ja vind het ook erg spannend! want als de uitslag morgen niet goed is heb ik dinsdag ons meisje waarschijnlijk al in mn armen
Missiemaartje: schattige foto van N.iek zeg!!! Anna: ik wil ook wel mee verhuizen naar het besloten forum! Cupido: ik snap je idd wel, maar t is gewoon best pittig om alles bij te houden met zo'n humpie erbij merk ik aan mezelf. Ben toch vrij druk op zo'n dag... voeden, voeden, bezoek, voeden, bezoek, enz. Ik probeer hier zo veel mogelijk mee te blijven lezen en schrijven maar wat niet kan, kan niet... Ik doe mn best! Shadow: lekker hoor, terrasje gezeten! Ik ben jaloers!!! Lautjuh: zo, lekker druk bezig geweest dus in huis! Frenzy: ben benieuwd naar je Tripp Trapp bekledingset! Rens: ja ik heb de naweeen door de borstvoeding die ik geef... erg vervelend want heb dan gewoon weer rugweeen! pfff heftig! Naomi: oeh spannend meis! Denk aan je! Ego: kan hier sinds net gelukkig op de laptop, is reageren ook wat makkelijker! Ik ga nu L.ogan nog even voeden, we krijgen zo weer bezoek namelijk! Het gaat erg goed met ons. Wat zijn we intens gelukkig zeg! Met geen pen te beschrijven!
ben je nog in het ziekenhuis beesie? dat is wel een raar idee he naomi. Had je bij de 1e ook zw.vergiftiging?
Heej meiden, Ik voel de 2-deling niet zo, leef zelf nog steeds erg mee met de zwangere dames en probeer ook zoveel mogelijk te reageren. Er is alleen minder tijd voor. Maar dat begrijpen we allemaal wel van elkaar toch?! Besloten forum, ik wil er ook op, zal straks via internet eens kijken. Beesie, fijn dat het zo genieten is met L.ogan. Naomi, veel sterkte zeg, tjee, vervelend allemaal. Hoop dat het allemaal meevalt. Lautjuh, zet 'm op morgen, ga veel aan je denken. Frenzy, 40 weken, joepie. Leuk dat je ook in de 40+ club zit, hihi. Mon, jouw geduld wordt ook aardig op de proef gesteld. Hoop echt dat het opschiet voor jou. Rens, ik was idd even in de "bonen" vanochtend met Missie en jou. Sorry hoor. Het was vroeg. Fijn dat het inbakeren werkt. Wij hebben Sjors net ook een soort van ingebakerd. Gewoon met een badcape, even om te kijken wat het doet. Hij zwaait namelijk ook veel met zijn armpjes en wordt daar wat onrustig van. Als ie wakker wordt is het daardoor dus meteen huilen. En tja, soms is het nog te vroeg om dan te eten. Werkte vanmiddag meteen, hij viel meteen weer in slaap toen hij ingewikkeld was. Marjolein, hoe is je dag? Al wat minder last van de hormoontjes? Met mij is het allemaal goed. Alleen die borsten, pfff, cup H denk ik. Heb al tegen Peet gezegd dat ie er nog maar even goed naar moet kijken want overmorgen is het theezakjes B. Maar dat ziet ie toch liever dan dit geloof ik. Is ook echt niet normaal, had het bij Joosje ook dus was er wel op voorbereid. Dag 4, kraamtranendag, heb er tot nu toe geen last van. Voel me happy en blij met mijn gezinnetje. Cerberus, je was niet fitjes toch? Beterschap meid. Enne, ik denk dat je de sokken niet hebt aangedaan hè? Foei. Ik hoop niet dat ik iets belangrijks vergeet. Ik lees idd ook tijdens de voedingen bij, maar reageren via mobiel is eigenlijk geen doen. En echt tijd om even te laptoppen is er niet zoveel met bezoek, telefoon, rusten, Sjors verzorgen en knuffelen en tijd besteden aan Peet en Joosje. Doeg meiden! Liefs, Leske
@lautjuh: nee bij de 1e nooit ergens last van gehad (ja voorweeën maar meer niet) hier net lekker gegeten en nu maar weer verder laptoppen tot bezoek er is
Jeetje zit ik net een heel blad vol te typen. Fout knopje en alles weg. Moet nu K.oen voeden dus weer vliegen. Maar wilde Lautjuh en Naomi nog even speciaal veel succes wensen. De rest. IK DENK AAN JULLIE HOOR!!
@Lautjuh en Naomi: veel succes! @Besloten forum: Het is inderdaad de bedoeling om daar verder te kletsen als alle baby's er zijn. Ik zie wel wat in wat Gentle zegt: ik vind het persoonlijk ook wel prettig om met de echte namen te kletsen daar. Ik had ook al rekening gehouden met een voorstelhoekje daar. Misschien dat iedereen daar dan even een eigen topicje kan maken met als titel je eigen naam en naam van je kindje oid, en daarin dan even een voorstelverhaaltje, zodat makkelijk terug te zoeken is met wie we praten, en wat de persoonlijk situatie is. (ik roep maar wat, hoor!) Voor degenen die al op facebook zitten, zal het dan eigenlijk alleen maar makkelijker worden volgens mij! (zit je niet langer met 2 namen). Ook is het inderdaad prettiger op het moment dat we iets zouden afspreken qua meeting! Maar, kortom dus: het forum gaat na de laatste bevalling open voor iedereen die dat wil! Ik heb op dit moment 24 namen op het lijstje staan. Op de bevallingslijst hier zag ik ook nog wel wat namen voorbij komen van mensen die ik hier al een tijdje niet meer heb gezien. De 'harde kern' staat nu min of meer al wel op het lijstje volgens mij!
Ik had me ook al met mn eigen naam geregistreerd, vind dat ook wel leuker. Naomi en Lautjuh heel erg veel succes.. weer nieuwe maart baby's op komst dus
Even snel zwaai en wil iig lautjuh en naomi heel veel succes wensen!!! Voor alle mama's hier; zo leuk jullie verhalen te horrn en foto's te zien Alle zwangeren; nog f volhouden ladies! Binnekort kunnen we allemaal op t forum babbelen over onze hummeltjes. Kga dochter even lekker onder de douche gooien. Liefs
Lautjuh heel veel succes morgen! Ik duim dat als goedven vlot verloopt. Naomi, hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging! Sterkte Hier verder een heerlijk dagje gehad. Nog op visite geweest en verder in de tuin gerommeld, maar vooral in het zonnetje gezeten
Naomi, oei, spannend voor jou! Maar je bent in goede handen in het ZH, dus morgen meer duidelijkheid voor jou! Beesie, leuk om te lezen dat je zo geniet van L.ogan!! Anna, lijkt me prima geregeld. Fijn dat je dat wilt doen, applausje!!! Lautjuh, alvast veel succes morgen en hopelijk slaap je vannacht nog een beetje. Hier wat voorweeën denk ik, voor het eerst dit keer dat het echt pijnlijk is af en toe. Maar, vergeleken bij mijn eerste bevalling moet het echt nog wel even wat heftiger worden wil ik me er druk om maken. Heb voor de zekerheid een contraction timer erbij aan gezet, maar verwacht er weinig van. Maar, wie weet, morgen is een mooie datum
Ik heb niet bijgelezen, hele middag in bed gelegen voelde me niet goed. beetje slapjes. nu heb ik het net ziekenhuis gebelt aangezien ik mijn benen gewoon groot zie worden van het vocht. ineens mega bovenbenen en enkels/voeten dus dacht kan niet goed zijn maar ik hoefde niet langs te komen omdat ik geen klachten als hoofdpijn/duizeligheid heb. toch vertrouw ik het niet. wat denken jullie, kan dat gewoon zomaar spontaan opzetten ook na een dag liggen ?
Spannend gentle! Hoe lang houden ze nu aan? Juli forum: met hoe velen zijn jullie nog. Rens, jij reageert zo trouw (met nog een paar meiden). Inderdaad petje af hoor! Beesie, zo veel na weeën? Auwch! Kan ook door de bv komen btw. Daardoor krimpt je baarmoeder.
Zebra, als je het niet vertrouwd zou ik dat aangeven. Denk je aan zwangerschapsvergiftiging? Misschien een eerste teken dat je gaat bevallen?
Ik denk zelf niet aan zwangerschapsvergiftiging, heb verder niet de klachten die ik daarbij vaak lees. maar vind het zo raar. ik zie mn benen gewoon groeien in de laatste uren. moet nu even een koud bad nemen, en pootjes goed omhoog en even aankijken, als ik me niet beter ga voelen moest ik terugbellen dusja ik zei al, vind het erg raar, het komt zo opzetten ' ja maar hoort ook wel bij dit termijn zeggen ze dan ' ja misschien is het dat ook.. ik weet het ook niet. allemaal erg nieuw voor mij
Ahh Ok zebra, ik heb zelf geen last van vocht. Ook niet bij mijn vorige, wou dat ik je kon gerustellen. Heb het hier wel vaker voorbij zien komen (cerberus en beesie)
Frenzy, zou je wel gestript willen worden? Ik ben ook erg benieuwd of er al verweking en ontsluiting is. Ik voel namelijk niet zoveel gebeuren. Ik hoor het donderdag wel... verwachting is heel laag