Zo hier ook maar weer even melden.. Als vriend thuis is in t weekend reageer ik hier niet merk ik haha. Hier alles nog goed.. Beetje laat maar eindelijk op klossen geslapen en vind t helemaal niks zo hoog Ben wat meer in t midden gaan liggen zo van, dat is wat steviger, maar dat doe ik dus niet meer, heb nu rugpijn pfff En ik heb ook pijn tussen mijn benen met soms opstaan en vooral een stukje lopen?? Is iig niet erg prettig, dus neem zo maar een lekkere warme douche om de pijn overal wat te minderen. Lautjuh veel succes vandaag. Fijne dag allemaal, het is errug lekker weer, wordt je gewoon blij van
@Frenzy, Jeetje wat een creativiteit!! Echt super gaaf gemaakt allemaal. Hier vandaag 38 weken! Zo komt vriendin langs. ff lekker bijkletsen!
Even vanaf de telefoon...kleine is weer goed gedraaid. Lag weer netjes met het koppie naar beneden. Ik krijg nu om de vier uur tabletten ingebracht en moet dan aan de ctg. Ben benieuwd hoe snel het gaat.
Roos idd waar ben je?? Hmm eindelijk aangekleed en gedoucht. Oh nee andersom! Haha.. Moet eigenlijk langs de huisarts maar geen zin of fut... Heb zo'n last van m'n schouder niet normaal kon er amper mee liggen vannacht. Maar zal wel komen doordat m'n pens zo zwaar wordt! Ik wil ookkk bevallen.... @fropste gefeliciteerd met je 38 weken! Hihi. Hier nog even wachten. Ik verwaht trouwens wel over de 40 te gaan. Zal wel april worden denk ik zo...
@ Lautjuh; super meid! Zet hem op he meid! @ Gentle; balen dat het afgezakt is, snap je 37 wk dillema (ben zo blij dat ik nog zoveel te doen heb en kan doen, anders zou ik echt gek worden van het wachten...). @ Naomi; ben benieuwd wat er uit de uitslag komt vanmiddag! @ Roos; meldplicht!!!! @ sasjuh; datz al zeker wel wennen zijn, pfff jullie meisje is alweer 3 weken wat gaat het hard! @ Fropste; tx meid (hihi... is pure verveling hoor en in het kader van 'ik doe maar wat' ontstaan...). Gefeliciteerd met je 38 wk, veel plezier vandaag! @ La femme; gevaarlijk hoor zo een loszittend zadel (gelukkig zag je het...) Zelfde geld val je van je fiets (dat zou echt een actie voor mij zijn...) Eummh de verf is niet op waterbasis... Maar ventileer goed en zal niet boven de potjes gaan snuiven.... Met welk termijn ben je bij de andere kids bevallen? @ Niekiej; klinkt niet fijn, rustig aan doen meid! @ Shadow; nog ff meid! Duurt niet lang meer! @ Cerberus; nog niet stiekem bevallen, je bent druk volgens mij? Verder alles goed? @ Ego; paardjes net gedaan, ga zo schuren... Haha heb net beschuit met muisjes zitten eten, vind dat zo lekker! Had het vorige week gehaald, dacht stik ga het lekker eten.... Jammie
Frenzy ja 3 weken alweer.. time flies. En het is alsof ze er altijd al is geweest! Beschuit met muisjes; ik eet het nog dagelijks hihi. Volgens de kraamzorg waren muisjes goed voor de borstvoeding dus braaf elke dag er wat van eten Kleine meid is lekker gaan slapen na de ochtendvoeding, heerlijk! Vanmiddag na de voeding even langs de lactatiekundige voor een fles+speen en dan door naar Babypark, even shoppen!
Anna27 Moet ik me nu al registeren ? En dan onder zelfde gebruikersnaam ofzo is dat handig?? Gentle Oudste houdt hier vast aan (zoals hij het zei) de tweede dinsdag van maart . Dat is morgen dus . Ik ik heb geen idee . Als het maar niet vandaag komt hahahaha . (vandaag zouden mn ouders zoveel jaar getrouwd zijn ) Voorweeen ?? hoe is het nu, weer rustig? Ja dus . Hahahaha., ik maak ook alle afspraken onder voorbehoud . En ¾ weken .. in mijn geval 5 .dochter kwam pas met 41+5 dus als mensen zeggen nog niets zeg ik dat ook Kan nog wel 3 weken duren hier Mupkuh Ja, eten, eten, eten . Denk dat ik hier straks alleen maar bezig ben met kindjes naar schoolbrengen, verschonen en eten geven . @rustiger Hier ook wat rustiger van deze kant . Ben gewoon moe . Geen fut, niet lekker en wil het liefst onder een steen kruipen . Naomi Hoe is het nu? Raar eigenlijk, hoe houden ze die bloeddruk aan??? Mijne was met 37 weken 145/78 en niets over gezegd is het dan de onderdruk ofzo.. Zat trouwens met 38 weken weer op 128/65 Leske We waren idd de sokken vergeten.. Nouja ik had ze klaargelegd voor kleuter, maar hij moest nog douchen.. Zei nog: help onthouden dat . Nu was hij ze dus (en ik ook) vergeten . En tja.. dan krijg je dit..  sorry Stuwing bleeh . Ging soms dan express op mn zij liggen, dat het er zo uitdroop Moet ik zeggen dat ik bij 3 niet zon stuwing heb gehad maarja dat was ook een goudvis Hier hebben ze trouwens altijd ijs afgeraden bij borstvoeding omdat dit de boel stil kan leggen . Zat dus met koolbladeren in mn bh . Mooie fotos!!! *jaloers* waarom krijg ik nooit zon lekker slaper  Mon Succes zo bij de vk . En hoop op uhhhhh veel centimeters ontsluiting . En nu een goede stripbeurt met lange vingers !!! Marjoleinn Nog niet fit.. maar niet bevallen hoor Verwacht het ook niet @nachten Ach . Wat moet ik er over schrijven .. . Zebra Mega enkels, voeten benen . Heb het hier ook . Al verschilt het wel per dag . En idd of ik wel of niets heb gedaan, ochtend of avond het is er opeens . Debende Lekker daggie zeg Beterschap voor je meissie . Missiemaartje Het verschilt zooooooo erg per kind Oudste (echt waar!) deed het al gelijk na de geboorte en ging dus ook gelijk na de geboorte op 2 benen staan (met het testen van loopreflex) vk had dit nog nooit gezien . Meissie was ook erg vlug met alles . En de laatste tja dat was gewoon een lambal . Pin je trouwens niet te veel vast op alle regeltjes, weken etc. etc. etc.. het zijn maar gemiddelden en onze kindjes zijn uniek!! (alle kindjes trouwens) Elegance Herkenbaar . Dat is dus ook de reden dat ik al eens van nickname ben veranderd als je op naam van dochter googled, kom je hier terecht . Ben dus ook voor besloten forum . Rens Heb hier nooit wat laten ruilen . Ook al kreeg ik dingen dubbel Nouja wel de reden dat ik NU nog veel dingen heb hahahahaha . Als het net ff anders is, of een andere maat, is het geen probleem toch . Poept fynn wel goed..? Zou als ik jou was die abc dolphius proberen . Infacol niet te lang iig . Het helpt wel, maar ik kreeg het idee hier (bij jongste) dat het daarna weer voor wat probleemjes zorgde (?!) . Flesvoeding vooruit maken Dat dezen ze vroeguhh tegenwoordig wordt het afgeraden A. omdat het dan te lang staat, met kans op bacteriegroei- B. omdat je met het opwarmen de goeie stoffen vernietigt . Frenzy Wat ben je weer lekker bezig geweest . Knap hoor!! Momenteel ben ik druk met reageren Heb trouwens mn naam weer aangezet . Want soms lees ik wel maar heb ik geen tijd om te reageren . Kunnen jullie iig zien, dat ik nog leef  Lafeme Ooo het schiet al op met de namen.. .. Nee, te doen dingen met kindjes schiet niet op nee . Tja.. ik heb hier al 2x afstand gedaan van mn buik .. na tweede dacht ik dat het de laatste was (man wilde er twee, eigenlijk een) na drie wist ik zeker dat het de laatste was . En had het afgesloten . Nu is mijn lichaam op . Jammer dat het voorbij is, de trapjes.. de rest kan me wat .. en ach de grootste taak komt nog, het opvoeden van mn kroost tot verstandige, zelfstandige volwassenen Naomi Tja, kan . Maar sliertjes hoeft niet zo veel te zeggen . Beesie Stuwing hoeft toch ook nog niet?.... (zie nu dat de rest dat ook schrijft) Goed drinken en voor de rest borstvoeding is hard werken (wordt vaak onderschat, of te licht over gedaan!!) En mogen jullie naar huis?? Shadow *kijk op de klok* Je zit NU bij de vk ben benieuwd !! Nienkiej.. Hahaha idd het is wennen, maar dalijk ook weer Heb hier een bed in huiskamer hoogstaan, en mn eigen bed staat dus gewoon laag . Gelukkig, Fropste Gefeliciteerd met je 38 weken!!! Lautjuh Heel veel succes!!!!
oja... ben zaterdag ff flink uit mn stekker gegaan tegen mn vent..... hij was natuurlijk toch gaan voetballen... (hij hoefde immers alleen maar een tunnel door en dan zou hij weer terug zijn...) Nu was hij 1 uur later thuis dan afgesproken.... en belde hij onderweg op met de boodschap: "ja ik ben onderweg hoor, maar ik sta in de de tunnel, opstopping ivm werkzaamheden".... :x het zou maar net gebeuren met zijn: "ik hoef alleen maar de tunnel door".... zucht...
zo cerberus wat uitgebreid je reactie! en hoe is het met jou ? moe en geen fut dus maar nog geen gerommel ? of mag het ook nog wel even wachten
Marjolein, geniet van je rustdagje.. hier ook ingeschakeld op de ruststand. Zebra, dat is heel vervelend dat je vrijwel niet slaapt. Zou mijn humeur trouwens aardig aantasten Lijkt me ook heel vreemd om te weten wanneer het zover is. Nou ja.. ergens wel heel handig. Ik merk dat ik toch wel zit te wachten op de baby. Frenzy, ook vaker wakker. Vervelend zeg. Jeetje 5x eruit om te plassen? Pfff hier is het gelukkig maximaal 2x. Ik probeer in de avond zo min mogelijk te drinken. Wat moet je verven?? Je tripp trap bekleding is heel erg leuk geworden. lekker he beschuit met muisjes. Ik eet het ook regelmatig hoor. Heerlijk! Voorheen had ik altijd roze, maar sinds de zwangerschap staan er blauwe in de kast Gentle, herkenbaar je gevoel. Ik ervaar het momenteel net zo.. echt zitten wachten. Ik probeer ook nog wel dingen te ondernemen, maar veel lukt ook gewoon weg niet meer. Hoe graag ik ook zou willen. Fijne dag vandaag. Het is mooi weer. Shadow, succes bij de vk. Ben ook wel benieuwd wat ze zegt. Fijne dag! Naomi, je houdt het wel spannend hoor. Even puur nieuwsgierig hoor, maar is het druk met bevallen in Roosendaal? Ze zeiden dat ze een piek verwachten in maart La Femme, oh heel vervelend is dat een los zadel. Dat fiets inderdaad voor geen meter. Doe je nog veel met de fiets? Sasjuh, je zou dan toch verwachten dat ze vandaag overdag wat meer slaapt. Kan jij ook even bij komen.. Nienkiej, ik vind het heerlijk zon hoge in en uitstap van het bed. Maar ik ben zelf ook vrij lang. Ben je bang dat je er uit valt dat je meer in het midden bent gaan liggen? Herkenbaar dat gevoel in je schaambot en steken down under bij het opstaan. Ik heb dat nu ook een week of 2. Het is er niet minder op geworden Lautjuh, wat een goed nieuws! Dat moet een geruststelling zijn?! Hopelijk slaan de tabletten snel aan. Cerberus, yep aan de tunnel zijn ze lekker bezig.. ik stond er van de week ook voor in de file en bedacht me toen ook ineens . Wat als kan me je reactie goed voorstellen.
hahaha... ik had wat radiostilte, goed te maken... krampjes, steekjes, slijmpjes, rugpijntjes.... dikke poten... harde buiken, voorweeen, constante harde bal, overdreven veel piesen (nog erger dan anders) tig keer moeten schijten.... niet slapen, echt alles doet pijn.... misselijk, kotsen, maagzuur.....twee blauwe vuilniszakken onder mn ogen, opgeblazen kop met sproeten...... uhhh dit was het wel.... Maar gelukkig kreeg ik vanochtend twee complimenten.... A. Ik zie er gezond uit.... (wat een leugenaar!!!) B. iemand anders zei dat ik het hoogzwanger zijn eruit laat zien ofdat het gemakkelijk is.... (*ga open solliciatiebrief sturen naar GTST.... dichtbij mega toby) hahahahaha...... ik kan me er druk over maken.... maar het komt er echt niet eerder door.... Heb tijd zat... laat de ongeduldigen maar eerst.... oja vergeet ik mn driftbuien... heb gisteren de geschreven enveloppen voor de buren kapot gescheurd... Rot op.... wie niet kan feliciteren met de zwangerschap, hoeft ook niet te komen nieuwsgierigen....".... tot zover: update... (p.s. zou meer spelfouten maken, een voorteken zijn... )
Ik kom even zwaaien.. Lees nof steeds mee.. Maar, altijd op mn telefoon.. T is druk hier dus echt geen tijd om boven achter de computer te gaan zitten.. Wil Lautjuh succes wensen vandaag.. Ik zag hier iets over inbakeren.. Onze Luca ligt ook in een inbakerslaapzakje (woombie).. Ook hij sloeg zich wakker en komt wat moeilijk in slaap. Verder gaat het hier prima, vind het prachtig om te zien hoe lief Sem voor hem is.. Verder weer een knuffel voor iedereen!!!!!!
ofja... en de kleine is zoooooooooo rustig.... Als het op de jongste lijkt, zou ik morgen moeten bevallen..... Ben wel elke keer bang als ik op de zoldertrap loop (om weer eens naar de wc te moeten) dat mn water zou breken..... Zie al heel zo'n waterval op de trap zeg... ahhhhh en de vloerbedekking....
Cerberus, is er nog steeds zo weinig interesse vanuit de buren? Dat je ze uberhaupt had geschreven, toch attent Ik heb het ook met enkele (vooral fam van de kant van man) dat ik zoiets heb... je krijgt een kaart, maar alsjeblieft bel niet om langs te komen. Echt geen behoefte aan.
nee kom op zo werken we hier niet he, eerst zeggen ik wacht wel laat de ongeduldige maar eerst en dan ineens morgen gaan bevallen Ik zeg voor jou vrijdag, een mooie dag
daarom heb ik hier nog een appart stapeltje van een kaart of 6/7 waarvan ik eigenlijk echt de kaarten ''moet'' sturen omdat het familie is maar ik ze echt hier niet in huis wil hebben dus twijfel nog een beetje of ik ze wel een kaartje ga sturen erg eigenlijk dat je sommige mensen van de familie gewoon niet in je huis wilt
hahahha... erg is dat he?! maarja om er nu een briefje in te doen: "alleen ter kennisgeving".... is ook zo wat he?!