Maart 2012 mama's na MM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Toke, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne85

anne85 Niet meer actief

hey, hier ook alles goed!! Ben alleen helemaal klaar met werken.. pfffff tel echt af, jakkie, en kan niet wachten tot de beeb er is :D jullie ook niet?? hoe was het in het kuuroord?? Lekker ontspannen :)
    @ Gabrielle lees je nog mee? HOe is het met je/ jullie, denk aan je!

liefs

2. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Nou nou, het blijft maar stilletjes. Ik doe even een reanimatiepoging!

Ik vind het momenteel heel rustige en fijne weken. Ik schrik niet meer zomaar van een pijntje, ik weet zo ongeveer wel waar ik aan toe ben met het zwanger zijn. Daar valt dan ook weinig over te schrijven. Misschien is dit voor jullie ook het geval en vandaar deze stilte. Ik ben ook nog niet zo heel erg bezig met de bevalling, daar valt straks vast ook weer een hoop over uit te wisselen.

Nou over schrikken gesproken! Gisteren stoeide mijn vent met onze hond en die sprong druk en enthousiast op de bank met 1 poot helemaal in mijn buik. Het deed geen pijn, maar het voelt ook niet oké. Ik was helemaal van slag, de rest van de avond! Dat zullen de hormonen wel zijn. Hij beweegt gelukkig normaal, weet ik inmiddels.

Hoe is het met jullie verder?

Ik ben nog niet heel hard aan het aftellen Anne, ik vind het zwanger zijn ook heerlijk nu. Ik kijk natuurlijk wel uit naar zijn komst, maar heb de komende weken ook echt nog nodig om zaken in orde te brengen. Hebben jullie de babykamer al klaar allemaal?

3. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    't is hier inderdaad erg stilletjes... Hier alles prima! Ons hummeltje trappelt er sinds een week of 2 flink op los... heerlijk :)
    Dinsdag gaan we weer op controle... toch altijd eventjes spannend!

Ik weet niet of het hier toegelaten is om eventjes te spammen, maar mijn zus ontwerpt sinds kort t-shirtjes en slabbetjes in blikverpakking... Voor wie leuke ideetjes zoekt voor de feestdagen? (Of voor jullie eigen hummeltje natuurlijk ;) ) Ze heeft ook 1 verkooppunt in Nederland :)

Homepage Lilabie Baby basics

4. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Wat leuk, echt een origineel geschenkje, zo in blik!
    Wens haar succes met haar zaakje!

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Zo ben ik eindelijk weer eens Mijn bekken blijft redelijk stabiel als ik me maar aan een strak regiem houdt. Op tijd uit bed en naar het werk. Dan om 14:00 uur naar huis en 2 uur naar bed. Dan heb ik nog puf en stabiliteit om 's avonds nog wat dingen te doen.

Zit dan ook erg weinig achter de PC. We hebben wel sinds 3 dagen een ipad in huis. Maar die moet ik vriendlief dan nog even zien af te troggelen 's avonds hihihihihi.

Zit nu sinds 4 weken op zwangerschapsyoga en dat is wel fijn. Leren ontspannen is wel goed voor me want ben iemand die graag de regie in handen heeft. Lukt al wat beter.

Qua zwangerschap doet ons frummeltje het super. Beweegt lekker en mijn hele buik gaat soms heen en weer. Vooral het uitrekken naar Papa's hand is 's morgens een favoriet momentje van ons 3-tjes in bed. Deze week ook voor het eerst zwangerschapsbroeken aan. Buikje begint nu eindelijk iets te komen. Maar mensen blijven toch raar kijken als je zegt dat je al 25+ weken zwanger bent.
    Vrijdag weer naar de GYN. Vandaag even nuchter bloed geprikt maar verwacht ik ook niks geks van

Het kamertje is nu klaar qua vloer enz. De meubeltjes staan erin en die ga ik deze week ff poetsen. Dan alle kleertjes en alles eens uitzoeken. Hebben heel veel gekregen van mijn schoonzusje dus ben beetje overzicht kwijt wat er nog moet komen. Maar we hebben de tijd nog

20 januari wordt mijn laatste werkdag. Wel een bijzondere datum want mijn beide opa's en 1overgrootvader waren op die dag jarig. Ik was ook uitgeteld op die dag van mijn zwangerschap die een miskraam werd. Vindt het wel fijn dat die datum nu ineens weer een leuk tintje krijgt!

Over de niertjes. We krijgen met 30-32 weken een extra echo om die te beoordelen. Dat wachten we maar af. Maken ons er niet echt druk om omdat de afwijking zo klein was en je het best vaak hoort.

Lieve groetjes

6. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Zo Foxy, die bekken leggen flink beslag op je!
    Maar natuurlijk wel heel fijn dat met het kindje alles goed gaat.

Ons kamertje moet nog helemaal omdat we eerst aan het verbouwen zijn geweest, zodat de studeerkamer kan verplaatsen. Pas daarna is het kamertje vrij. Ik moet zeggen dat het me nu wel wat onrustig maakt, alhoewel mn vent zn benen onder zn lijf uit klust. Komt vast goed.

Met mijn kleintje ook alles goed: iets voor in groei, maar alles verder in orde.

Een extra echo is in principe alleen als er reden tot zorg is, maar in jouw situatie kun je er dan toch vooral van genieten. Ook wel fijn!

Deel Deze Pagina