Allereerst 1000x sorry dat ik jullie zo heb verwaarloosd!! Heb eindelijk nu even de rust om mijn verhaal te doen, kleine vriendje ligt (eindelijk) weer te slapen, en vriendlief ligt uitgeput op de bank!! Nou, eigenlijk begon mijn hysterische week met het controle bezoekje aan de vk, waar ze er met 37 weken (?!) achter kwamen dat hij in een stuit lag. Zoals ik toen al schreef kwam dit echt totaal onverwacht, ondanks dat er bij de 30 weken ook al geconstateerd was dat hij in een stuit lag, maar er was nooit meer naar (serieus) naar gekeken of hij gedraaid was. Vrijdag gelijk door naar het ziekenhuis om daar opnieuw tot de conclusie te komen dat hij toch echt in een stuit lag.... Hun voorstel was gelijk om hem te draaien, dit zou dinsdag gebeuren, 50 % kans dat dit zou lukken, maar zij waren heel positief, dus besloten om deze poging te wagen. Gek genoeg had ik een soort voorgevoel dat hij eerder zou komen, de hele maandag heb ik gewerkt, zoveel mogelijk proberen voor te werken. Uiteindelijk dinsdagochtend ook nog gewerkt en in de middag de draaipoging in het zh, zoals jullie weten is dit mislukt en was het vreselijk pijnlijk, maarja ik heb het toch geprobeerd. Woensdagochtend werd ik heel beroerd wakker, voelde me vreemd, misselijk, pijn in mijn rug. Ik moest echt nog een paar dingen afmaken dus toch naar de winkel gegaan, maar weer snel naar huis gegaan. Uiteindelijk toch maar het zh gebeld, daar kon ik gelijk heen komen, ik dacht dat ik weer gelijk na de ctg naar huis mocht dus was ik alleen gekomen en eigenlijk vriendlief ook maar niet gebeld. Maar rond vier uur bleek ik een hele weke baarmoedermond te hebben en 1 cm ontsluiting, dus moest ik blijven om te kijken of dit door zou zetten, zoja dan zou er een spoedkz plaats vinden, gelukkig bleek het niet door te zetten. Maar ik moest wel een nacht ter opservatie blijven. Wat een vreselijke nacht!!! Super beroerd en om half vijf vreselijk pijn in mijn rug, gelijk weer aan de ctg maar helaas zijn rugweeen niet goed te zien op de ctg, ontsluiting ook weer nagekeken, die bleek nog steeds 1,5 cm. Dus het enige wat ik wilde was naar huis, liever pijn thuis als in het ziekenhuis. Om ong. 10.00 uur was ik thuis, maar de hevige rugpijn bleef en ik dacht nog, niet aanstellen dit hoort erbij, en kan nog wel een week of 2 duren! Om 13.00 kwam mijn moeder omdat ze mij niet alleen wilde laten ( ik dacht nog, doe toch allemaal niet zo hysterisch er is niets aan de hand) . Maar het werd steeds heftiger, en ik maar denken wat een K*t voorweeen, maar uiteindelijk braken om 17.35 mijn vliezen, en ik raakte helemaal in paniek, dus heeft mijn moeder het zh gebeld dat we eraan kwamen en vriendlief kwam met piepende banden hierheen gescheurd. De rit naar het zh was verschrikkelijk een grote wee, uiteindelijk daar aangekomen, ging ik al hangend over motorkappen en spugend naar de ingang, uiteindelijk waren we geariveerd bij de verloskamers en bleek ik al 8 cm (!?) ontsluiting te hebben. Binnen no time werd iedereen gereed gemaakt voor de keizersnede, ik kreeg weeen remmers en uiteindelijk de ruggenprik. Om 19.17 is F.lint D.ean geboren! Hij huilde gelijk, ik zo niet nog harder, wat een onbeschrijflijk moment! Toen ging hij met papa mee en ik werd gehecht, ik heb echt vanaf dat moment met een grote glimlach op dat bed gelegen. Toen werd ik naar de kamer gereden waar vriendlief en F.lint waren en daar werd hij op mijn naakte lichaam gelegd. Het is zo ongelooflijk snel gegaan dat ik het nog steeds niet helemaal kan bevatten, en nog steeds alles een plekje moet geven. Maar wat is hij mooi en zijn wij gelukkig!! Een gevoel dat ik nog nooit zo sterk heb gevoeld!! Ik probeer weer wat actiever mee te lezen en schrijven!
Super fijn Mon dat je bloeddruk niet was gestegen... duim duim duim! Ik hoop voor je dat de afspraak voor vrijdag niet meer nodig is. Naomi, snap je gevoel. Ben benieuwd wat de artsen zeggen. Ja is het zo druk, echt een piek dus. Frenzy, super dat je er nog zo van kan genieten... petje af.. ik laat dit maar niet aan mijn man lezen. Arme man van mij... medelijden seks... hmm nee.. toch maar niet Ik vraag me langzaam af wat er nog niet geschilderd is bij jou thuis Leske, serieus!!!!!!!!!!!!!!! Oh meid wat een drive moet je dan hebben zeg! Ik moest er niet aan denken... oh oh wat een pijn had ik. Alleen van een eventuele opwinding kreeg ik al kramp in mijn baarmoeder. Ahh wat super dat Joosje zo gek is op haar broertje. Zebra, hier ook niet veel te doen. Ik ben nu bezig met de traktatie voor dochterlief als haar broertje is geboren. Daarna ga ik nog even buiten in het zonnetje zitten. De tv gaat hier niet zo vaak aan eigenlijk. Mede omdat er inderdaad geen klap op is. Is een computerspelletje niet iets voor je? Ik doe vaak van die zoek en vind spelletjes.. tis maar tijdverdrijf
nee verder geen invloed. volgens de gyn meer voor alle zekerheid, zodat stél dat er ineens wat is ze tijdens de ks niet voor verassingen staan. en mocht het er morgen ineens helemaal niet goed uitzien misschien een spoed ks of toch nog eerder inplannen dat weet ik niet
Ook al zo'n heftige bevalling niet normaal!! dan heb je echt een weeenstorm gehad net als bij mij, wel heftig dat je dan zo met spoed naar het ziekenhuis terug moet en een kz moet krijgen maar het moment dat je je kleine man hoort is idd echt geweldig ik had precies hetzelfde kon alleen maar lachen en genieten van ons meisje! Wat fijn dat je man en flint al op de kamer waren en dat je hem gelijk op je buik kreeg hebben zij goed gedaan nou geniet van elkaar groetjes chantal
@Pioentje: wat een heftig verhaal!! @Nieuw forum: ik zie dat ik tot nu toe 6 aanmeldingen heb, waarvan er 5 met eigen naam zijn. Mijn voorstel is dan ook, dat iedereen zich met de eigen (voor)naam aanmeldt. Het zal even wennen zijn, maar uiteindelijk lijkt me dat prettiger. Ik zal de huidige aanmeldingen vast gaan verwerken, zodat ik straks niet aan 30 mensen tegelijk alle permissies moet gaan geven, haha! Dus, nogmaals: iedereen kan alvast aanmelden, maar we gaan pas 'over' als iedereen bevallen is. Mocht je nog iets willen aanpassen: ik kan overal bij (username veranderen e.d.). Stuur me dan op dit forum even een pb, dan pas ik het aan. Inmiddels staat de teller trouwens op 26 meiden die mee willen!
Even uit mijn hoofd en op mobiel @ Lautjuh: wat fijn dat baby goed ligt. Hopelijk gaan de tabletjes snel werken. Succes! @ Naomi: fijn dat de uitslag goed is. Dat stelt gerust. Ik ben benieuwd wat ze besluiten. Je bent pas 37 weken en je kindje is natuurlijk wat licht, dus even bij jou blijven zou beter zijn, denk ik. @ Cerberus: wat een geweldige reactie. Dat verhaal van die tunnel. Zal je altijd zien. @ Mon: fijn dat de Vk zo met je meedenken. Ik vond het strippen tijd zo pijnlijk. Ik sta er ook niet zo voor open. Maar als het misschien gaat werken, dan is het het waard. @ Frenzy: verfse, goed luchten hè. Hier 39.4 en 40.5 bevalling gehad. @ fiets: Ik doe er alles mee. Ik heb nog een bakfiets staan, dus die ga ik nu maar gebruiken. Ik fietste alleen wat beter op mijn mama fiets. Dilemma: Ik twijfel. Ik heb zeer regelmatig pijnlijke harde buiken. Het is niet zo dat ik direct denk aan bevallen, maar heb hier nog geen last van gehad. Het grote dilemma is nu, moet ik mijn man gaan bellen. Voor het geval dat.... Hij moetnog meer dan een uur reizen.
de uitslag gehad en was goed, nu moeten ze toch nog eerst overleggen met de gyns dus daar krijg ik pas in de loop van de middag iets over te horen. weet dus nog niet of ik naar huis mag of niet maar verwacht het wel. de voorweeën zoals vnnacht heb ik niet meer, nu is het echt nog maar af en toe dus helaas mn lichaam heeft me weer voor de gek gehouden.
@ Gentle; zich achterover gooien doet hij ook al. Echt zo leuk om te zien zeg! Echt grappig dat je je zo blij kunt maken om die kleine dingen he! Snap trouwens heel goed dat je ongeduldig bent.. Zou ik ook zijn! Weet nog dat ik in het begin van mijn zw zei: ik denk dat ik gek ga worden in mijn verlof. Het gaan zitten afwachten, niks voor mij! Achteraf nooit gehoeven natuurlijk, op deze manier was ook beetje overdreven maar ja @ Boeren tijdens de voeding; hier bij Niek ook, moet ook want soms zit de boer zo dwars dat hij ervan gaat huilen, kei zielig. @ Mon; fijn dat alles goed was bij de VK. @ Zebra; wat een gedoe zeg voor jou.. Gelukkig was de ctg weer goed. Oh enne, kijk jij nooit series als je je verveelt? Prison break is mijn huidige verslaving haha. Heb Lost al gehad, Sex & the city, etc.. Ben echt series verslaafd, die gaan nooit vervelen. Maar nu helaas geen tijd meer voor. @ Lautjuh; Ben heel benieuwd hoe het met je gaat. @ Frenzy; veel succes met verven! @ Shadow; hoe was het gegaan bij de VK? @ Sasjuh; Hoe gaat het nu met Elin? Balen zeg dat ze onverzadigbaar was.. Hier altijd een huilend kindje als hij weer in bedje moet. Bij mama is het altijd het fijnste he Gelukkig huilt hij maar minuutje of 5/10 en dan slaapt hij. @ Cerberus; whahaha.. sorry moet even HEEL hard lachen om die vent van jou.. MANNEN!!! Echt ongelofelijk haha. Dat zou die van mij ook kunnen gebeuren. En aangezien ik in 1,5 uur bevallen ben had die van mij toch niet vast moeten staan 'in de tunnel'!!! @ Leske; fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat. Geniet ervan meid. @ Naomi; fijn dat de uitslag in ieder geval goed was! @ Sjors; wat goed dat de uitkering geregeld is!! Ik krijg een zez uitkering en toen ik bevallen ben had ik meteen gebeld (normaal duurt het weeeeeken voordat je de uitslag krijgt en ik had hem pas kort daarvoor opgestuurd). Maar binnen een dag had ik de uitslag en was ook de hoogte bekend. Echt super geregeld meteen allemaal. @ Cvermeulen; wat ontzettend vervelend dat Sterre niet zo goed drinkt vandaag. Hopelijk gaat het snel weer beter en anders zou ik toch echt even naar het cb bellen om te vragen wat je moet doen. @ Pioentje; wat een verhaal zeg.. Ik krijg er helemaa lde rillingen van.. * beleef in gedachten weer mijn eigen bevalling*. Wat een heftige bevallingen allemaal zeg bij de maart-mama's. We zijn echt wel een clubje apart!! @ Niek; zo... net even ontbijt gehad. Had ik nog niet gedaan sinds 09:30.. Pff wat een drukte haha. Maar wel leuk. Zo nog even de was doen, en straks lekker naar het dorp wat boodschapjes doen. Mijn zus komt vanavond met haar vriend, dus da's wel gezellig! Fijne dag iedereen
Goedemiddag, @pioentje jeetje heftig verhaal!! Kan me voorstellen dat het nog een plekje moet krijgen. Hier alles okee bloeddruk 130 op 80. Hoger dan voorheen maar geen zorgen volgens de vk. Dus dat doen we ook niet. Kleine ligt er goed voor en mag van de vk dan ook komen. Hoor je dat uk... Hèhè. Nou m'n schouder doet weer mega zeer dus typen gaat amper. Zit even in de tuin maar het is ineens bewolkt schiet lekker op... Zo rusten en vanavond maar opruimen en stoffen denk ik. Gaat nu niet met die kut arm/schouder....
Oh en la femme; zou toch wel even bellen naar je man.. even goed in de gaten houden hoelang ze achter elkaar komen..
hmm la femme, ik zou je man wel bellen.. maar meer dat hij extra goed op zijn telefoon let. Dan misschien toch vk even bellen en vragen of ze wilt kijken of er iets gebeurt.
@Missie, Wat fijn dat het bij jouw zo snel geregeld was ! Hier meerdere fouten gemaakt, maar nu gelukkig alles geregeld Geniet van je dag ! @Lafemme, Ik zou niet weten wat te doen, ik zit zelf ook te denken wanneer moet ik in vredesnaam vriendlief bellen ( zit ook altijd minimaal een uur van huis af ) Maar als je het fijn vind en denkt het gaat gebeuren gewoon bellen ! @Zebra, Fijn dat ze alles nog wel heel goed controleren ! Alles zal vast helemaal goed komen en ben heel erg benieuwd naar de datum Je ging toch de ochtend voor de ks een berichtje plaatsen hihi
@ Pioentje: wat een verhaal meid. Gelukkig was je moeder eigenwijs. Ik kan me goed voorstellen dat dit hoofdstuk nog niet afgesloten is. Neem er je tijd voor. Gelukkig zal F.lint je er bij helpen. Knuffel Pfff wat duurt het een eeuwigheid om op je mobiel te reageren. Ik reageer vanavond wel weer. X Femme
Je hoeft op zich nog niks te doen, maar je zou vast kunnen aanmelden. Jij hebt geen facebook he? Ik zal je even een pb sturen met de link!
thnx dan zal ik die opslaan en me alvast aanmelden. was het aanmelden met de naam van hier of eigen naam ?
@ Pieontje; jeetje meid, wat een verhaal! Prachtig omschreven, kreeg er kippenvel van en de tranen stonden in mn ogen! Heftig! Maar alles voor je mooie ventje! Bizar ook dat je ook al gewoon 8 cm had.... Post je een keer een foto van je ventje (mag ook op FB, ben heeeeel benieuwd!) @ Sjors; fijn he, ja je krijgt nu 100% (dat bedoel ik toch?) Dat wist ik wel, gelukkig, wanteen uitkering is niet alles en tis dan wel prettig als je even wat meer krijgt. Ik heb nu de eerste betaling gehad van de WAZO (t/m begin maart) Snap alleen de uitebetaaldagen niet zo? Morgen heb je toch een nieuwe kennismaking met de kraamzorg? @ Cupido; ik ben zo bang dat als ik straks bevallen ben, de drive een beetje weg is... (had ik bij Loek best erg...). @ La femme; weet niet hoever manlief van je vandaan zit? Maar je kan hem alvast op de hoogte brengen? Zelfde geld zet het door en is hij te laat... @ Shadow; fijn dat alles goed was bij de vk, haha en ook al ongedulidig! @ Mon; hopelijk heeft het strippen effect, fijn ook van je bloedruk! Jij loopt 2 dagen voor op mij... @ Roos; ??????????????????????????????? @ Plassen en slapen; hier nu gemiddeld per nacht 5 keer eruit (is al een week of drie zo... ) Ook merk ik dat ik snachts gewoon wakker lig... Maar ik vertik het om uit bed te gaan.... @ Ego; t verven is klaar, pfff viel nog best tegen (dacht doe ik ff...P) Moet om 16:00 bij de VK zijn, race nog ff naar de stad, wil nog ff wat nieuwe stofjes halen en ik moest nog wat hebben maar weet niet meer wat... Doei! Tot later!