Dank je wel meid!!! Joosje is idd erg trots en onze Sjors doet het geweldig. Ben enorm trots op onze kanjers. Hoe is het met jou/jullie allemaal??? Liefs, Leske
Haha ja, maar staat nu ook op fb hoor, dus jij kunt ook spieken (neem aan dat je bevriend bent met Frenzy op fb).
ik verwijt jou ook niets... al moest je het wel nodig inwrijven hoor... (en nu weer...)..... "vanaf het moment dat ik je berichtje kreeg"...... bleeehh.....
Bij mij ook geen pamperbonnen maar bij mijn beste vriendin wel! Dus heb haar bonnenboekje gesloopt hahaha
Nee, sinds vanavond niet meer..... hahahahaha... (Sorry frenzy... zit maar te dollen hoor.... ) Ben trouwens helemaal in een flauwe bui.... Vraag vk in opleiding (eerst keer dat ik haar zag) net... en hoe voelt u zich... Waarop ik heel droog antwoord: tja... ik denk zwanger....
Hier gaat alles erg goed. Wel druk maar de kinderen gaan ook niet naar een kdv of psz dus ben blij als de oudste straks naar school toe moet. Heb het geluk dat S.ayenna onwijs makkelijk is. Hoe is het trouwens met je stuwing? Ik had het deze keer ook ruim een week en nu lekken ze nog steeds.
Wil eigenlijk naar bed, maar ben zo benieuwd naar Zebra. Nou ja, kijk vannacht wel even denk ik. Trusten!!!
Nog steeds stuwing, auw, al bijna 6 dagen. Het wordt iets minder, maar nog steeds cup g (was h denk ik).
Leske dat is echt balen en vooral bij zo'n grote cup maat. Bij elke stap die je zet doet het dan zeer. Weltruste!
Anna, ik zou ook graag mee willen naar het besloten forum. Als je tijd hebt zou je mij dan ook de site willen sturen via een pb? Hoe gaat het met L.ise? Al wat meer je ritme gevonden?
Whahahaha... Ik lach me rot om jullie reacties! Hahaha! Geloof dat ik mensen heb achtergesteld.... Maare zo is het natuurlijk niet bedoeld, maar wilde wel perse zelf die lijst posten! En eerlijk gezegd, ben ik zooooooooo trots en blij en vol met adrenaline dat ik het gewoon zelf wilde posten! Maar serieus; lieve, lieve meiden! Wat hebben jullie lieve berichtjes geplaatst voor de bevalling, om me succes te wensen (heb ze niet gelezen (op tijd...)) Maar ze hebben zeker wel geholpen! En bedankt voor de lieve lieve felicitaties, pfff voel me momenteel echt de gelukkigste vrouw van de wereld! @ Juli mama's; wat lief dat jullie me hier komen feliciteren, doet me goed! @ Meelezers; lekker meelezen, wat je wil... Volgens mij was de opmerking van Mon 'sarcastisch' bedoeld... @ Zebra; meid waar blijf, vind het spannend meid.... laat snel wat van je horen! @ Meiden die nog moeten bevallen; succes met de laatste loodjes! @ Ego; kom mrg nog even het verhaal posten enzo, ga zo de laatste voeding geven. J.ort ligt nu lekker bij zijn papa op zijn borst te slapen... Wat ben ik trots en verliefd op mijn mannen!
Frenzy Tja... en je HEBT ook nog wel mn mobiele nummer he...... zucht... hahahaha.... is goed lieverd... geniet van je mannen... heb net je nieuwe aanwinst bewonderd... en ziet er goed uit!!! ..... ga hier ook naar bedje toe....!! heb t idee dat er een paar baby's in de lucht hangen vannacht... (hier niet!!!).... dus..... xxxx