oh super foxy! De gyn vertelde me dat ons hummeltje er vanaf nu per week ontzettend anders zou uitzien, dus ik kan me voorstellen dat jij inderdaad al wel iets hebt kunnen zien Leuk he!
hi dames! Foxy leuk! ben erg benieuwd naar de foto! Toke balen dat als je anderen probeert te helpen en dat niet gewaardeerd wordt. ik lees veel op het forum juist om ervaringen van anderen te horen... vindt ik altijd fijn. Dus blijf hier vooral je ervaringen delen! Sasjuh: ook net aan de mmm ontsnapt? ik ook op het nipertje! nu hopen dat het goed zit en ik niet alsnog die kant op moet... goed dat je op tijd aan de bel hebt getrokken zodat je nu lekker snel zwanger bent! Rens: leuk om ook hier weer iets van je te horen! Roos: ben benieuwd hoe het met 9 weken er dan uitziet, of er dan wel een mini-mensje te zien is... ik heb dan namelijk de eerste echo! hier niets bijzonders...... alhoewel (had ik ook al keer in ander forum gevraagd) hebben jullie ook al een zwangerschapsstreep van je schaambot naar je navel.... hier wel al vanaf het begin. heellicht maar wel leuk om te zien.
Dit was ons hummeltje gisteren, vandaag ben ik 8 weken... Enkel nog een vlekje dus, maar de gyn zei toch dat als ik volgende week zou zijn geweest, je al veel meer zou zien (maar daar had ik het geduld niet voor! ) Bekijk bijlage 170168 Wauw, Sasjuh! Wat een buikje al! Foxy, ben ook wel benieuwd naar je foto Loop je risico's tijdens je zwangerschap door je bmi? Kallie, hier nog geen streep te zien
wow sasjuh: das al een mooi buikje! hier nog niet veel te zien hoor! roos, daar is inderdaad niet veel van te maken, een klein boontje krijg je dan volgende week nog een keer een echo om te zien hoe het eruit ziet of pas later?
Heej dames! Sasje, wat een leuk buikje al! Hier savonds ook al een bolletje (ook al ben ik niet de slankste van mezelf) maar merk dat het harder is enzo. Kallie, ik vind je handtekening zo ontzettend cool he! Ook toen ik deze weer zag, een framboos, heb ik toch wel even moeten lachen. Roos, mooie echo meid! Is het beebje niet wat groot voor het aantal weken? Ik heb eigenlijk geen idee, overal zeggen ze wat anders... Ik ben een beetje onzeker. Pff, word er misselijk van. Ik heb vanmorgen een test gedaan (ja sorry, weet dat het geen zin heeft, maar om mijn eigen gerust te stellen)... En had het idee dat deze veel lichter was dan de laatste test een week of 2 geleden. Er spookt me ook vaak door het hoofd dat het mis is. En ik moet nog wel 1 week en 2 dagen wachten tot de echo!!! Grrrrrrrrrrrr Hahaha sorry! Moest er even uit... Mij valt de laatste dagen op dat mijn borsten niet meer zo fijn in mijn bh's passen. Aan de bovenkant waar het normaal fijn aansloot, komt nu zo'n boebel, haha. Dus ze zijn wel degelijk aan het groeien. Ben blij als het volgende week vrijdag is, lekker aan iedereen vertellen (mits het goed zit natuurlijk). Kan niet wachten...........
Ja mijn BMI is net boven de 40 en dan mag de VK je niet begeleiden. Had hier al rekening mee gehouden. Maar als het goed is voor de kleine heb ik vrede mee. We hebben sowieso niet een heel goed gevoel bij 1 van de 4 VK die we hadden. We hebben haar nu 2x gehad en het was steeds wazig met de datum enz. Ook vragen kon ze niet echt goed beantwoorden. Allemaal erg moeilijk, lange stiltes enz. Ze was ook nog heel erg jong. Dan liever een ervaren arts. Nou hier dan mijn echo van vanmorgen De Frummel ligt op zijn kop. Onderaan het hoofdje. Dan het lijfje wat net zo groot is als het hoofd. En je kan al uitsteekseltjes zien wat de armpjes en beentjes zijn. 19,9 mm groot al.
Wat een mooie echo's meiden! Bij die van jou zie je inderdaad ook kleine armpjes en beentjes, Foxy. Aan de hand van jullie echo's + hoever je bent kijk ik dan of het er bij mij ook zo ongeveer zou uitzien. Leuk om te zien. Mijn laatste echo is van bijna 2 weken geleden, er is vast (en hopelijk) veel veranderd. Bovendien ben ik niet zo technisch. Was al blij dat het me lukte die ticker bij mijn handtekening te zetten. Ik vind mijn buik ook al behoorlijk, maar tot nu toe interpreteer ik het als extra vet: te veel gegeten. Maar misschien is het dat al niet meer, ik twijfel nog. Trots ben ik er in ieder geval nog niet op
Als je naar de banner van kallie kijkt niet he...de grootte van een framboosje... 1.3cm, kan kloppen Goh, ik heb geen flauw idee, 't is ons eerste prutske, dus ik kan niet vergelijken De gyn zei dat alles prima was... hij schatte zelf 6maart, de echo schatte 8maart, dus ik hou het op 7... 8weken dus! Maar ik ben zelf nogal een grote, 't zal daarmee zijn Oh meid, dat klinkt zoooo herkenbaar! Ik stond bijna te beven op mn benen toen ik moest vertrekken naar de gyn! Ik wist me de hele dag geen houding te geven, voelde me veel slapper dan normaal, ... gewoon uit angst dat het niet goed zou zijn... En allemaal onterecht! Die twijfels zijn volgens mij niet meer dan normaal hoor! Ik ben nu wat gerustgesteld, maar ben zeker dat ik weer zenuwachtig ga zijn tegen de volgende echo... Ach, binnen een goeie week post jij hier vol trots jouw framboosje Argh, Hier ook! Ik deed vandaag mn lievelingskleedje aan... heeft een redelijk decolleté, maar dat was altijd nog 'proper'... dat laat ik dus ook maar beter in de kast liggen nu... ze floepten er bijna uit! Tijd voor een nieuwe garderobe
Oh wat mooi, foxy! Inderdaad al een heel verschil op een klein weekje he! 't is echt al een minimensje! Genieten nu he!
Tjemig jullie hebben een nieuw record gevestigd gisteren Elmootje: welkom. Extra spannende periode dus voor jou ivm miskraamrisico. Sterkte! Rens: herken het wel een beetje hoor. Duurt mij ook allemaal te lang en als ik dan kijk naar de standandaard echo's dan krijg ik er al extra... Foxy: Wat een mooie echo! En wat superfijn dat er het hartje klopt! Hierbij mijn buikfoto. Wel vanochtend genomen (dus speel een beetje vals, hahahaha). 's Avonds wel meer te zien
Prima buikje toch Mijammie? Ik ben vandaag al 2 keer bijna van mijn stokje gegaan. Was ik net een poosje in beweging geweest (wandelen) en stond ik twee keer stil om met iemand te praten en bij de slager in de rij. Het werd gewoon zwart voor mijn ogen. dacht ik: kom op, rond af dit gesprek, zeg me wat ik moet betalen, kan ik daarna lekker op die stoel gaan zitten. Maar die mensen weten dat natuurlijk ook niet....ik kon niet meer. Moest echt aangeven dat ik onwel werd (wilde ik nou juist voorkomen, krijg je gelijk een pak bezorgde aandacht), zodat ik midden in het gesprek kon gaan zitten. hebben jullie dit soort klachten ook? Echt zwart voor mn ogen en zweet brak me uit....
mjammie: mooie foto hoor , inimini-buikje schattig! hoeveel weken zat je ook alweer? toke: ik heb dat al ik sta af te wassen, als dat langer als een kwartier duurt dat iks til sta dan moet ik even gaan liggen, raar he. heb regelmatig als ik opsta ook duizeling komt volgens mij allemaal door de bloeddruk als ik me niet vergis
Thanks ladies. Ben nu 8 weken 4 dagen Dat duizelig heb ik ook maar dan vooral als ik niet genoeg eet. Als ik elke 2 uur iets eet, valt het bij mij wel mee. Gelukkig krijg ik een aankondiging in de vorm van misselijkheid. Gaat wel in een kwartier van misselijk naar duizelig. Sinds kort dus maar een voorraad Liga's bij me . En bij het opstaan heb ik eigenlijk standaard (volgens mij bloeddruk en bij mij bloedarmoede met enige regelmaat)
mooie buikjes en super echo's!! Ik ga niet op vakantie deze zomer (dit jaar al wel tweemaal geweest). Vandaag 30 km gefietst heerlijk al regende het wel, jakkiebah.. Het duizelig zijn en grote borsten herken ik niet heb immers nog steeds0,0 symptomen nog steeds onzeker dus haha zal wel nooit meer overgaan denk ik. Maandag iig weer een echo spannend!! Denk dat we zelf met 12 weken nog eentje laten maken omdat er nu nog niet zoveel te zien zal zijn.. heb overigens wel een heel licht streepje van navel tot schaambot, maar of dat een zwangerschapsstreep is.. geen idee.. zat die streep er niet al.. liefs
Hihi Anne ik ook nog steeds niet En ook hier maandag een echo.. tenminste dat hoop ik! Ga er in ieder geval wel omvragen, zodat ze iets onzekerheid weg kunnen nemen. Morgen nog een drukke werkdag en dan lekker 3 wkn vakantie!