Ja, wacht ook nog op Zebra-nieuws... Ik weet niet of ik het laatst al eens hier had gevraagd, maar wie doet nog meer voeding voor 24 uur maken? Kan me niet herinneren dat k hier een antwoord op heb gehad (of ik heb er hélemaal overheen gelezen??) Ben nu telkens zolang kwijt met die voeding mengen en opwarmen. Zou makkelijk zijn als ik het maar hoef in te schenken en ff opwarmen...
oja...en vergeet ik zn werk... het is nu echt stikdruk met een hoop zieken... dus zelfs zijn chef had gezegd, dat ik er maar een kurk in moet douwen....
Gaat niet zozeer erom of je actief moet meeschrijven hoor volgens mij. Maar tijdje geleden vroegen we ons ook af wie al de meelezers waren omdat er mensen 'stalkers' hadden. Toen hebben een aantal zich even gemeld en ik moet zeggen dat ik dit toch wel netjes en fijn vond. Dan weet je toch een beetje hoe en waarom iemand steeds meeleest. Jij ook Succs. Hopelijk doet strippen wat!
Beesie, nog gefeliciteerd met L.ogan! Wel jammer dat het uiteindelijk een ks is geworden. En kan je al speldjes bij haar in doen ? Op de echo hadden ze toch gezien dat ze zoveel haar had. Lautjuh, nog gefeliciteerd met jullie dochter L.ize! Hoe vind N.ils zijn zusje?
had daarop geantwoord: (niet uit eigen ervaring) maar dat ze dat tegenwoordig afraden: A. ivm bacterie groei als het tijdje staat... en B, omdat je met opwarmen de goede stoffen in de melk doodt... ook de reden dat er op een pak staat dat je water moet koken en moet laten afkoelen tot de juiste temperatuur.... iig op sommige pakken... (tuurlijk baby, heb je even...).... in gewone melkvoeding zitten ook weer goede bacterieen.... (vroeger deden ze trouwens niet anders als 24 uur vooraf maken)
lieve buddy's jullie weten het ook als eerste straks..... En dan ga ik het uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren later zelf posten... voor een klein gedeelte... al is het alleen maar om Frenzy en Leske te zieken... hahahahahahahaha....
Leske, gefeliciteerd met S.jors! Wat een mooie ventje en wat ziet joosje er trots uit samen met haar broertje! Mon, nog gefeliciteerd met jullie zoontje T.homas!
pffffff ik wil naar bed maar er worden op DIT moment klossen onder gezet en er staan er nu (binnen half uur) nog maar 2 onder...
Rens ik maakte per keer voeding klaar. Ik heb dat destijds zo geleerd, maar blijkbaar veranderen de regels maandelijks. Ik had van die melkdoosjes en een thermosfles met heet water. Dat lengde ik aan met koud water zodat het op de juiste temperatuur was. Poeder erbij en klaar. Buddy van zebra is beesie volgens mij.
Dat sowieso! Laten we ze gewoon een dag of 4 wachten Zo nieuwsgierig zijn ze niet of wel??? Frenzy met dr lijstje... Heb me wel weer kapot gelachen toen ik haar post zag met het lijstje!
Rens, ik maak ook de voeding per keer klaar. Eigenlijk om de simpele reden dat ik het onwijs vind stinken als alles van te voren klaar is gemaakt.
Haha, nou echt meiden, ik wilde het dolgraag met jullie delen, gewoon omdat ik zo blij was na haar berichtje met foto. Maar Frenzy vroeg om niks te posten en terecht uiteraard.
Rens, wou je trouwens het LIHL boekje voor de pamper bonnen of ook voor de andere aanbiedingen? Ik heb het boekje wel ontvangen maar, er zaten geen pamper bonnen bij.