Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Jeej weer 2 kindjes er bij!! Van harte gefeliciteerd Mon en Roos, lekker genieten nu:D

2. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mon & Roos; wauw gefeliciteerd allebei!!!

@ leske; fijn dat je weer thuis bent meid. Beterschap nog!

@ Niek; mijn mannetje en ik hebben gisteren even goed gepraat. Hij zei datals ik wat paniekerig reageer dat hij niet weet wat hij daarmee moet. Ik: eem knuffel geven, me serieus nemen, en me gerust stellen. Dat hij er grappen tegen mijn zwager over ging maken was dus meer uit onmacht.

Tis in ieders geval weer goed nu. Niek zijn temp ook.

Moet straks op controle in het zh dus ga het wel aangeven maar ben blij dat het nu weer goed is.

3. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    @leske, heel fijn dat je weer naar huis mocht, maar hou het goed in de gaten!!

@missiemaartje, ik kan me je bezorgdheid echt zo voorstellen, ik denk dat bij ons (vrouwen) dat gevoel toch iets sterker is als bij mannen. Het is moeilijk om dan rustig te blijven, maar ik ben er van overtuigd dat je in de loop van de tijd daar meer een balans in zult gaan vinden.

@frenzy, ik kan me voorstellen dat je, niet ingeleid wilt worden, maar ben er echt van overtuigd dat je kleine man zich snel aandient!!

@ego, jeetje ik wordt gek van die krampjes!!! Ongelooflijk dat die zo heftig zijn, gisteren van ong. 17.00 uur tot 20.30 is hij bijna aan het huilen geweest, ik heb echt van alles geprobeerd. Gisteren zijn we ook begonnen met infanol (ofzo) en het lijkt iets te doen.... Ik hoop echt dat dit niet zo heftig blijft.

4. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Mon en Monman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Thomas!!

5. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Roos en Roosman, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, ben erg benieuwd naar de naam :)

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@krampjes. Bij K.oen werkt warmte heel goed. Wij hebben een cosibag. Lekker op zijn buik en dan zakt het vaak met kwartiertje af.

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier even afkloppen.. maar eigenlijk nooit krampjes. Of heb je dat sowieso minder met borstvoeding dan met fles?

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Vannacht om 03.44 is onze dochter L.ize geboren. 4490gram en 53cm. Willen jullie nog niks op facebook zetten? want mijn ouders en schoonouders moeten nog gebelt worden.

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goedemorgen Dames,

@ Missiemaartje, fijn dat de temp van N.iek weer goed was na het buidelen. Ik kan me je zorgen heel goed voorstellen hoor. Gelukkig waren de zorgen niet nodig. Ik vond niet dat je overdreven had gereageerd hoor!!

@ Leske, balen van je koorts maar fijn dat je weer naar huis mocht gisterenavond!

@ Roos, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!

@ Zebra, succes met alle metingen weer. En dan op naar overmorgen!?

@ Cerberus, sterkte met je man! Hier precies hetzelfde verhaal...het is hier zelfs zo dat ik hem 2x per dag masseer ivm zere schouder terwijl ik zelf niet rechtop kan zitten van de rugpijn...maar een massage terug verwachten? Neuh...hij kan niet masseren met een zere schouder...
    En inderdaad, ramen zemen, kattenbak verschonen etc.
    Hoewel hij gisteren wel heel lief alle was heeft weggewassen!!

@ Mon, van harte gefeliciteerd met de geboorte van T.homas!! Ik schrok een beetje van je berichtje haha gek he?! Had ergens verwacht dat het nog wel een dag of 2 zou duren (weet ook niet waarom eigenlijk...)

@ Pioentje, ach arme F.lint...hopelijk zijn de krampjes vannacht een beetje weggebleven en hebben jullie wel wat kunnen slapen.

@ Ego, volgens mij ben ik net een stukje van de slijmprop verloren? Een klein bolletje doorzichtig slijm ineens toen ik naar de wc ging. Ik heb het met alle voorzichtigheid even 'bewonderd' om te zien of het niet afcheiding was maar dit was wel echt doorzichtig slijmerig ipv wit slijmerig. Dus denk stukje slijmprop. Maar heel klein...
    En vannacht droomde ik ineens over mijn eigen bevalling (heel apart, tot nog toe alleen over jullie bevallingen gedroomd haha). Ik droomde dat ons kindje er spugend en al uitkwam en dat de VK daarom de bevalling niet verder wilde doen en vriendje moest het maar afmaken hahaha

Verder geen bijzonderheden. Vandaag weer controle bij VK.

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Lautjuh gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter L.ize!!!

11. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    *breekt even in*

Kwam voor babynieuws van Lautjuh kijken, hield je toch een beetje in de gaten omdat we op dezelfde dag uitgerekend waren en onze eerste ook bijna even oud zijn ;) Gefeliciteerd met je dochter! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.

Oja, zag nog meer leuk babynieuws, allemaal gefeliciteerd natuurlijk :)

*breekt weer uit*

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Aah nog een beebje!
    Lautjuh en man gefeliciteerd met L.ize!

(is dat de 1e dubbele naam hier? Nou ja L.ise en L.ize dan!)

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    even snel op de lijst gespiekt maar er zijn nog maar 8 wachtenden voor me! Kan het me niet voorstellen zeg...over 11 dagen is ook alweer de uitgerekende datum!

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Lautjuh: daar is ze dan! Gefeliciteerd!
    (ik wist lekker al dat ze L.ize ging heten, hihi, maar we hebben dan ook wel erg dezelfde smaak qua namen....)
    Superleuk!!

Het gaat weer hard hier!

15. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    @Eveline, ik heb vannacht ook weer gedroomd over mijn eigen bevalling! Misschien een voorteken voor ons beiden??? hahaha

Bij mij ging het iig errug snel, de baby bewoog heel veel in mijn buik je zag echt het hoofdje gewoon goed zitten, daarna werd ze nog groter en huppa daar was ze ineens:D Geen pijn gehad of zo, heerlijk.
    Dus ik maar de verloskundige gebeld(wij hebben er 4 dus ze kwamen ook alle 4;)) maar ze vroegen of ik niet ff wat eerder kon bellen, maar ja het was al gebeurd haha. Vriend was nog met de babykamer bezig dus ik de baby aan de verloskundige gegeven zo van, dan kan ik ff helpen in de babykamer:p
    Maar toen werd ik wakker en was er niks gebeurd... rare dromen.

Lautjuh, van harte gefeliciteerd met je dochter Lize:)!!

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Ego: ik voel me weer iets beter dan gisteren. Het werd me even teveel allemaal...
    Manlief werkt weer lange dagen (afgelopen week was hij gemiddeld van 8 tot 21.30 van huis), en is over anderhalve week zelfs 4 dagen in het buitenland, en ik had het gevoel dat ik hele dagen met een kind aan mijn borst zat... (was ook wel een beetje zo...)
    Vannacht weer een goede nacht gehad. L.ise heeft in haar eigen wiegje geslapen, en ik heb 1 keer een voeding van een uur, en 1 keer een voeding van drie kwartier gehad (ze had 's avonds om 9 uur voor het laatst gedronken, dus dan komt het rot uit...).

Nu net even lekker gewandeld met de hond, de vaatwasser en de oven schoongemaakt, en dan zien we wel wat de rest van de dag brengt!

Ik merk dat ik in mijn hoofd gewoon een beetje moet loslaten dat er veel moet gebeuren op een dag, dat scheelt een hoop in de stress!
    En....ik wil vanmiddag toch gaan proberen of ik misschien een dutje kan doen (normaal doe ik het huishouden als de kinderen allebei slapen).

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    hahaha ja das ook wel een heel bijzondere droom!

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Mon gefeliciteerd met jullie zoon!

Roos jullie ook gefeliciteerd!

Lautjuh gefeliciteerd met jullie dochter!

Jeetje het regent baby's!

Ik wil ook!! Helaas ben ik echt bang dat dit heel lang gaat duren. Maar krijg zoveel kwaaltjes. Mijn lies steekt, en kan soms mijn linker been niet meer gebruiken. En gister zitten janken van de pijn in mijn rechterarm hele bult op mijn schouderblad. Zat er doorheen niet normaal! Tegen mijn principes paracetamol ingenomen. En toen zakte de pijn gelukkig en kon ik slapen.

Sorry voor mijn ego bericht, ga nu maar weer liggen voor ie zo weer pijn gaat doen... :( heb vannacht wel bijgelezen maar die tijdelijke telefoon is zo sloom dat ik niet of nauwelijks kan reageren...

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Lautjuh van harte gefeliciteerd met jullie dochter L.ize!!

Wat leuk weer zoveel baby nieuws op een dag :D

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Ook hier nog eens:

Roos en roos-man:gefeliciteerd met jullie zoontje!

Mon en mon-man:gefeliciteerd met jullie zoontje!

Lautjuh,man en broer:gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

geniet er allemaal van!

sorry,erg druk verder met twee kindjes!

Deel Deze Pagina