Maart 2012 mama's na MM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Toke, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Bedankt voor jullie reacties. Dat doorzettingsvermogen en geduld is niet constant geweest. Ik heb het een aantal keer opgegeven en was blij met mijn enig kind, heel blij. Maar ik/we wilde(n) toch heel graag een tweede, blijkbaar was het verlangen sterker. Ik vond niet zozeer de behandelingen erg, maar telkens de telleurstelling. Dat was killing. De eerste keren heb ik dagen gehuild en lag ziek op bed van verdriet.

Deze keer zou onze laatste poging zijn en het is beloond. Van de ene kant ben ik heel bang en onzeker: ik ken de risico's en de reele kansen dat nog altijd iets mis kan gaan. Maar van de andere kant heb ik nu alle vertrouwen in: ik ben eindelijk weer zwanger, het gaat nu gewoon goed ;). Wishful thinking, dat weet ik, maar mijn gevoel ik wel sterk.

Overigens zo positief was ik niet tijdens de icsi en de wachtweken. Ik voelde niet veel, ik had geen enkele vertrouwen in dat het zou lukken en was voorbereid op een laatste telleurstelling. Was het toch anders deze keer :)

Anne en Sasjuh, morgen vk? Succes!

Ik heb morgen bloedtest, officeel bevestiging (we waren vorige week op vakantie en we hebben 4 thuistests gedaan, maar nog geen ziekenhuis test).

2. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    sasjuh en anne veel succes vandaag!!!!

3. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Wat een hoop echo's! Spannend, dames! Ik duim hoor..... Lees graag hoe het is gegaan.
    Welkom Gabriëlle, proficiat met je zwangerschap!

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Brrr ik ben zoooo gespannen, zo bang voor slecht nieuws.
    Voelde ik me maar een beetje zwanger, dan zou ik een stuk rustiger zijn.

5. anne85

anne85 Niet meer actief

Sasjuh succes, voel me precies zo..... Durf bijna niet.....

6. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Kop op meiden, bij het grootste percentage zit het gewoon goed. De kans is dus het grootst dat het goed is allemaal! (niet dat ik het niet begrijp hoor!);)

7. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes ladies!!

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    ff snel, moet zo weg!
    Maar alles helemaal goed, hartje klopte mooi en kindje was al aan het bewegen. Ze schatte het op 8 weken 5 dagen dus iets minder ver als zelf gedacht.
    Ben nu helemaal blij!!

Anne hoe was het bij jou?

9. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Dat klinkt heel goed Sasjuh! En de baby beweegt al, wat super. Proficiat! Ga zo door :)

10. anne85

anne85 Niet meer actief

Ff snel weer via mobiel.. Alles ok! Liefs
    Sasjuh super!! Ikke is blij, heel opgelucht

11. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah super hoor!! En nu maar genieten he!! :)

12. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Wat fijn Sasjuh en Anne, geniet er maar lekker van. Wil ook graag weer bevestiging, maar moet nog een ruime week wachten :(

Ik heb je verhaal nu pas goed gelezen Gabriëlle, het heeft jullie ook niet meegezeten zeg. Wat heerlijk dat het nu gelukt is! :)
    Dan zul je vandaag in het ZKH waarschijnlijk horen wanneer je eerste echo is..... spannend.

13. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Zucht... net telefoontje gehad van het ziekenhuis. HCG waarde is prima, 4030, heel netjes voor 5,5 week. Gelukkig maar.
    Maar een echo kan ik pas 23 augustus krijgen. Vooral vanwegen vakanties van artsen en drukte. Dat is even balen. Bij mijn dochter had ik het hartje al met 6,5 week gezien, nu moet ik tot 8,5 week wachten. Zenuwslopend op vakantie dus, niet leuk. Misschien ga ik in Italie wel een echo doen, grrrr. ;)

14. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ja dat is jammer, bij ons is de fertiliteitsafdeling ook op vakantie, maar kan wel alweer op 9 augustus terecht. Heb dan ook 3 weken op een houtje moeten bijten (had vast niet eerder een echo gekregen anders hoor. :p

Zou dat zomaar kunnen, een echo in Italië, hoe zou je het voor elkaar krijgen?

15. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Kon het niet laten om toch even te spieken hoe de echo's van vandaag geweest waren. Alles goed zo te lezen, lekker hoor Anne en Sasjuh!

Welkom Gabrielle en wat irritant dat je nog zo lang moet wachten, maar jouw geduld (respect!) zit het wel goed. Als je kindje blond is, moet dat in Italie makkelijk lukken: gewoon je dochter de schuld geven en zeggen dat die heeeeeeeeeeeel graag de baby in mama's buik wil zien ;). Zijn Italianen gevoelig voor

16. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Haha, Mijammi, ja mijn dochter is blond, misschien ga ik daar wel misbruik van maken :). Ik weet niet hoe en of ik het voor elkaar ga krijgen, maar als het me teveel wordt ben ik altijd een regelaar, ook op vakantie ;).
    Ik moet nu het even op me in laten werken, ik had me zo ingesteld op volgende week.

@Anne: fijn dat bij jou ook alles goed was bij de vk!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anne super!

Ik mag 19 augustus nog een keer een echo laten maken, dus dat is al lekker snel!

18. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Gabrielle: wel balen en zal inderdaad even omschakelen zijn naar een veel latere datum!

Sasjuh: lekker hoor over 2.5 week weer. Goed geregeld!

19. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    hee sasjuh en Anne! super van de mooie echo's! gefeliciteerd.:D

Doet me goed om te horen dat het goed gaat, ook als je geen klachten hebt.... ik mag mogen.... zenuwen!!!

Gabrielle ik snap dat je niet wil wachten.... misschien inderdaad charmes in de strijd in italie

sasjuh: dit was toch ook jouw eerste echo? krijg je de 19 dan de termijn of gewoon een extra echo.
    ik heb volgens mij alleen de echo van morgen en dat is dan de termijnecho.....

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kallie dit was mijn 2e echo!
    Heb er met ruim 6 weken 1 bij de Gyn gehad en dan nu bij de verloskundige. En dan krijg ik idd over 2,5 week de termijnecho.

Deel Deze Pagina