@Cerberus, Je bent heerlijk direct @Nienkiej, He bah wat vervelend meid Hopelijk mag je terug naar de vk en is alles goed ! Nog steeds geen nieuws van Zebra ik word er helemaal zenuwachtig van... Nou hier slaat de verveling nog meer toe, tv en radio doen het niet meer..storing bij ziggo in onze regio...en nu...kan gaan douche maar heb geen zin haha.
Kwam even kijken of er al nieuws was van Zebra.....maar nog steeds niks. Hoop dat ze snel iets laat horen. Voor de rest wel bijgelezen maar, ga nu even naar de winkels de laatste spullen halen voor de vakantie.
nienkiej balen zeg, hoe hoog was je bloeddruk dan? Vraagje voor de nog zwangere dames...ik heb 'last' van overmatig speeksel sinds kort. Ik verslik me regelmatig terwijl ik gewoon op de bank zit :S en ik kwijl echt veel in mijn slaap (word gewoon wakker van een nat kussen, echt heel smerig vind ik zelf!) hebben jullie daar ook last van?
Aaaah nog geen nieuws.. Ik ben boodschappen doen en op pad. Dus ga nog niet bevallen vandaag, mochten jullie me missen. Vanavond ook visite. Maar hoop ff snel te kunnen buurten voor zebra.
@Eveline, Hier dus hetzelfde ! Vind het zo vies..vriend wou al teiltje onder mn mond gaan zetten Maar nu kan ik tenminste met een goed excuus kwijlen bij een leuke vent zonder dat hij er iets achter zoekt
Hm nog geen nieuws dus hier.. Denk dat ze gewoon druk aan het genieten is van dr kleine meisje! Stolsels; helemaal geen last van gehad. Maar als ik Anna en Rens zo hoor kan dat dus alsnog. Bloedverlies is ook bijna gestopt, kan het met een inlegkruisje af gelukkig. Nu hopen dat de ongi voorlopig nog weg blijft
Eveline, nee, wij hebben ook nog steeds niets gehoord. Ik heb jullie topic even standaard openstaan, om af en toe even te kijken of jullie al nieuws hebben. Anders moet ik jullie de hele tijd zoeken Vind het wel steeds raarder, maar goed. Laten we maar hopen dat ze ons volledig is vergeten omdat ze op een mooie roze wolk zit
Bedankt voor het vragen. Ik heb inderdaad een moeilijke maand. Het is toch de maand waar we zo naar uitkeken, de maand dat we een lentekindje kregen, de maand dat we na 7 jaar eindelijk weer een baby zouden krijgen. Psychisch heb ik toch nog een tijd meegezwangerd. Maar nu is het zover en we nemen nu echt afscheid. Maar het gaat verder goed, het leven gaat door. Al moet ik zeggen dat door het overlijden van mijn schoonvader en de schoolbusramp van de afgelopen dagen de emoties weer hoog opspelen. Veel baby-pret voor iedereen hier!
en nu is het best balen dat ze geen FB heeft...anders hadden we daar nog even kunnen spieken of er al felicitaties oid staan...
Knuffel Gabrielle! 'gelukkig' is de maand alweer op de helft, al zal het voor jullie ook best gek zijn om deze maand ook weer achter jullie te laten...
La Femme, ja gewoon met boter gedaan, ging prima! Beetje prutsen met die muisjes, maar te doen. Marjoleinn, spannend!! Sjors, spannend met je broertje. Idd, contact opbouwen is leuk, maar alle schuld op een ander afschuiven lijkt me ook niet echt de bedoeling... Hoe oud is hij? Nienkiej, wat balen, hopelijk valt het mee! Eveline, hier hetzelfde, vooral in m'n slaap. Heel goor! Nog geen Zebra dus...
Eveline, inderdaad. Trotsemams (die zojuist hier was) woont bij Zebra om de hoek, maar we vonden het tot nu toe nog enigzins overdreven om te gaan kijken of er borden in de tuin staan
Eveline, ik had ook last van Speekseloverschot.. Als ik n slaap viel verslikte ik me vaker in een zo leek het "slok speeksel" daarnaast snurkte ik heel hard en zeverde ik als een bejaarde... Dat alles is weg nu En hoe snel je dat alles vergeet..
@gabrielle. Dikke knuffel voor jullie!!!! Nog geen nieuws??? Van Zebra?? @bloeden. Ik vloei al een week niet meer hoop niet dat er nu nog stolsels komen. Ook geen stolsels gehad
oja en snurken doe ik ook zo verschrikkelijk erg volgens vriendje...maar ook daar kan ik de baby dus de schuld van geven? @ Yara...als ik trotsemams was geweest was ik allang gaan kijken denk ik