Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ Pompeloesje,
    Zebra kreeg gisteren om 14.15u een KS en zou ons zsm wat laten weten. Sindsdien hebben we haar niet meer online gezien en ook haar buddy's (hier en in het andere topic) hebben niets meer van haar vernomen...we maken ons beetje zorgen :(

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh nee :(:( hoop dat alles goed is :(

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Cupido, idd verveling is toegeslagen haha, wachten wachten, ga zo maar stofzuigen ook en effe douche ofzo :D

@Sheena, Wie weet helpt het ;)

4. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Wat een fijne dag vandaag!!
    VK vanmorgen geweeste en S.terre zit weer op haar geboorte gewicht na precies 2 weken helemaal trots op mijn meisje!!
    vandaag voor het 1e buiten geweest was wel weer even wennen na 2 weken maar ook weer heerlijk een stuk gewandeld met mijn 2 schatties!!

verder van harte mama's die zijn bevallen en voor de moeders die ook van die korte nachten hebben een frisse neus doet echt wonderen ik heb er een energie boost van gekregen.
    xx Chantal

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb het vorige keer gehad....
    bloeden was weg... vervolgens een dikke prop... (stuk lever.. :p) en toen begon ik weer wat te bloeden... daarna ging het weg en bleef het weg...

heb toen niets nagevraagd ofzo hoor...
    alleen ff het bloedverlies in de gaten gehouden of het niet meer werd... en of ik koorts kreeg etc...

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha had de hoop omdat je gisteren schreef dat je in bad lag... met knipoogje... dus ik dacht wellicht voorwerk....
    Nee kleuter is nog thuis... merk wel dat het rust geeft.. zo sta ik sóchtends ook niet kotsend boven de pot omdat ik even "rustig kan wakker worden"....

Zondag dan maar???!!! :cool:

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    alvast heel veel succes gewenst..!!!

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat ben je toch ook een lieverd!!!

knuffel......

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    touwtje springen... ???
    (mag dat op de lijst van strippen, wonderolie, ananas, sex, traplopen etc??!!)

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    van mij wel.. net als de mc hammer/vanilla ice dance haha

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    he bah... nog geen nieuws.....

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    valt wellicht te proberen toch :p

ben je van plan om touwtje te gaan springen... straks valt ie eruit hihi

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

hahahaha die stond op de upc on demand... en als zoon die wil horen zei hij: ik wil "die oude horen".....

Nee.... we zijn niet oud.... ;)

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
  15. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Gabrielle wat fijn om van je te horen! Hoe gaat het? Dikke knuffel! Wat lief dat je langs komt hier om te feliciteren!

@zebra, aaaah nog niets... Meid waar ben je nou?? Ben ongerust...

Ik ben eindelijk gedoucht.. En ga nu maar even haar föhnen zo even met mams op pad..

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    het enige wat er dan uitvalt.. is mn gebit, omdat ik op mn bek pleur.......

man... ken niet eens over een kabeltje heen stappen...
    (zoontje was aan t playstationen... )

hou ik het maar op de sex... al is "even op de knieen draaien".... al een hele kunst... (voorspel...;))....

en bovenop, is ook probleem... doe je benen maar eens zover open met BI.....

dus nee, daarom schreef ik al.... het word zondag echt tandenbijten.... maar ach, valt die bevallingspijn wellicht in het niets....:D

17. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    (oeps wellicht iets te direct voor sommigen..... )

18. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha hier ook hoor... als ik me omdraai hoor je alleen maar gekreun.... volgens mij kan een vrouwtje van 90 zich nog beter bewegen dan ik...

1 voordeel als je gebit eruit valt, kunstgebitje is zo aangevraagd...:p en die kun je dan voortaan eerst uitdoen voordat je gaat stunten

19. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    @Frenzy, van harte gefeliciteerd :)!!
    @Zebra, ik ben ook zeer benieuwd.. Hopelijk ook lekker aan het genieten!

@ego, ben gister bij VK geweest, maar mijn bloeddruk begint erg te stijgen, en deze keer heeft ze 3 keer gekeken, ook met de handpomp zelf, maar helaas ik moest dus naar het ziekenhuis gisteravond. Daar hebben ze uitgebreid mijn bloeddruk gemeten, bloed afgenomen, hartfilmpje gemaakt van de kleine, helaas tot nu toe nog niet veel nieuws.
    Ik heb zelf ook helemaal geen klachten of wat dan ook, en mijn bloeddruk schommelde gister dus erg van hoog naar laag, waardoor ze het vanmiddag nog een keer willen doen. Het kan een risico zijn natuurlijk, maar t hoeft ook helemaal niks te zijn, dus beter t zekere voor t onzekere.
    Dan gaan ze ook nog kijken of ik bij de verloskundige blijf of dat ik voor de laatste weken in het ziekenhuis voor controle moet... Pff dat zal dus ook waarschijnlijk een ziekenhuisbevalling worden, helaas.... Nou ja, alles voor ons meisje natuurlijk :)!
    En ik vond het helemaal niks!! Ben nog nooit voor mezelf naar t ziekenhuis gegaan, nou ja vroeger dan, maar kan ik me niks van herinneren. Dus was ook gelijk van slag toen ik hoorde dat ik er heen moest aangezien de rest van de zwangerschap gewoon goed verloopt en ik geen klachten heb :(
    Dus ga me zo maar eens aankleden haha, vriend heeft vrij genomen omdat ie graag bij ons wilde zijn, is wel erg lief!
    Jullie horen het van me :)

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @cerberus ooh wat ben je weer heerlijk direct :p hou er wel van :D

kleine slaapt,heeft heel de nacht krampjes gehad dus bye bye bv en hello flesvoeding (bv ging toch al niet zo vlot,altijd dat kolven hangt me toch de keel uit :))

hij heeft net zijn eerste flesje kv op en hij slaapt als een roosje :$:Dwat een heerlijkheid,heb je geen kind meer aan :p

Laura is bij de schoonouders want heb terug veel pijn aan mijn litteken dus een dagje extra rust.

Andrew is aan Jack's kamer aan het werken,begint eindelijk op te schieten :)

@niekiej niet zo leuk maar ja,alles voor het beebje he

Deel Deze Pagina