Heb je nog altijd inwendige echo's gehad ja? Ik alleen de 1e keer bij de gyn, afgelopen 2 echo's gewoon uitwendig. Toen ik met 8 wkn 5 dgn echo had bewoog het kindje al en afgelopen donderdag bij 10 wkn 1 dg was hij helemaal druk aan het spartelen en draaien enzo Ik heb nog vakantie, moet maandag weer aan het werk..
ah vandaar, nou had de vorige keer via vk wel uitwendig en ook wat te zien maar in zkh zat niet, maar inwendig wel (alleen bewoog hij niet.., zou dat kwaad kunnen of slapen ze ook, geen idee?!) ben benieuwd of het vandaag wel uitwendig lukt.. heerlijk he vakantie Alleen op kantoor zitten vind ik niks aan dus dan maar lekker thuis, heb ik iig nog een poezelbeest als gezelschap
Ik denk wel dat ze ook slapen, geen idee eigenlijk! Lekker als je ook thuis kan werken, met mijn baan kan dat niet haha maar is ook altijd wel wat te doen en ben nooit alleen. Gezellig poezels als gezelschap, hier lopen er ook 2 rond! Heb je je ouders eigenlijk nog gesproken?
heb gelukkig erg flexibel werk (wel altijd wat te doen) maar wacht tot ik bepaalde stukken terug krijg. Ja heb ze gesproken via de tel. erg enthousiast zijn ze nog niet... mijn broer (die nog thuis woont) zegt dat het goed komt.. daar hou ik me aan vast binnenkort familiefeest en vriend jarig dus we gaan ze tegenkomen ben benieuwd hoe het dan is.. in real life lastiger er niet over te praten (lijkt me) dan aan de tel.. we wachten af.. was het maar vier uur later en na vrijdag
Thanks Anne! Over bewegen / slapen: ik heb tot nu toe de echo's inwendig gehad (is blijkbaar makkelijker met een tweeling) en bij de tweede echo (9.5 week), lag de een niet stil (precies zijn moeder volgens de vader) en de andere lag doodstil in een wokkel - dubbelgevouwen (precies zijn vader volgens de moeder). Hartslagen bij alletwee duidelijk te horen!
alles goed, weer vooruit (altijd fijn) hij was niet heel goed in beeld te krijgen.. baarmoeder ligt achteraan, placenta ervoor en jawel beebje heel beweegelijk haha nou helemaal super dus, op naar de 20 weken echo!!! Sasjuh succes morgen. Groetjes, Anne
Mijnes bewoog met 10 weken ook niet, maar wel een mooi hartje te horen! Ik vroeg nog of ie niet wat meer zou moeten bewegen en toen zei de gyn: nee hoor, hij heeft waarschijnlijk zn rustmomentje. Hoop toch wel een beetje dat er de volgende keer meer beweging is, gewoon voor mn eigen gevoel. Mijn echo's zijn tot nu toe ook inwendig geweest, dan kregen ze een beter beeld zeiden ze.
Anne super dat alles goed was en je wederom vooruit bent gezet! Dan zouden we nu precies gelijk op lopen! Stiekem hoop ik dat ik vrijdag nog wat vooruit wordt gezet want afgelopen echo ben ik 5 dgn terug gezet.
hoe was het sasjuh...??? ik heb net een verschimmelde perzik gegeten iellllll nu voel ik mijn buik borrelen :S:S
ff snel, echo was helemaal goed! 2 dgn vooruit gezet weer en uitgerekende datum is vastgesteld op 5 maart. Hebben het vandaag ook aan iedereen verteld. Heb ook supermooie fotoos meegekregen!
oooohhh superschattig! Hihi, 't gaat inderdaad een camioneureke worden Hier nog wachten tot dinsdag... naarmate de echo dichterbij komt, beginnen de twijfels weer te groeien of het allemaal wel goed zal zijn... Duimen maar!
Hallo dames, We zijn weer terug na een geweldige vakantie. Ondanks alle zwangerschapskwaaltjes, hebben we vooral genoten van de mooie ongeving, het heerlijk eten en de zon! We hebben ook gesjopt, en ik kon me niet inhouden (mijn dochter nog minder); we hebben babypakjes gekocht. 3 stuks . Het was nog moeilijk om iets neutraals te vinde, want veel pakjes zijn zeer uitgesproken of jongen of meisje, maar het is wel gelukt. Zoals jullie kunnen merkn, heb ik alle vertrouwen in dat het allemaal goed blijft groeien Morgen weer aan het werk, maar overmorgen weer een echo. yess. ik kan niet wachten. Ik verwacht dat alles goed is, want ik vole me nog steeds zeer zwanger, en mijn buik is nog boller geworden. @Sasjuh: wat een mooie echo, super!!!! @Roos: jij ook veel succes dinsdag met de echo, al 12 weken dan, wow, de magische grens!
Zo was ik weer na een megadruk weekend. Zaterdag bedrijfsopening van een nichtje en zondag jarig. Het mooiste kadootje was vrijdag de echo. Frummel doet het supergoed. Heb helaas geen mooie echo foto want wilde niet stil liggen. Ook wel weer erg leuk om te zien dat frummel zo beweegelijk is. Deze week krijg ik een omroep voor de nekplooimeting en dan volgende week een 14 weken echo. Dat doen ze omdat ik overgewicht heb. Dan wordt de 20 weken echo opgesplitst in een 14 weken inwendige echo en 22 weken uitwendige echo. Dus de komende 2 weken 2 echo's. Wat vervelend @Sasjuh: Wat een supermooie duidelijk echo @Gabrielle: fijn dat je vakantie toch lekker genieten was! @allen: Hele fijn week met weinig kwaaltjes!!
wat een mooie echo, uit die van mij is niks op te maken aangezien de beeb te druk was, wat zal dat dan worden???? Foxy best fijn die extra echo's hihi @ gabrielle shoppen is toch alleen maar leuk HIer nog steeds kwaalloos... en plat... zou het snel komen zo'n buikje ik wil buikfoto's maken liefs
Anne, kwaalloos en plat is beter Jippie, tweede echo gehad en alles is prima. Baby groeit precies volgens schema en is alweer 2 cm lang. We konden al de armpjes zien en een begin van de benen . De baby heeft zich wel heel goed verstopt en het is moeilijk hem goed te zien, maar het hartje klopte prima en alles zag er perfect uit. We konden ze nog de restjes van de tweede emmy met wat bloedstolsels eromheen zien en ze zeiden dan ik kon verwachten dat ik binnenkort wat bloedverlies zou hebben. Moet ik dus niet van schrikken...maar dat is moeilijk. We zien het wel...
even een ego berichtje... Ik ben weer op mijn roze wolk gezwierd vandaag Onze hummel is 9cm groot en zag er goed uit! Hij is wel wat aan de luie kant, want de gyn heeft serieus moeten porren om er beweging in te krijgen (nekplooi kon moeilijk gemeten worden in zijn relax houding )... maar 't is dus een volledig dotje met alles erop en eraan Wij fier, en opgelucht dat we ons nieuws nu eindelijk mogen gaan verkondigen! Hier is ie: Bekijk bijlage 177532