@e: ik zit nu op mijn telefoon, dus stuur het je morgen even. Is namelijk nogal ingewikkeld ivm de beveiliging van dit forum... (kan de website niet zomaar intypen) Stuur me anders voor de zekerheid even een pb, want ik ben nog behoorlijk dement...
Speciaal voor ceberus, de rest oogjes dicht: Haal hem over 10 minuten weer weg... Bijlage is weer verijderd, zal de foto SPECIAAL VOOR CERBERUS OP FB ZETTEN!
Wauuuww Frenzy! Wat een superfoto... Echt PUUR geluk! Heerlijk... Lekker in het leven bonnen; hmm, had ze graag voor de pampers actie gehad, heb nog wel een aantal pakken maatje 1 nodig Maar dames, weten jullie ook als je ze op Truus gebruikt, je ze nog evengoed bij Etos in kan leveren? Dus doe er jullie voordeel mee... Truus had andere maanden korting op korting. Zo heb ik vaker 2 flessen Ariel wasmiddel ofzo voor 1,50 weten te scoren. Of een Ambi Pur luchtverfrisser voor niks. Gewoon omdat ze beetje stom zijn en actie over actie doen. Naja, moeten ze maar opletten (en het is al MAANDEN zo, dus ze moeten toch snappen dat een volle doos bestellen en maar 10 euro hoeven te betalen, een beetje vreemd is?) Maar als iemand een code heeft en niet besteld op Wehkamp of Truus, zou ik hem graag hebben. Kan ik altijd proberen of ik ze nog met korting kan bestellen... PB is altijd welkom Leske; geniet lekker meid... Nog steeds alle kusjes voor S.jors? Zebra: begin me zorgen te maken... Beesie ook nog niks gehoord?
Frenzy, wat een mooie foto! Rens, dat dacht ik al dat het daarom ging. Vond er dit keer ook geen goede aanbiedingen bij zitten.
Zo mijn mannetje in slaap gewiegd. Toch wel fijn zo'n 40-jarige .'familiewieg' die ook echt wiegt! Was beetje van slag na de voeding. Zal wel door gestuntel van Fc Twente komen waar pap en mam naar keken Nu kijken of hij om 02:00 uur komt of later? Beesie was toch de buddy van Zebra? Heeft die ook nog niks gehoord? Maak me toch wel beetje zorgen nu. Hopelijk alles goed met haar en die kleine meid en is gewoon de mobiel leeg en de oplader thuis
jullieBreek even in*** Ik ben ook een meelezer was een maart mamma was 1 maart uitgerekend. Ben bevallen 27-2-2012 van een zoonik heb zelf ook geen fijne zwangerschap gehad en wilde niemand daar mee tot last zijn maar ik kon wel kracht uit jullie verhalen putten om toch door te gaan. Ik wil iedereen feliciteren met de geboorte van jullie pracht kinderen geniet ervan. De gene die nog moeten veel succes breek weer uit***
*Breekt ook in* Frenzy, las net bij de juli mama's dat je bent bevallen, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet er van! Alle andere bevallen dames ook gefeliciteerd en de nog zwangeren.... succes met de laatste loodjes! Liefs een juli mama *breekt weer uit*
Nog geen Zebra nieuws... Hier ook niks spannends, kleine man heeft z'n flesje weer op en ligt te slapen op mijn borst. Zo meteen weer lekker naar bed zodat wij ook weer verder kunnen slapen. Sasjuh, hoe is het nu met E.lin? Hoop dat je meer rust kunt pakken meid. Trusten meiden! Liefs, Leske
Pff nog niks van zebra? Zenuwslopend zeg... En wat super dat er zoveel juli 2011 mama's nog zo meeleven met frenzy!
Hm nog geen zebra nieuws.. Hier gaat het tot nu toe goed! Half 11 gevoed en direct gaan slapen en nu net pas weer wakker. Hopelijk zo weer lekker slapen.
@sasjuh kijk dat horen we graag @K.oen. Heeft ons lekker tot 2:30 laten slapen (na de fles van 10:00 uur). Net weer gevoed Tip voor alle moeders de FV-geven. Als je beebje last van krampjes heeft koop dan gelijk de Dr Brown fles. Ik dacht dat die voornamelijk was voor als je borstvoeding per fles gaf. Maar helpt juist super tegen krampjes. We hebben eerst de Avent gehad. Toen de Difrax met wel 3 veschillende spenen. Maar nu de Dr Brown. We hebben dan wel de prematuur speen omdat meneer met de standaardspeen de fles zo leeg had. Hoorde laatst in het ZH dat dit wel vaker is met die kleintjes. Net of ze een inhaalslag willen maken. Hij was natuurlijk maar 2 weken te vroeg maar liep wel bijna 4 weken achter in groei. En de laatste weken was mijn placenta niet meer goed waardoor hij te weinig voedingsstofffen kreeg. Nou dat haalt hij volop in nu @zebranieuws. Nog steeds niks?