Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey meiden ook hier net weer terug in bed na een flesje..
    Missiemaartje, vind t niks gek hoor dat je zo bezorgd bent! Je wil gewoon het beste voor je lieve Niek!!

Leske, gelukkig lekker thuis!! Ik had ook koorts van de stuwing.. Bij Sem en Luca allebei de keren.. Had er nog geen eens aan gedacht! Anders had ik dat gister al kunnen zeggen..

Naomi: kl#te dat je je beroerd voelt! Maar wel gelukkig dat de uitslagen goed waren!

2. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ooww en Roos, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!
    Ook ik ben benieuwd naar zn naam en hoe het met jullie gaat!

3. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten samen!!

4. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen en een morgen met goed nieuws

@ Roos: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Ik ben benieuwd naar je verhaal.

@ Naomi: overheen gelezen, denk ik. Hopelijk red je het nog even thuis

@ Leske. Welkom thuis. Ik zat later ook nog te denken.. Is het niet een borstontsteking? Ik ben daar ook flink beroerd van geweest. Knap maar lekker op.

@ missiemaart: fiijn dat zijn temp goed was

Nu opschieten, mote nog douchen Enzo

Laters Femme

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Leske, wat fijn dat je weer thuis bent, hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht en de koorts in ieder geval iets gezakt is ?

Missiemaartje, fijn dat het buidelen de oplossing was! Inderdaad klinkt het best logisch ook maarja op zo'n moment komt nou eenmaal niet alles in je op.
    En je reactie op je man is natuurlijk niet leuk, maar wel erg begrijpelijk ( voor mij dan ) je maakt je zorgen en dan ben je niet altijd de rust zelf.
    hopelijk is N.iek zijn temperatuur nog steeds goed en is er niets meer aan de hand.

Roos, ik zie felicitaties? heb ik wat gemist ( facebook zeker :p )
    in ieder geval wat ik aanneem van bovenstaande berichten..
    gefeliciteerd roos!

ego- straks weer naar de gyn en de echo's
    om 15.00 uur pas dus heb nog de hele dag om in het zonnetje te zitten. nja als er een zonnetje is :)

6. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, het kan idd van stuwing zijn, maar omdat de koorts alleen maar opliep, vertrouwden ze het niet. En de stuwing duurt ook erg lang. Ben vannacht erg beroerd geweest, ik denk dat ik ook een buikgriep te pakken heb. Ontzettende buikpijn en diarree.

Roos en man, super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Lekker genieten nu.

Lautjuh???

Sjors heeft vannacht 5 uur aan een stuk geslapen, joepie!

Ik ga nu nog even slapen. Ben echt niet lekker, bah. Maar ben zo blij dat ik thuis ben.

Liefs, Leske

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @roos: gefeliciteerd!

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    roos van harte gefeliciteerd...!!

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    verder voldoen aan meldplicht..... en zo maar weer de dingen gaan doen, waarvan zo beloofd was dat ik ze niet hoefde te doen.....
    (kattenbak, stofzuigen.... toiletten..)

leuk.... Je hoeft niets te doen, maar als je het niet doet zit je in de vuiligheid....
    pfffff.... op zn werk wel langer blijven: Ja, een kan mn collega's niet alleen laten.... maar hij kan wel zn zwangere vrouwtje in de kattenbaklucht laten zitten....

(verkeerde been opgestaan... :D nouja.. ik heb nu alleen maar 2 verkeerde benen....;))

xxx....

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Roos gefeliciteerd!

11. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    *meldt* maar dit keer met een baby aan de borst ipv in mn buik.

Vannacht is om half twee onze zoon T.homas geboren. Iedereen maakt het goed. Kom later weer even bijlezen!

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mon gefeliciteerd!!!

13. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Mon gefeliciteerd. !

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Gefeliciteerd Mon!

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Yeaaaa! En toen regende het weer baby's! Alleen roos of buddy van Roos heeft hier nog nik vermeld, dus ik wacht nog even op officieel bericht van Roos!

@ Missiemaartje; aaaargggg mannen! Pfff lekker makkelijk om achteraf te zeggen, 'ik wist het wel'! Je hebt goed gehandeld meid, beter 10 X voor niks bellen of naar het ziekenhuis gaan dan afwachten... Het kom je kindje! Fijn dat hij vanacht weer zo goed heeft gegegeten en geslapen!

@ Leske; hoop dat het snel beter gaat en dat je weer top voelt! Fijn dat de kleine man zo leker slaapt!

@ Zebra; succes vandaag bij de echo!

@ Cerberus; vervelend meid, pfff... Die &%&UO collega's ;). Hoop dat je je een btje lukt vandaag!

@ Lautjuh; hoe gaat het meid?

@ Lijstje; werk het lijstje pas weer bij als ik wat meer gegevens heb... Zal zo ook even op FB kijken vermoed dat daar het nieuws van Roos staat. Vandaag een hoop kleine dingen te doen, beeb zit nog veilig in mn buik...

16. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Mon: van harte gefeliciteerd met jullie zoon, T.homas! Wat breng je het nieuws lekker droog! Hihi! Ben heel erg benieuwd naar jullie verhaal en naar de kleine man! Geniet van je gezinnetje!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mon en Roos gefeliciteerd met jullie zoontjes!
    Mon dus het strippen van gisteren heeft wel resultaat gehad :D

18. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Mon en roos, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes ! Geniet ervan meiden !

@Cerberus, Mannen...grrr ! Vervelend dat jij nu blijft zitten in de 'rotzooi' :(

Hier lekker bezig in huis :)

19. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Even snel, want mote naar Vk.

@ Mon: wat een geweldig nieuws en wat breng je het Keller nuchter. Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon T.homas.

20. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Maartje, fijn dat Niek z'n temp weer goed was. Je ventje moet niet zo streng voor je zijn hoor, dit zijn jullie eerste weekjes met hem thuis, en zeker na alle ZH toeters en bellen is dat gewoon heel spannend. Niet gek dat er nu ook daarvan wat spanning uit komt. Niet boos zijn op elkaar, jullie doen het hardstikke goed met hem!! Top ouders!!

La Femme, hoe laat moet je vandaag? Hier ook nog niet ingedaald de vorige keer, ben benieuwd of tie dat nog gaat doen!

Leske, hoe gaat het nu? Heel fijn dat je niet in het ZH hoefde te blijven, scheelt een boel stress voor jullie gezinnetje. En ik kan me ook wel eens verbazen over hoe een ZH met zieken omgaat. Ik ben wel eens geweest met acute buikpijn, en ik heb echt uren in zo'n kamertje gelegen, zonder deken, zonder duidelijkheid, en af en toe een dokter die binnenloopt en weer het hele verhaal komt vragen en een onderzoek doet. Pfff, daar knap je niet echt van op!

Roos en Roosman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Cerberus, nog heel even, nog heel even, nog heel even, nog heel even. Elke dag is er eentje, dan komt de kraamhulp je huis lekker even poetsen en daarna voelen we ons weer toppie joppie! :D Toch?

Mon en Monman, gefeliciteerd met de geboorte van T.homas!

Wauw, inderdaad weer een paar erbij zo! Zouden we nu weer een rijtje met jongens krijgen? Tot nu toe hebben we steeds een rijtje van alleen jongens/alleen meisjes achter elkaar gehad, ben benieuwd!

Hier nog wat rommels gisteravond en vannacht, maar niks spannends. Er zijn nog wat dingen die ik graag klaar wil hebben voordat de baby er is, en langzamerhand is er steeds meer gedaan. Zo nog even de badkamer schoonmaken en de letters knippen voor de geboorte slinger. Julia is op de PSZ, dus lekker even een rustig ochtendje, met een kopje frambozenblaadjesthee erbij!

Deel Deze Pagina