hoi foxy, bedankt voor je reactie nee gelukkig geen bloedverlies of kramp of serieuze signalen van miskraam. ik heb geen kwaaltjes en dat maakt me onrustig, dus die test gedaan, wel een duidelijke streep te zien alleen veel lichter dan 2-3 weken terug eigenlijk vind ik van mezelf dat ik me aanstel en er niet vanuit moet gaan dat er iets mis is maar toch blijf ik eraan denken... gek he! wordt gestoord van mezelf. heb het gevoel dat als ik vk bel ik zo'n onzekere zeur ben. heb nog wel een formulier om bloed te laten prikken dus doe ik morgen. vk gaf aan dat als er iets vreemds uit bloedonderzoek komt ze zou bellen. testen ze bij bloedonderzoek ook naar hoogte van HCG?
Geen idee staat het niet aangevinkt? Je moet je echt geen zeur voelen hoor. Daar zijn ze voor. Kijk het anders inderdaad even aan met het bloedprikken. Want afwachten is helaas het enige dat je kan doen. Vervelend. Gewoon hier je hart luchten hoor daar zijn we voor.
Nou mijn zwangerschapskwaaltje is ook gekomen Heb nu al schimmelinfectie Heb een pilletje voor vannacht om in te brengen Erg fijn nu al. Ben daar altijd wel gevoelig voor maar nu wel erg snel Ik gebruikte al tijden repfresh maar dat bestaat helaas niet meer.
@ majammie twee wauw!! Super gaaf @ kallie hier ook geen symptomen, behalve nog immer btje zeur buik en rug verder niks noppes nada.. Vorige week s'nachts in het zkh terecht gekomen, verwaarloosde blaasontsteking.. maar toen een echo gehad en kloppend hartje gezien hij meette het op en zei 5,5 week.. d8 zelf al 6.. morgen weer echo dus ben benieuwd heb net als jij kalie het gevoel dat het niet goed is door het wegblijven van de symptomen, maar wel een zere buik hebben.. ppfff nog 1 nachtje slapen spannend!!! Duimen jullie morgen middag ff voor me
Morgen dames, rondje Nederland duurde wat langer dan gedacht. @Kallie: ik zou gewoon de vk bellen en zeggen dat je het niet vertrouwd. Ze zijn er voor en vinden dat echt niet raar of vervelend! We hebben gisteren uitgebreid gesproken met een van de verloskundige en die zegt ook: hoe raar/vaag/vervelend een klacht ook is, altijd bellen. We hebben alles al gezien en gehoord en jij hebt geen idee. Beter zekerheid dan onzekerheid. Gewoon bellen dus! En minder klachten zegt ook niet alles: ik dacht van de week ook dat ik minder last heb van dingen en het zijn er 2.... @felicitaties: bedankt voor jullie lieve reactie. @tweeling: Het zijn er inderdaad twee zonder enige hormonen. De gedachte aan de MMM was blijkbaar al genoeg. Zover wij weten, komen er in beide families geen tweelingen voor dus het is echt een verrassing. @ uitgerekende datum: ik dacht 4 maart en het is nu 6 maart (niet dat er een grote kans is dat we die datum gaan redden, maar ach het idee is leuk ). Zal die lijst zo even aanpassen. @anne: succes met echo!
Foxy74 Uitgerekende datum: 3 maart 2012 Verloskundige: 27 juli - 2e echo Mijammi Uitgerekende datum: 6 maart 2012 Verloskundige 26 augustus Roos Uitgerekende datum: 7 maart 2012 1e echo 26juli Kallie uitgerekende datum 7 maart 2012 intake vk 18 juli Toke Uitgerekende datum: 8 maart 2012 1e echo 15 juli 2e echo 9 augustus Anne85 Uitgerekende datum: 9 maart 2012 (?) 1e echo gyn 22 juli 2e echo vk 1 aug afspraak vk 4 aug
hee majammie bedankt voor de geruststelling, moet er ook neit te veel bij nadenken. vanmorgen bij de verloskundige geweest om bloed te prikken en die geeft aan dat ik toch echt tot de echo zal moeten wachten anngezien er verder geen zorgen zijn. zit niets ander op dan wachten.... Jeej tweeling: hoe reageerde de familie en hoe heb je ze het verteld? anne succes vanmiddag!
@kallie: snap je verontrustheid heel goed hoor en het blijft lastig als je weinig tot geen kwalen/klachtjes hebt. Vertrouw op je lichaam (lekker makkelijk gezegd maar probeer het echt doen!) Mijn ouders en mijn zus wisten van de eerste afspraak bij de gyn dus heb toen niet verteld dat ik zwanger was maar een of l*lverhaal over foutieve vitaminen uitslagen. Dus die hebben we een kaart gegeven met sorry en het hele verhaal. Moeder en zus moesten alletwee huilen totdat ik vertelde dat het er twee zijn toen stopten ze alletwee van schrik met huilen, hahahahaha. Mijn broertje en vader waren helemaal enthousiast en blij... @Anne: en hoe was het? Mooie echo gehad?
Ja, alleen minder ver dan ik dacht 6, 3 dacht 7. Zag er goed uit! Thanks voor duimen. Ff snel via mob morg weer uitgebreid.. Liefs
Anne fijn om goede echo te hebben gehad, jij zat ook zo in de zenuwen... gelukkig kan je nu ietsjes meer ontspannen en ademhalen!
Anne gefeliciteerd met je goede echo! @kallie: hoe gaat het met jou? Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken?
ja zijn 4 buisjes bloed afgenomen, de uitslag gaat naar de verloskundige en die bellen allen met de uitslag als er iets niet goed zit, is alles goed dan worden de uitslagen de volgende afspraak besproken.... eind aug. ik heb bedacht dat ik gewoon lekker ga genieten van het feit dat ik me goed voel en het is wachten tot 2 augustus... het lijkt niet meer zo ver weg dus ik denk wel dat het goed komt. ik heb het vertrouwen weer terug!
Foxy74 Uitgerekende datum: 3 maart 2012 Verloskundige: 27 juli - 2e echo Mijammi Uitgerekende datum: 6 maart 2012 Verloskundige 26 augustus Roos Uitgerekende datum: 7 maart 2012 1e echo 26juli Kallie uitgerekende datum 7 maart 2012 1e echo 2 augustus tweede afspraak vk 29 augustus Toke Uitgerekende datum: 8 maart 2012 1e echo 15 juli 2e echo 9 augustus Anne85 Uitgerekende datum: 9 maart 2012 (?) 1e echo gyn 22 juli 2e echo vk 1 aug afspraak vk 4 aug
Foxy74 Uitgerekende datum: 3 maart 2012 Verloskundige: 27 juli - 2e echo Mijammi Uitgerekende datum: 6 maart 2012 2e Echo: 4 augustus Prenataal onderzoek: 26 augustus Verloskundige: 8 september Roos Uitgerekende datum: 7 maart 2012 1e echo 26juli Kallie uitgerekende datum 7 maart 2012 1e echo 2 augustus tweede afspraak vk 29 augustus Toke Uitgerekende datum: 8 maart 2012 1e echo 15 juli 2e echo 9 augustus Anne85 Uitgerekende datum: 9 maart 2012 (?) 1e echo gyn 22 juli 2e echo vk 1 aug afspraak vk 4 aug
Mag ik mij misschien hier melden? Het andere Maart 2012 topic gaat zo hard en kan ik niet bijhouden. En ik ben met behulp van de MMM zwanger geworden, bleek geen eisprong van mezelf te hebben en heb dus Clomid gekregen. Ik hoor het wel
hoi sasjuh! Welkom! is het voor jou ook je eerste kindje, volgens mij is het voor alle meiden hier hun eerste(correct me if i'm wrong) zie dat je al het hartje hebt zien kloppen, fijn! hoe voel je je verder? @all zijn jullie al bezig met de babykamer? ik wel, heb al helemaal in gedachten wat ik wil maar het zijn allemaal oude meubels wat ik in gedachten heb dus ben nu al marktplaats aan het afstruinen voor de juiste meubeltjes..... En heb laatst bij de zeeman hele leuke dingen gekocht in de sale voor de helft korting. Ik hoop maar dat ik gauw te weten kom wat ik krijg want op deze manier (alles dubbel kopen voor jongen en voor meisje) zijn we wel erg duur uit! ik kan het gewoon niet laten.... veelste leuk allemaal!
bedankt! Hier alles goed, nog steeds 0,0 symptomen, jij ook toch sasjuh? Vind ik zo eng... pfff ondanks nu al twee keer kloppend hartje kan ik niet geloven voel me nog hetzelfde als normaal.. Sommige hebben dus zelfs al dingen gekocht wow leuk zeg, ik durf nog niet Hoe is het verder met jullie meiden? Groetjes, Anne