Onze babykamer moet nog in elkaar gezet dus heb er nog geen fotoos van maar het is deze: Babykamer Annelies (Complete babykamers) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Voor maar 250 euro en zag er allemaal nog als nieuw uit! Foxy dat is ook de reden dat ik twijfel hoor, of ik zo een angelsound zal bestellen. Aan de ene kant denk ik dat mn onzekerheid er minder van wordt omdat ik dan elke x de bevestiging heb van een kloppend hartje maar aan de andere kant ben ik bang dat ik hem niet kan vinden en dan helemaal in de stress ben!
Ik heb nog geen enkele babykamer op t oog, vind ze bijna allemaal te cliche! Hoop het nog wel tegen te komen binnenkort. De nekplooimeting was gisteren inderdaad erg leuk, zag er goed uit. Leuk beweeglijk kindje. En zowaar, ze wist ons al te vertellen wat het geslacht is! Zo fijn dat het er goed uit ziet, al moet de uitslag van het bloedprikken er nog wel in meegenomen worden. Dames realiseren jullie je dat wanneer het kleintje wat eerder geboren wordt, dat het dan op de schrikkeldag geboren zou kunnen worden! Ik kwam daar dit weekend achter en bedenk net dat dat natuurlijk ook voor jullie kleintjes geldt!
@Toke Fijn dat het er goed uitziet. En wat leuk dat ze het geslacht al kon zien. Weten jullie het ook? @schrikkeldag Ja dat realiseer ik me zeker. Ben op 3 maart uitgerekend dus is een reeële kans. Zou het trouwens helemaal niet erg vinden.
Ja, wij weten het nu ook (het is wel even schakelen, want wij dachten dus net iets anders!). Ik hoop toch liever niet op de schrikkeldag. Ik vond dat als kind altijd een beetje sneu voor iemand die op schrikkeldag jarig was. Aan de andere kant: reden voor eens in de vier jaar een extra groot feest!
Leuk nu al het geslacht weten! Ik moet nog geduld hebben tot 1 oktober. Hier 5 mrt uitgerekend dus 29 feb zou ook kunnen ja!
hey toke wat leuk dat je het al weet ik moet wachten tot de 20 weken...pffuuuwwww dat duurt nog lang, ik denk dan dat je een jongetje krijgt als ze nu al iets kunnen zien haha geen idee of het zo is hoor, maar kan me niet voorstellen dat ze anders zonder het derde been nu al een uitspraak zouden doen ik wil het zooo graag weten al denk ik gewoon 100% zeker te zijn van mijn zaak, een jongen Leuk al die kamertjes! Wij gaan nog even niks kopen, eerst zelf nog een kledingkast en mijn schoonouders laatste restje terug betalen van de verbouwing, dat is na 15 sept klaar En dan volgende maand maar eens op zoek, niet dat ik niet kijk Mijn suiker was trouwens goed nu! En zowaar volgens mij krijg ik een buikje leuk leuk Nog 3 dagen werken...(tel elke week af) haha fijne aaf en werk ze morgen! groetjes Anne
Wij waren dus behoorlijk overtuigd van een meisje! Was erg verrast toen ze het zei: een jongen. Maar vind het wel fijn dat ik een beetje tijd heb om om te schakelen....alles is welkom, liefst gezond! Ze hield wel een slag om de arm, zo KON het nog mis hebben, maar ze reageerde steeds even als het dingetje weer in beeld was: "daar heb je het alweer, ja hoor, ik durf het bijna zeker te zeggen....."
Toke ik vind het wel heel vroeg van een vk om al uitspraken te doen over het geslacht. Wat ik zo heb gelezen is dat je tussen de 12 en 14 wkn alleen het geslacht zou KUNNEN zien dmv de NUB theorie, omdat de uitwendige geslachtsorganen nog niet eens zijn aangelegd. Ze kan dus bijna onmogelijk een piemeltje hebben gezien lijkt mij..
Ik vond het zelf ook erg vroeg! Maar ik heb wat zitten googlen op die NUB-theorie, het gaat om het uitsteekseltje wat ten opzichte van de ruggegraat een bepaalde stand heeft. Bij een jongetje is dat 30graden, bij een meisje meer paralel. Op basis daarvan kan haar vermoeden wel kloppen als ik de echo-foto's bekijk. Maar eerlijk, het maakt me niets uit als ze het mis heeft. Ze zei het alleen vrij zeker van zichzelf, ik denk dat ik dat in haar plaats niet snel zou doen.
Nee precies, gelukkig denk jij er ook zo over. Ach nog een paar weekjes en dan kunnen ze het prima zien! Ik heb toch de angelsound besteld gisteren en werd net al bezorgd. Rustig mee op bed gaan liggen en binnen 2 minuten.. had ik het hartje van ons beebje gevonden! Echt super, ben nu al blij met dat apparaatje haha. Nu me aanwennen om niet elke dag te gaan luisteren maar het geeft me nu al wel weer wat zekerheid!
@ toke, wel heel leuk om het al te weten Gaan jullie het ook aan anderen vertellen of blijft het jullie geheimpje Sasjuh wel fijn zo'n angelsound lijkt mij, maar ook erg verslavend Hoe is het eigenlijk met de rest van de meiden, drukke werkweken? En de kwaaltjes, al minder aan het worden (hoop het!) Ik ben nu weer super super super zenuwachtig voor morgen (denk weer eens dat het niet goed zit * zucht*) morgen hartje luisteren bij vk.. ik ga maar geen angelsound bestellen, dan maak ik mezelf helemaal gek denk ik(A) Ik laat morgen wel even weten hoe het was.. hopelijk willen jullie morgen weer even voor mij duimen, moet al om kwart over negen dus dat scheelt! Daarna nog twee dagen werken en een weekend vol feestjes.. gaat de week ook mooi snel kan ze wle vooruit kijken hihi
@anne, komt wel goed hoor! Ik ben ook telkens voor een echo superzenuwachtig, volgens mij niet meer dan normaal! Je zal snel gerustgesteld zijn! Hier ondertussen weer lekker druk... morgen start het nieuwe schooljaar weer, dus heel wat werk gehad in mijn klasje... Ik hoop maar dat het lukt, want ben al elke dag supermoe geweest als ik er was gaan werken... Ik zie mezelf momenteel nog niet werken van 's morgens tot 's avonds, maar ben dan ook wel verwend geweest met 2maanden vakantie Zal even wennen worden... Misselijkheid komt hier met momenten weer terug Net als de vermoeidheid, vandaag weer 3u extra geslapen in de namiddag...ajajaj! Maar verder alles prima hoor!
Succes Anne! Hier zijn de meeste kwalen aan het minderen, behalve dan moe... Nu half dagje werkje (met een hoop stress :x) maar daarna lekker weekend!! Fijne dag allemaal
@anne Heel veel succes Je gaat een mooi hartje horen hoor! Ik was hier even weg (wel op maart forum) maar ik heb dinsdag niet zo'n leuke dag gehad. Kreeg een behoorlijk bloeding. Ik mocht gelukkig komen voor een echo en beebje deed het hartstikke goed. OOk geen teken van bloed in de baarmoeder. Woensdagmorgen was het bloeden over. Ben nog wel een dagje thuis gebleven en op rusten. Vandaag weer aan het werk. Wel fijn dat er voor morgen weer een echo gepland staat. Dan heb ik weer even zekerheid. Is al de 2e keer dat ik nu een bloeding heb deze zwangerschap. Hopelijk blijft het nu weg @angelsound Ik heb er 1 van MP besteld. Lijkt me wel fijn nu dan kan ik toch ff horen of het goed is.
Hey Foxy wat naar zo'n bloeding, doe maar even rustig aan zou ik zeggen!! Hoeplijk blijft het nu weg! Mijammi nog een half dagje, dat is te overzien, 4 uurtjes dat is maar 1/6 van een hele dag hihi (valt mee he als je het zo bekijkt) Hier was alles goed, heel fijn! Ik nog twee dagen werken jakkiebah..(16 van de 48 (valt ook weer mee hihi) liefs anne
@Anne fijn dat alles gewoon lekker goed is. Mooi geluid dat hartje! Morgen nog halve dag werken en dan de 14 weken echo Toch wel erg spannend nu
fijn dat je een halve dag mag werken!! Idd ff rustig aan doen, en 2 pfff heel lang nog sjeempie kan je niet eerder nog een keertje? Maar goed als het goed zat 'na de bloeding' zal het nu ook wel goed zitten lijkt me? Geluid was heerlijk, en lieve vk zei als je ongerust bent mag je zo even langs komen (wel ff bellen van te voren) dus echt super.. hihi ga ik vast nog gebruik van maken Fijne aaf meiden!!
Anne fijn dat alles goed was! Foxy schrikken zeg.. gelukkig zag de echo er goed uit. Pas op hoor, die Angelsound is TE verslavend. Vriendlief heeft hem hier verstopt want wil het liefst elke dag even luisteren, echt erg.
Even Ego Wauw wat een mooie echo hebben wij gehad gisteren. Omdat ik een te hoog BMI heb krijg ik de 20-weken echo dus in 2x. Gisteren met 14 weken inwendig en dan met 20 weken nog uitwendig. Wat hebben we al veel gezien en dat zag er allemaal goed uit. 3 aders in de navelstreng, 4 hartkamers, tussenwand hartje. Middenrifje mooi dicht. Supermooi neusje. Voetjes staan recht. Beentjes zijn goed qua lengte enz enz. Ben helemaal blij. Ben supersnel weer op die roze wolk geklommen waar ik dinsdag na de bloeding wel een beetje af gevallen was. Vond het ineens helemaal niet meer erg dat ik onder begeleiding van de GYN van en die extra echo's moest. Ook heb ik een Angelsound via MP gekocht. Vanmorgen binnen 30sec hartslag te pakken. O wat fijn. Ga natuurlijk ook nog even een fotootje spammen.