Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nenny
    Wat een onzekerheid, verschrikkelijk zeg!
    Maar zoals hier gezegd wordt, zou ik me niet te druk maken omdat het nog zo pril is en het moeilijk is om iets te zien.
    Ik heb van donderdagavond tot zaterdagavond bloedingen gehad en vanaf zondag bruine afscheiding, ben donderdag naar het ziekenhuis gegaan en ze konden ook niet veel zien. Was toen 6 weken en 2 dagen, dus had ook geen zekerheid.
    Maak je niet te druk, je kunt toch niets doen! Maar het is wel frustrerend ik weet het.

@ Minnie
    Bijna geen bruine afscheiding vandaag.... :)
    Ik heb 3 jaar in Engeland gewoond, in Londen. Ging daar samenwonen met mijn vriend. We hebben het naar ons zin gehad, maar het is niet de stad of het land waar we voor zouden kiezen, door werk kwam hij daar terecht.
    Maar ik vind het geen stad om een kind op te laten groeien (misschien omdat je anders gewend bent), dus toen ze 4 maanden was, zijn we naar Nederland verhuisd.
    Ik stond nergens ingeschreven omdat ik niet dacht dat ik ooit nog in NL zou komen wonen en je wordt niet meer geholpen tegenwoordig, vandaar 20 maanden bij mijn ouders.
    Maar ze zeggen altijd 1 komt niet alleen, dat zien we nu wel.
    We wonen nu een week in ons nieuwe huisje, ben zwanger (hopelijk nog steeds....) en we hebben het vooruitzicht dat we over 1,5 jaar in ons nieuwe koophuis trekken!

Morgenochtend heb ik de echo bij de gyn, ben echt benieuwd. Hoop dat we iets kunnen vieren.....
    Heb het nog niemand gezegd trouwens, heb mijn moeder gevraagd op mijn dochtertje te letten morgen gezegd dat we een afspraak hebben, maar niet waarom.
    Vorige week heeft mijn zusje op mijn dochtertje gelet, we hadden toen een afspraak bij de bank (ging heel snel) en zijn toen meteen naar het ziekenhuis gegaan (ging ook snel), dus het viel niet op.
    Even denken wanneer we het gaan vertellen......
    Mijn schoonzusje heeft met 8 weken een miskraam gehad en de moeder van mijn partner was er kapot van, ze is erg ziek geweest en daarom willen we nu wat langer wachten, omdat we haar niet weer een klap willen geven, stel dat het misgaat.
    Vorige zwangerschap met 6 weken verteld tegen ouders en broers en zussen.

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Nenny: Oh vandaar...:D. Ik zat al te bedenken dat mijn ha volgens mij niet eens een echo apparaat heeft. Fijn dat het een goede ha is. Geen bruin verlies meer gehad?
    @ Missjuf: Ik ga hard voor je duimen. Hopelijk kan je goed nieuws brengen aan je moeder of wil je het morgen nog niet vertellen? Succes alvast.

@ all: hier gewoon saai spaghetti gegeten. Net ook een boterham met kaas, daar had ik nou al een paar uur zin in...hmmmmm.

Zo nog even een beetje rond surfen en dan slapen...

welterusten alvast.

Femme

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nog ff spieken hier voordat ik mn bedje ga opzoeken.

@Missjuf, heel veel succes morgen met de echo, ik wens je liever succes dan sterkte als je begrijpt wat ik bedoel.
    Het is iig positief dat het bruine nu ook weg is, hier ook, alhoewel het nog niet echt brandschoon is daar onder dus nog wel een inlegkruisje.

Meiden slaap lekker allemaal!!!!!

4. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missjuf, veel succes morgen met de echo! Hopen op goed nieuws.

Alle anderen, slaap lekker!!!

Tot morgen.

Liefs, Leske

5. Laura1981

Laura1981 Actief lid

8 jul 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een spontane actie van namen begonnen, meisjesnaam staat nagenoeg vast! Jongensnaam is nog lichte twijfel (van mijn kant). Maar had niet verwacht dat we zo op 1 lijn zouden zitten... is eigenlijk hele andere richting dan met onze oudste! Vorige keer was het net andersom en waren we 100% overtuigd dat we ook niet verder hoefden te zoeken, want we zouden toch een jongen krijgen. (niet bij de echo gezien/willen weten). Maar nu ben ik er 100% van overtuigd een meisje te krijgen :D

Iedereen met een echo morgen: Succes!!

Morgen 5 weken, aan de ene kant sluipen de dagen voorbij, aan de andere kant weten we nu alweer een week dat ik zwanger ben. Vandaag, op een hele lange dag na, goede dag gehad. Witlof stond op het menu, heb ik drie dagen tegen aan zitten hikken om het klaar te maken, maar heb er van gesmuld!! Als er meer was, had ik nog eentje gepakt. Normaal gesproken eten we er twee dagen van, nu is het helemaal opgegaan! Morgen Burrito's, nu al zin in :D

Zal nog even broodje eten, anders wordt ik vannacht weer wakker met trek en dan op bed. Morgen 6 uur er weer uit, voor een lange werkdag! Zoon wegbrengen, werken, zoon weer ophalen, eten koken, eten, sporten...en dan is het 9 uur...

weltrusten...

6. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    @lafemme nee niet meer maar wel last van kramp! mar ik zet mijn verstand op nul..ik kan me er wel druk om maken maar dan ga ik stressen en dat is helemaal niet goed! ik zit er nu met een instelling in van als het gebeurd vind ik het jammer maar dan was het niet goed! klinkt heel hard mischien maar zo kan ik het zelf beter handelen!

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Nenny: sterkte!

@ Misjuf: ik duim voor een super echo vandaag!

Ik had aldoor nog wat lichte testen maar gelukkig wordt die nu fors donkerder en is die bijna knal!

Namen ben ik helemaal nog niet mee bezig. Ik leef eerst van echo tot echo en als het echt goed lijkt te gaan komt dat wel.

Bij onze dochter wist ik trouwens 100% zeker dat het een jongen zou zijn, was wel heel verbaasd toen bij de echo bleek dat het niet zo was. Moest echt even schakelen toen.

Hier ook een lange werkdag voor de boeg inclusief een begrafenis. Dus tot vanavond!

8. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@MissJuff Gefeliciteerd dat jullie de hypotheek rond hebben. Vandaag dan eindelijk de Echo. Wens je ook heeeeel veel succes.!! En blijf duimen.

@Minnie: Nog wat huiselijke tipjes die kunnen helpen. Mijn moder kampt nl. ook al jaren met verstopping. Groot glas lauw water op de nuchtere maag. Moet je niet misselijk zijn natuurlijk. Kiwi op de nuchtere maag. En ze gebruikt nu inderdaad die activa youghurt (met vezels) en dat helpt haar heel goed Ze kan zelfs minderen met medicijnen hierdoor

@nenny Wachten is inderdaad het enige dat je kan doen helaas. Heeft de HA wel een inwendige echo gemaakt? Want bij mij was met 6.5 week vanaf de buitenkant nog niks te zien. Maar inwendig een kloppend hartje. 5 weken is ook nog heel vroeg voor een echo. Succes

9. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen,

En ik dacht dat ik al vroeg was...

@ Nenny: Die instelling heb ik ook. Mocht het mis gaan, dan is dat ws met een reden geweest. Maakt het niet minder verdrietig, maar je kan het wel beter een plek geven zo. En stressen is zeker niet goed, dat zegt mijn vent ook.
    @Laurie: fijn dat de test er nu wel af knalt. Goed gevoel geeft dat hè. Ik leef ook eerst naar de echo en tot nu zijn we nooit erg snel geweest met de namen van onze kids. Grappig was wel dat we beide keren niet wisten wat het werd, maar bij mijn zoon hadden we eigenlijk geen meidennaam en bij mijn dochter nog niet echt een jongensnaam.
    Oh en een begrafenis, sterkte vandaag.
    @ Laura; Wow je bent lekker bezig. Ik leef eerst naar mijn eerste echo en dan zien we wel weer verder. Maar fijn dat jullie het zo eens zijn. Werkse vandaag.
    @ All: die vandaag een echo hebben: succes

Hier nog maar een paar dagen vakantie en dan mag ik ook weer gaan beginnen. Ik werk normaal 2,5 dag, maar mag volgende week 4 hele dagen werken. Dat zal er lekker inhakken. Mijn zoontje gaat volgende week bij zijn opa en oma logeren van zondag tot zaterdag. Het zal wel stil worden zo zonder hem.

Femme

10. jolin

jolin Niet meer actief

Misjuf: Succes met de echo vandaag.

Nenny: Ik zou me idd ook niet te druk maken,daar schiet je niks mee op je kan alleen maar afwachten.

Ik mag vandaag ook weer te werk,maar werk gelukkig alleen 's ochtends.
    Gisteravond goed misselijk,'s ochtends valt het wel mee bij mij.

11. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@vakantie Wat gemeen van mij jullie weer aan het werk. Ik morgen mijn laatste dagn en dan 3,5 week vrij. Joepie. Werk nu 40 uur dus best heavy.

12. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!! vanmiddag de echo...

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dames met echo, veel succes!

Vakantie: ik moet morgen nog werken en volgende week nog 4 dgn en dan ben ik 3 weken vrij! Kijk er echt naar uit.

14. Samsam

Samsam Actief lid

15 feb 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zie dat er nog steeds mensen met bloedverlies zijn, hoop dat het goed komt dames !

Willen jullie trouwens niet zo veel over eten praten :p En dan vooral niet over vis en andere vieze dingen als witlof.

Afkloppen vandaag gaat het nog redelijk, maar al bijna 2 weken zo ontzettend spuugmisselijk. Passagier bij iemand in de auto is helemaal drama. Ken dit echt niet van de eerste keer. Toen moest ik heel af en toe wel kokhalzen, maar dat was voor mezelf dan ook een verrassing en ook meteen weer over.

Hier staat de eerste echo op precies 8 weken gepland, nog net voor onze vakantie dus.

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Morgend,

hier is de misselijkheid toegeslagen. 's morgens vooral :(
    Maar als in de dag of avond mijn maag te leeg wordt ben ik ook super misselijk :x
    Ach ja,hoort erbij,is een goed teken maar herken het absoluut niet van bij Laura.

@nenny sterkte met je onzekerheid.

@all met echo vandaag succes en geniet van een mooi knipperlichtje en het eerste beeld van jullie kindje :)

@namen bij de mk ook eens over gehad,nu ook wel eens maar niets concreet. eerst maar eens kijken wat het wordt denk ik.

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Hier lijkt het voor het grootste deel gedaan met de misselijkheid! (durf ik nu heel voorzichtig te zeggen, na een week zonder kokhalsneigingen). Ik moet nog wel uiterlijk ieder uur iets eten, maar ik heb meer een weeïg dan een misselijk gevoel.

Net de vk gebeld voor 2 nieuwe afspraken, dus die zal ik zo even aan de lijst toevoegen.

@Iedereen met een echo: veel plezier! (we gaan gewoon van het positieve uit, toch?)

Wat ik trouwens wel enorm heb: koppijn!! Normaal heb ik dat nooit, maar het schijnt er ook weer bij te horen....

17. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Sjors meis wat verschrikkelijk klote !!!!
    Pfff weet niet zo goed wat ik moet zegen kan je eigenlijk alleen maar heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel vanaf hier geven !!!! Ik duim dat het binnenkort allemaal goed komt..

18. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Meiden Ik heb een echo gister gehad in erasmus doe mee aan een studie daar hebben we een knipperlichtje gezien maar het vruchtje was niet goed te zien de vrouw die ons hielp had het nog nooit mee gemaakt ik wordt er erg onzeker van...

zo meteen eerste afspraak verloskunde en hoop dat er dan iets meer te zien is is toch vreemd he ? Misschien nog meer mensen dit wel eens mee gemaakt ??

Ik ga nu snel de deur uit hopelijk om een beetje gerust gesteld te worden....

19. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@tiepmiep Succes!

20. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    He dames! De misselijkheid hier is niet meer te houden. Al de hele week zit ik hier kokhalzend achter mn bureau... Het is bijna niet meer te doen het geheim te houden. Ook als iemand smorgens tegen me praat vind ik het erg vervelend. Wat zal ik doen? Even contact opnemen met de huisarts of er wat tegen is? Of maar gewoon zo doorgaan? Sorry voor mn ego berichtje...

Deel Deze Pagina