hey meiden mooie echo's dus super morgen de magische twaalf weken grens jippie.. hopelijk blijft het goed gaan... iemand een idee wanneer het niet meer spannend voelt
Nou Anne ik kan je zeggen.. ik ben de 12 wkn voorbij en ben nog net zo onzeker als eerst. Had ook steeds zoiets van als ik maar 12 wkn ben dan zal ik wel zekerder zijn maar niet dus. Hier ook nog steeds kwaalloos trouwens! Roos haha o nu snap ik het, die meting van mij was idd zonder beentjes. Onze puk had lange benen trouwens volgens de vk
oh haha.. nou ik geef de hoop dan maar op. Ik heb wel ergens last van nu.. een gespannen trekkerig gevoel in de buik, zou dit groei zijn??? Verder vandaag aan mijn baas vertelt... nou die kon ook niet aardiger reageren. Begon gelijk over mijn contract (heb contract met een bep. prestatie voorwaarde erin) en die kan ik dus niet waarmaken in de tijd.. aangezien ik er dus uit lig voor een aantal maanden. Ik hoop dat het goed komt, anders volgend jaar sept. opzoek nr ander werk:S liefs
Volgens mij, ook al heb je bepaalde pres.vw in je contract, is een zwangerschapsverlof een wettelijke tijdelijke onderbreking van dat contract die je daarna voort gaat zetten. Maar ik ken het arbeidsrecht niet zo goed, dus laat je goed informeren, Anne. Ik ga het ook over ongeveer 2-3 weken vertellen (dan is het al behoorlijk duidelijk zichtbaar en tegen de 12 weken aan) en ik ben benieuwd. Ik werk hier minder dan 1 jaar, en ik heb een behoorlijk ouderwetse baas (die ook nooit getrouwd is geweest of kinderen heeft gehad). Maar ik maak me daar niet druk om. Willen jullie weten wat het wordt?
Het contract loopt nog door tot september maar om aan de prestatie te voldoen heb ik meer tijd nodig en die tijd krijg ik dus niet...Ik ken overigens het arbeidsrecht ook niet zo goed. Maar werk bij een universiteit in Nld en vaak zijn de regels daar ietwat bijzonder in vergelijking met andere bedrijfstakken..We zullen het zien, morgen weer een overleg dus.. Bazen ook altijd haha volgens mij bestaan er weinig makkelijk hihi Maar tien weken alweer gabrielle gaat best snel toch
oh ik wil zeker weten wat het wordt kan mijn nieuwschierigheid niet bedwingen maar nog 8 weken geduld... pffieuw weer een uitdaging (w8en is niet mijn sterkste punt)
he ladies, alweer een paar echo's voorbij zien komen. Leuk hoor! Ik mag vrijdag maar dan gelijk voor de prenatale screening. Iemand al gehad? Best spannend! En weten wat het is: hahahahahahaha: ja graag! Bij een hadden we het niet willen weten, nu voor prakticiteit (is dat een bestaand woord ) wel. Hier nog steeds weinig klachten alleen misselijk van het beeldscherm (nog steeds ). maar mag niet klagen hoor als ik al die horrorverhalen hoor
hey spannend & leuk mijammi wij doen geen prenetale screening.. Bij 20 weken wel guo. geen idee of het een woord is, praktische overweging d8 ik(A) misselijk van beeldscherm niet fijn, vooral niet als je er de hele dag achter moet zitten, moet je zp maar in je werkzaamheden intergreren nog langer is vast niet verantwoord
uhn wat is een guo? Zit altijd in de ontkenningsfase. Wil pas op het laatste moment weten wat er allemaal kan en achteraf weten wat er had moeten zijn
@mijammi wij hebben vrijdag de combinatietest. Bedoelde je die? Bloedproef en nekplooimeting? @werkgever. Die weet het al een tijdje en reageerd heel leuk. Vandaag al contact gehad met de kinderdagverblijf. Belachelijk hoe vroeg dat moet. Maar nu op alle dagen nog wel plek dat scheelt @klachten De extreme misselijk gaat nu eindelijk wat weg. Kan ik dinsdag eindelijk proberen nuchtere bloedsuiker te laten prikken. Morgen wij dus de combinatietest en dan volgende week vrijdag het 1e deel van het SEO. Omdat ik overgewicht heb doen ze die standaard in 2x bij ons in het ziekenhuis. Dan de 1e met 14 weken inwendig en de volgende bij 22 weken uitwendig.
Ik dacht juist, laten we nu het juist niet weten, het lijkt me ook spannend bij de bevalling het te ontdekken. Maar ik ben nog niet eens op een derde en ik ben al zoooo nieuwsgierig. Manlief ook, die wil het zeker weten . We krijgen ook een combinatietest, 21 september. Het geeft gren zekerheid, maar toch. Wat is SEO, Foxy?
SEO = de afkorting voor Structureel Echoscopisch onderzoek. Ook wel de 20 weken echo. @geslacht Wij willen het niet weten. Verassing des te leuker
Ah ha, dank je Anne. Weer wat wijzer. @ Foxy, die bedoel ik ja @ werkgever, maar mijn leidinggevende en directeur zijn alletwee helemaal blij. Leven in alles mee (kennen ook de geschiedenis). Wel heel grappig. Directeur maakt zelfs foute opmerkingen: nee Mirjam je buik gaat niet groeien, maar je kont wel . Mijn reactie: durfde je thuis zeker niet te zeggen toen je vrouw zwanger was ... Kwam niet meer bij, hij had ook gelijk een rood hoofd... Hahahahahaha. Wraak volgt, heb hem al gewaarschuwd! Lekker vrij vandaag. Heb eindelijk weer een beetje energie maar heb lekker rustig aan gedaan. Net even in de bieb een nieuwe voorraad boeken gehaald. Ga nu met een pot thee op de bank. Doegies!!!!
ah heerlijk vrij en twee keer echo foxy alleen maar genieten toch Mijn suiker was niet goed:S had hem te hoog gisteraaf voicemail vk... nu maandag nuchter prikken jakkiebah hoop dat het eenmalig was en het lijkt wel of ze het voelt, ik d8 gister heb er vertrouwen in.. gromm haha sasjuh 1 oktober al wow wat snel!!!!!!! aftellen maar verassing is ook leuk, maar wil me gewoon te buiten kunnen gaan in kleertjes hahaha
@Mijami Hoe laat hebben jullie de echo vandaag? Ik ga zo naar het ziekenhuis. Zie er best wel een beetje tegenop.Toch wel erg spannend.
@Mijammi, grappige werkgeven heb je; wel plezierig om zo met iemand te werken en te grappen! Enne...heerlijk zo'n dagje voor jezelf, geniet van je boeken! @Anne: oops, ik hoop dat je suiker straks goed is. geen pretjes als je daar last van hebt. @Foxy, ik kende die afkorting niet. Toen ik het vorige keer kreeg was de 20 weken nog niet standaard, en heette toen screeningsecho . Weer en beetje up to date! Ik had gisteren een 'slechte' dag, ik was zo moe en misselijk. En ook nog een vriendin die kwam logeren, heel gezellig was ik dus niet daardoor. Ik had zelf voorgesteld om te gaan uiteten maar dat trok ik net. We hebben snel gegeten en toen weer thuis op de bank, ik was helemaal op. Ik moet even rustiger aan doen, denk ik...
@ Foxy, succes zo meteen!!! Ik mag pas om 14.30 uur... @Gabrielle, thanks! Was heerlijk , vooral omdat ik nu aan het werk (nou ja werk ) ben. Balen dat je nog zo misselijk bent! Hopen dat je nog maar 3 weken hoeft. @ Anne, mmm dat is minder prettig. Zal duimen dat het maandag beter is! @hier, bijna weekend en ik ben er aan toe . Gelukkig maar tot 14.00 uur werken!