Maart 2012 mama's na MM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Toke, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Wow, wat een hoop nieuws hier. Ik heb een paar dagen plat gelegen, met een verschikkelijke dubbel oorontsteking. Dat doet echt pijn, niet normaal. Ik ben nu nog duf van de antibiotica en oordurpppels, echt niet leuk. En mijn misselijkheid is oook niet minder, dus ja....

Mooie kinderkamers al gezien, wat leuk om daar al mee bezig te zijn. Wij krijgen/nemen over veel van vrienden. We hebben al een box en een ledikantje beloofd gekregen, die we zelf gaan schilderen. Ik heb nog een heel leuk kledingrek van mijn dochter nog, het enige wat we nog moeten aanschaffen is een comode. En hopelijk kunnen we haar kinderwagen terugkrijgen van de vriendin die het overgenomen heeft, ik moet het haar nog vragen.

Toke, nu al het geslacht weten, het is natuurlijk vroeg, maar als ze zo stellig was, zol het wel kloppen. Een jongentje, wow, leuk! Ik wil het ook weten, ben zo nieuwsgieritg ;)

Foxy: wat naar dat je zo geschokken was na de bloeding. Ik ben blij dat alles in orde is. Wat een mooie echo.

Anne, Sasjuh, en wie ik nog vergeten ben, gelukkig alleen maar goed nieuwd!

Ik ga weer mijn bedje in, uitzieken...

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Gabrielle Wat vervelend. Een oorontsteking doet zo'n pijn. Probeer maar goed uit te zieken.

3. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Beterschap Gabriëlle! Wat zul jij je naar gevoeld hebben. Alleen zwanger zijn kan me al zo ziek doen voelen en dan ook nog een dubbele oorontsteking, Poeh!

4. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Dank je, dames. Het gaat gelukkig wel de goeie kant op. Vandaag alweer iets meer mens geworden :)

Woensdag mag ik bij de vk, intakegesprek en eerste controle. Ik ben zo benieuwd!

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Hoe laat moet je vandaag Gabrielle?

Wat is het verder rustig hier. Ben zelf ook niet veel aanwezig want wordt steeds misselijker. Ik doe dat andersom. Normaal wordt het minder na een week of 12 en bij mij begint het dan pas:$

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Vanaf mijn kant weinig te melden, volgende week pas weer eens naar de vk en verder niets geen kwaaltjes of andere dingen haha

7. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Gisteren intake bij de vk gehad. Nou, ja, het werd uitiendelijk behalve een intake (gegevens controleren, vragen over je algemene geozndheid en laatste zwangerschap), ook een controle. Met flits-echo. De gyn in het ziekenhuis wilde toch snel een echo maken, om te kijken of alles goed was: mobiele echo geplaats, gel op de buik, 1 minuut in beeld, hartje klopte, baby beweegt, klaar.
    En ook al was het heel kort, het was fantastisch. Het was al een mini-mensje geworden in 3 weken sinds de laatste echo: armpjes, beentjes, een gezichtje. We konden alleen maar lachen, zo'n super gevoel. Ongelofelijk dat we dit (weer) mogen meemaken!
    En, volgende week vervroegd de 12 weken echo, inclussief nekplooimeting. Gaan we dus weer naar het zkh ;)

@Frenzy: jammer wat je kwaaltjes. Hopelijk houdt de misselijkheid niet lang aan.

@Sasjuh: lekker, toch :)

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Gabriëlle beterschap! Heel vervelend! Hopelijk ben je snel weer de oude!

Sasjuh, heerlijk geen kwaaltjes! Geniet er van!

Pff op mn werk is het echt saai, heb genoeg te doen maar heb geen zin of puf! Wil naar m'n bed!

9. anne85

anne85 Niet meer actief

leuk gabrielle :)

Hoe is het met jouw toke zag je bericht in het andere topic??

sasjuh fijn toch:)

ik ben vandaag thuis gebleven (na wel een poging te hebben gewaagd te gaan werken) Spugen vanochtend jakkie bah.. en dat in week 14 grommmm hopelijk is het na vandaag weer over... en heb het nog wel zo druk op mijn werk dus dit is niet handig van de baby haha.. naja als hij het maar naar zijn zin heeft;) Verder groei ik nog steeds niet echt.. snik snik

succes iedereen!! Stefanie jij met werken ;)

10. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Dankje Anne, Goed hier hoor. Er is een soort rust over me gekomen. Beslissing genomen en nou weer loslaten.

Wij krijgen ook een uigebreidde 20-weken echo. Is dat standaard, krijgen jullie die allemaal?

11. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Fijn Toke dat deze beslissing je nu wat rust geeft. Snap je keuze heel goed.

Krijg je nu die uitgebreide niet ivm de uitslag van de combinatietest?
    Bij mijzelf is de 20 weken echo opgeslpits in een 14-weken-inwendige-echo en een 20-weken uitwendige echo ivm overgewicht.

12. anne85

anne85 Niet meer actief

Fijn toke dat je rust hebt gevonden!!! Ik duim iig voor ons allen op een zorgeloze zwangerschap en gezonde prachtige kindjes! :) heb er zooooo'n zin in kan gewoon niet wachten tot hij (denk nog steeds een jongen) er is:D lijkt me fantastisch anderzijds hier nog steeds een soort van onwerkelijk kan het niet geloven gevoel baby in mij, neeeeee echt niet:)
    Ik krijg waarschijnlijk ook een uitgebreide echo ivm hartafwijking van een van mijn gezinsleden.. maar dat is nog even afwachten ik ga er morgen nog even met de verloskundige over bellen of het echt noodzakelijk is.

En heeel slecht ik eet zoveel zout :S
    Verlang er gewoon echt naar, volgens mij echt heel slecht:S

liefs anne

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anne dus je kwaaltjes beginnen nu toch te komen? Das niet leuk, misselijk en overgeven. Hier gelukkig niet..

Geen idee wbt de 20 wkn echo, heb hem 19 oktober.

14. anne85

anne85 Niet meer actief

haha beter laat dan nooit, nee geen idee, hopelijk een eenmalige actie dat overgeven :S Niet zo fijn... zijn jullie ook nog heel erg moe??

19 okt klinkt al wel dichtbij:D

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nee ik ben niet moe.. ook niet echt geweest. Tot nu toe vind ik dat hele zwanger zijn een eitje ;)
    Jaa voor je het weet is het 19 oktober! Maar eerst 1 oktober geslachtsbepaling!

16. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier standaard nog eerst een 16weken echo en dan een 20weken echo... netjes elke maand eentje dus. :)

17. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Nee, niet meer extreem moe, dat is gelukkig voorbij. Iets meer dan voor mn zwangerschap misschien.
    Wel meer hoofdpijn, als migraine.

Anne, heb je die uitgebreide echo dan liever niet als het niet hoeft?

18. anne85

anne85 Niet meer actief

Ja misschien wel wbt die echo, maar eerst maar even afwachten wat het zkh ervan zegt. Heb nu al twee dagen knallende hoofdpijn.. en buikpijn:S brrr hopelijk is het groei ofzo.. HOe gaat het met jullie meiden, het is hier rustig:D

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anne ik heb ook al hoofdpijn sinds gisteren! En idd vanmiddag buikpijn, maar toen ik rustig op de bank ging liggen zakte de buikpijn wel af, alleen hoofdpijn blijf ik houden..

We hebben vandaag een kinderwagen gekocht!

20. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Aha, meer mensen met hoofdpijn! Mijn (homeopatische) huisarts adviseert tijgerbalsem te masseren, b.v. op de slapen of in je nek onder de haargrens. Ik vind het wel lekker en het verlicht. Ik grijp niet zo graag naar de reguliere medicijnen, ook al mag paracetamol in principe wel, tijgerbalsem is een natuurlijk product. Ik heb dat liever. Voor wie dat wil proberen, een tip van ome dokter! ;)

Deel Deze Pagina