Maart 2012 mama's na MM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Toke, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne85

anne85 Niet meer actief

@ rens Wat een leuke cupcakes:) (en lekker ;)) en eveneens fijn dat de echo helemaal goed was!!!!

@ mijammie Zie ik nou iets over een tweeling voorbij komen, super zeg, dubbel gefeliciteerd!!

@ kallie je baby is al een olijf! Woeii

@ sasjuh hoe is het? Nog nul komma nul ;) Al meer vertrouwen??

@ Roos Toke, hoe is het met jullie??

Voor een paar meiden weekend nog even uitzitten en dan maandag de echo, leuk & spannend!

Vergeet hopelijk niemand anders vergeef me heb maar 1 schermpje open dus moet het onthouden

Hier weer terug van 2 dagen ouders... (ivm begrafenis)
    Dag1 niks:S , maar wel een super ongemakkelijke sfeer
    dag 2 s'ochtends mijn moeder biedt haar excuses aan, maar het ging niet van harte... na de begrafenis zeggen ze er nog niet veel over behalve dat ze nog wel willen zien of we alles wel voor elkaar krijgen...(grom) en dat het zo duur is (goh meen je dat nou?) Dat waren zoals jullie begrijpen twee reuzegezellige dagen.. nu ben ik erg moe en lig op de bank.. verder krijg ik zowaar een beetje last van mijn borsten ze worden zwaar en zonder bh van de trap zelfs klein btje pijnlijk.. verder zegt vriendlief hele tijd dat je het al een beetje begint te zien (is dat normaal bij baby 1 nu al????? zijn jullie nog plat of ook een beginnend buikje:)?)

Fijn weekend meiden!! En laat het snel maandag zijn;)

liefs Anne

2. anne85

anne85 Niet meer actief

Foxy74
    Uitgerekende datum: 3 maart 2012
    Verloskundige: 27 juli - 2e echo

Mijammi
    Uitgerekende datum: 6 maart 2012
    2e Echo: 4 augustus
    Prenataal onderzoek: 26 augustus
    Verloskundige: 8 september

Roos
    Uitgerekende datum: 7 maart 2012
    1e echo 26 juli
    2e echo 23 augustus

Kallie
    uitgerekende datum 7 maart 2012
    1e echo 2 augustus
    tweede afspraak vk 29 augustus

Toke
    Uitgerekende datum: 8 maart 2012
    1e echo 15 juli
    2e echo 9 augustus

Anne85
    Uitgerekende datum: 13 maart 2012
    4e echo vk: 17 augustus (2e termijnecho)
    2e afspraak vk: 1 september

Sasjuh83
    Uitgerekende datum: 7 maart 2012
    3e echo vk: 19 augustus
    Afspraak vk: 16 september

Gabriellle
    Uitgerekende datum : 29 maart
    bn: 1 augustus - hcg 4030, dus goed
    1ste echo vk: 9 augustus
    2de echo gyn: 23 augustus

3. anne85

anne85 Niet meer actief

Trouwens is er al ergens een buikfoto topic:) ;)

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anne wat naar zeg van je ouders..
    Hier ook al een beginnend buikje, toevallig gisteravond nog een foto gemaakt:

Bekijk bijlage 172407

Verder een beetje een k*tdag, heb sinds vanmorgen bij het afvegen wat heeeeel licht bruinverlies, echt minimaal maar je wordt er toch weer behoorlijk onzeker van he.
    Heb verder geen buikpijn oid dus hopelijk geen slecht teken.

5. anne85

anne85 Niet meer actief

hey sasjuh mooi buikje al:D Bruinverlies hmmm sjit zeg.. maar volgens mij kan het geen kwaad zolang het niet helderrood is en je geen krampen erbij hebt!!! Knuffel

6. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is 't stillekes... Maandag dacht ik dat ik verlost was van mijn misselijkheid, maar 't is een paar dagen goed gegaan en nu weer met vlagen... Ach ja, we moeten er wat voor over hebben he... en dan te weten dat we er zoveel moeite voor gedaan hebben :$:D
    Wat me heel erg opvalt, is dat ik maar héél kleine hoeveelheden kan eten! Ik krijg maar de helft als normaal op... het lijkt wel of er voor mijn maag geen plaats meer is! Maag is dan ook wel snel weer leeg, dus veel tussendoor eten is de boodschap!

@anne, mjah, op die manier lijken excuses toch ook niet helemaal juist aan te komen he... superjammer vind ik het! Natuurlijk krijgen jullie het voor mekaar! Maak je daar maar geen zorgen over! Hopelijk zien je ouders dat binnenkort ook in!

Hier 's avonds wel een buikje... voel me dan ook echt zwaar, en mn buik voelt dan heel gespannen, alsof er gewoon te weinig plaats is daarbinnen. 's morgens nog niet veel te zien :)
    Als alles goed gaat, zou ik het liefst pas met 12weken vertellen, dus hopelijk blijft het buikje nog even weg! :)

@sasjuh, pff nee toch, nu kon je eindelijk wat gerust zijn, is er dan bruinverlies.... :( Probeer je in elk geval nog niet te ongerust te maken, ik heb er een goed oog op! En zolang het niet rood wordt...
    Al een heel buikje trouwens! ;)

7. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    sasjuh wat een mooie buik heb je al! dat doet toch deugd! maak je niet druk over bruinverlies, dat hoeft niks te betekenen. een zwanger lichaam doet allerlei rare dingen...

roos he bah misselijkheid weer terug.. hoop dat het niet te erg is en blijf vooral eten:)

anne wat vervelend dat je ouders zich zo gedragen, wie is hier nu niet volwassen genoeg? sorry dat ik het zeg hoor maar zien ze niet dat ze met die instelling hun eigen dochter het alleen moeilijker maken ipv behulpzaam en betrokken zijn. ik weet natuurlijk niet hoe je relatie met je ouder hiervoor was maar lijkt erop dat julie niet heel close waren.... blijft toch moeilijk om geen steun te krijgen van degene waarvan je het verwacht, sterke ermee! blijf er niet te lang mee zitten en geniet lekker van je zwangerschap je hebt er zo naar uitgekeken na die onzekere periode en mmm.

8. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    heb mijn ticker aangepast nadat ik bij de echo een paar dagen verder bleek te zijn... nou de pruim van deze week ziet er toch minder uit dan het framboosje of olijfje van vorige week... haha maar de baby is als pruim wel groter jeej!!!

9. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Hey meiden,

Ben al dagen niet meer hier geweest. Ben niet erg fit en had een trouwerij. Beetje teveel hooi op mn vork.
    Ik voel me wel veel moe, vlagen misselijk en nu ook een griep, heb geen conditie. Al met al doet het veel met mn lichaam. Begin ook een buikje te krijgen.

Op het bruinverlies en de ouders van Anne na hier over het algemeen positieve berichten.

Is het bij die ene keer bruinverlies gebleven, Sasjuh?

Ik voel het koken vanbinnen Anne, als ik hoor hoe je ouders klinken. Al zouden ze gelijk krijgen, door zo te doen verwijderen ze jou alleen maar van zichzelf. Ik vind je heel zelfbewust klinken!

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jep, sinds gisteravond niets meer gespot dus hopen dat het wegblijft en dat het niets te betekenen had!

11. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Hallo dames, ik was ook eventjes een paar daagjes druk met logees. Maar wel heel gezellig. Helaas slaat de vermoeidheid nu heel snel toe en ben ik af en toe echt op de bank of ben moeten gaan liggen, zo moe en uitgeput was ik af en toe.

@Sajuh: wat fijn dat het daarbij gebleven is, dus alles is goed, gelukkig! En wat een mooi buikje heb je al!
    @Anne: je ouders blijven ongelooflijk dom reageren, ik vind het ook dat je het heel goed opvangt en heel volwassen hiermee omgaat!
    @Roos: ik heb ook het gevoel dat ik heel snel volzit. Mijn darmen doen nog steeds heel vervelend, dus burbjes, maagzurr en windjes vieren hoogtijd bij me. Heel vervelend, maar het is niet anders, het is voor een goed doel :)
    @Kallie: ik vind je pruim geweldig mooi, hoor :)
    @Toke: hier ook heel moe en geen conditie, ben al buinenadem als ik trappen loop. Maar ik heb gelukkig van het weekend 2 keer maximaal uitgeslapen, dat is heerlijk bijtanken.

Zaterdag ben ik met onze logees gaan winkelen in Antwerpen. Heel veel rompertjes en babykleertjes al bekeken, niets gekocht ;). Ik wacht nog even af. Morgen eindelijk mijn eerste echo, ik ben aan het aftellen.

12. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    succes met de echo morgen :)

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Succes morgen met je echo!

Anne jij vroeg geloof ik nog naar mn kwaaltjes.. haha nog steeds 0,0 hier. Kan alweer niet wachten tot mn echo, de onzekerheid slaat alweer toe, wat erg :p

14. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Heb morgen ook de echo. Ik kijk er tot nu toe echt naar uit, heb een positief gevoel. Als ik in de wachtkamer zit slaat de onzekerheid vast weer toe, oei oei....zo spannend is het dan!

Fijn dat er nu niet meer aan de hand lijkt te zijn Sasjuh...

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik lees overal dat af en toe wat bruinverlies in veel zwangerschappen voorkomt. Dit was echt ook wel zo weinig, ga er vandaag de vk ook niet meer voor bellen.
    Wacht de echo 19 aug wel af. Dan zijn we ongeveer 12 wkn, en als ik die termijn over ben ben ik hopelijk wat zekerder!

16. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Toke: oh, gezellig, samen echo morgen! Komen we (hopelijk) beiden met goed nieuws morgen.
    @Sasjuh: volgens mij moet je gewoon meer genieten en dagdromen en niet je zo onzeker voelen, ook al weet ik dat het lastig is. Maar ik geloof er wel in dat hoe meer je ontspannen bent, hoe beter voor iedereen: moeder en baby :)

17. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    Toke ook jij heeel veel succes morgen!!!!:)

18. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Gabrielle & Toke: succes morgen met de echo.

Fijn om te lezen dat jullie ook allemaal moe en snel buitenadem zijn. Vond mezelf al een oudwijf worden (hubby ook, hahahahaha)
    Zo stom 7 weken geleden liep ik nog 5 km hard (gem. 9.5 km per uur dus redelijk tempo voor mijn doen :)) en nu kan ik nog niet eens 2 trappen op zonder te hijgen...

Sasjuh: wel positief blijven hoor, alles komt/is helemaal goed! (maar snap je onzekerheid wel ;))

Hier nog steeds geen buikje: heb er alleen een klein speklaagje op gekregen. Klinkt jullie dat bekend?!?!

Heb vandaag gewerkt en ben dus gesloopt, ga maar eens even fijn een uurtje op de bank voordat ik aan de kokeritus mag. Fijne avond allemaal!

19. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    #259 Gabriellle, 9 aug 2011
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
    Ik ben zoooo blij. Op de echo een mooi eitje met dooier gezien en...het hartje klopte. De 'baby' van maar liefst 7 mm was goed ontwikkeld voor de duur van de zwangerschap (6w5d). Het tweede zakje was ook nog te zien, maar die was heel klein gebleven, die is dus niet verder gegroeid.
    Het zag er dus allemaal goed uit voor ons ene wondertje, we mogen hoopvol blijven en met een gerust hart op vakantie :)

Toke, hoe was het bij jou?

Mijammi, je hebt ook nog twee, ik ben al elke avond gesloopt na een dag werk, laat staan jij :).

Dames, ik vertrek morgen op vakantie. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan bij iedereen, niet meer zo moe en misselijk ... en tot over 1,5 week.

20. anne85

anne85 Niet meer actief

@ all heerlijk he die vermoeidheid :s

@ toke, hoe was je echo???

@ gabrielle vervelend dat je zo vermoeid bent, hier ook toegeslagen maar heb nog een paar dagen om van de vakantie te genieten en dus ook lekker uit te rusten.. Maar voor jouw nu ook lekker vakantie, geniet ervan!!! En rust lekker uit :) Oh en wat fijn van je echo (wel erg van het andere 'vruchtje'..heb je er zelf wel vrede mee zo?)

Hier alles nog hetzelfde ;)

liefs

Deel Deze Pagina