Maart 2012 mama's na MM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Toke, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik 9 augustus pas weer, vandaag over drie weken. Maar ik stond vandaag ook voor het eerst te kokhalzen, iets meer dan een vlaagje misselijkheid dus! Had een klant die echt volop naar roken stonk. (sorry voor de (ex)rokers, ik vind dat niet te harden). Moest een uur met haar in gesprek, gelukkig wende het wel.

2. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    @ toke haha van roken moet ik altijd al bijna kotsen, ruikt zo smerig. knap dat je het dan toch een uur heb volgehouden!

@ rens heerlijk gevoel lijkt me dat! het hartje van het kleine frummeltje zien kloppen wauw!!!

@ foxy ja klopt ik mag er 2 augustus heen dus vandaag over 2 weken..... aftellen nog 14 nachtjes slapen......
    jij volgende week. spannend!

hier geen misselijkheid (helaas wil ik bijna zeggen)
    enige is dat als ik in de avond mijn bh uitdoe moet ik echt op mijn tanden bijten....au!

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hahahaha Kallie! Herkenbaar met die BH uitdoen. Normaal altijd een lekker gevoel, freedom! Maar laatste dagen/weken toch wel beetje pijnlijk. En zeker fijn om je kleine hummeltje te zien. Vond het gisteravond wel heel erg vreemd dat er een nieuw leventje in me zit met een eigen hartje. Stom he dat je daar dan zo opeens bij stilstaat...

Och Toke, die weken vliegen voorbij. Voordat we het weten is de 20 weken echo er ;)

4. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Ow Kallie, heb nog wel een portie misselijkheid voor je in de aanbieding. Ruilen niet mogelijk! ;) Verschrikkelijk zeg, de hele tijd dat 'ik zit tot aan mijn nek toe vol en moet zo overgeven' gevoel terwijl je een hardstikke lege maag hebt... Ben maar blij meis!

5. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auwtsj! Ja! Het pijnlijkste moment van de dag! :$ Man, man, ik vind me zelfs geen houding meer op in slaap te vallen!

Misselijkheid én moeheid nemen de overhand deze dagen... Voormiddag lukt nog, maar tegen een uur of 3 ben ik steevast toe aan een dut van een uur of 2! Probeer zo nog maar eens iets te plannen :$ Ik kom de dag niet meer rond zonder extra slaap!

Hier ook standaard een zakje zuurtjes in de handtas... Als ik echt wat misselijk wordt, helpt dat wonderwel :)

Nog een weekje wachten... pff dat duurt me toch wel lang!

6. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Hahahahahaha dames, wat lees ik op de vroege ochtend over (.)(.).
    Valt bij mij inmiddels wel weer mee, maar weg is het niet. Gelukkig.

@misselijkheid: vooral als ik niet eet. En dat voor iemand die voorheen kon gaan slapen zonder gegeten te hebben ;). Tegelijkertijd denk ik: of wil ik te graag.

@echo: die heb ik morgenochtend :$ en van die gedachte word ik echt misselijk. Vorige keer bleek namelijk bij de echo dat het niet goed zat. Vind het zoooooooooo eng.

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Mijammi HEEEEEEEEL veel succes straks. Kan me het zo goed voorstellen!! Zal heel hard aan je denken en duimen dat je een mooie echo hebt. Hoever ben je nu?

@Misselijk: Ja hier ook de hele dag wee gevoel in de maag en steeds wat moeten eten. Kan absoluut niet tegen tandenpoetsen dus dat gaat kokhalsend in etappes. MVM kannen vullen gaat nog wel goed gelukkig.

@ (.)(.) O ik heb van de erge TellSell bh's gekocht (de Ahh-Bra) maar dan op marktplaats en die doe ik 's avonds lekker aan. Heerlijk Kan je zelf 's nachts aan

8. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Nou, die (.)(.) vallen bij mij wel mee hoor. Ik heb ook nooit van die joekels gehad, ze zijn nu alleen klein tikkie groter :p. Ik mag ze wel zo!

Ik moet ook steeds wat eten, crackertje of appel en dan kom ik de dag wel door.

Sterkte met de echo morgen Mijammie

9. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Thanks ladies!

10. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    en mjammie hoe is het gegaan?

11. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    heb hem morgenochtend Kallie, zit dus nog een beetje (ernstig) in spanning. :cool:. Laat het morgen gelijk weten!

12. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@Mijammi Foutje dacht gisteren. heel veel succes straks. Laat je het weten? Denk aan je!

13. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Morgen dames, nou we hebben de echo gehad. De eerste keer kwamen in shock uit het ziekenhuis omdat de MMM niet nodig bleek. Vandaag wederom in shock uit het ziekenhuis. Er zit hartslag, maar dan voor twee (ja ja het zijn er twee!) :$. Alles ziet er goed uit (voor de termijn) dus ben opgelucht (en nog in shock, hahahahaha). We gaan even een rondje Nederland doen om mijn familie te informeren. Familie van Mijammiman zien we zondag allemaal dus dat makkelijk :D. Liefs

14. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat heerlijk nieuws!!! En 2 stuks nog wel! :) Lees ik het goed dat de tweeling er dan gekomen is zonder extra hormonen of behandelingen? Geniet er maar van hoor! Hoe ver ben je nu? Klopte de uitgerekende datum ongeveer met wat je zelf in je hoofd had?

15. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

O wat gaaf een goede echo en dan 2. Dat zal wel schrikken zijn inderdaad. Zonder extra hormonen ed toch? Wat fijn. En dan lekker vertellen aan iedereen. Geniet ervan!!!

16. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Proficiat Mijammie, wat een bijzonder geschenk!
    Veel plezier met vertellen...

17. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    he mjammie!
    geweldig, krijg je gewoon 2 cadeautjes! gaaf!
    Hebben jullie tweelingen in de familie?

18. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    verder even een onzekerheidsvraagje;
    ik heb dus nog geen echo gehad en zit nog in onzekerheid of er uberhaubt wel iets zit....

ik heb geen zwangerschapssymptomen, een paar dagen terug nog wat pijnlijke borsten nu helemaal NIKS meer.
    dus ik dacht dat het me wel gerust zou stellen als ik weer een testjes zou doen nou niet dus!
    vandaag dus gedaan maar het streepje is lichter geworden dan bij de eerste testen.
    de eerste testen waren super knal en dezelfde kleur als teststreep, nu is de teststreep licht, zeker de helft lichter :(

kan dit een slecht signaal zijn?

19. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Oef dat is moeilijk. Heb je ook bloedverlies? Ik had met mijn miskraam lichte testen die licht bleven. Wil je niet ongerust maken. Wanneer heb je een echo?

20. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

O zie het al. Over 2 weken. Zou gewoon de VK bellen en uitleggen. Dan vragen of je niet eerder ern echo mag. Dat je borsten minder voelen hoeft niet veel te zeggen. Bij mij ook 2 dagen geen last. En nu. .........(.)(.) oef

Deel Deze Pagina