Maart 2012 mama's na MM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Toke, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ja gelukkig is ook bij mij alles in orde. Leuk om het hartje te horen. Wat een fijn nieuws! Lekker slapen zo meteen, heerlijk! :)

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik had vanmorgen weer wat lichtbruine afscheiding en na de grote boodschap ook een klein beetje lichtrood bloedverlies.
    Ik natuurlijk meteen weer in de stress en mocht vanmiddag langs komen bij de vk. Weer een echo gehad en alles is gelukkig helemaal goed!
    Beebje is ontzettend druk, hij/zij bewoog heel veel en wilde niet stil liggen voor een foto ;) Hartje ook weer gezien en gehoord dus helemaal fijn.

Verder ga ik morgen voor 4 dgn naar Terschelling, dus wens jullie allemaal vast een fijn weekend!

3. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh sasjuh, dan ben je weer helemaal gerustgesteld! Leuk dat alles in orde was!

Volgens mij haal je wel het record van 'aantal echo's op een zwangerschap' :D

4. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Fijn dat alles goed is Sasjuh!

5. anne85

anne85 Niet meer actief

Hier net bruin roze bloed slijm bij afvegen wat moet ik doen

6. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh meid, wat schrikken! Wanneer is je volgende echo gepland?
    Als dat nog niet direct is, zou ik voor de zekerheid misschien eventjes bellen naar het zh?
    Ik denk dat het normaal gezien geen kwaad kan hoor, maar kan me wel voorstellen dat je je ongerust maakt...

7. anne85

anne85 Niet meer actief

Ben net bij zkh geweest echo gehad en het zag er goed uit (weet niet waar bloed vandaan kwam) ben weer vooruit gezet ook altijd fijn;). Hoe is het allemaal bij jullie?????

Verder is hier alles goed, geen kwaaltjes (tenzij moe er wel een is slaap gaap.. zegt vriendje net morgen lekker actieve dag.. (altijd leuk..pff)

Bedankt voor het medeleven en fijne adviezen die je hier ook altijd krijgt.

Sasjuh fijn dat bij jouw ook alles goed is!

8. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Even aan iedereen een zonnige groet (ik weet dat in Nl bagger weer is).
    Anne en Sasjuh, fijn dat alles in orde is. Hier ook alles ok, wel steeds meer misselijk.

9. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh gabrielle, da's wel jammer nu je op vakantie bent :( Hopelijk betert het snel of weet je het voor te zijn door telkens iets kleins te eten!

Wij vertrekken morgen ook voor een weekje met vakantie...
    Tot volgende week allemaal!

10. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    fijn dat het goed gaat met iedereen! hier ook

fijne vankantie voor de vakantiegangers!!!!!

11. anne85

anne85 Niet meer actief

gabrielle vervelend misselijk zijn op vakantie!!

Hier weer mijn eerste werkdag, er is helemaal niemand (lees kan kanon afschieten) :) misschien zo maar naar huis.. thuis nog wat doen!

Fijne vakantie meiden en als jullie terug zijn zjin we alweer een week (of 2) verder jippie!!! Kan niet wachten tot de magische 12 weken grens..

liefs

12. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Hoi allemaal!

Hoe gaat het met iedereen?
    Ik merk sinds gisteren dat de misselijkheid weer afneemt en ik weer wat meer energie krijg. Tis dat mn boobs nog zwanger voelen, anders zou ik onrustig worden. Heerlijk om weer wat meer te kunnen en niet steeds te kokhalzen. Vakantie bijna voorbij, kan ik weer normaal aan het werk. Volgens mij wordt het nu steeds nog leuker!
    Vond de afgelopen weken lichamelijk echt behoorlijk zwaar.

Woensdag mag ik kennismaken met de VK. Wat willen jullie het liefst? Thuisbevallen of poliklinisch in het ziekenhuis? Ik zit nog te twijfelen.

13. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    Thuisbevallen! (als het kan natuurlijk)

14. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Hallo Dames
    Deze vakantieganger is weer terug

@Anne wat vervelend hoe je ouders reageren. Volgens mij heb je alles perfect voor elkaar voor dat kleine hummeltje in jullie leven (mijn schoonvader vond ook dat we nu toch echt een stationwagon moesten)

@Gabrielle Welkom. Wat een weg heb je afgelegd. En wat fijn dat het nu dan echt zover is

@Sasjuh Is het bloedverlies nu weggebleven

@allen Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie allemaal

Onze vakantie was heerlijk Wel moe en inderdaad puf hijg hijg. Toch nog een kanotocht van 14km over de dordogne gemaakt. Nou ja manlief heeft veel meer gepeddeld dan mij.
    Gekke is dat ik nu juist de laatste 2 weken heel misselijk ben. Eergisteren en gisteren niks kunnen binnehouden Nu gaat het iets beter.
    Ik zou woensdag voor de 12 weken echo naar de Gyn moeten maar de oma van mijn man is overleden en nu is de crematie We konden het verzetten naar vrijdag. Ik denk dat ze dan gelijk de nekplooimeting gaan doen van de combinatietest. Dit moet ook wel ivm mijn termijn. Mijn man kan helaas niet mee, maar ik vraag mijn moeder mee. Ook wel heel bijzonder.

Ik praat snel weer meer bij. Nu lekker even eten en de tent afbreken die sinds zaterdag stond te drogen in de tuin (hahahaha droogt lekker met al die regen)

15. anne85

anne85 Niet meer actief

16. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    he dames, fijn om te horen dat de echo's goed zijn. Ben zelf niet veel online. Wordt namelijk misselijk van het beeldscherm en aangezien ik daar - voor mijn werk - ook al de hele dag achter zit...

17. anne85

anne85 Niet meer actief

Mijammi wat vervelend dat je misselijk wordt van de computer!! Blehhhhh (had je beter 40 jaar eerder geboren kunnen worden :d;))

Ik heb om kwart over vier de echo (termijn) zoo zenuwachtig ppfffuuw amper geslapen en nu klotsoksels (sorrie voor het woord) ben echt elke keer weer bang, d8 dat het wel over zou gaan.. hihi..

liefss

ps nog meer mensen echo's, afspraken vk's ?????

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anne succes!
    Ik heb vrijdag mn termijnecho, brrr. Dat wordt echo nummer 4.. moet gewoon afkicken want mn eerstvolgende is dan pas de geslachtsbepalingsecho!

19. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    succes anne & Sasjuh. Dacht zit op mijn werk en ben toch al misselijk. Verder trouwens weinig klachten (jippie!)

20. anne85

anne85 Niet meer actief

dankjewel! Mijammi idd dan maakt het ook niet meer thuis ;) ik ben maar weer eens thuis aan het werk (was anders toch de enige op kantoor):) .. dus dan is thuis werken wel zo fijn.. al doe ik door de bibbers niet echt veel hihihi Sasjuhh idd afkicken ik ga geen extra echo's tussendoor doen.. dus pas bij de 20 weken weer dat duurt nog heeeulll lang.. afgelopen zaterdag konden ze uitwendig niks zien (want placenta ligt aan de voorkant) ben benieuwd hoe dat vandaag is en hopelijk een kloppend hartje.. vanaf wanneer gaat de beeb eigenlijk bewegen (heb ik zat nml niet gezien:().. en groeien jullie buikjes al?? Hier nog niks te zien :(

Succes met werken mijammie, ben jij vrij sasjuh?

Deel Deze Pagina