Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Fijn, zo'n test!!
    Ik word dus vooral misselijk als ik moe word. Afgelopen nacht net iets minder geslapen dan de nachten ervoor, en toen had ik er vanochtend ook weer iets meer last van.... Maar niet te vergelijken met vorige week, gelukkig!
    Ik ga nu ook even snel 2 tellen mijn ogen dichtdoen, zolang mijn zoontje nog in bed ligt!

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik had net weer bruin op mn inlegkruisje, nou ja zolang het maar niet meer rood wordt....

3. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@minnie Stalen zenuwen moet je toch hebben. Knap van je dat je er zo mee omgaat. Nog een weekje tot de echo?

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja volgende week weten we hopelijk waar we aan toe zijn.
    Het scheelt ik doe aan yoga en ik kan goed relativeren, misschien dat ik er daarom zo goed mee om kan gaan.
    Maar vergis je niet ik struin heel het internet af naar info over bloedverlies en heb al hele verhalen gelezen over miskramen dus ben er toch wel mee bezig moet ik zeggen.

5. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vanmorgen de echo gehad en ik heb dus inderdaad een miskraam gehad. De gyn dacht dat het er met het bloedverlies is uitgekomen, er zat nog wat weefsel zoals hij het zei in mijn baarmoeder en dan heeft hij er met zo'n lange staaf uitgehaald.
    Waarschijnlijk omdat het zo klein was, heb ik zelf niets voorbij zien komen.
    Ik had me erop voorbereid maar het is echt een klap als het dan zeker zo is, ging huilend het ziekenhuis uit.
    Ben nog steeds super moe, ben even gaan liggen toen we thuis kwamen, maar kon niet slapen hoe moe ook.

Ik zal jullie proberen een beetje te blijven volgen, ben benieuwd hoe het met de anderen gaan die bloedverlies hebben of gehad hebben en met de rest natuurlijk.
    Het gaat jullie goed!
    Ik hoop snel weer een positieve test in mijn handen te hebben waarbij alles wel goed gaat.
    Raar eigenlijk, bij de 1e vrijwel meteen zwanger geraakt, geen problemen in zwangerschap niets en nu dit. Ik weet dat het altijd kan gebeuren, maar toch.

6. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    ik ben weer terug van vakantie! Misschien dat ik de tijd nog heb om bij te lezen en anders hoop ik dat er veel zwangere dames zijn bijgekomen :) ik ben sinds deze week ontzettend misselijk en overgeven...heel fijn...

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

@missjuff Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Houdt je vast aan het feit dat er vaak geen verklaring voor is en het gewoon mis kan gaan. Maar dat het veel vaker goed kan gaan. En als je er aan toe bent weer proberen. Ik was zelf de 1e ronde na mijn MK gelijk weer zwanger. Heb toen wel ovutesten gedaan om een beetje te weten of mijn cyclus weer opstarte. Hele dikke knuffel.

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O Missjuf ik had zo gehoopt dat het goed was!
    Heel veel sterkte meid!! Je weet nu wel waar je aan toe bent maar het blijft moeilijk. Dikke knuf

9. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Foxy
    Thanks voor je bericht.
    Ik weet dat er geen verklaring voor is en het scheelt dat ik al een paar dagen bloedverlies had en het gevoel had dat het mis was gegaan, maar toch blijf je hoop houden.
    Welke ovulatietesten had je? Moet je dan elke dag testen?

10. jolin

jolin Niet meer actief

Missjuf. Sterkte ik hoop op dat je het snel een plekje kan geven, en je snel weer bij ons aan mag sluiten.

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nu ben ik nog zenuwachtiger voor die echo as woensdag, had eerlijk gezegd goed nieuws verwacht bij Missjuf.
    Ben ik nu de enige nog met bloed/bruinverlies??, volgens mij hebben alle meiden die dat hadden een mk gehad, nou niet echt een prettig vooruitzicht

12. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Minnie
    Thanks! Ik hoop dat jij volgende week iets anders kunt zeggen.
    Ik ga hard voor je duimen dat alles goed is.

13. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @MissJuf: he bah, toch mis! Heel veel sterkte meid!

@Minnie: aangezien het in 50% van de gevallen met bloedverlies wél goed gaat, zit jij nu in je eentje heel goed aan het andere eind van de schaal!

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Is een hele mooie opmerking Anna, dank je wel!!!!!!

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Minnie ik heb ook een week lang bruinverlies gehad, tot aan 5 weken!

16. jolin

jolin Niet meer actief

Ik weet dat mijn zus het ook bij beide zwangerschappen heeft gehad (bloedverlies) lopen 2 gezonde kindjes rond.

Niet te druk maken en afwachten is echt alles wat je kunt doen.

Hier vind ik het ook erg spannend,laatste echo natuurlijk niets zien knipperen,maar denk dat ik met de echo 5 weken was als ik andere echo's bekijk dus maandag knippert er bij mij hopelijk ook wat.
    En ik heb geen bloedverlies, dus ik maak me ws al helemaal druk om niks maar wat wil je na 4 jaar eindelijk zwanger.

17. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Missjuf Ohw sterkte... pff wat heftig allemaal!

@ MVM test ... wow dat is een knaller! maak me gelijk zorgen over mijn test. met 7wkn was ie minder knallend .. maar goed over een uurtje hebben we onze eerste echo!! ik trek het niet meer van de zenuwen!

@minnie, extra spannend voor jou dat aftellen naar de echo. Sterkte meis!!

@all , grappig om verhalen over eten en misselijkheid door elkaar te lezen... typisch kenmerkend voor zwanger zijn! Hier had ik vanmorgen vroeg zin in frietjes en nu ga ik bijna over mijn nek als ik er aan denk ;)

Liefs,

18. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jolin

Met vijf weken zie je inderdaad nog niets... zelfs al ben je verder komt het voor dat ze niets zien dus jij gaat vast een mooi knipperlichtje zien!!!... Helaas heb ik zelf ondervonden dat zelfs als je geen bloedverlies hebt en alle zwangerschapssymptomen, het nogsteeds helemaal mis kan zijn. Daar wil ik alleen ff niet aan denken met een echo in de planning over een uurtje.... vorige keer kwamen wij er achter met 9wkn bij de eerste echo...

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Zo zie je maar dat we allemaal onzeker zijn, wel of geen bloedverlies.

@Cherryon, veel plezier straks bij de echo ( ga er gewoon vanuit dat het goed is ).

Meiden ik ga ff liggen ben zo duizelig, kom straks nog wel ff gluren

20. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Cherryon bij de echo!

Deel Deze Pagina