aan hormonen.

Indaling zegt niets over een naderende bevalling. Dit mannetje ligt sinds 34 weken vast, maar is nog niet van plan eruit te gaan. En indalen kan bij een 2de zelfs pas tijdens de bevalling gebeuren. Mijn vk zei: je lichaam heeft al bewezen dat er een kindje doorheen past, dus indalen is niet perse nodig.

Ik voel af en toe steekjes. Soms een harde buik... verder niets.

17. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cupido; fijn herkenning te lezen! Ja dochter lijkt hier afgelopen dgn ook veel dwarser én ik kan al zo weinig nog hebben. Gevolg; laatste dagen vervelende spanning in huis. Hele zwschap is t super gegaan betreft hormonen maar afgelopen
    3 dagen... Nee echt niet leuk, baal nu alweer datde dag is begonnen!! Terleurstelling dat ik me vanochtend bij t wakker worden nog steeds tzelfde voelde :(

Indalen; oke zegt dus idd niks. Dacht, misschien gebeurd t zowiezo wel niet omdat ze niet is ingedaald.

Ben 38 weken en kga zowiezo niet over de 40 (dan volgt namelijk zowiezo inleiding) maar als ik me dan ook nog eens zo depri voel duren de dagen helemaal lang :( (en wist ik maar waarom ik me zo voel!!)
    Loop me dan ook ineenkeer over werkelijk alles kapot te ergeren.

Sorry voor mijn klaagzang!

Liefs

18. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Mon; nog steeds BIB, mrg meid, dan duim ik keihard voor jou!

@ Roos; ook nog steeds BIB, spannend, ben benieuwd wanneer jij 'hulp krijgt' gaat ook niet meer lang duren he! Wat betekend die knipoog? ;) Je bent toch niet stiekem bezig he?

@ Eveline; wat lief dat je je mannetje zo een uistlaap dagje krijgt, maar wel goed als hij anders zo zn dag en nacht ritme verstoord. Ik heb een moeder die gemiddels rond 4 uur snachts naar bed gaat en er nooit voor elf uur uit is...

@ Shadow; hoe gaat het vandaag? Wordt je BB gerepareerd? Anders zou je een Iphone kunnen nemen (past mooi in je rijtje...)

@ Marjolein; balen van klachten meid... Hier ook al vanaf week 34 een ingedaalde beeb (vast!) Maar komt niet eerder, ook heb ik geen ruimte tussen me ribben, komt af en toe ook een bil of voetje klem tussen mn ribben te zitten * auwh *. Indalen zegt niks, hoop dat de meid uit zich zelf komt voor de 40 wk, is wel zo prettig he!

@ Cupido; alles goed verder,vervelend die hormoontje en je dochter zal het haarfijn aanvoelen... tis hier inderdaad rustig, ook wel te begrijpen natuurlijk... Veel mama's zijn druk met hun kroost en het clubje wat nog moet gaan bevallen wordt steeds kleiner.

@ leske; wat fijn dat hij het zo goed doet!

@ Anna; aaah wat lief, lekker bij mama geslapen, voor een keertje kan het wel he!

@ Rens; je bent een super mam, maar als de kleine zich niet eerder gemeld heeft en het geeft ook aan dat jij je rust nodig hebt... Ik geloof niet dat je door een huilende baby door kunt slapen!

@ Missiemaartje; met N.iek alles goed, de kleine man slaapt ook al zo goed? Voor jou ist echt weer lang geleden dat je zwanger wa, snap dat je het dan mist...

@ Sasjuh; ook al zo een goed slapertje, mooi hoor!

@ Zebra; je bent jezelf al goed aan t voorbereiden straks als de kleine er is (kun je ook niet meer uitslapen...)

@ Ego; jeuuuh! 40 wk zwanger, wie had dat ooit gedacht? Ik niet een jaar geleden dan, zo bizar! Zijn ook nog totaal geen tekenen van een naderende bevalling, dus we wachten maar af, mrg nog controle bij de VK.

Gister begonnen aan een bekledingset voor de triptrap newborn, pfff werd drama, tot twee keer toe... Verzamel vandaag weer al mn moed en bein weer opniew...

Dames veel plezier vandaag en een fijne zondag!

19. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier weer ff een ego berichtje, sorry. Ben zo druk met alles dat ik weinig tijd heb om alle berichtjes bij te houden...
    Het gaat hier heel goed. L.ogan doet het goed. Heeft flinke zuigkracht en borstvoeding is al redelijk op gang. Alleen die naweeen, pffff die doen zeer zeg! Vannacht heeft ze ff een regelnachtje ofzo gehad. Bijna de hele nacht wilde ze alleen maar bij mij liggen maar drinken had ze niet zo'n zin in. Ze woog vanmorgen 3260, met de geboorte was ze 3505 dus ze moet niet heel veel meer afvallen. Ze is nu gelukkig al wel weer goed aan t drinken dus ik hoop dat ze t inhaalt!
    Alle meiden die op alle dag lopen: spannend!!!!en alle cliches dat ze zeggen: na de bevalling ben je al je kwaaltjes vergeten, zijn echt waar. Tenminste: t is niet dat ik nu.terugdenk aan een klotezwangerschap. Zo'n hummeltje maakt echt alles goed! Ohja mn hb was te laag. Maar 5.0 dus houden ze.goed in de gaten! Xxxxx een hele trotse mama

20. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Heej ladies, goedemorgen!

Ik denk dat ik overtuigd ben dat ik er niet doorheen ben geslapen. Gisteravond meldde hij zich laatste keer rond 23 uur, toen 4.30 uur en nu net om 9.15 uur. Denk gewoon dat inbakeren voor hem dé manier is om rust te krijgen. Ben benieuwd wat aankomende nacht gaat brengen...

Leske, goeiemorgen ;) Neem het je niet kwalijk, bevallingsdementie noemen we het maar haha... Heerlijk he, ff tijd met Peet?

Kom strax uitgebreider reageren, hier roept de plicht weer :)

Liefs

Deel Deze Pagina