Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er even snel overheen gelezen.

@Minnie
    Ik hoop dat het bloedverlies snel weg is. Duim voor je dat het bij jou wel allemaal goed is. Moed houden, maar ook voorbereid zijn.

@ hier
    Ik voel me ok, heb wel buikpijn gehad en nog wat bloedverlies/bruinachtig. Hoop dat alle klachten snel weg zijn en dan even een zwangerschapstest doen om te kijken of hij negatief aangeeft.
    Niemand weet het en vind het toch wel raar.
    Het is gebeurd en het leven gaat verder, maar dan ook echt verder hier omdat niemand het weet zeg maar. Natuurlijk heb ik een kleine van 2 jaar rondlopen en ga je ook weer gewoon verder, maar het lijkt soms net of er niets gebeurd is. Raar....

Ik lees af en toe mee, ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

2. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Minnie
    In Engeland heb ik daar op de beurs wat over gezien, die stamcellen, maar volgens mij is het daar de hele navelstreng.
    Het was heel duur dat weet ik wel of valt het hier wel mee?

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Good morning!!!!

@Missjuf, ja is idd wel prijzig die stamcellen opslaan.
    Het lijkt mij heel moeilijk dat niemand ervan af weer dat je zwanger was en dat het is misgegaan, kun je je hart niet bij iemand luchten meid, ik bedoel je wilt een ander wel voor ellende besparen maar jij en je partner zitten er uiteindelijk mee. Hier weet al wel iedereen dat ik zwanger ben en ook dat het niet zo gaat zoals het hoort, dus als het woensdag mis is hoef ik niemand voor de gek te houden. Maar als je het lekker zelf met je partner wilt verwerken is natuurlijk ook helemaal ok hoor. iig ik hoop dat je snel goed nieuws hebt.

Hier weer vreselijk vast geslapen, word echt wakker met een katergevoel. Na de laxo, kiwi's, activa en yakult kon ik vanmorgen weer enigzins normaal naar het toilet haha

4. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    hier dus gisteravond niet ingenomen door commentaar van me partner:x
    op moment dat ik de zetpil wilde nemen kreeg ik een preek van hier tot...!!! was zo pissed dat ik die zetpil in andere hoek van de kamer heb gesmeten en ben dus gaan slapen zonder zetpil!

heb vanochtend gebraakt en was erg misselijk en nu weer wat minder,maar dat komt zo wel weer uit ervaring sprekend....:(

leuk en nu liggen hier nog 30 zetpillen...*zucht*

5. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Burberry ik wil niet heel vervelend doen... Maar zou de dokter het je voorschrijven als het kwaad kon? Zouden andere meiden het allemaal voorgeschreven krijgen als het kwaad kon? Je vriend loopt niet met die misselijkheid en heeft makkelijk l*llen. Ik snap dat hij zich zorgen maakt, maar een huisarts heeft hier voor geleerd en je vriend waarschijnlijk niet.

Ik gisteravond 'lekker' mijn zetpil ingedaan, getver hahah. Alleen; hoe diep moet een zetpil erin? Ik heb er, zolang ik me kan herinneren, nog nooit een gehad. Heb hem nu een cm of 1,5/2 ingedaan, toen werd ie zich maar 'naar binnen gefloept'. Hahaha, wat een taalgebruik zo op de zaterdagmorgen.

Ik ga mijn cupcakes in de oven zetten, pff, gaat goed hier ;) Maar wel niet misselijk :)

6. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het geen idee om je vriend mee naar de huisarts te nemen zodat hij zelf van de huisarts kan horen dat het geen kwaad kan om een zetpil te nemen? Ik sluit me aan bij Rens, jij zit ermee en voelt je dag in dag uit beroerd. Alles wat dan helpt en niet schadelijk is, wil je aangrijpen.

Succes ermee!
    Liefs, Leske

7. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goedemorgen!

8. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hoe is het met iedereen? Fit opgestaan?

Ik heb vannacht op mijn werk geslapen (slaapdienst) en dat hakt er altijd behoorlijk in. Slecht, kort en licht slapen en dus de volgende dag bek af. En extra beroerd dus, ben weer ontzettend misselijk vandaag... Net met veel moeite een boterham gegeten en dat helpt toch wel iets gelukkig.

Mijn vader is met de VUT gegaan dus vanavond wokken met het hele gezin, oei, weet niet of dat zo'n succes gaat worden, hihi. Gelukkig weten ze het dus als ik weinig eet, maakt dat niet uit.

Jullie nog leuke weekendplannen?
    Wij hebben beiden een werkweekend, mijn man heeft nu dagdienst dus we wisselen elkaar lekker af.

En oja, over de combinatietest, ik denk niet dat wij het gaan doen. Ik ben 31, nekplooimeting is een kansberekening en om het zeker te weten moet je dan toch verder wat weer verhoogde kans op een miskraam met zich mee brengt en dat willen we niet riskeren (hebben al ontzettend hard moeten knokken voor deze zwangerschap).
    Spannend vinden we het wel hoor want we werken allebei in de verstandelijk gehandicapten sector dus hebben in ons werk al veel gezien op dat gebied.

Nou meiden, heel fijn weekend gewenst allemaal!
    Liefs, Leske

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @rens en burberry, vervelend dat jullie zo misselijk zijn zeg, hopelijk helpen de pillen. als de arts ze voorschrijft kan het vast wel.

hier helaas niet super geslapen, gaat te veel door dit koppie.... ook de angst dat ik ongi wordt is nog behoorlijk aanwezig. zal ook nog wel even zo zijn. ga vandaag even een clearbleu kopen, voor de fun!

over de combi test, gezien mijn leeftijd (36) doen wij die wel.

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier wel fijn geslapen maar zo ontzettend onzeker en daardoor geniet ik niet echt van mn zwangerschap.
    Voel me zo stom!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nou, dan ben ik ook stom! en wij allemaal denk ik! is supernormaal hoor, ik denk dat het na de 12 wk wel beter zal gaan.

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wat vervelend Sasjuh dat je er nog niet van kan genieten, je hebt toch al wel een kloppend hartje gezien?? Waar komt je angst vandaan meid?? Ik snap het ook wel het zwanger zijn is en blijft gewoon spannend. Maar als ik woensdag een kloppend hartje heb gezien ga ik er echt wel van genieten ondanks dat er dan soms allerlei rare gedachten de kop op komen steken.

13. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    @ rens: ja hij zegt dat omdat hij eens paar jaar terug in het nieuws had gezien dat een antibraakmiddel voor zwangeren op de markt zorgde voor allerlei miskramen, afwijkingen etc en volgens hem kwam dat toen ook pas later aan het licht dat het door het medicijn kwam. hij zegt dat de farmaceutische industrie alleen maar geld wil bla bla..in iedergeval ik wordt er moe van.hij is nu met de kleine man op stap,zal ik 'stiekem' een zetpil gauw innemen haha.

maar bij jou helpt het zo te lezen,je bent niet meer misselijk?

@leske: nee ook al hoort hij het van de huisarts zelf, maakt bij hem geen moer uit. volgens hem heeft een arts wel gestudeerd maar maakt net zo goed genoeg fouten. hij is gewoon echt overbezorgd, extreem bezorgd kan je wel zeggen...

14. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    waarom ben je onzeker?heb je al een echo gehad?

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Rens en Burberry,
    Vervelend dat jullie zo misselijk zijn joh, hopelijk gaat het gauw over.

@Sas
    Heb je dat gevoel nu nog dan meis?

@Missjuf
    Ik had van artsen begrepen bij m'n vorige mk dat sommige die een mk hebben en waarvan niemand wist van de zwangerschap het ze toch goed deed het iemand te vertellen (wel achteraf) maar misschien toch iemand om je heen in vertrouwen nemen en het delen?

Ik heb het nu deze mk toevallig ook gedaan, nu wist ook (behalve mijn ma) ook niemand het.. heb toch iemand verteld en moet zeggen dat het me idd toch soort van goed doet.

xxx

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Prenatale screening, wij doen enkel de 20 weken echo. Bij al die testen mbt downsyndroom duurt het zo lang voordat je de uitslag hebt, voor je het weet is je kindje al 18-20 weken ... M en T voelde ik toen al ruim bewegen ... ik zou dat kindje niet weg kunnen laten halen ...

Onzekerheid, heel herkenbaar hoor, bij M had ik dat ook. Het duurt gewoon even voordat je vertrouwen krijgt in jezelf, je lijf en je kindje ...

All, ik kan het echt niet bijbenen wat bijlezen betreft ... hier gaat alles prima. MvM is langs geweest dus weer lekker in de potten plassen :D. Waarschijnlijk vertrekken we maandag op vakantie (hangt af van de weersvoorspellingen in Frankrijk). Lekker op de bonnefooi, tent opzetten waar het weer mooi is ;)

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb vorige week donderdag een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Die week was ik ook misselijk enz.
    Heb gewoon een heel naar gevoel dat steeds zegt dat er iets niet goed is en ik kan dit helemaal nergens op baseren maar ik voel me met de dag onzekerder worden.
    Heb er geen reden voor tot nu toe, maar iets in me blijft dit zeggen.
    Probeer het van me af te zetten maar het wil gewoon niet.
    Heb totaal geen last van kwaaltjes of symptomen en dat maakt het er niet beter op.

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Sasjuh, praat er met je vk over, misschien kan zij je enigzins wat geruststellen. Wanneer krijg je weer een echo??

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kan deze week toch niet naar de vk want moet de hele week werken.
    Heb 1 aug een afspraak, hopelijk krijg ik dan een echo al ben ik heel erg bang voor dat moment.

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sasjuh
    erg velvelend voor je meis dat je geen rust kan vinden... suc6 tot die tijd. knuff

Deel Deze Pagina