Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Tiepmiep succes meid dadelijk... Duim voor je!

2. Samsam

Samsam Actief lid

15 feb 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt wel iets krijgen tegen de misselijkheid, maar dat beinvloedt de rijvaardigheid. Das ook niet echt handig.

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Het scheelt, mijn man en ik werken bij hetzelfde bedrijf en hij rijdt altijd naar het werk. Dus dat is niet het probleem. Is het niet schadelijk voor het beebje dan?

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rens er is wel iets te krijgen tegen de misselijkheid. Mij staat het medicijn emesafene bij. Ohja en primperan

Tiepmiep, wat gek dat ze dat zei. Wel een mooi knipperlichtje, dat is goed nieuws. Wat moest er dan raar zijn aan het vruchtje? Heb je dat nog gevraagd? Hopelijk kan je vk je vandaag geruststellen. Succes!

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@rens Gemberpillen schijnen ook te helpen heb ik hier voorbij zien komen.
    Ik gebruik zelf de Seabands. Die helpen mij al goed met wagenziekte en nu ook redelijk

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik gebruik ook de seabands, en die helpen over het algemeen genoeg. Alleen bij de extreme misselijkheid van vorige week hielpen ze niet volledig...
    Ook heb ik gembercapsules in huis, maar die heb ik vandaag voor het eerst ook niet genomen.
    Wel raar hoor, dat het maar zo kort heeft geduurd! Mij hoor je niet klagen, en zijn nog genoeg andere kwaaltjes!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anna bij mij was de misselijkheid ook alleen vorige week, apart he!
    Nu heel af en toe met vlagen als ik niet genoeg en op tijd eet of drink. Hopelijk komt het ook niet meer terug haha!

Nog maar ruim een week en dan voor het eerst naar de vk, hopelijk krijgen we dan weer een echo haha

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Tiepmiep
    dank voor de lieve woorden!
    (ik herken je verhaal als vergelijking met ervaring van schoonzus.... bij haar ligt placenta voor.... misschien bij jou ook???)

@Missjuf
    toi toi toi meis... ik ben zoooooooo benieuwd!

@Minnie hoe ist bij jou???

@ALL met bloedverlies toi toi toiiiii

@ALL
    met mooie echo's feliiiiiiiiiii! Genietse meiden!

xxx

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wat lief Sjorsjette dat je vraagt hoe het met mij gaat, nou ja wel redelijk, geen bloed meer gespot tot nu toe, dus ik hoop dat het wegblijft, verder erg dizzy en weeig maar dat beschouw ik maar als een goed teken.

@Laurie, ik dacht ook stellig dat we een jongen zouden krijgen de vorige keer, was ook even raar om te horen dat het een meisje was bij de 20 weken echo.

@Foxy, dank je voor de tips meid, ga vanmiddag maar eens activa halen.

@Anna27, hier ook regelmatig hoofdpijn hoort er idd bij pfff

Ben benieuwd hoe het met Missjuf is, ik hoop zo dat het goed is!!!!!!!!

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Minnie
    Fijn dat het dus de betere kant op is gegaan... wanneer heb jij je controle??

Ik ben ook benieuwd hoe het met missjuf is!!!!

11. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ooooh ik ben zoooo misselijk,ik wil nu heeeeel hard gaan huilen.heb hier een kommetje vla met cruesli maar lukt me niet...

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Oja over namen:
    meisjesnaam hebben we al een hele tijd, waren we het ook gelijk over eens en hoop echt dat we die ooit aan een meisje kunnen geven!
    Jongensnaam is lastiger, hebben er wel 1 maar heb daar niet het 100% goede gevoel bij als bij de meisjesnaam.

Wil met 16 wkn een geslachtsbepaling laten doen, gek idee dat je dan over ong. 2 maanden nu weet wat het wordt!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Burberry wat balen zeg! Moet je ook overgeven of dat niet?
    Probeer anders ipv die vla met cruesli eerst een beschuit of cracker te eten, vond ik fijner toen ik misselijk was.

Ik kan wel blijven eten haha.. heb vandaag al gehad:
    een pistoletje uit de oven met brie, een grote bak yoghurt met vla en net 2 witte bolletjes met knakworst haha
    Het enige waar ik geen zin in heb en das vreemd haha.. is snoep en chocola enzo!

14. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ja ik ga ook contact opnemen met de huisarts,ik heb precies hetzelfde als jij,het is echt niet meer te doen. bij me eerste was het niet zooo enorm erg nu wel,op me werk is het helemaal erg.heeel herkenbaar dat sochtends niet tegen me praten..:(

15. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    heb vanochtend dus een beschuitje gegeten,viel helemaal niet goed had 2x boven de toiletpot gestaan maar het wilde er niet uit. vandaar dat ik nu dit probeer,heb al paar hapjes genomen van die cruesli.

nou fijn zeg dat je geen last had,ik wil dat ook gauw weer dat ik normaal kan eten en kan genieten van me zwangerschap want dat kan ik nu echt niet.loop echt de hele dag met een somber gezicht...een zwangere vrouw hoort te stralen in mijn ogen..

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Sjorsjette, ik heb volgende week woensdag mn 1e echo, ben nu al zenuwachtig.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misselijkheid, idd naar de HA en probeer veel hele kleine beetjes te eten. Bijvoorbeeld van die zoute crackers. Gewone cola (dus niet light) kan ook goed helpen: steeds kleine slokjes.

Stralen, tja ... sommige vrouwen stralen de hele zwangerschap door, sommigen moeten eerst door wat zware weken/maanden en andere stralen pas als hun kindje is geboren ;)

Hier alles prima. Wel heel erg moe en overdag gewoon druk met M en T natuurlijk. Morgen heeft Jan ook vakantie (4 weken) en als het weer een beetje goed is dan vertrekken we maandag naar Frankrijk (kamperen). Waarschijnlijk wordt het zuidelijk ... lekker naar de zon :D

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Dat stralen van een zwangere vrouw is meestal in het 2e trimester, het 1e trimester is meestal overleven.
    Ik ben niet zozeer misselijk maar heel erg duizelig en weeig en verstopt en en en.........Maar maakt me allemaal geen donder uit als het beebje maar goed groeit

19. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,

Meiden met echo's vandaag, veel succes en vooral plezier (ook al is het spannend).

Ik ben ook behoorlijk misselijk, veel meer dan met dochterlief. Nu vooral 's middags, gelukkig helpt het om kleine beetjes te eten of drinken. Maar lastig is het wel... komt goed!

Verder alles goed hier eigenlijk, heel erg opgelucht na de goede echo dinsdag.

Meisjesnaam hebben we (ook wel iets heel anders dan onze dochter nu) en jongensnaam nog totaal niet, geen idee zelfs. Maar we willen wel weten wat het wordt dus dan kunnen we echt concreet gaan zoeken naar een leuke naam.

Nou meiden, fijne dag!
    Leske

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moeders voor moeders is net langs geweest. Toch weer fijn dat die test een positieve bevestiging geeft - het teststreepje was direct zichtbaar :)

Deel Deze Pagina