Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel....:)

en idd eindstreep is in zicht.... echt lang kan het niet meer duren..... daar houd ik ook mn ogen op gericht.....

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik ga maar even mn 39 weken buikfoto maken.... :)...

Bij vorige was ik te laat... dus nu toch maar ff doen... :)

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debende, heeft Femke veel last van haar voetje. Ach jeetje kneuzen doet eigenlijk nog veel meer pijn dan breken. Is het nu goed verbonden? Hopelijk is Lizzy snel weer op temperatuur. Wat kan dat snel gaan zeg. Misschien even buidelen, begrijp dat dat het snelste werkt.
    Valse start, wel jammer inderdaad. Ik hoop echt dat het iets heeft gedaan en geen voorbode is van nog dagen flink rommelen.

Shadow, je had er toch ook een bult zitten? Misschien toch even naar de ha gaan hoor. Beter een keertje teveel dan te weinig. Voor je het weet is het een ontsteking.

Cerberus, :) eerst flink zeuren om medicijnen en dan toch niet nemen vanwege de bijwerkingen... zo herkenbaar :D Zou ook echt iets voor mij zijn. Maar dat is wel heel vervelend zeg die stuwing. Heb je het bij de andere ook zo erg gehad?
    Donderdag inderdaad een strippoging. Poging he... ;) en jij kan er ook ineens tussenuit piepen. Al is 25 maart wel heel erg bijzonder.

Eveline, let maar goed op de signalen. Hier geven ze 90-95 onderdruk aan als een risico.

Zebra, klinkt toch al redelijk het gewicht. Balen dat je zo laat pas terecht kan. Maar voor je het weet ben je aan de beurt.

Gentle, kwamen de voorweeen bij jou ook zo snel achter elkaar? Was erg misleidend. Leuk peutergym en lief van je zusje dat ze Julia mee neemt. Is het bij jullie in de buurt?

Elegance, weigert ze je borst dat je een tepelhoedje gebruikt? Hopelijk gaat het lukken. Klinkt wel als voldoende voeding.

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frenzy, bij jou was het dus ook al zo spannend. Wat ben je toch een muts he, gauw naar de kapper dan en vandaag nog een mooie naamslinger maken. Is je lijstje dan af? Knul zit maar te wachten dat jij klaar bent volgens mij :D

cerberus, dikke knuffel. Is ook niet niks allemaal. Gossie je oudste die het uitlegt.. agh wat een droppie. Je hebt het nu vreselijk zwaar, maar bedenk dat er ooit een tijd komt waarin je enkel kan genieten van je kinderen. Je kan zien hoe leuk ze het met elkaar hebben (dat gebeurt nu dus blijkbaar al dat de oudste uitlegd aan peuter hoe of wat). Ooit komt het moment dat je met volle teugen kunt genieten van je gezin en de zorg minder wordt. Voelt nu niet zo, is ook onwijs onwijs zwaar maar je bent echt een topper. Je doet het allemaal wel in je eentje! knuffel

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik ben er vandoor. Vandaag met dochter"lief" naar de kapper en dan nog een paar boodschappen.

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Cupido; hihi... we gaan mrg samen, oke, ik ga in namiddag naar het ziekenhuis en jij als ik weer naar huis ga ;) Komen onze datums uit! En nee lijstje is nog niet af, maar die naamslinger, heb tegen iedereen verteld dat ik die ging maken.... maar dat ga ik vandaaf fixen, komt goed :)

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    meld, ook vandaag nog met baby in buik :D
    vriend werkt vandaag thuis dus misschien ga ik vanmiddag nog wel even op pad.

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even geen babyfoto.... maar heb het hier wel eens over mn grote dreumes..(1,5) dus dacht even fotootje plaatsen (van de week gemaakt)
    samen met zn 3 jarige zus....

en nee zus is niet klein.. die zat qua lengte precies op 0 lijn... en bouw zelfs dr boven....
    nou kunnen jullie nagaan op welk lijntje mn knuffelbeer zit.... :p

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Prachtige kids meid, en idd een flinkert, maar wel mooi! Nog ff en je hebt vier van dir pracht exemplaren!

Ik ga der vandoor, paardjes doen... Heb vanmiddag een afspraak bij de kapper en ben eigenlijk een beetje van slag van vannacht....

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat is het rustig....
    iedereen met kindjes bezig.... of aan t voorbereiden op de grote taak??!!

Zebra
    al in het ziekenhuis...:p

11. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Okee weer het verkeerde knopje....

@ Cupido: Hopelijk heeft het voorwerk wat gedaan voor je. Bin mijn vorige zwangerschap ook veel gehad en ik bleef om 1 cm staan. Maar genoeg om te strippen....

@ Marjolijn: Al 3 cm. Nou het begin is er dus al. Waarom zou jij ook alweer ingeleid worden? Want je bent toch nog geen 40 weken. Ik vergeet zoveel....

@ Shadow: Jee 38 weken. Gaat nu opeens hard hè. En nog steeds lekekr aan het rommelen. Hopelijk voorwerk. Wat balen van die pijn ij je schouder. Gaat het verder goed met je hielspoor? Hopelijk komt hij voor 22 maart of na 25 maart. Spreek hem even streng toe.;)

@ Cerberus: Wat een uitgebreid verslag weer. Kleuter thuis gehouden, lees ik. Ach moet kunnen toch. Hier ook last van hormonenstemmingen. Mijn zoon snapt gelukkig, na uitleg van zijn vader, dat mama soms een monster is....(zo noemt hij mij niet hoor, maar zo voel ik me wel) Ik ben zo super trots op hem, dat hij zoveel geduld met zijn moeder heeft. Echt een grote knul al.
    Ik hoop dat je bekken, na de bevalling, snel hersteld, zodat je eindelijk geheel kan herstellen van alle jaren zwanger zijn. En dat je weer heerlijk kan bewegen. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn. Nog even volhouden.
    Wat een leuke foto. En die kleine is zeker een flinkerd, maar wel een scheetje zeg.

@ Sheena: Beter geslapen?

@ Frenzy: Lekker bezig geweest vannacht. Ik denk echt dat de kleine wacht op vandaag en dan vannacht gaat komen. Het klinkt als laatste 2 dingen van je lijstje en volgens mij is hij dan af?! Lekekr jezelf verwennen met een knipbeurt, leuke slinger maken, dan benen omhoog en hem eruit praten ;)
    Misschien vandaag toch even wat rust pakken in de middag? (goed bedoeld advies, na je nachtelijke avontuur)

@ Gentle: Rustig aan vandaag hè. Ik snap je wel hoor, want je begint altijd heel klein en dan uiteindelijk ben je een uur verder en heb je eigenlijk veeeeeels te veel gedaan.
    Hier kan ik ook echt genieten van de momenten voor mijzelf...

@ Sjors: Jammer dat de afspraak niet doorging, maar het was ook wel luxe om haar al te ontmoeten. Mocht je niet tevreden zijn, kan je dat toch nog steeds wel aangeven?

@ Rens en Missiemaart: Jullie hebben jullie weer vermaakt vannacht. Lekker naar jullie gevoel luisteren, dat werkt het beste.

@ Suzanne: Ik ben ook erg benieuwd hoe ik de derde ga ervaren. Denk ook dat actief op zwpagina niet zo veel gaat zijn. Ik zit me elke dag af te vragen wat er allemaal zal gaan veranderen en hoe we dat gaan aanpakken. vooral omdat ik dus ook 1 naar school met gaan brengen, geen auto rijd en het zeker 15 minuten fietsen is. Ga ik dan lopen of ga ik hem toch al meenemen in de bakfiets...wordt toch afgeraden de eerste 3 manden etc...Zorgen genoeg. En dan nog maar te zwijgen over slaap en voedtijden.....
    Maar het is wel een rijkdom. Vooral als je dan op een gegeven moment toch je ritme vindt. Het lijkt me zo heerlijk.
    Kijk gewoon wat je kan doen en later weer inspringen is vast ook geen probleem. Geniet lekker meid.

@ Eveline: Altijd leuk zo'n zak met kleding, maar moeilijk hoor om daar een prijskaartje aan te hangen. 50 euro klinkt wel oké, het was wel heel veel. Maar ga je het allemaal aandoen? Misschien anders een strengere selectie maken en minder bieden.

@ Leske: Hoe gaat het met jou meid? Is de koorts al gezakt? Ik hoop echt dat je snel opknapt. Knuffel

@ Zebra: Ik vind het netjes hoor het gewicht van jouw dametje. Wat Cerberus ook al zegt, mijn dochter woog na 40,5 ook maar 2830 gram en mijn zoon met 39,4 maar 2625 gram. Dus als ze met dit gewicht geboren wordt, gaat ze het vast goed doen. Nou kunnen ze er dus altijd 500 gram naast zitten en dan natuurlijk liever naar boven dan naar beneden toe. Morgen dus de dag ;) Geniet nog maar even van je uitje van vandaag.

@ Mon: Prachtig verhaal van de geboorte. Prachtig omschreven. Heerlijk genieten voor jullie.

@ Sasjuh: Hoe heeft E.lin geslapen?

@ Elegance: Altijd jammer als de dagen van hulp voorbij zijn. Gelukkig dat je voldoende kan kolven. Verder niet zoveel verstand van bv, maar het klinkt goed. Succes vandaag met de nieuwe manier. Lekker genieten.

Ego: Nou niets nieuws...ook ik had vannacht opeens erg pijnlijke buiken. Ik was er helemaal van in de war. Ik bedacht mijzelf later ook, dat ook mensen in de nacht bevallen...:D
    Rond 00:00, maar in slaap gevallen en toen mijn dochter rond 03:00 begon te huilen, voelde mijn buik weer zo pijnlijk, maar toch ook weer in slaap gevallen. Nu zo af en toen een pijnlijke buik. Maar geloof niet dat het weeën zijn. Ik denk eindelijk voorwerk ;)
    ook hier nog niet geheel klaar voor de bevalling, dus we gaan vandaag maar weer aan de slag.
    Vanmorgen kindjes weggebracht (op de fiets) en daarna boodschappen gedaan en eten gekookt. Nu even bij lezen (nou ja we zijn alweer een uur verder). Zo echt even wat doen en nog even snel de stad in voor wat dingetjes en dan om 12:30 weer op het schoolplein staan voor zoonlief. Druk programma, geloof dat bevallen er vandaag nog niet bijpast ;)

Fijne dag allemaal

Liefs Femme

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha nee hoor ik slaap vannacht nog in ons eigen bed ;)

13. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @la femme, ja ik heb em even goed toegesproken dat ie moet wachten op opa!! Hielspoor gaat vele malen beter!!

@Cerberus, ahhh wat een schatjes en dat ze dan op de gang even kletsen over wat er met mama is.. Straks 4 van die lieffies!!

@frenzy, aghh niet huilen. Straks kan je kroelen met je kleintje!

@ego, ik heb alles gelezen maar ben een zeef nu... Wat erg! Ik ben net even naar kantoor geweest even gekletst met m'n collega's. Ik verveel me rot vandaag verdorie. Dus wil nu wel bevallen aangezien ik toch niks te doen heb!

Maar heb de kaartjes voor m'n geboorte bedankjes binnen dus ga die maar schrijven ofzo en bankhangen. Wat een luxe eigenlijk.....

14. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Gentle, Heerlijk rustig dagje dus !

@Cupido, Jammer dat het weer afgezwakt is, maar hopelijk heeft het wat opgeleverd.

@Marjolein, Al 3 cm ! Ben benieuwd meid.

@Cerberus, Haha ik kan haar altijd nog wegsturen ja :p Maar ga er niet vanuit dat dat hoeft, ze klink erg aardig en ben idd al blij dat ik haar gesproken heb, heeft zeker niet iedereen.
    Wat grappig dat zelfs je man al wist dat je zwanger was, wakker liggen is een teken haha.

@Shadow, Gefeliciteerd met je 38 weken ! Wat ontzettend vervelend van de pijn in je arm/schouder :( Hopelijk is het snel weg ! Ik hoop dat je kleine mannetje komt als je vader nog thuis is :) zou wel fijn zijn he.

@Frenzy, Zo was ook echt spannend voor jouw vanacht ! Haha nog niet klaar omdat je naar de kapper moet, je bent er ook wel eentje hoor ! Rustig aan doen vandaag he ;):p

@Lafemme, Bij dat bureau is het normaal dat je de personen ziet ( voor iedereen een luxe omdat dat nooit gebeurt bij een ander bureau) Maar ben niet zozeer bang dat ze me niet aanspreekt hoor.. ben niet zo moeilijk haha. Maar het leek me gewoon erg leuk om haar te zien, maar het is niet anders, vind het ook niet zo erg :) Jij vanacht ook al beetje aan het rommelen geweest dus, misschien toch een teken :)

@Elegance, Hoop dat het vandaag goed gaat met de bv !

@Ego, Hier een beetje overdonderd...hoop niet dat jullie het erg vinden maar moet effe mn verhaal kwijt.
    Mijn broertje is 4 jaar geleden net na zijn verjaardag zomaar ineens ervandoor gegaan met een meisje ( *****) heeft nooit weer wat van zich laten horen en heeft mijn ouders toen veel streken geleverd zonder enige aanleiding. Hij was nergens te vinden.
    Gister belde mijn moeder ineens op in tranen of ik wou komen..dus ik schrok me rot en ben er direct heen gegaan.
    Toen liet ze me een berichtje zien onder een vreemde naam, mijn broertje vroeg of ze misschien weer contact met hem wou.
    Ik was zo verbaasd en eigenlijk ook zo blij, ik dacht hem nooit weer te zien en haalde de ergste scenario's in mijn hoofd, hij weet dus ook niet dat ik zwanger ben en heb hem best gemist..en ben ook nog is vlak na zijn verjaardag uitgerekend wat het ook wel lastig maakte..ben heel benieuwd wat dit gaat brengen..heb hem nu op msn maar hij zegt niets terug...nu maar afwachten.

Sorry voor mijn lange ego verhaal..ik ga effe wat doen :)

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    goedemorgen!

Zo vannacht wakker gelegen vanaf 02.30u. Van 03.00 tot 04.00u ongeveer beneden geweest, daarna boven op bed nog wat gelezen en met mezelf afgesproken dat ik tot 07.00u in bed zou liggen om in ieder geval te rusten. Nouja...ik heb het nog 06.49u zien worden en toen deed ik mijn ogen weer open om kwart voor 11 haha. Gelukkig nog paar uurtjes slaap kunnen pakken!

@ Cerberus, knuffel!
    Leuke foto van je kindjes, de 'kleine' man is inderdaad niet heel klein haha ach Hollands welvaren?

@ Frenzy, spannend hoor! Ga nu maar snel alles klaar maken want volgens mij heb jij het idee dat je nog zeeën van tijd hebt ofzo...

@ Marjoleinn, 3cm is inderdaad al best wat...

@ Ontsluitingscheck...vragen jullie daarom bij de VK of doen ze dat uit zichzelf? Hier nog geen één keer naar gekeken. Vind ik niet zo erg want heb ook niet het idee dat ik ontsluiting heb maar vroeg het me af...zullen ze misschien met de eerste controle na de 40weken ofzo wel doen?

@ Cupido (volgens mij...?) hier is de grens inderdaad ook onderdruk 90 zei de VK. En ik schommelde nu een beetje tussen 85 en 90, ze heeft 2 keer gemeten, ene keer 90 tweede keer 85. Maar omdat urine nog goed was heeft ze me naar huis laten gaan met strikte belinstructies.
    Jammer dat de rommeltjes niet hebben doorgezet, misschien vandaag?

@ Zebra, nog ff genieten van je daagje vandaag!!

@ Kleertjes, sja ik ben al best streng geweest met uitzoeken...heb goed gekeken naar de maten en de seizoenen. Zo had ik een heel leuk setje in maat 50 eruit gehaald mja toen ik hoorde dat het een groot kindje zou worden waarschijnlijk heb ik die maar weer terug in de zak gedaan. En is ook best lastig want de ene maat 68 is de andere maat 68 niet...zo heb ik een heel leuk hempje in 68, dat komt overeen met een 56 als ik het op kleertjes van Prenatal leg. Maar ik heb ook een dikke trui in maat 68 dat komt overeen met een truitje in 74 van H&M. En bij de één staat in de label: maat 68, 9maanden. En bij de ander staat: maat 68, 6 maanden.
    Ik heb nu vooral shirtjes met korte mouw en daarbij een bijpassend kleurtje romper met lange mouw gezocht. Dan kan ik dat er altijd nog onder doen. En een paar vestjes dus kan ook altijd wat erover heen doen...

@ Ego, vriendje had gewed dat ik vandaag ga bevallen. Nou ik zie het nog niet gebeuren. Dan eerder morgen. Als ze op mama lijkt komt ze met dit weer echt niet naar buiten, die wacht dan wel op het zonnetje! :D Maar morgen mag niet, dan is mijn 'lieve' oma jarig (ze had trouwens tegen mijn moeder gezegd vandeweek: 'ik hoop maar dat je geen kleindochter krijgt, want als je net zo'n kleindochter krijgt als ik dan heb je er dus helemaal niks aan!' Ik ben haar enige kleindochter....hahaha ik moest er eigenlijk wel heel hard om lachen. Typisch iets voor mijn oma om te zeggen. Heeft ze wel vaker tegen mijzelf gezegd maar nooit in bijzijn van mijn ouders. Nu zegt ze het dus rechtsstreeks tegen mijn ouders. Ach ja...)

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Cerberus, Wat een mooie kids heb jij zeg !

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Sjors, oow wat een verhaal zeg van je broer! Ik hoop dat de bedoelingen goed zijn en dat hij oprecht weer contact met jullie wilt en de band wil herstellen (sorry dat ik misschien wat negatief klink, is niet de bedoeling!!)

18. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Eveline, Jeet wat een 'lieve' oma heb jij zeg ! Vind het eigenlijk best onbeschoft en belachelijk. Gelukkig ligt het 'vaak' niet aan de kleinkinderen maar aan de persoon zelf ;)

19. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Eveline, Ik snap wat je bedoeld :) Vat het ook niet negatief op hoor ! Ik zit zelf ook erg te twijfelen of het wel 'echt' is en geen flauwe grap ofzo..zou mijn ouders ook weer erg veel pijn doen.
    Ik probeer ook van alles te achterhalen om te checken of hij het wel echt is maar kom nog niet ver. Het is dus afwachten totdat hij begint te praten.

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    @Sjors jeetje wat een verhaal over je broer. Lijkt me heel moeilijk. Idd even afwachten hopelijk niks kwaads verder, en bedoelt hij het goed...

@Eveline, wat een rot opmerking zeg!

Deel Deze Pagina