Goedemorgen! Ik ben stiekem wel opgelucht om de tekst onder mn banner te lezen haha. Stom he dat je je zo kan optrekken aan van die kleine dingen!
Als je 30km kunt fietsen, dan heb je vast geen last van duizelingen nee, Anne! Dat krijg ik echt niet meer voor mekaar. Normaal prima, voel me echt mezelf niet meer. Wat fijn om dat nog te kunnen, voel me echt zo'n typische zeur-zwangere. Sasjuh, kan ik die tekst uit jouw banner kopieren voor onder de mijne? Zo'n opsteker kan ik ook wel gebruiken.... Een vriendin van me zei dat in week 8 naar 9 de embryo een overstap maakt van voeding vanuit het vruchtzakje naar rechtstreeks van de moeder. Dat dat miskraam-technisch ook een spannende week is. Ik lees dat in de boeken en op internet echter nergens terug. Toch wel vreemd. Ik denk al weken dat er nu een extra spannende week begint, maar dat moet dan toch ergens terug te vinden zijn...
Nee idd Moet wel zeggen dat ik stond te trillen op mijn benen na afloop, maar dat kan ook door het tempo komen Zijn er meer meiden die nu last van obstipatie hebben, word er helemaal gek van:S zit al aan de activia, pruimen enz maar het helpt nog niet echt... Iemand vandaag nog een echo??? Hier een schoonmaakdagje denk ik, jaja de dag moet voor mij nog beginnen heerlijk zo'n vakantie Fijne dag, en werk ze! Groetjes
@toke Dat duizelig heb ik ook. Moet echt rustig op staan. Heb er inmiddles ook helemaal vrede mee dat het de Gyn wordt. Inderdaad wordt het dan ook een ziekenhuisbevalling maar daar voelde ik toch al heel veel voor dus op medische indicatie net zo handig. Heb inmiddels een afspraak bij verloskunde staan en het gekke is dat ik door een VK in het ziekenhuis wordt begeleidt en een GY bewaakt het dossier. Dus zoveel verander er niet. De angst hier, dat het weer misgaar, gaat steeds meer weg. Zit nu zeker wel op een voorzichtige roze wolk. Maar nu alsnog eerst lekker op vakantie. Tot over een paar weekjes allemaal! Wil iedereen de komende weken heel veel succes wensen met echo's, zwangerschapskwaaltjes, grote (.)(.), duizelingen enz. Maar vooral heel veel geluk en genieten toewensen. Misschien dat ik af en toen nog even meelees met de telefoon. Tot gauw
foxy fine vakantie, als je weer terug bent ben je al bijna op de 12 weken!!!! Hoe is het met de rest? het is een een beetje stil hier ineens! ik voel me echt niet zwanger bedacht ik me toen ik vanmoregn opstond. Nog 2 nachtjes slapen dan heb ik de echo, ben nu al superzenuwachtig en allerlei doem scenario's gaan door mijn hoofd afgewisseld met: als alles goed is mag ik mijn ouders het dinsdag vertellen en hoe ga ik da doen..... echt van alles gaat door mijn hoofd, om gek van te worden!
Kallie ik heb dat ook! Morgenochtend de echo en ik ben zooo gespannen. Als het niet goed zou zijn zou ik van verdriet echt niet weten wat ik moet geloof ik. Voel me ook helemaal niet zwanger, nog steeds 0,0 symptomen (anne jij ook nog niet??) We wachten af, ik duim iig voor je dinsdag!
Het is vloek . Ik heb donderdag pas een echo en heb af en toe mijn twijfels of alles nog wel goed zit. Gebaseerd op de vorige ervaring en niet op "terechte" klachten. Ben er dus wat minder. Kallie & Sasjuh heel veel succes met de echo. Ik meld me donderdagmiddag pas weer (denk ik )
Hey, hier ook mega gespannen en last van de vloek..morgen echo pffff nog een nachtje slapen.. Geen symptomen. morgenavond mijn ouders en dan vertellen we het ook.. Ook al zo spannend.. Hopelijk alles goed bij iedereen. Liefs
Hallo dames, Ik meld me ook hier aan. Ik ken de MMM ook goed. In het kort: in 2002 kregen we te horen dat met zo'n slechte zaad we alleen icsi kunnen doen. We hebben 3x icsi en 4 tps'toen gehad, geen zwangerschap. In een pause van ruim een half jaar om na te denken over wel of niet doorgaan, wel of geen zaaddonor, wel of geeen adoptie, werd ik plotseling natuurlijk zwanger. Een hoodprijs in de loterij was waarschijnlijker, zei de arts...maar onze dochter is in 2004 geboren! Daarne hebben we een aantal jaar genoten van haar, en gehoopt op nog een wonder, maar dat bleef uit. Twee jaar geleden wilden we weer proberen, maar toen door nog slechtere kwaliteit werd zelfs icsi afgeraden. Manlief mocht wel experiementeren met een hromoon, en gelukkig heeft dat bij heb gewerkt, we mochten weer icsi doen. Dit voorjaar de 4de icsi, weer een enrome telleurstelling. Maar nu, de 5de icsi... eindelijk raak! Het is nog heel pril, maar toch 5,5 week zwanger. Morgen bloedtest in het ziekenhuis en een week later ongeveer hopelijk de echo. Ik kan niet wachten, het kunnen d'r wel twee zijn. Mijn dochter van bijna 7 weet het nog niet, maar zag steeds mijn buik opbollen van de hormonen en praat allen over eindelijk een broertje of zusje. Ik hoop het zo! Dit was het in het kort! Ik hoop dat ik mee mag doen met jullie klein groepje. Ik ben overigens 29 maart uitgerekend! En als ik het goed begrijp, de enige hier die zwanger is van een tweede, toch? groetjes, Gabriellle
welkom gabrielle......wat heb jij een zware weg achter de rug zeg! van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
Gabrielle welkom en gefeliciteerd natuurlijk! Hoe voel je je, ben je net zo onzeker als wij allemaal bij elkaar?
gabrielle, wat een weg! Wat moedig seg om steeds te blijven doorgaan! Daar zijn onze 2x iui niets tegen, en zelfs dat woog al ontzettend door vond ik ... Wat geweldig dat jullie doorzettingsvermogen en geduld beloond wordt! Hopelijk een erg zorgeloze/kwaaltjesloze zwangerschap voor jou! Anne en sasjuh, veel succes morgen!