Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sjorsjette heel veel sterkte!!
    Dames met goede echo's gefeliciteerd!

Kwaaltjes; hier echt HELEMAAL nergens last van. Vorige week een paar dgn flink misselijk geweest maar nu al vanaf zondag niets geen klachten meer. Vind het fijn maar ook doodeng, ben dan zo bang dat het hartje gestopt is ofzo.

2. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hej meiden, kennen jullie me nog? ;) Lees nog regelmatig even mee, toch mooi om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat..

Gaat opzich prima hier, maar vandaag even wat minder. Heb vandaag gehoord dat mn liefste vriendinnetje zwanger is. Ze is 2 dagen eerder uitgerekend dan dat ik zou zijn.. ontzettend confronterend dus..

Maar, onze tijd komt nog wel.. HCG is gelukkig uit mn lichaam.. en voel me ook weer helemaal 'normaal' ..hoop dat ik hier snel kan posten dat ook ik weer zwanger ben ;)

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Meador, hopelijk is het ook snel voor jou weer raak :D

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Meander: wat fijn dat je je weer zo voelt. Ik hoop vreselijk voor jullie dat het snel weer raak mag zijn!

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Meandor natuurlijk kennen wij je nog.
    Fijn dat alle hcg uit je lichaam is, kunnen jullie met een schone lei beginnen en houdt je lichaam je niet voor de gek.
    Is idd confronterend dat je beste vriendin zwanger is maar zet m op meid, gun het haar , en onthoudt dat jouw geluk eraan komt.

Hier is een vriendin van mij ook zwanger, 2 weken eerder uitgerekend dan mij, gelukkig heeft zij al een goede echo gehad, ik hoop zo dat het bij mij ook goed zit, dan zijn we samen zwanger, maar mocht het niet zo wezen dan is dat wel even moeilijk denk, maar dan moet het gewoon zo wezen.

Ga zo de bevalling kijken op rtl 8

6. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Leske
    Wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!

@ Sjors
    Verschrikkelijk gewoon! Onbegrijpelijk waarom zoiets moet gebeuren. Ik hoop dat je sterk kunt zijn. Heel veel sterkte ermee!
    Wat lief dat je nog een berichtje aan mij en Minnie richt, ik krijg donderdag weer een echo en ben ook heel benieuwd.

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden ik loop nu al een uur zonder inlegkruisje en nog niks gespot ( bruin of rood) duimen jullie mee dat het nu ECHT weg blijft!!!!!!!!!!!!!

8. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Berenbotje
    Fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Heerlijk gevoel!

@ Minnie
    Wat fijn dat het bloedverlies weg is!!!
    Gisteren zei ik al het is bruin geworden, nu nog steeds. Het is ook niet meer zoveel. Durf nog niet zonder inlegkruisje/maandverband te lopen. Geen buikpijn meer...heb jij nog buikpijn? Ik ben benieuwd donderdag.
    Wanneer weet jij wat meer?

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    nee heb niet echt buikpijn meer, wel een zeurend gevoel, ik weet de 27e pas meer, gelukkig jij donderdag al!!
    We houden moed ok??

10. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Minnie
    Hier helemaal geen buikpijn meer zelfs geen zeurderig gevoel.
    Hopen dat alles nu weg blijft, bij jou ook!
    De 27e ben je 7 weken toch?
    Ik ben vandaag 7 weken en dan krijg ik dus de echo bij 7 weken en 2 dagen. Ik ben heel benieuwd donderdag, ben er wel op ingesteld dat het weg kan zijn, dit denk ik om mezelf te beschermen, heb de grootste klap al gehad toen de bloeding begon.
    Maar we houden zeker moed!

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sjorsjette: :( Wat oneerlijk...ik hoop dat je dit een plekje kunt geven en jullie snel weer zwanger mogen zijn. Dikke knuf.

Weer een paar goede echo's voorbij zien komen :)
    Hier gewerkt en doodmoe ;)
    Nog even achter de pc, dan douchen en lekker slapen. Morgen intake bij de VK. Blijf trouwens misselijk, al lijken er meer niet-misselijke perioden tussen te zitten :)
    Donderdag of vrijdag ga ik op zoek naar 2 positiebroeken en wat wijde shirt erop, want buikje is bijna niet meer te verbergen en gewone broeken zitten echt niet meer lekker...

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Even kort: echo was goed, en zag er (ter geruststelling) echt compleet anders uit dan toen met de miskraam!

Morgen zal ik even scannen!

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Fijn om te horen Anna27.

@Missjuf, ja de 27e ben ik 7 weken, tenminste dat denk ik, ik had een korte cyclus, kan goed zijn dat ik wat minder ver ben maar dat lijkt me sterk want ik heb 5 dagen voor NOD licht positief getest en 4 dagen voor NOD gaf de digi 2-3 aan, maar ja we zien wel.

Ik ga mn bedje opzoeken ben echt heel moe pfff, dat is tenminste nog een goed teken, ik was bij de zw.schap van mijn dochter ook zo moe het 1e trimester dus daar houd ik me maar aan vast.

Welterusten allemaal!!

14. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @leske, Oh super! Hoe wonderbaarlijk eigenlijk hoe ver de wetenschap staat en dat dit allemaal mogelijk is he! Wij zijn nu zwanger na iui, zal ook erg blij zijn als ik een hartje zie kloppen!

@sjorsj, wat oneerlijk is het toch :( Hiervan krijg ik echt tranen in mn ogen... Het zou zo bijzonder mooi geweest zijn, dat jullie het leven konden geven aan een tweeling.... Zo jammer dat het is foutgelopen... Ik hoop dat je de moed nog niet opgeeft... je ziet dat het kan. Probeer je op te trekken aan de positieve verhalen, al begrijp ik dat je het op dit moment allemaal niet meer in jullie leven ziet passen... Ik duim en hoop zo ontzettend hard dat het geluk jullie binnenkort tegemoet komt!

@laura en cupido,
    wacht maar tot 6 weken... ik bleef ook vol ongeduld op de kwaaltjes wachten, en maakte me zorgen dat ze er niet waren... maar vanaf 6 weken was het plots met alles er op en er aan! Geniet maar van je kwaaltjes-vrije dagen :p

@berenbotje en anna, superfijn nieuws! geniet maar van jullie roze wolkje! :)

@meandor, Lief dat je dit topic nog mee opvolgt! Goed dat de hcg uit je lichaam is... geen onzeker gedoe meer, en weer volop kansen voor jullie! Ik hoop dat je binnenkort weer in één van deze topics zit.... mss eentje voor april?

15. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misselijkheid én moeheid nemen hier de overhand deze dagen... Voormiddag lukt nog, maar tegen een uur of 3 ben ik steevast toe aan een dut van een uur of 2! Probeer zo nog maar eens iets te plannen :$ Ik kom de dag niet meer rond zonder extra slaap!

Hier ook standaard een zakje zuurtjes in de handtas... Als ik echt wat misselijk wordt, helpt dat wonderwel :)

Nog een weekje wachten... pff dat duurt me toch wel lang! :D

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anna27: en 1 of 2 ? Fijn dat de echo er goed uitzag!

17. vreeswijk

vreeswijk Actief lid

26 mrt 2009
    228
    2
    18
    @Vreeswijk, gelukkig dat het bloeden minder wordt meid. Heb je erge buikpijn gehad??

Als ik normaal ongesteld wordt is het erger, maar t was voldoende om er wakker van te worden en er steeds aan te meoten denken. Vandaag nog maar ietsje wat gevoeld. Verder is het gelukkig over!!

Meiden met een goede echo: Gefeliciteerd!!

18. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi dames ook ik mag me hier melden :D had vanochtend een posi knaltest hihi hepidepeppie dus! ben volgens calculator 29 maart uitgerekend.

jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

19. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Oja, 1 dus, hihi!
    Eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg!

20. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @minnie1979 *DUIM DUIM*

@sjorsjette Heel veel sterkte!!

Meiden met wel een goede echo, van harte gefeliciteerd!!

Vraagje, wie heeft er nu al ook dat broeken echt niet lekker meer zitten????

ik heb zelf een baan met een uniform en de broeksband staat gestriemd in mijn buik:$

Deel Deze Pagina