hahaha.... Nee... verwacht eerder een 41+5.... heel deze zwangerschap lijkt op die van grote zus... ik DACHT eerst daarom ook dat het een meisje zou zijn.... al hoop ik niet op 41+5, want dan zou het 1 april zijn en dat wil ik niet..... 25 maart vind ik een mooie dag... Op de verjaardag van dreumes zijn we getrouwd (eigenlijk als afsluiter dus... ) en 25 maart kennen we elkaar precies 6 jaar.... (4 kinderen in 6 jaar.... )
Nou moet eerlijk zeggen... (dit gaat raar klinken).... Dat ik gewoon nu geen zin heb in sex, omdat ik nog niet de boel al wil opwekken.... niet voor de datum, maar meer omdat ik (nog) me niet fit genoeg voel voor een bevalling.... (en de kneuzensex kan ik ook wel missen... )
Ja, de gedachte is misschien niet netjes nee De deur staat open hoor... 1 rondje koffie en dan graag weer vertrekken Of ik ga voeden... ook een idee? Zit man er mooi mee Cerberus, ik durf er ook niets meer over te zeggen. Ene moment denk ik, nou zou deze week wel eens kunnen gebeuren, andere moment zit hij volgens mij zo lekker... die krijgen we er met geen beweging uit. Ik vind 21 maart de mooiste datum die in de buurt ligt van de uitgerekende datum (eerste dag van de lente). Dat was ook de datum dat die ik zelf had berekend destijds. 25 maart zou wel extra speciaal zijn dan voor jullie. 4 kindjes in 6 jaar.. wauw.. niet stil gelegen zouden we hier zeggen
kneuzensex... zie dit nu voor me Hier ook geen enkele behoefte momenteel. Tot groot verdriet van man... die ziet de bui al hangen. Na de bevalling zit het er ook enkele weken niet in.
Lautjuh, ik zie dat je gewoon zelf hier reageert, dat mag natuurlijk ook. Heb je mijn sms gehad? Super dat je kleintje nu goed ligt, nou hopen dat het lekker snel gaat! Frenzy, lig in een deuk om je beschuit met muisjes. Je kunt je niet meer inhouden, hahaha! Lekker doen hoor Cerberus, gelukkig bij jou ook nog een opstopping in de tunnel en is je kleintje niet op dat moment er uit komen stuiteren 41+5 daar ga ik niet voor hoor. Jeutje, dat duurt me echt nog te lang. Voor die tijd dans/spring/sex ik die baby er wel uit Proest, je moet niet zo lollig doen joh, ik lach die baby er hier nog uit *au* Zebra, hihi, misschien kun je er op zetten: 'Wil je de kleine komen bewonderen? Helaas, dan wacht je maar tot de volgende verjaardag van oma!' Getver, ik word hier opeens weer misselijk! Vanmorgen ook al gespuugd, nu helemaal zo'n koude rilling, golf van misselijkheid door m'n lijf. Eerlijk gezegd heb ik het hele 'leeg maken voor de bevalling' nooit zo begrepen. Dan ben je helemaal slap en leeg en moet je dan nog die hele bevalling doen... Maar goed, als het dan vanavond zou beginnen, zou niet erg zijn!
Lautjuh, kom je even enorm veel succes wensen. Wat spannend zeg! Denk aan je. Degenen die controles hebben, veel succes etc. Kneuzensex, haha, ben ook blij dat mijn buik weg is, nu mijn bekken nog. Maare, we zijn voorzichtig wel weer actief hoor (ik weet het, erg snel), maar als je er beiden behoefte aan hebt, tja... Niet ongerust zijn hoor, we doen geen dingen die niet mogen. Heb ook totaal geen last van de hechtingen, ben er ook al 3 van de 4 kwijt. Degenen die het beu zijn, hoop dat het zich allemaal snel aandient, duim voor jullie!!! Hier gaat alles super! Kan niet anders zeggen. Sjors is een schat, echt waar. En Joosje is een enorme lieve, grote zus. Waar ze eerste even vluchtig naar een baby keek, is ze nu helemaal weg van haar eigen broertje. Heel fijn. Doeg meiden! Liefs, Leske
hahaha Gentle die is goed ja! wat zouden mensen raar staan kijken hier weer last van die krampen, oefen/voorweeen maar zo nutteloos vind ik. en gister is ook nog eens vastgesteld dat ze echt wel de daagjes tot de ks nog gaat blijven zitten en dat ik alle klachten en symptomen gewoon maar even moet uitzitten ik hang dus voor de tv af en toe AUW te roepen en er is geen *** op tc overdag. en ben door mn dvd tjes heen ( euhm al weken )' jullie nog plannen ?
@cerberus: ja het gaat om de onderdruk, die is normaal 55 bij mij en nu tussen de 80 en 90 elke keer... @cupido: ja lig in roosendaal het is inderdaad vrij druk, al verschillende keren van kamer moeten wisselen en veel verschillende meiden op de kamer gehad hier.
o ja heb nog geen uitslag... als de uitslag goed is moet ik naar huis anders moet ik blijven en wordt ik morgen ingeleid. ben het beu dat ik me zo blijf voelen dus wat mij betreft hoeft de uitslag niet geweldig te zijn dan wordt morgen ons meisje al geboren.
naomi, wat duurt het lang zeg met de uitslag. aan 2 kanten iets goeds dus , natuurlijk niet fijn als de uitslag niet goed is maar dan word je morgen wel ingeleid maar beter natuurlijk als alles goed is en je naar huis mag!
net uitslag gekregen en urine is goed. ze gaan overleggen met de gyns om te kijken wat er nu gaat gebeuren maar waarschijnlijk naar huis.
@ Naomi; wat fijn dat de urine goed is, heb je ook geen weeen activiteit meer? @ leske; wat gaat het toch super bij jullie, fijn hoor. En die Joosje, zo trots, had niet anders verwacht hoor! @ Zebra; mrg echo he! Spannend, balen nu van de krampen...Hoop dat het afzakt, de ks niet ver meer weg he! @ Roos; MELDPLICHT Lig jij stiekem te bevallen??? @ Sex; hier dus geen kneuzensex (hihihi.. vind ik dan...) Heb zo onwijs veel en vaak zin en kom ook veel sneller dan normaal en tis ook veel lekkerder....Wel natuurlijk met een bepaald standje... @ Ziekenhuis; hihi naomie/ cupiodo; t zou wel geinig zijn als we elkaar toevallig straks tegen gaan komen in het ziekenhuis, zou zo maar kunnen! @ Ego; ga der snel weer vandoor, de kozijnen, deuren en trapje zijn geschuurd in de keuken, nu ff omkleden en dan het verf er tegen aan kwakken! Het idee alleen al dat het vanavond af is maakt me zo blij
frenzy, wat heerlijk dat je nog zo actief bezig kunt zijn in huis! (jaloers!) ik hou er ook altijd zo van, en een fijn en voldaan gevoel als het dan allemaal weer gedaan is
@Lautjuh: fijn dat de kleine toch weer goed om ligt! Hopelijk nu een voorspoedige bevalling! Nogmaals succes iig! @Roos: inderdaad... waar ben je? Hoop dat je ligt te bevallen, want dan ben ik eindelijk echt aan de beurt! Iemand vroeg hoever ik nu ben. Vandaag 40w3d. Nog maximaal anderhalve week dus. Vanochtend bij de vk geweest. Bloeddruk was gewoon goed, niet verder doorgestegen, dus geen paniek (was even bang dat het weer mis zou gaan). Ze heeft me nogmaals gestript en dit keer was het een stuk pijnlijker dan bij haar collega. Ze kon er inderdaad een stuk beter bij blijkbaar. Nu maar afwachten of het iets op gaat leveren! Sowieso belt een van de vk's me vrijdag om die dag nog een afspraak te maken om eventueel nog een keer te strippen. Ze denken dus heel goed met me mee en gelukkig hoef ik ook nergens echt om te vragen ofzo.
@Gentle, Ik snap je punt van de 37 weken, gelukkig nu al over de 38 weken heen meid ! Ben erg benieuwd wanneer ik een smsje van je ga ontvangen Vervelend van je misselijkheid zeg Beterschap ! @Leske, wat een ontzettend mooi ventje en fijn dat alles zo goed gaat ! @Beesie, fijn dat je zo geniet van je gezinnetje ! Vandaag naar huis ? Fijn dat het wat beter gaat met de wond/pijn, hoop dat het snel helemaal goed gaat ! @Lautjuh, Heel veel succes meid ! @Zebra, Morgen kreeg je weer een echo toch ? Is dit weer een groei echo ? Sorry geheugen is een zeef ! @Cerberus, Zo wat een reactie zeg en wat vervelend van al die kwaaltjes Beterschap meid ! Ben heel nieuwsgierig wanneer jij gaat bevallen, ik gok op eind maart @Laatste loodjes, iedereen heel veel succes, de laatste loodjes zijn niet echt geweldig. Hier doet ook ineens sinds vorige week alles pijn en heel veel kramp in onderbuik etc..kan soms niet meer lopen. Eerder nooit ergens last van gehad dus is erg wennen. @Naomi, fijn dat je urine goed is Nu op naar huis ? en hoe zit het met de ween ? @Dames met de baby's, fijn dat alles zo goed gaat ! @Rens, Wat ontzettend zielig is dat zeg, heb er geen verstand van maar zoveel spugen klinkt niet goed..hoop dat het snel beter gaat ! Sorry als ik iemand vergeten ben, moest ontzettend veel bijlezen en heb het uit mn hoofd gedaan. Het weekend niet veel tijd gehad en ook niet echt de puf.
@Frenzy, mooie bekleding hoor ! Lekker nog in huis bezig dus Heerlijk he ! Weet niet of ik het hier al gezegd had maar uitkering van zw.verlof is rond en bekend eindelijk alles geregeld. Heb je de eerste betaling ook al gehad ? Hier ook een flinke meevaller, had verwacht dat ik hetzelfde bedrag zou krijgen als bij de ww uitkering maar krijg gewoon mijn volledige loon van toen ik nog aan het werk was Echt super, scheelt zoveel ! @Geboortekaartjes, vind het ook erg lastig om te bepalen naar wie ik wat stuur, hier veel familie van moeders kant die ik nooit zie en ver weg wonen dus twijfel of ik daar kaartjes naar toe ga sturen, ook mn broertje is een twijfel geval..weet niet zo goed wat ik er mee moet, maar is goed over na denken. @Ego, Hier zo maar is lekker de tuin schoonmaken en de keuken Ben in een heerlijke poets bui alleen is mijn lichaam dat niet, maar ach doen het rustig aan
Naomi@ fijn dat de uitslagen goed waren dat is dan wel weer een opluchting dat je lichaam nog goed functioneerd! Hier vanmorgen de fles gegeven en spuugde ze bijna alles weer terug daar baal ik zo van!! Zij heeft de hele week op haar ontslag gewicht gezeten was gisteren na het wegen 100 gram gegroeit daar waren wij zo blij mee en nu drink zij weer slechter. De kraamzorg was gisteren ook voor het laatste dus voelde mij net echt even kloote maar ja hopen dat zij bij de volgende voeding alles netjes binnen houdt! Sorry van mij ego bericht maar dit vind ik echt niet leuk! Verder meiden die zijn opgenomen hopen dat de kleintjes snel geboren mogen worden!
@Zebra, Oke dus de hele riedel weer opnieuw..heeft dit nog invloed op de ks ? De datum staat toch al vast ?