ja ik heb het forum ook gezien! Lijkt me prima zo @ foto Niek...wat lief!! Dat mondje...net alsoftie een kusje gaat geven aan zn knuffeltje!!
Ja, hij doet het weer. Ik wilde even kijken of ik Sasjuh nu nog permissies moest geven, en of ik het forum kon verbergen. Achteraf permissies geven werkt niet, als je je hebt aangemeld als het forum op 'openbaar' staat. Op dit moment kan iedereen zich dus zomaar aanmelden. Om die reden zal ik het forum in de loop van de middag 'op slot doen'. Degenen die zich dan alvast willen aanmelden, kunnen dat doen, maar moeten vervolgens op bevestiging van mij wachten. Ik kies hiervoor, omdat we best met een grote groep zijn, en ik niet wil dat er door gebrek aan overzicht toch nog per ongeluk 'meelezers' (in de negatieve zin) mee naar binnen glippen. Nu is het wel even makkelijk dat ie open staat, dan kunnen jullie in 1 oogopslag, zonder aanmelden, zien hoe het er ongeveer uit zou komen te zien. Belangrijkste vraag is nu: lijkt het jullie op het eerste gezicht iets?
Hier hetzelfde. Meelezen tijdens voeden. Reageren inderdaad dan lastig met Koen in de ene hand en de fles in de andere. Kan dan net met mijn Koen-arm de mobiel nog bedienen. Leef erg met jullie laatste loodjes mee!!!! Het einde is in zicht!! Knuffie voor iedereen
Ja ziet er goed uit anna. Ik zou hem dicht gooien. Je kan toch altijd nog aanpassen later? Is een onderwerp. Tips en trics handig? Mischien de link via de facebook groep even laten weten?
Ziet er wat mij betreft prima uit Anna! Zou hem voor nu ook dichtgooien, meelezers heb je namelijk al snel en dat zou jammer zijn. Missiemaartje wat een lieve foto! Hoevaak kolf je op een dag?
Ik kolf nu 6 keer.. Voor de borstontsteking had ik ongeveer zo'n 650/700 ml per dag met die 6 keer. Na de borstontsteking zat ik ongeveer op 480.. Aanzienlijk minder dus. Nu begint het weer meer te worden, zit nu rond de 550 ongeveer. Ben de laatste dagen ook weer even snachts gaan kolven om de productie wat te stimuleren. Maar Niek drinkt dus nu ongeveer dat per dag.. Tussen de 500 en 600. Eergisteren zelfs boven de 600. Dus ja ..
Knap hoor, al dat kolven. Ik vind het vreselijk om te doen haha. Wil er wel mee beginnen zodat we E.lin aan de fles kunnen laten wennen en ik alvast een voorraadje in de vriezer aan kan leggen. Maar heb echt de puf niet om te gaan kolven.
Ok, ik heb het forum dichtgegooid. Ik zal als iedereen bevallen is, de link verspreiden onder degenen die mee willen. Nu aanmelden heeft namelijk toch nog niet zoveel zin, haha! Het klopt dus, dat je nu geen onderwerpen e.d. ziet, als je de link invoert. Ik heb alles verborgen, zodat er niks gelezen kan worden. Op het moment dat je ingelogd bent, kun je wel alle onderwerpen zien.
Anna27 Rens Gentle Foxy74 Sasjuh83 Mon Happymom2010 Leske Sjors22 La Femme Cerberus Frenzy lautjuh85 Missiemaartje Roos Shadow Beesie Eveline1986Cupido Zebra Dit is de laatste lijst die ik zo gauw kon vinden van degenen die mee zouden willen naar een besloten forum. Laat het even weten als je er ook nog op wilt. Dan sla ik deze lijst namelijk even op op mijn computer, zodat ik iedereen tzt een pb kan sturen. (ook degenen die niet op facebook zitten dus)
Hey hey, zit heerlijk in de tuin. Vanmiddag nog een bezoek bij vrienden brengen. Merk dat veel mensen nog graag voor d-day willen afspreken. 2 groepen, bedoel ik niet zo ernstig hoor. Tis wel veel rustiger en dat vind ik wel jammer. Je leeft met z'n allen naar het moment toe dat we weer mama worden. Nu er al aardig wat mama's zijn merk ik wel dat er wat minder tijd is voor hier. Is ook logisch. Overkomt mij dalijk waarschijnlijk ook. Dat bedoel ik meer. De harde kern is er nog wel gelukkig. Reageer per mobiel dus kan me dan minder makkelijk verwoorden. Anna, heb nog niet kunnen kijken. Misschien een idee om de volledige link op fb te zetten? Wel toppie dat je zoveel tijd en energie erin stopt.
Is het dan ook handig dat we ons allemaal onder dezelfde gebruikersnaam als nu aanmelden? Op Facebook zit ik nl. ook al steeds te puzzelen wie wie nu nu ook alweer is.
Dit bedoel ik een klein beetje... misschien ook te weinig tijd gegeven, maar zo vlug geteld 20 van de ruim 40... hopelijk komt de rest nog mee.
Joehoe ik wil ook mee naar t forum! (maar dit wordt pas actief zodra we allemaal bevallen zijn toch?) Liefs
Frenzy, gefeliciteerd met de 40 weqken mijlpaal! Vrijdag is je voorspelde dag he... ik word donderdag gestript wie weet liggen we idd samen in het zkh!
ff gespiekt.... of er geen babynieuws is..... verder even voldoen aan meldplicht.... Voel me niet fit en zooo moe opeens...(keiharde buik, zuur, pijn n mn rug) ben vanochtend weer bed ik gekropen, vent is nu ff boodschappen doen ... als die terug is kruip ik weer terug.... Het is weekend natuurlijk en moet ik even van profiteren.... Frenzy gefeliciteerd met je 40 weken.... (strippen... zal ik dan ook maar vragen of ze het donderdagavond wil doen.... hahahahahaha gaan we het record "maartbaby's op 1 dag werpen verbreken..)... nee... begin dr niet an.... knuffel allemaal... (Anna, clusteren..... herkenbaar dus!!!!!)
Hier ook heerlijk in de tuin gezeten. De zon schijnt volop. Het kan nu nog. Vanaf morgen ben ik een paar dagen binnen ben ik bang haha.
Anna27 Rens Gentle Foxy74 Sasjuh83 Mon Happymom2010 Leske Sjors22 La Femme Cerberus Frenzy lautjuh85 Missiemaartje Roos Shadow Beesie Eveline1986Cupido Zebra Marjoleinn83 Pioentje