Thnks!! Sasjuh fijn dat je ouders en so zo leuk reageerden! Idd rens het hoort ook zo dat ze blij voor je zijn, toch?! Ik wil ook niks meer dan dit, het is echt prima.. naja ik ga er morgen en overmorgen maar niet over beginnen en ben van mening dat zij nu de eerste stap mogen zetten.. (denk wel lastig mijn mond te houden). Het is ook stom dat ik me laat leiden door wat hun van mijn keuze vinden, ik ben er zelf uiteraard (en vriend ook) super super super blij mee kon de angst om mk e.d. van me afzetten na de derde goede echo dus was van plan ervan te gaan genieten en dan komt dit er bij.. Wil me eigenlijk ook niet laten leiden door haar gedachten maar dat is lastig, blijft toch je moeder..naja negeren is denk ik maar het beste en wij zijn er blij mee pff word het weer een lang verhaal haha sorrriee!! Ben verslaafd aan karnemelk met jus d'orange meer mensen rare eetgedachten En gaat iemand nog wat leuks doen vandaag. Ik ga straks de stad even in denk ik, ben ik al in geen maanden meer geweest kopen werkt altijd erg goed
Oh wat jammer zo'n reactie! Ik vind hem helemaal passen bij een generatie ouder: altijd op safe, beren op de weg en zo braaf planmatig. Pas op dat ze jullie eigen positiviteit niet de wereld uitpraten....jullie zijn de motor van je gezin en een positieve houding is de juiste energie. Is dit dan een beter alternatief? Eerst jarenlang alles financieel dichtspijkeren en vervolgens jaren bezig zijn om zwanger te worden. Dat heeft natuurlijk niet iedereen, maar ik ken er een paar! Op mijn 28ste werd ik door mijn vroegere huisarts al gewaarschuwd niet te lang met kinderen te wachten vanwege mijn leeftijd. Ik denk niet dat dit nou een standaardadvies moet zijn, maar toch.....
Hehe, ik denk dat dat inderdaad moet volstaan Mjah, eerlijk gezegd ben ik - zeker achteraf gezien - ook wel blij dat wij ermee 'gestart' zijn op mn 26ste... Je weet vooraf nooit hoe snel (en óf!) het zal lukken, je belandt in de MM... hoe jonger je dan bent, hoe groter je kansen toch nog, en bovendien weet je ook niet voor hoeveel jaar je in die MM zal zitten... Dat is uiteraard géén aanval naar de dertigers hoor, integendeel! Maar zeggen dat je te jong bent op je 26ste... Mjah, laat je geluk niet van je ouders afhangen, anne! Geniet maar van de komende maanden! Vanaf ze jullie hummeltje gezien hebben, draaien ze misschien helemaal bij!
Het is alleen maar leuk om een jonge moeder te zijn. Te jong is natuurlijk niet handig, als je 16 bent of zo, maar 26 is een geweldige leeftijd. Ik was 27 bij mijn dochter! Geniet ervan, Roos! (p.s. Ik heb veel vriedinnen die wo geschoold zijn, zelfs gepromoveerd sommigen, die voor hun 30ste al kinderen hadden. Het gaat fantastisch, en een bloeiende carriere. Ik ook )
Even een kort bericht: heb weer een echo gehad en Puk & Muk doen het prima!!! De termijn is een beetje lastig te bepalen: ene ligt niet stil (lekker actief precies zijn moeder ), andere ligt in een wokkel en dus niet gestrekt (eigenwijs precies zijn vader ). Gyn had vast aan 9 weken 4 dagen. Ben helemaal heppie en ga nu heerlijk van het zonnetje genieten. Laters!
Mijammi, ben je zwanger van een tweeling? Wow, had ik even gemist. Wat leuk zeg! En wat fijn dat de echo goed was, kan me goed voorstellen dat je hel blij en opgelucht bent! Geniet ervan!
Ik vond dit een paar pagina's terug. Misschien kunnen we het bijwerken. Foxy74 Uitgerekende datum: 3 maart 2012 Verloskundige: 27 juli - 2e echo Mijammi Uitgerekende datum: 6 maart 2012 2e Echo: 4 augustus Prenataal onderzoek: 26 augustus Verloskundige: 8 september Roos Uitgerekende datum: 7 maart 2012 1e echo 26juli Kallie uitgerekende datum 7 maart 2012 1e echo 2 augustus tweede afspraak vk 29 augustus Toke Uitgerekende datum: 8 maart 2012 1e echo 15 juli 2e echo 9 augustus Anne85 Uitgerekende datum: 9 maart 2012 (?) 1e echo gyn 22 juli 2e echo vk 1 aug afspraak vk 4 aug Gabriellle Uitgerekende datum : 29 maart bn: 1 augustus - hcg 4030, dus goed 1ste echo vk: 9 augustus 2de echo gyn: 23 augustus
Foxy74 Uitgerekende datum: 3 maart 2012 Verloskundige: 27 juli - 2e echo Mijammi Uitgerekende datum: 6 maart 2012 2e Echo: 4 augustus Prenataal onderzoek: 26 augustus Verloskundige: 8 september Roos Uitgerekende datum: 7 maart 2012 1e echo 26juli Kallie uitgerekende datum 7 maart 2012 1e echo 2 augustus tweede afspraak vk 29 augustus Toke Uitgerekende datum: 8 maart 2012 1e echo 15 juli 2e echo 9 augustus Anne85 Uitgerekende datum: 9 maart 2012 (?) 1e echo gyn 22 juli 2e echo vk 1 aug afspraak vk 4 aug Sasjuh83 Uitgerekende datum: 7 maart 2012 3e echo vk: 19 augustus Afspraak vk: 16 september Gabriellle Uitgerekende datum : 29 maart bn: 1 augustus - hcg 4030, dus goed 1ste echo vk: 9 augustus 2de echo gyn: 23 augustus
Misschien is het handig en leuk om nog wat informatie toe te voegen. Ik moet nu ineens zoveel en iedereen onthouden, een hulpje zou fijn zijn. Zoals dit: Gabriellle Zwanger van de 2de (1 of 2) Kind: dochter uit september 2004 Uitgerekende datum : 29 maart bn: 1 augustus - hcg 4030, dus goed 1ste echo vk: 9 augustus 2de echo gyn: 23 augustus
Gabrielle volgens mij wordt dit voor ons allemaal het 1e kindje! (En voor Mijammie dan het 1e en 2e kindje haha)
Ik dacht al zoiets, Sasjuh, maar ik wist het niet meer zeker. Dus Mijammi is de enige met tweelingen, wat leuk! (nou ja, misschien ik ook, maar ik verwacht het niet)
Foxy74 Uitgerekende datum: 3 maart 2012 Verloskundige: 27 juli - 2e echo Mijammi Uitgerekende datum: 6 maart 2012 2e Echo: 4 augustus Prenataal onderzoek: 26 augustus Verloskundige: 8 september Roos Uitgerekende datum: 7 maart 2012 1e echo 26 juli 2e echo 23 augustus Kallie uitgerekende datum 7 maart 2012 1e echo 2 augustus tweede afspraak vk 29 augustus Toke Uitgerekende datum: 8 maart 2012 1e echo 15 juli 2e echo 9 augustus Anne85 Uitgerekende datum: 9 maart 2012 (?) 1e echo gyn 22 juli 2e echo vk 1 aug afspraak vk 4 aug Sasjuh83 Uitgerekende datum: 7 maart 2012 3e echo vk: 19 augustus Afspraak vk: 16 september Gabriellle Uitgerekende datum : 29 maart bn: 1 augustus - hcg 4030, dus goed 1ste echo vk: 9 augustus 2de echo gyn: 23 augustus
Hee meiden, Wat is het stil op het topic! hoe is het met jullie? nog veranderingen of al beig met andere dingen. ik heb het deze week mijn ouders, zijn vader, mijn zus en broer, een paar collega's en vriendinnen verteld! super leuk. Iedereen is blij en denkt al mee wat voor babyspullen ze thuis nog hebben liiggen waar ze mee blij kunnen maken. Altijd leuk maar ik vind kopenook er leuk. koop hier en daar ook al wat als het in de uitverkoop is. jullie nog spannende dingen meegemaakt? liefs kallie
Hahahahah sasjuh: je hebt precies gezegd wat ik wilde tikken: 1e en 2e kindje. (zo onwerkelijk) Je weet maar nooit Gabrielle. Wij hadden helemaal geen rekening gehouden met een tweeling. Waren al zo blij dat ik zwanger was zonder dat de MMM nodig was. Zaten namelijk bij de gyn voor de eerste uitslagen (bloed, zaad, etc) toen ik zwanger bleek en 3 weken later bij de vroege echo zegt meneer heel droog: het zijn er twee . Dinsdag echo toch? Ik zal voor je duimen Leuk he kallie al de enthousiast reacties! Zo lief! Anne: hoe is het met jouw ouders? Heb je die nog gesproken of heb je (gelukkig) naast je neer kunnen leggen (of op zijn minst een beetje)? Rens: had jij geen echo gisteren? Hoe was ie?
Heej hallo goedemorgen! Idd rustig hier... En bij het grote maart mama forum is het ook rustig nu. Heb gister idd de echo gehad. Was heeeeeeeeeeeeel onzeker en alles maar alles bleek helemaal in orde te zijn. Hummeltje was goed gegroeid en het hartje klopte goed. We hebben het gisteravond aan de eerste verteld. Toen we bij de vader van mijn vriend aankwamen bleek hij niet thuis te zijn, alleen zijn nieuwe vrouw was er en deze vertelde dat ze uit elkaar gingen. Pff, sta je dan met je goeie nieuws! We hebben dus nog maar niks verteld, wil dat vriendlief zijn pap als eerste verteld ipv zijn stiefmoeder... Daarna naar zijn moeder en haar nieuwe man geweest en naar opa en oma van vriend zijn kant. Errug leuke reacties allemaal! Vanmiddag gaan we mijn kant van de familie doen... Spannend... De cupcakes staan in de oven. Heb er ERG leuke reacties op gekregen Hier de echo...
Hier een foto van de cupcakes van gister... Schoonmams: Ooow wat leuk gedaan, een varkentje erop. Nouja zeg Ze gaf wel toe daarna dat ze nodig naar de opticien moest. Ja, dat blijkt wel weer
Wat een leuke CC! Te schattig gewoon. @echo: grappig dat zulke verschillen zijn: een van de twee hier is 2.5 en er wordt 9w1d aangegeven. Scheelt dus 0.3 cm per dag!