Balen Sasjuh, hier zit de nachtvoeding er weer op. gisteren dus wat meer gegeven voor het slapen maar daarstraks dronk hij juist minder. Toch heeft hij het tot half 4 volgehouden dus das fijn!
Goedemorgen... Sasjuh wat balen meid.. Hoe is de rest van de nacht nog gegaan? Missie, wat fijn dat hij het met minder voeding ook nu goed doet snachts.. Julimama's wat lief die interesse en het meeleven met frenzy En nog altijd geeN zebranieuws.. Volgens mij is ze gewoon op en top aan het genieten en knuffelen Hier best een goede nacht.. Gisteren om 21 uur.. Toen in slaap gevallen.. Toen kwam ze om half 1.. En nu net kwam ze pas weer om half 6.. Zetten julli snachts de wekker? Of voeden jullie ook pas als de kleine wakker is?
Goedemorgen! Hier nog met beeb in buik. Waarom komt die eigenwijs nou ook niet even om het hoekje kijken?? Okee wat ik onthouden heb... @frenzy gefeliciteerd met J.ort. Ik zag gisteravond gelukkig voor het slapen gaan de foto op fb. Jippie wat een lekkerding zeg! Ben benieuwd naar je verhaal! @Cerberus, zullen we dan maar? Kunnen we over naar het andere forum hahah! @leske, oh heerlijk die opmerking van j.oosje. Alle kusjes zijn voor s.jors haha. @eveline, gelukkig bed op klossen en uitslapen! Uitslapen was hier ook de bedoeling maar was om half 6 klaar wakker. Leuk dat werk ritme!!! Eer dat het eruit is moet ik alweer gaan beginnen met werken denk ik zo haha. @ego, goede nacht gehad alleen weer vroeg wakker, en ook klaar wakker. Zit nu beneden in de keuken.. Zelfs al ontbeten. Vannacht hoop rommels gehad.. Gelukkig redelijk doorheen geslapen maar werd er net weer wakker van. Dus ben er maar uit gegaan. Hopelijk snel voor het echie. Want nu bijna iedereen bevallen is ben ik toch ook wel heel nieuwsgierig naar dat kleine baby'tje in m'n buik!! Zo'n lekker klein mannetje.... Zwijmel.....
Goedemorgen meiden!! Ook ik meld me! Ook hier natuurlijk van harte gefeliciteerd Frenzy!! Sasjuh, hoe is t verder gegaan vannacht?? Ook ik ben benieuwd naar Zebra! Missiemaartje, Zo te lezen is Niek een tevreden mannetje hè?! Fijn hoor!! Leske, heerlijk hè als hij lekker op je borst ligt te slapen!! Zo fijn! Maar wordt hij dan niet wakker als je hem in bedje legt? Voor alle andere meiden weer een knuffel, want heb volgens mij maar weer de helft onthouden! Hier heeft Luca moeite met ib slaap vallen in zn bedje.. In de wandelwagen slaapt hij hartstikke goed en vast.. Maar als ik m wakker in bed leg is tgillen.. Dus gister met pijn in t hart toch laten liggen en dan iedere 10 15 minuten naar hem toe.. Uiteindelijk pas na de volgende voeding on slaap gevallen in bedje.. Nu hopen dat hij er vandaag beter aan toe kan geven.. Wat zouden jullie doen? Een hele dag thuisblijven om hem sneller te laten wennen? Of gewoon even wandelen met t mooie weer?
**zeef** Nog niks van Zebra.. Potverdikkie had nu wel wat verwacht. Hopelijk is ze vollop aan het genieten van haar mooie meisje....
@happymom, lastig zeg dat hij niet zo snel in slaap valt.. Helaas vanaf hier geen tips. Ik moet de cursus baby nog gaan volgen..... Word wat.... Blij met m'n moeder en oma haha. Hopelijk gaat het vandaag beter!
Wij voeden 's nachts op aanvraag, overdag wel een soort van ritme. Sjors heeft om 2.00 uur de fles gehad en slaapt nu nog. En ik ben klaarwakker haha. Sasjuh, is E.Lin toch alsnog goed gaan slapen? Hoop het voor je! Wij hebben trouwens nog steeds kraamhulp tot zondag en ik vind het heerlijk. Door mijn bekken kregen we 11 dagen. Moet zeggen dat wij er wel van genieten. Hoop dat Zebra idd heerlijk aan het genieten is!!! Maar ben wel benieuwd. Liefs, Leske
Hier overdag vastritme van elke 4 uur. Start om 06:00 (staat man toch op voor werk) 22:00 krijgt hij nog en die van 02:00 uur de wekker niet voor. Zo kwam hij vannacht om 02:00 uur. @sasjuh. Dat is balen. Hoe is het verder gegaan? @happymom. Slaapt hij wel als je hem dan overlegt in bedje? Ik zou wel gewoon lekker wandelen vandaag hoor @leske. Fijn he wat meer uren. Had ik ook ivm mijn reuma @shadow. Wauw wat ben jij lekker actief! Laat dat beebje maar komen. Enne die babycursus is een redelijke spoedcursus maar dat gaat je lukken.
*meld*.... Geen nieuws van Zebra....??? hahahaha.... alle kersverse mama's die s'nachts het topic rulen... misschien straks ook maar voor de nachten de iphone van vent inpikken.... Shadow mn vent belde net... en heeft gezegd uhhhh (hoe ga ik het heel netjes schrijven) tegen zn chef (die had gezegd dat ik er maar een kurk in moest duwen) dat ie me heel de zondag gaat uhhhhhh... "stimuleren"..... omdat ie nou wel aan vakantie toe is.... hahahahahaha.... dus.... zal ik dan ook maar mn best doen... Niet zoals ze normaal zeggen "uit naam van het vaderland".... maar "uit naam van het nieuwe forum".... .....
Zal toch niet? Zal de mobiel van stil afzetten! Hier badjes gedoe. We hebben een afvoerslang aan het badje gemaakt. Maar dat lekt dus! Mannetje de boel goed afgekit. Druk ik de slang erop. Plug er weer uit. Eindelijk alles weer vast nu. Ik het zitstoeltje erin om te kijken of dat handig is... past dat niet!!!!!!!! T'is dat ons badkamerraam zo klein is anders ging hele boel zo naar buiten.
Foxy, heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd.. In zn bedje ligt hij in een inbakerslaapzakje en in de wandelwagen had hij een jas aan.. Maar kan ik natuurlijk eens gaan proberen.. Wij hebben hier overdag ook een vast ritme, van om de drie uur.. En na de laatste fles kijken wij ook wanneer hij zelf komt.. Het is alleen wel een hongerig mannetje volgens mij.. Hij drinkt nu makkelijk 7keer 120cc.. Hoeveel drinken jullie kleintjes?? Weet eigenlijk niet oft normaal is.. Maandag moet ik zoiezo naar cb, zal t dat naar eens bespreken..
Haha Cerberus!!! en idd foxy kan me voorstellen dat het dan helemaal met t badje gehad hebt! Ons raam is groot genoeg voor t badje buiten te gooien... Denk dat ik t dan ook echt had gedaan als ik in jouw schoenen stond haha..
Hij doet het weer!!! Zelfs het toetsenbord werkt, alhoewel het een beetje 'taai' aanvoelt. Toetsjes waren altijd erg licht, nu een beetje stroevig. Maar, geen probleem, zolang hij het weer doet. Rens, thanks voor je antwoord, we hebben het eigenlijk aardig gedaan zoals je zei. Op z'n kop gehouden en ook op z'n kant laten drogen, batterij er uit en de cd speler open. Ziet er naar uit dat we geluk hebben gehad! Cerberus, volgens mij ben jij wel de favoriete patiënt van je VK of niet? Ik zie ze al op de vergadering 'Wie wil haar?' Frenzy, goed om te horen dat je zo verliefd bent. Heerlijk, is je echt gegund!!! Sasjuh, wauw, klinkt alsof de nieuwe manier van werken aanslaat, wat fijn!!! Oh, ik las later dat het toch nog niet zo geweldig gaat... Hoe is het nu? Hihi, tis hier 's nachts net zo druk als overdag lees ik, hahaha. Als jullie maar niet verwachten dat ik straks ook 's nachts ga posten hoor. Voeden en weer verder maffen Alhoewel, als ik straks die HTC WildFire heb met onbeperkt internet... Happymom, kun je de kinderwagenbak ook in het bedje zetten? Zo hebben wij de overgang kleiner gemaakt van kinderwagenbak naar ledikant! Leske, heb je een leuke kraamhulp? Dan zijn die extra dagen wel fijn ja! Cerberus, wordt een gezellige zondag bij jullie. Kids naar oma, papa en mama zijn ehhhhhmm, druk Foxy, ohwwww, dat badje ook, was hier ook een crime in ons vorige huis. Badje lek, badkamer te klein, altijd een geklooi. Nu maar afwachten hoe het straks gaat, maar met een nieuwe stop lektie iig niet meer! Jeetje, nog steeds geen nieuws van Zebra! Ik hoop toch serieus dat het komt doordat ze lekker aan het genieten is... Hier heel brak van de nacht, Julia was veel wakker en ik ook... Voor vandaag nog maar wat leuks bedenken, want ik heb echt nergens zin in. Anders toch maar weer koffie bij m'n moeder!