Maart 2012 mama's na MM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Toke, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Nou, heb de echo gehad. Alles is goed VOOR DEZE TERMIJN VAN DE ZWANGERSCHAP, zoals ze er nadrukkelijk bij zei. Helemaal fijn natuurlijk, maar die onverholen waarschuwing voelt als: ben er nou maar niet te gerust op!

Maar feit blijft: mooi in de baarmoeder en heel licht beginnende hartactie! Joepi :)

Hoe kopieren jullie die lijst zo mooi? Ik deed dat met quote, maar dat is het niet he? ik heb een nieuwe echodatum in te vullen:
    9 augustus

2. anne85

anne85 Niet meer actief

Wauw al kloppende hartjes:)
    Het word hier gezellig (d8 dat er niet werd gekletst want had geen melding :( maar hier lekker rustig;)

Spannend he:)

3. anne85

anne85 Niet meer actief

Foxy74
    Uitgerekende datum: 3 maart 2012
    Verloskunduge: 27 juli - 2e echo

Roos
    Uitgerekende datum: 7 maart 2012
    1e echo 26juli

Toke
    Uitgerekende datum: 8 maart 2012
    1e echo 15 juli

Anne85
    Uitgerekende datum: 9 maart 2012 (?)
    1e echo gyn 22 juli
    2e echo vk 1 aug
    afspraak vk 4 aug

4. anne85

anne85 Niet meer actief

Ik ben trouwens 25 man 28, 1 e kindje, heb goedaardige tumor in mijn hoofd dit was reden mmm

5. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foxy74

Roos
    1e echo 26juli

Toke
    1e echo 15 juli
    2e echo 9 augustus

Anne85
    1e echo gyn 22 juli
    2e echo vk 1 aug
    afspraak vk 4 aug

@toke,
    gewoon knippen en plakken, maar niet plakken in quote, gewoon in je schrijfgedeelte... :)

Super dat de eerste echo goed was! Dat ze er zo voorzichtig mee omspringen heeft wellicht te maken met dat je de echo redelijk snel had (ja toch, he?)... volgende keer zal het wel veel duidelijker zijn!

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Toke heb hem erin gezet

Wat fijn dat alles goed was. Bij ons zeiden ze dat ook hoor. Ze heeft wel 10x gezegd ja het is ook nog zo klein....en hartje klopt nog langzaam.......maar is goed voor deze termijn. Daar moet je dan ook maar aan vasthouden!! Gaat vast goed. De grootste horde heb je nu genomen. De VK vertelde ook dat van zwangerschappen waarvan het hartje klopte 95% goed gaat. Dat is dus een mooi percentage

Foxy74

Roos
    1e echo 26juli

Toke
    1e echo 15 juli
    23 echo 9 augustus

Anne85
    1e echo gyn 22 juli
    2e echo vk 1 aug
    afspraak vk 4 aug

7. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Foxy74
    Verloskundige: 27 juli - 2e echo

Mijammi
    Uitgerekende datum: 4 maart 2012
    1e echo 21 juli
    Verloskundige 26 juli
    2e echo 10 augustus

Roos
    1e echo 26juli

Toke
    1e echo 15 juli
    2e echo 9 augustus

Anne85
    1e echo gyn 22 juli
    2e echo vk 1 aug
    afspraak vk 4 aug

Goedemorgen!

Wat een heerlijk nieuws Toke, geniet ervan!

Hier ook het eerste beebje. Moet zeggen hoe dichterbij de datum van de eerste echo komt, hoe spannender ik het vind...

8. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    #48 kallie, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
    Foxy74
    Verloskundige: 27 juli - 2e echo

Mijammi
    Uitgerekende datum: 4 maart 2012
    1e echo 21 juli
    Verloskundige 26 juli
    2e echo 10 augustus

Roos
    1e echo 26juli

Kallie
    uitgerekende datum 7 maart 2012
    intake vk 18 juli

Toke
    1e echo 15 juli
    2e echo 9 augustus

Anne85
    1e echo gyn 22 juli
    2e echo vk 1 aug
    afspraak vk 4 aug

9. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    Toke wat heerlijk dat je her frummeltje hebt kunnen zien en fijn dat alles goed is!

@ all leuk dat we allemaal voor de eerste keer mama worden. is toch fijner om de ervaring te delen met meiden die ook alles voor het eerst meemaken... succes allemaal!

verder hier nog steeds geen erge kwaaltjes behalve een zeurende pijn in mijn bovenarm. heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. en nog af en toe wat lichte menstruatiekrampjes.

10. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Wouw, dat is een geruststellend percentage, 95%.
    Ik zei bij de echo: ik zit al jaren bij het grootste percentage (10% kans per poging? Dan zat ik altijd bij die overige 90%), behalve deze ene poging IVF. Nu ga ik weer op de oude voet verder ;)

11. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Kallie heeft vandaag de intake bij de VK. Laat je even weten hoe het is gegaan en of er een echo is gemaakt?

12. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Succes Kallie!

13. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    Bedankt meiden!:)

ja vanmiddag intake, mijn man heeft een half dagje vrij genomen zodat hij mee kan, stel je voor dat er toch wel een echo gemaakt wordt en hij is er niet bij dat zou niet leuk zijn dus het zekere voor het onzekere genomen.

vannacht pas om 1.30 in slaap gevallen, kon gewoon niet slapen door de zenuwen voor vandaag denk ik. stom he! dan denk ik echt bij mezelf doen niet zo raar en stel je niet zo aan!

Natuurlijk laat ik jullie weten hoe het gegaan is!

Liefs Kallie

14. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik slaap vrijwel iedere nacht slecht. Ik slaap wel goed in, maar wordt snachts een keer wakker en lig dan zomaar 2 tot 3 uur wakker. Heel vervelend. Overdag veel moe, vooral in de ochtenduren (maar vandaag ineens weer niet! :() Nauwelijks buikpijn. Het enige wat me opvalt zijn mijn gevoelige boobs, vlagen misselijkheid en moe moe moe. Hebben jullie dat ook?

15. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Goedemiddag Dames. Druk weekend gehad dus even niet hier geweest. Vanaf gisteren ook misselijk Wel bij vlagen maar nog te doen. Vandaag op het werk ook wel gelukkig. Nog een paar dagen werken en dan lekker vakantie.
    En morgen komt onze nieuwe bank. Heerlijk kan ik hem goed gaan inliggen want ja ben doodmoe.

@kallie Heel veel succes straks. Hopelijk een mooi knipperend vlekje!!

16. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    hoi!

bij de verloskundige vanmiddag is alles goed gegaan. zoals toch wel verwacht alleen maar een gesprek en veel vragen beantwoorden. geen echo dus :(
    maar wel voor over 2 weken een afspraak in het echo-centrum, schijnt dat geen enkele verloskundige een echo-apparaat heeft en iedereen daar de echo moet laten maken.

dus nog weer even geduld hebben om iets te zien te krijgen, voelt allemaal nog zo onwerkelijk dat ik zwanger ben dus ben er echt aan toe om iets tastbaars te zien (of te voelen)

hoe gaat het met jullie? last van kwaaltjes?

17. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Heej hallo dames!

Ik heb vandaag mijn eerste afspraak bij de gyn voor de zwangerschap gehad. Ik kwam binnen, ze keek me aan, het eerste wat ze vroeg: willen jullie nu al starten met IUI? Dus ik begon te lachen vertelde dat het niet meer nodig was. Ooow, ze vond het zó leuk voor ons :)

Toen heb ik een inwendige echo gehad, was toch wel een beetje zenuwachtig hoor... Maar het beebje zit op de goede plek, we hebben duidelijk een knipperlichtje gezien dus ik ben helemaal happy :) Hebben ook foto's van onze koffieboon meegekregen maar er is eigelijk niks op te zien haha. Heb 5 augustus een 2e echo (maar dan een echte echo) en termijnbepaling. Als dan alles goed is, gaan we het diezelfde dag nog aan iedereen vertellen :) Pff wat gaan die eerste weken toch langzaam he ;)

18. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    @Kallie: balen dat je nog geen echo hebt gehad. Nog 2 weken geduld :$

@Rens: Hihihihihi, wat een verrassing voor de gyn en erg fijn voor jullie dat de echo er goed uit zag!

@kwaaltjes: slapen doe ik ook slecht. Ben ook minimaal 1 keer (maar meestal 2 keer) per nacht wakker. Val gelukkig wel weer snel in slaap!

19. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Superfijn dat het allemaal goed is Rens! Spannend was het he? Je staat er nog niet bij op de lijst Rens (zie vorige pagina), misschien leuk als je erbij komt te staan. :)

Kan gewoon jaloers zijn op de echo van Rens vandaag: hartactie en alles is goed.
    Slaat natuurlijk nergens op, ik kreeg vrijdag hezelfde te horen. Maar dat is natuurlijk alweer 3 dagen geleden ;). Stom he, dat de onzekerheid al zo snel weer zijn kopje boven water steekt.

Jammer Kallie, dat je nog geen echo hebt gehad. Lijkt me een mooie investering voor een praktijk voor verloskunde: een echo-apparaat. Al die moeders in spe willen niet liever dan een echo.
    Ik had gelezen dat een intake veel vragen en antwoorden is inderdaad. Komt vast wel goed als je eenmaal mag spieken in je buik!

20. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

#60 Foxy74, 19 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2011
    @KALLIE Jammer geen echo maar al wel snel toch?

@rens dat was een leuke binnenkomer bij de gyn? En dan ook nog zo'n mooi kloppend hartje te zien!

@toke onzekerheid is normaal hoor. Alhoewel ik steeds misselijker wordt ga ik nu ook weer twijfelen. Gelukkig volgende week weer een echo en jij?

Hier vandaag weer misselijk In bed gegeten dat hielp wel En onze nieuwe bank is er dus die kan ik eind van de dag even lekker uittesten of hij goed ligt :D

Straks naar de tandarts. Maar even melden dat ik zwanger ben want volgens mij is het tijd voor foto's maken

Deel Deze Pagina