Maart 2012 Mama's Deel 5!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frenzy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me niet zo lekker vandaag. Ben erg moe. Gelukkig kon dochter naar oma... heb de hele middag op bed gelegen. Overigens geen 1 krampje meer gehad. Mijn voorspelling dat ik op de 17e zou bevallen lijkt een beetje een illusie. Moet eerlijk zeggen dat dat best een domper zou zijn. Dus hierbij een verzoek: ** weeendansje alsjeblieft**

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nog steeds geen zebra nieuws? :(

@roos wat een knap kereltje ;):D

3. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ja ga dansen hier. Mannetje heeft krampjes dus 2 vliegen in 1klap!

4. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Thanx voor de tip, ben er vandaag al een beetje mee begonnen, maar morgen ga ik dit idd doen!!

5. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Have fun! Hoop wel dat je gaat schuifelen en niet gaat zumba-en... Dan issie dadelijk helemaal misselijk ;)

6. pioentje

pioentje Bekend lid

18 jul 2011
    782
    0
    0
    NULL
    Den Haag
    Thanx voor je lieve woorden!!

7. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Pioentje: lastig meis... Ik zou idd ook lekker een dag voor jullie 2tjes (of 3 als je hubby ook thuis is) en proberen lekker van elkaar te genieten. Succes en hopelijk werkt het voor jullie kleine ventje

Gabrielle: wat een ontzettend lastige tijd moet dit voor jullie zijn... Je bent sterk, je bent dapper, samen met je man en dochtertje komen jullie er wel. Ik hou je af en toe in de gaten hoor, ook al heb je het niet door :) En met al dat ander naar nieuws, getsie. Stop je gevoel niet weg en laat het lekker komen zoals het komt. Dikke dikke knuffel voor jou!

Zebra: vind het echt maar gek hoor. En nee, bij ons op de couveuseafdeling lagen enkel de kids. De moeders lagen op de kraamafdeling... Mar vind het wel met het uur vreemder worden. Die ene dame van het andere topic al wezen gluren bij haar in de tuin?

Cupido: dansje voor jou meid! Hoop dat jullie uk zich vandaag nog komt melden, zou natuurlijk heel mooi zijn ;)

Inleidingen morgen: dames heeeeeeeel veel succes! Morgen eindelijk jullie wondertjes in jullie armen. Geniet er van...

Frenzy: mooi verhaal hoor... En je bent echt niet goed wijs, jij doos! Gaat ze weer achter de naaimachine. Ik hoop dat je dan nog wel tijd hebt om je lijstjes bij te houden :p

Ego: F.ynn heeft vandaag een mekker-dagje volgens mij. Niet heel veel is hem goed. Strax waren mam en mijn zusje hier. Was hem aant verschonen (hele huid rondom zijn zakje is door, dus moet flink smeren met Sudo) en was de creme aan het smeren, piest die me toch alles onder... Naja, maar weer verder smeren, eerst die pamper om ;) En hoppaah, wéér piesen... De eerste keer was ik de pineut, en de 2e keer had mijn zusje geluk dat ze nét iets aan het pakken was, anders was het recht in haar gezicht gekomen. Whahah, wel grappig hoor ;)

Pff ben echt in dubio hoor... Mijn mannetje slaapt zó lekker en rustig als hij op de zij ligt... Maar zodra hij op zijn rug wordt gelegd, is het feest. Vandaar dat ik hem ook inbaker. Stom dat ze die regels en alles allemaal elke zoveel jaar aanpassen. Vind het af en toe best lastig. Wil hem wel op zijn zij leggen, als hij dat fijn vind en op zijn gemakkie is, maar zal het mezelf nooit vergeven als er iets zal gebeuren...

8. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@rens. Leg K.oen ook wel op zijn zij. Maar dan beetje naar de rug gedraaid zeg maar. Scheelt ook dat hij in een wiegje ligt dus kan de matras in een holletje maken

Heb ook de deltababy zijligger maar nog niet gebruikt.

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Nog steeds geen Zebra nieuws.
    Gelukkig word ik een beetje gerust gesteld door Roos haar aanwezigheid. Die was ik namelijk ook al een paar dagen kwijt, maar zoals ze al schrijft, niet iedereen heeft internet of is al in staat om te bellen. Dus ik hou mij vast aan gewoon slechte verbinding....

@ Roos: Fijn wat van je te horen. Denk elke dag..hoe zou het met Roos zijn gegaan. Wat een mooi verhaal en heftig. Nog een klein mannetje voor je duur van zwangerschap. En wat een stoere naam en prachtige foto's. Bedankt voor je update en lekker genieten nu jullie thuis zijn. Was zijn gewicht de reden dat jullie nog even moesten blijven?

@ Pioentje: Dikke knuffel meid. Ik hoop dat je wat hebt aan de meiden met een bv advies. Het klinkt als een goed idee om even een dagje bed en veel aanleggen te plannen. Succes hoor en je bent een top mama. Niet aan jezelf twijfelen hoor.

@ Cupido: Jij had al toch ontsluiting? Kan dus zo gebeuren hoor. Bij dochter had ik maar net 1 cm ontsluiting, om 18:30 eerste wee en om 23:45 was ze geboren....geef de moed niet op ;) Zal stiekem een beetje voor je dansen hier..Jij mag best nog wel voor....:D
    Namen nee nog druk mee bezig. Laatste 4 namen zijn in bespreking :D

@ Frenzy: Wat een mooi verhaal meid. Toch ook wat spanning, maar gelukkig was alles goed en heb je nu een pracht zoon. En gekkerd je gaat toch niet alweer achter je naaimachine zitten.....je bent echt een maf mens (in positieve zin hoor) Wat Foxy zegt...gelukkig heb je een korte naam ;)

@ Eveline: Hier regelmatig lichaamsdelen die uitsteken. Ik moet hem dan echt even terug duwen :D:D

@ Sasjuh: Je klinkt weer positiever. Fijn dat het werkt.

hopelijk ben ik zo weer bij

Ga eten!

10. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hoelang laat je hem in het wiegje liggen voordattie naar zijn eigen bedje gaat? Of hoe werkt dat bij wiegjes hahaha

Vind het echt dubbel. Paar jaar terug sliepen alle kindjes nog op hun zij... En in het ziekenhuis heeft F.ynn ook altijd op zijn zij gelegen. Misschien dattie daarom onrustig wordt als hij op zijn rug ligt...

Zij liggen schijnt de eerste weken geen probleem te zijn, maar na een aantal weken wel. Lastig lastig...

11. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Gats nog steeds niks van zebra... brrrr.... hoop dat we snel iets horen, hoop dat ze gewoon te druk is met het prille geluk!

@ Rens; haha, moet lachen om je plas verhaal, ben benieuwd wanneer ik een plensbui krijg :)

@ Cupido; duim voor je, dat het snel aan de gang gaat!

@ Navelstreng om het nekje; mijn eigen VK was meer in paniek, ik was eigenlijk heel rustig, pas later dacht ik, jeetjuh! Haha meneer had ook gelijk bij terug komst heel de verloskamer deur ondergepoept! Goed zo ventje :D

En de naamslinger is af, kleintje ligt nog heerlijk te slapen, nu ff hapje eten en dan weer heerlijk keuvelen!

Hier een foto van de naamslinger!

12. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Wauw Frenzy! Wat een mooie slinger zeg... Toch niet vandaag helemaal gemaakt of wel? Doe je wel een beetje rustig aan...???

Hahaha, dat zul jij zeker nog wel meemaken, ben maar niet bang. Op de momenten dat je denkt: hij heeft net geplast, hij hoeft niet meer... Hoppaah! Echt álles zat onder... Ochja, heeft ie zijn kamertje ook ingezegend ;)

13. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@rens hihihihihihi. Het wiegje is zijn bedje. Hier kan hij in tot hij ern maand of 6 is en dan over naar een ledikantje

@frenzy wauw mooie slinger

@lafemme. Vandaag gaat dus voorbij zonder gerommel!

14. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Oooow zo ;) Dacht alleen voor de eerste weken haha. Excusez moi ;)

15. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Pff, moeten nog eten... Heb geen zin om iets te maken, en eigenlijk ook niet om iets te halen. Eigenlijk is de zin gewoon op... Zin om lekker met manlief op de bank te knuffelen, maja, daar gaat mijn honger niet van over ;)

16. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Foxy: heb de spenen nog gevonden... Op schatteboutjes.nl. Echt waar, wist niet dat zón goede service vandaag de dag nog bestond. Heb zo'n mixbeker van Dr. Browns besteld en de speentjes (nog eens extra, wil ze morgen écht in huis hebben) en ze heeft de speentjes vandaag alvast met de brievenbuspost verstuurd, de mixbeker komt maandag. Echt superlief... Ben echt benieuwd want ben het gespuug van hem onderhand zat. Is gewoon zielig, zo'n kleintje en telkens spugen... Je ziet ook dat het hem langzaam aan steeds meer pijn gaat doen of ff krijsen na het spugen. Ermke... Hopelijk is het morgen snel over :)

17. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

He wat gaaf!! En dan voorzichtig uitkoken hé? :D

Wat is die mixbeker dan?

18. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Whahaha, tja... 3 minuten op 900 watt... Hoelang heb jij ze er dan ingelaten? Niet zo slim he ;)

Dr Brown babyvoeding mixer - www.schatteboutjes.nl

Kun je voeding 24 uur vooruit maken. Kun je daarna in de koelkast bewaren en dan weer ff 'pompen' voordat je het weer wilt gebruiken en inschenken maar. Iedereen zegt weer wat anders over voeding klaarmaken ;) Ik ga het gewoon eens proberen... Volgens het CB en de kraamhulp kan het gewoon alleen raden ze het vaak af omdat ze niet bij iedereen in huis en in de koelkast kunnen kijken. Nou, kan je garanderen dat de koelkast en het huis hier in orde zijn ;) (alleen de badkamer moet je nu ff niet kijken ahahhaha)

19. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Foxy, nu je toch hier bent... (makkelijker dan appen)...

Ik moet F.ynn al een paar voedingen achter elkaar steeds wakker maken. Zal dit een begin zijn naar de overgang naar 6 voedingen? Of hoe ging dat bij jullie?

F.ynn heeft vannacht trouwens maar 1 voeding gehad ipv 2... Was denk ik nog zo K.O. van de osteopaat

20. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Hier ligt onze kleine meid ook op haar zij hebben ze idd in het ziekenhuis gelijk gedaan van de kz moest wij ondertekenen dat dit op eigen risico was puh.
    Onze zoon lag vanaf dag 1 op zijn buik echt een buikslaper mijn moeder zei ook al:
    Jij moest op je buik, je broer op zijn zij en andere broer weer op zijn rug dus je moet doen waar je je goed bij voelt!
    een baby zal altijd omhoog komen met zijn hoofd als hij hier de kracht voor heeft dus volg je gevoel!!

Deel Deze Pagina