Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Eveline, dat is makkelijker gezegd dan gedaan;) Ze weet ook niet precies waar Zeeb woont, dus dan zou ze echt even moeten gaan zoeken:p En sowieso vraag ik me af of er al wat hangt, Zeeb is nog in het ziekenhuis en haar vriend zal gisteren wel op zijn laatst naar huis zijn gegaan en op zijn vroegst vanmorgen weer terug zijn gegaan (verwacht ik zo..)

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Beide zwangerschappen snurkte ik op het einde.. Dat ik er vaak wakker van werd.. En na beide bevalingen was het ook meteen weer weg...

Stolsels.. Ik heb mijn bevallingsverhaal nog niet opgeschreven, maar mijn placenta is operatief verwijderd.. Deze wilde er niet uit.. En ik had al 1250,bloed verloren.. Hierna bloedde ik nog steeds flink, maar heel gek 2 dagen erna stopte het.. Na 5 dagen niks meer.. Ik maakte me toen zorgen of dat ok was..

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Eveline, Gaan we maar weer vanuit he haha, schuiven alles af op de zw.schap :D

@Gentle, Jij dus ook al..in mn slaap heb ik het ook het meeste.
    Ja ben heel erg benieuwd of hij ook over de brug gaat komen met zijn fouten ! Hij word volgende week dinsdag 22...en zegt dat hij een volwassen man is geworden met een sterke eigen mening, nou ben benieuwd haha. Kijk er wel erg naar uit en ook tegen op om hem weer te zien, hoop dat hij nog voor de bevalling het gesprek met mn ouders aangaat kan ik hem tenminste ook nog effe zien :)

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga dochter naar oma brengen en daarna lekker slapen. Ik ben echt moe terwijl ik s nachts nog redelijk slaap.

Hopelijk is er daarna eindelijk nieuws van zebra.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    nog geen nieuws van zebra, jammer zeg....

morgen om half 8 gaan ze mij inleiden, ze vinden het genoeg geweest nu. loop nu al 4 weken van het ene probleem naar het andere dus dat was reden genoeg om in te leiden vond ze. heb nu bijna 2cm ontsluiting dus dat is al mooi meegenomen! morgen heb ik dus waarschijnlijk ons meisje eindelijk in mn armen :D

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Spannend naomi!
    Nog even een dagje voorbereiden voor jou dus!

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O spannend Naomi, voorpieper ;) hahaha neehoor het is je gegund!

8. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Spannend!!! Heel veel succes. Enne je laat ons toch niet zo lang in spanning?

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @foxy: nee, als ze er is en ik doe mn bel/sms rondje sms ik anna gelijk ook ;)

@eveline: hihi sorry meis..

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat zeur je nou... je kan nog hoor VOOR morgenvroeg...

hup hup... aan t werk jij..... :p

@naomi
    succes!!!!

11. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha jij ook al naomi! Jij ook succes dan. Pff merk zelf dat ik toch wel erg zenuwachtig ben.

Vandaag dus weer controle gehad. Zit nog steeds om en nabij de 3 cm maar wel nu goed verstreken en geen stugge rand meer zoals dinsdag nog wel was. T gerommel isdus ergens goed voor geweest.
    In principe ging de gyn mij inplannen voor maandag, inleiden in t weekend wordt eigenlijk alleen maar gedaan wanneer er op dt moment iets dreigends is. Maar omdat er blijkbar voor morgen niemand nog staat en maandag dus al 2 inleidingen gepland wordt het morgen!
    Wow nu t zo definitief is ben ik ontzettend zenuwachtig.
    Moet im 7 uur baar verloskamers bellen hoe laat ik er moet zijn.
    In principe gaan ze eerst alleen de vliezen breken, als er niks op gang komt krijg ik alsnog opwekkers erbij.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    neehoor naomi, ik gun het jullie van harte! Zal zelf ook wel graag willen maar heb aan de andere kant nog lang niet het idee er klaar voor te zijn. Maar goed, dat zal ik over 3 weken (dan is ze er wel neem ik aan...) ook nog hebben denk ik...

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    haha cerberus, het bed is gisteren nog verhoogd, precies op de juiste hoogte dus vandaag kunnen we écht gaan klussen hahaha

14. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Spannend Naomi!
    Ik zal mijn telefoon even opladen, voor de zekerheid!

Ik heb net voor het eerst gekolfd, want ik liep met een mega-gestuwde rechterborst rond... Even bij allebei de ergste druk eraf, en ik had zo 125cc bij elkaar... Even kijken of L.ise zo nog tevreden te krijgen is met wat er nu nog in mijn borsten zit...
    Ik kan dus mooi een voorraadje gaan aanleggen, al schijnt ontdooide melk heel ranzig te smaken... (sowieso kan het voor 5 dagen de koelkast in, dus we kunnen dit weekend misschien voorzichtig een flesje proberen... Bij zoonlief begon het borstweigeren toen hij de fles onder de knie had, dus ik ben een beetje huiverig....)

@bloedverlies: 5 dagen na de bevalling heb ik een dag of 3 helemaal geen bloed verloren. Vanaf de 9e dag verlies ik oud bloed, en nu dus weer een stolsel. Ach ja, het mag ook nog 2,5 week duren vanaf nu, en het went, vind ik!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @marjolein: super!!! jij ook heeeeel veel suc6 morgen dan:D ik stond er ook van te kijken dat ze morgen gaan inleiden, had niet verwacht dat ze dat zouden doen in het weekend, maar wel dus hihi.

16. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Jij ook heel veel succes. Enne ook snel melden hė? Wordt een drukke dag morgen.

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wauw, 2 inleidingen morgen, spannend! Hebben jullie allebei een buddy? Ik ben bij huis, dus als je wilt kan ik je m'n nummer nog PB'en :)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    anna is mijn buddy ;) dus die krijgt een sms al ze er is!

19. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep zal snel ons mupke aangeven hier! ;)
    Denk dat ik het meld op fb, maardan wel besloten maart mama's groep. Jullie horen t iig zo snel mogelijk!
    Duimen jullie dat t beetje voorspoedig zal verlopen? Met L. Binnen 3,5 uur bevallen, maar ja je weet maar nooit... Iig aardig zenuwachtig

20. Marjoleinn83

Marjoleinn83 Actief lid

31 jul 2011
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maarre, t zit me echt niet lekker hoor dat we echt nog niks van zebra hebben gehoord...

Deel Deze Pagina