Maart 2012 mama's na MM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Toke, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Mmmmmm dat duurt inderdaad nog even. *duimt rustig verder met kramp ;)* Succes!

2. anne85

anne85 Niet meer actief

veel plezier en succes roos, laat even weten hoe het was!:)
    Hoe is het verder met iedereen, ik heb heerlijk drie weken vakantie echt fijn, lig nog op bed met de laptop:D

liefs

3. anne85

anne85 Niet meer actief

Foxy74
    Uitgerekende datum: 3 maart 2012
    Verloskundige: 27 juli - 2e echo

Mijammi
    Uitgerekende datum: 6 maart 2012
    2e Echo: 4 augustus
    Prenataal onderzoek: 26 augustus
    Verloskundige: 8 september

Roos
    Uitgerekende datum: 7 maart 2012
    1e echo 26juli

Kallie
    uitgerekende datum 7 maart 2012
    1e echo 2 augustus
    tweede afspraak vk 29 augustus

Toke
    Uitgerekende datum: 8 maart 2012
    2e echo 9 augustus

Anne85
    Uitgerekende datum: 13 maart 2012
    2e echo vk 1 aug
    afspraak vk 4 aug

Sasjuh83
    Uitgerekende datum: 2 maart 2012
    2e echo en intake VK: 1 augustus

verstreken data eruit gehaald.. en bij mezelf de uitgerekende datum veranderd.. tijd voor de volgende afspraken;)

4. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@roos. Heel veel succes en plezier

5. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah, wat een opluchting!! Het hartje klopt en alles zag er prima uit volgens de gyn! Mijn datum klopte ook ongeveer (echo zei 8maart, maar gyn dacht 6maart, dus ik hou het op 7maart :p)... het hummeltje is 13.6mm groot nu :)
    En nu...op naar mijn roze wolk... en eindelijk beginnen genieten :):)
    Ohja, en 't is er eentje... mijn voorgevoel is dus niet veel waard :D

6. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    gefeliciteerd Roos! Kan me de opluchting voorstellen. Genieten maar!!!!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Heerlijk roos, kan je weer even genieten tot de onzekerheid weer opnieuw toeslaat ;)

8. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    oh fijn roos!

dus veraasd toen het er maar 1 bleek te zijn?
    wel een fijn gevoel dat het hartje klopt en alles op schema ligt... kan je even opgelucht ademhalen!

@ anne, heelijk vakantie ga je nog ergens heen?
    hier geen vakantie meer in het vooruitzicht alleen werk tot november, wij zijn in juni geweest naar Maleisië (denk dat de baby daar misschien zelfs verwekt is,op het randje kan ook net zijn toen we terug waren)
    geniet van je vrije dagen!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik morgen en vrijdag nog werken en dan 3 weken vakantie!!

10. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    jeej ik ben een framboos!

11. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    hahahahahaha kallie, je kan het slechter treffen :) (zowel qua vakantie als qua fruit).

voor de dames die vakantie hebben, veel plezier (en ik ben helemaal niet jaloers :x).

12. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Gefeliciteerd Roos, Fijn hoor. Klim die ladder naar de roze wolk maar op.

Een framboos, wat een schattige vergelijking. En ik vind het ook al best heel wat in vergelijking met een week geleden. Gaat snel nu he?

13. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, nee hoor! Ik weet dat ik niet al te veel op mijn intuïtie mag vertrouwen...dat laat me wel vaker in de steek :D
    Neenee, ik ben ontzettend gelukkig met eentje! 2 is speciaal, maar ook weer wat meer zorgen, zowel tijdens de zwangerschap als erna denk ik...
    Ik ben superfier :D krijg al tranen in mn ogen als ik naar de foto van ons hummeltje kijk :) (maar dat ligt wellicht aan mn hormonenwinkel die zo nu en dan volledig tilt slaat sinds ik zwanger ben :D )

14. Elmootje

Elmootje Lid

16 feb 2009
    90
    0
    0
    Hallo allemaal,

Is het goed als ik hier af en toe eens kom buurten? Ik ben dan wel niet via de MM zwanger geworden, dat was gelukkig niet nodig, maar heb wel een groot miskraamrisico. Ik ben vooralsnog 9 maart uitgerekend, en zou het liefst met iedereen willen delen dat ik weer zwanger ben. Maar doe dat nog maar niet in dit stadium. Wat duurt dat lang, dat wachten op een echo...

groetjes Elmootje

15. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Heeee dames!

Ik ben er nog steeds hoor, ook al schrijf ik niet zo veel. Probeer me extra een beetje rustig te houden hier op het forum. Wordt zoveel gekletst en kan het niet bijhouden soms hahaha! Ik vind dit topic heerlijk, wat meer persoonlijker maar probeer me ff wat aan de zijlijn te houden want de weken duren me te lang!!!! Ik kan het steeds moeilijker verbergen en wil het van de daken schreeuwen!! Pfffffffffffffffffffffff

Hahaha, ff mijn hartje gelucht. Elmootje, welkom hier! :) Gefeliciteerd... Konden we de tijd maar een paar weekjes vooruit draaien, maakte het een stuk gemakkelijker hahaha! Andere dames, hoe is het met jullie nog? Ziek zwak moe en misselijk? Hier vandaag voor het eerst sinds vrijdag weer misselijk geweest. Vanavond toch maar weer die stomme zetpil pakken.

Zie dat er veel overkomen vanuit het grote forum. Ik lees daar wel vaker mee maar posten? Nee! Ik heb daar laatst een vraag gesteld en van de 102940 reacties daarna is er niet eentje die er op heeft gereageerd. Beetje jammer... Maja.

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken zodat ik morgen weer fris en fruitig (en hopelijk niet misselijk) aan de slag kan.

Weltruste iedereen. Tot snel... Liefs

16. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Dat herken ik ook Rens, ik had er ook eens iets geschreven. Een paar meiden vonden het lastig om hun zwangerschap te vertellen aan vriendinnen die al heel lang probeerden zwanger te worden. Ik heb jarenlang in die troosteloze positie gezeten en wilde ze helpen. Hebben ze niet eens op gereageerd. Voelde niet zo prettig, had ik me blootgegeven....ach ja. Hier is het inderdaad (en gelukkig) anders. Al begint het wel heel hard vol te stromen ook hier:$.

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja dat had ik ook in dat andere topic.
    Hier wordt in ieder geval fijn op elkaar gereageerd enzo, en het is tenminste bij te houden.

Ik ben nog niet eens zolang bezig geweest zwanger te worden, ben november 2010 gestopt met de pil, en in maart bij de huisarts geweest omdat ik niet ongesteld werd. Toen doorverwezen, kuur Provera gekregen van de gyn en werd toen wel ongesteld. Toen wilden ze mn cyclus monitoren, dus steeds echo's om te kijken of er een eitje groeide. Op dag 24 nog niet en dus weer aan de Provera en toen mocht ik met Clomid starten. Ben toen van die Provera niet ongesteld geworden, mn baarmoederslijmvlies was te dun. Meteen met Clomid gestart en op dag 11 de 1e echo en er groeide een mooi eitje!
    Samenlevingstest gehad, helaas was die negatief dus ik moest afwachten tot ik ongesteld werd en dan zouden ze verder kijken.
    Maar mooi dat ik niet ongesteld werd haha en zwanger bleek te zijn ondanks de negatieve samenlevingstest!

18. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    @sasjuh, Fijn hoor, dat het dan toch gelukt is! Toen wij in de molen terecht kwamen hebben ze in 1 cyclus 3 samenlevingstesten gedaan, daarvan was er ook 1 niet goed. Het was de volgende dag gewoon goed. Ze zeiden erover: dan heb je gewoon een dipje gehad. Ik vond dat wel mooi positief benaderd.

19. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Even een snel berichtje. Net bij de VK geweest. Alles goed. Ben 8 weken 5 dagen. Hartje klopt en je herkent heel vaag een mini-mensje. Moet alleen naar de gyn voor verdere controle ivm mijn Bmi. Jammer maar is niet anders. Alles beste voor de kleine. Zal vanavond ff foto oploaden. Nu vanaf de mobiel.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Foxy superfijn! Ben benieuwd naar je foto.

Deel Deze Pagina